Sivu: 5 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 287:sta
    No niin tänään asensin Leovincen pöntöt. Ei ollut mitään ongelmaa asentaessa. Kyllähän ne äänet parani. Annoin noise killerien olla kiinni, että ei tarvitse sitten sheriffien kanssa ihmetellä äänenvoimakkuutta. Seuraavana hankinta listalla olisi hugger. Onko kokemuksia Stormilla myynnissä olevasta huggerista, joka on Ermaxin tekemä? Kiinnitetäänkö se johonkin muuallekkin kuin niihin ketjusuojusta varten oleviin kahteen paikkaan?
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
    Lainaa (Riku77 @ Huhti. 13 2010,22:12) kirjoitti
    No niin tänään asensin Leovincen pöntöt. Ei ollut mitään ongelmaa asentaessa. Kyllähän ne äänet parani. Annoin noise killerien olla kiinni, että ei tarvitse sitten sheriffien kanssa ihmetellä äänenvoimakkuutta. Seuraavana hankinta listalla olisi hugger. Onko kokemuksia Stormilla myynnissä olevasta huggerista, joka on Ermaxin tekemä? Kiinnitetäänkö se johonkin muuallekkin kuin niihin ketjusuojusta varten oleviin kahteen paikkaan?
    Oikean puoleiseen svingiin tulee varmaan kiinni jarruputken kiinnikkeiden alle. Ainakin originaalissa tuli.
    cb350 * fz6s * cbf1000
    Kysymys: onko joku, ja varmaan on, laittanu kiinni touring pleksiä? Mä laitoin eilen Kappan pleksin joka on apaut 10 senttii korkeempi ja sieltä yläosasta silleen käännetty. Ajettavuus hävis täysin! Pyörä heittelehtii ja vispaa, ei mitään tuntumaa tiehen. 60-70 ihan OK mut 80-130 välillä täysin mahoton. 130-170 on jossain kohdin ihan ok. Mies ajo perässä eilen, ja sano et motarilla kun ohitettiin rekkaa, ni 10 metriä ennen rekan perää sen vispaamisen huomas jo ihan paljaalla silmällä, ja sillon sitä vispaamista tapahtuu jo aika paljon! Miten voi pieni muovinpalan lisäys tehä tolleen, siis olettaisin että jotenki muuttais aerodynamiikkaa? Vai enkö oo vaan ennen huomannut että pyörä vispaa (ja jos näin on ni Bike Worldiin vien pyörän takas niin että heilahtaa) kun kypärässä lotisee niin että korvat soi.

Mä ajoin n. 4500 kilsaa vakiopleksillä ennenkun vaihdoin ton touringin, enkä voi sanoa että tommosta olisin huomennu, vähän "löysä" se on fazeriin verrattuna mut matkavehjehän toi on että ei sitä mutkille sataaviittäkymppii oo kai tarkotettukaan

Olen menossa takas Allrightiin tänään viemään pleksin takas, mutta kun touring pleksi pitäs löytää niin mikä on toiminu ilman että pitäs jotain radikaalia tehä?

Ja jos nyt joku vaivautuu vastaamaan ni mä oon sitte tyhmä nainen, mitään teknistä en ymmärrä Mä oikeesti tarttisin korkeemman pleksin joka toimii sellasenaan...
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa (Anu2009 @ Huhti. 15 2010,09:35) kirjoitti
    Miten voi pieni muovinpalan lisäys tehä tolleen, siis olettaisin että jotenki muuttais aerodynamiikkaa?
    Omassani ruuvasin jo vakioplexinkin alimpaan asentoon ja tuo tuntuu ainakin tänne kotimaan teille olevan hyvä kompromissi. Ylimmässä asennossa purjeeseen tarttuva tuuli vemputti pyörää liikaa minun makuuni. Aeromystiikkaa...
    hooondaaa
    Lainaa (MrEre @ Huhti. 15 2010,09:57) kirjoitti
    Lainaa (Anu2009 @ Huhti. 15 2010,09:35) kirjoitti
    Miten voi pieni muovinpalan lisäys tehä tolleen, siis olettaisin että jotenki muuttais aerodynamiikkaa?
    Omassani ruuvasin jo vakioplexinkin alimpaan asentoon ja tuo tuntuu ainakin tänne kotimaan teille olevan hyvä kompromissi. Ylimmässä asennossa purjeeseen tarttuva tuuli vemputti pyörää liikaa minun makuuni. Aeromystiikkaa...
    Eikö sulla lotise kypärässä? Tai no kai tää on pituuskysymys. Mä oon 160,2 cm (tarkkanakuporkkana) lyhyt ja toi vakio, oli mis asennos vaan, huudattaa kypärää ihan hulluna. Pää pyörii ku väkkärä... Mulla oli se ylimmässä asennossa ja se tuntu parhaalta näitten vähän päälle neljän tonnin aikana. Mutta jos sitte vaikka koklais jonku toisen valmistajan pleksii... En tiijä....
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Saako cbffään tuulisuojaa käsille? Ja mistä ja paljollako, on nimittäin sormet umpikohmeessa kun pari tuntia +5 kelissä päästelee
    K1200GT & 701Enduro
    Lainaa (Anu2009 @ Huhti. 15 2010,10:10) kirjoitti
    Eikö sulla lotise kypärässä?
    Lotina potassa väheni tuon laskun myötä, ilmavirtaus tulee tasaisemman tuntuisesti. Vartta mulla on 176 cm, satula keskiasennossa ja pottana Nolan N103.
    hooondaaa
    Lainaa (hondapena @ Huhti. 15 2010,10:33) kirjoitti
    Saako cbffään tuulisuojaa käsille? Ja mistä ja paljollako, on nimittäin sormet umpikohmeessa kun pari tuntia +5 kelissä päästelee
    ..löytyikin jo. Satasen hintaiset muovimöykyt. Pitääpä vielä miettiä * linkki

Löytyi samalla tuulipyörteliystäkin juttua. Isommalla pleksillä saa isommat virtausnopeudet pleksin reunoille ja pyörteily lisääntyy. Paras tuohon lienee reijitetty pleksi, osa ilmasta pääsee pleksin läpi eikä kaikki valu reunojen kautta pyörrettä tekemään. Jossain näin tällaisenkin, muistaisi vielä sen merkin ja mallin...
    K1200GT & 701Enduro
    Itse olen sen verran huomannut että kun laskee päätä vähän alaspäin niin meteli kasvaa huomattavasti. Eli ilmeisesti pleksin taakse tulee joku pyörre. Minusta on mukavampi kun pää jää vapaaseen ilmavirtaan. Pleksi on keskiasennossa ja olen 180 pitkä. Voisiko olla Anu että tuo alinkin asento on liian korkealla jos olet lyhyempi.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Lainaa (hondapena @ Huhti. 15 2010,14:51) kirjoitti
    Lainaa (hondapena @ Huhti. 15 2010,10:33) kirjoitti
    ..löytyikin jo. Satasen hintaiset muovimöykyt. Pitääpä vielä miettiä * linkki

Löytyi samalla tuulipyörteliystäkin juttua. Isommalla pleksillä saa isommat virtausnopeudet pleksin reunoille ja pyörteily lisääntyy. Paras tuohon lienee reijitetty pleksi, osa ilmasta pääsee pleksin läpi eikä kaikki valu reunojen kautta pyörrettä tekemään. Jossain näin tällaisenkin, muistaisi vielä sen merkin ja mallin...
    Kyselit reijällisen pleksin merkkiä: *Tämän ketjun kolmannessa viestissä on ko. pleksin kuva ja merkki: *MRA touring savu. *Ostettu Stormilta. *On vain 50 mm pidempi kuin originaali, mutta kaarevampi, eikä tee niin isoja pyörteitä pleksin taakse.
    On säädettävissä kuten originaali.

Kypärän ilmanottoaukoilla suuri vaikutus meluisuuteen näillä matalilla plekseillä. *

Kevyillä kuljettajilla isompi pleksi saattaa tosiaan aiheuttaa helpommin kevyttä voblausta. *Kokeilla voi vaikka täydellä tankilla verrattuna lähes tyhjään tankkiin. Tällöin nopeutta on oltava tosin huomattavasti enemmän kuin laki sallii.
    cb350 * fz6s * cbf1000
    Nyt on palautettu orkkis pleksi ja alimpaan asentoon kuten täällä ehdotettiin sen ylimmän sijasta. Lotina on samanlainen kuin ylimmässäkin, mutta se pitää sitten varmaan kestää Mulla on tän pituuden takia satula matalimmassa asennossa että jalat yltää maahan... Kypäränä mulla on Shoein Raid II.

Huomasin tosa pleksin vaihdon jälkeen, kun oikein kuuntelin ja tunnustelin pyörää, että se edelleen hakee tai "voblaa", ei tosin niin paljon kuin sen touring-pleksin kanssa. Mietin että mikä mahtais olla syynä. Rengaspaineet on kohillaan. No kävin sitte BeeWeessä huoltoa varaamassa ja ne kattoo huollon yhteydessä onko esim. keulassa jotain väljää tai takapää vino tms. Ja jäykemmät öljyt pyydän sinne eteen enivei. Sen voblaamisen tuntee persiissä, että voihan se olla takapäässäkin se vika. Mulla nimittän fazerilla kävi niin, että tuntu että se hakee, ja takapäässä oli vain 5 mm:n heitto. Sen kun korjas, hävis voblaus...

Pitääpi tutustuu tohon Stormin pleksiin vielä. Toinen juttu mitä siinä pihalla yks asiakas sano että laukkutelineet (siis tyhjät, ilman laukkuja) oli aiheuttanu hänen vaimon 600 zzr:lle vastaavaa. No otin sivulaukkutelineet poijes (takatelinettä en vielä, semmonen Givin one-key system -levy) eilen, kattotaan kuin ämmän käy

Kiitos vinkeistä

EDIT: BTW, joku ehdotti kyllä eilen liikkeessä kun kyselin että pleksi kokonaan pois niinkuin pete2:kin ehdotti täällä, kun mua ei meinaa sieltä takaa edes nähdä Mutta eikäs siitä sitten tuu ihan kauhean näkönen, mitä siihen tilalle sitte laittas...

Mopovapaa vuosi

Lainaa (Anu2009 @ Huhti. 18 2010,08:44) kirjoitti
    Huomasin tosa pleksin vaihdon jälkeen, kun oikein kuuntelin ja tunnustelin pyörää, että se edelleen hakee tai "voblaa"
    Tästä on ollut paljon keskustelua CBF1000 -sivuilla. Itsekin huomasin kun syksyllä ajelin ensimmäisiä kertoja. Kun kädet irroittaa ohjaustangolta niin rupeaa woblaamaan. Monet ovat huomanneet että kun vaihtaa renkaat uusiin niin häviää. Minulta hävisi kokonaan talven aikana, mutta teinkin aika paljon muutoksia. Muutin mm. etu-ja takajouset sekä vaihdoin renkaat. Minusta tuntuu että homma voi johtua siitä että etupään jousi on hyvin pehmeä ja ei tarvitse paljon herätettä niin etupää rupeaa värähtelemään/woblaamaan (kulunut rengas, epätasapaino, rihtaus yms.) Minulla on nyt jäykemmät Öhlinsin jouset edessä ja muuttui ihan toiseksi pyöräksi. Laskin myös samalla hieman etupäätä, jotta se ei nousisi alkuperäisestä. Jouset eivät maksa kuin noin satkun ja on helppo itse asentaa.

Tuota pleksin pyörteilyä on helppo testata nostamalla ja laskemalla päätä. Huomaa ainakin jos tuo korkeuden muuttaminen auttaa.
    Lainaa (Anu2009 @ Huhti. 18 2010,08:44) kirjoitti
    Nyt on palautettu orkkis pleksi ja alimpaan asentoon kuten täällä ehdotettiin sen ylimmän sijasta. Lotina on samanlainen kuin ylimmässäkin, mutta se pitää sitten varmaan kestää Mulla on tän pituuden takia satula matalimmassa asennossa että jalat yltää maahan... Kypäränä mulla on Shoein Raid II.

Huomasin tosa pleksin vaihdon jälkeen, kun oikein kuuntelin ja tunnustelin pyörää, että se edelleen hakee tai "voblaa", ei tosin niin paljon kuin sen touring-pleksin kanssa. Mietin että mikä mahtais olla syynä. Rengaspaineet on kohillaan. No kävin sitte BeeWeessä huoltoa varaamassa ja ne kattoo huollon yhteydessä onko esim. keulassa jotain väljää tai takapää vino tms. Ja jäykemmät öljyt pyydän sinne eteen enivei. Sen voblaamisen tuntee persiissä, että voihan se olla takapäässäkin se vika. Mulla nimittän fazerilla kävi niin, että tuntu että se hakee, ja takapäässä oli vain 5 mm:n heitto. Sen kun korjas, hävis voblaus...

Pitääpi tutustuu tohon Stormin pleksiin vielä. Toinen juttu mitä siinä pihalla yks asiakas sano että laukkutelineet (siis tyhjät, ilman laukkuja) oli aiheuttanu hänen vaimon 600 zzr:lle vastaavaa. No otin sivulaukkutelineet poijes (takatelinettä en vielä, semmonen Givin one-key system -levy) eilen, kattotaan kuin ämmän käy

Kiitos vinkeistä

EDIT: BTW, joku ehdotti kyllä eilen liikkeessä kun kyselin että pleksi kokonaan pois niinkuin pete2:kin ehdotti täällä, kun mua ei meinaa sieltä takaa edes nähdä Mutta eikäs siitä sitten tuu ihan kauhean näkönen, mitä siihen tilalle sitte laittas...
    Huoltoliikkeessä kerran renkaanvaihtajan kanssa höpinöidessä ammattimies kertoi, että jopa takarenkaan kuvio voi aiheuttaa pientä vipatusta. Kertoi silloin juuri käyneensä Saksan moottoriteillä toteamassa ko. asian. *Siksi juuri joissain renkaissa keskikohta on täysin kuvioton: esim Z6, Diablo Strada.
    Koska olet kevyt, voisit ehkä vähän kokeilla pudottaa paineita renkaissa.
    Tuolla Britteissä jotkut ovat saaneet mielestään apua vaihtamalla renkaiksi esim Pilot Road 2:t.
    Omassa pyörässä ei ainakaan vielä ole ollut mainittavia voblauksia edes kolmen laukun satsilla yksin ajaessa. *En tosin ole käymyt Saksassa kokeilemassa!

cb350 * fz6s * cbf1000
    Kaikki pyörät vodlaa,jotkin hieman herkemmin kuin toiset.
    Moto-gp pyörissä on jäykät rungot ja huippujousitus,vaan silti vodlaa
    välillä niin rajusti,että karkaa ammattimieheltäkin.
    Jos pyörässä ei ole varsinaista vikaa,niin antaa vodlata ei se menoa haittaa.
    Mulla on uudet renkaat, Z6:set. Tai uudet ja uudet, talven aikana ne laitettiin ja oonhan mä jo ajellu melkeen 5 tonnii. Voisko olla epätasapainossa vaikka BeeWeellä ne tsekattiin kun alle laitettiin... Rengaspaineet oli vissiin 2,5 ja 2,9 ja BeeWeen mukaan ne on ok?

Pete keulan aion jäykistää joko ihan vaan öljyillä tai sitte jousilla. Takajousen (lyhyemmän ja jäykemmän) oon jo tilannu. Nyt aion hyppää mopon selkään ja mennä testaamaan auttoko laukkutelineiden poisto. Hassulta tuntus jos näin on mutta oon valmis kokeileen ihan mitä vaan tässä vaiheessa

EDIT niin ja seuraavat renkaat on noi Pilot Road 2:set jotka oli Fazussakin. Tällä kaudella kun ne pitää näillä kilsoilla vaihtaa ainakin kertaalleen enivei...

Mopovapaa vuosi

Noni, huolto tehty... Ohjauslaakereissa on väljää, niitä kiristettiin (tai jtn sen semmosta) ja seuraavan huollon yhteydessä vaihdetaan takuuseen. No juu, ei 12 tkm ajetussa pelissä vielä kai pitäis mennä vaihtoon. Oli niin kauhee ruuhka ja kylmä että v*tutti kun pientä oravaa jolla hampaat katiki ja käpy jäässä ajella kotia etten kiinnittäny mitään huomioo hakiko vai ei. Pitää kattoo paremmal ajal paraniko ajettavuus...
    Mopovapaa vuosi

Lainaa (Anu2009 @ Huhti. 22 2010,19:50) kirjoitti
    Noni, huolto tehty... Ohjauslaakereissa on väljää, niitä kiristettiin (tai jtn sen semmosta) ja seuraavan huollon yhteydessä vaihdetaan takuuseen. No juu, ei 12 tkm ajetussa pelissä vielä kai pitäis mennä vaihtoon. Oli niin kauhee ruuhka ja kylmä että v*tutti kun pientä oravaa jolla hampaat katiki ja käpy jäässä ajella kotia etten kiinnittäny mitään huomioo hakiko vai ei. Pitää kattoo paremmal ajal paraniko ajettavuus...
    Hyvä että vika löytyi!
    Ei pitäis enään ainakaan pahemmin voblailla.
    cb350 * fz6s * cbf1000
    Mielenkiintoista. Kun olet ehtinyt kunnolla testailla niin laita tietoa auttoiko.
    Lainaa (Pete2 @ Huhti. 23 2010,09:06) kirjoitti
    Mielenkiintoista. Kun olet ehtinyt kunnolla testailla niin laita tietoa auttoiko.
    Tuolla Briteissä jotkut perfektionistit ovat vaihtaneet ohjauslaakereiksi kartiorullalaakerit vakioiden kuulalaakereiden tilalle. Kuluminen nolla rullilla tietty hitaampaa. Kai noi kuulallisetkin kestää tämmöisessä pyörässä, jolla ei ihan jatkuvasti keulita.
    cb350 * fz6s * cbf1000
    Hakeminen ja voblaus ei hävinny. Vkonloppuna huomattiin uusi "virhe", toinen etuputkista vuotaa... Sitä öljyä vissiin No takuuseenhan sekin menee. Mutta se pitännee korjata ennenkuin sitten voi sanoa mitään. Onkohan mulle osunut maanantaikappale
    Mopovapaa vuosi

Eilen kokeilin isompaa ns. touring-pleksiä (Givi) ja pyörä meni paljon vakaammin reippaassa moottoritievauhdissa. Ehkä mun goretakki ottaa tuuleen sen verran että pikkupleksillä tuuli voblaa miestä ja pyörää. Kokeilitko jo laittaa pleksiä yläasentoon, tai isompaa pleksiä? Tai tiukkaa nahkapukua *Se voi löysä goretakkikin tehdä ajon epävakaaksi.

Tosin huippuhiljainen Schuberth C3 ei ollut hiljainen ison pleksin kanssa, pitäisi olla 5cm lyhyempi kuski että ilmavirta menisi kokonaan kypärän yli. Nyt pyörteet tulee yläilma-aukkoon. Vaihtanen pikkupleksin takaisin, ja pitempään reissuun sitten iso pleksi pyörään ja korviin tulpat.
    K1200GT & 701Enduro
    Lainaa (hondapena @ Huhti. 26 2010,12:59) kirjoitti
    Tosin huippuhiljainen Schuberth C3 ei ollut hiljainen ison pleksin kanssa, pitäisi olla 5cm lyhyempi kuski että ilmavirta menisi kokonaan kypärän yli
    Minulla ilmavirta tulee kypärään eli se on vapaassa tuulessa. Jos pään laskee alemmas eli pleksin taakse niin meteli on moninkertainen. Samaa kokeilin aiemmin monsterissa; kolmen sentin korotus pleksissä nosti ilmavirran kypärän yli, mutta meteli lisääntyi, joten vaihdoin takaisin. Paljon kivempi ajella kun kypärä ei tutise ja meteli on pois.

Uskoisin että vakautta saisi myös sillä kun nostaisi vähän nestepintaa etuputkissa ja jäykistäisi siten etupäätä (ainakin halpa ja helppo konsti kokeilla). Minulla on jäykemmät jouset ja menee kuin juna.

Tänään tuli haettua 09 kaupasta ja kyllä se oli hieman levoton kovassa tuulessa motarilla,mutta eipä se kauheasti haittaa tuo pieni "fyysisyys" ajamista. Voi olla, että laukkusarjalla on osuutta asiaan
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Lainaa (oili @ Huhti. 26 2010,19:15) kirjoitti
    Tänään tuli haettua 09 kaupasta ja kyllä se oli hieman levoton kovassa tuulessa motarilla,mutta eipä se kauheasti haittaa tuo pieni "fyysisyys" ajamista. Voi olla, että laukkusarjalla on osuutta asiaan *
    Onnittelut ! Ne on varmaan ne laukut, jotka vaikuttaa (varsinkin jos ajat yksin). Ei se minusta ole kovinkaan tuuliherkkä.

Sitä tulee aina korostettua niitä parannettavia kohtia, mutta edelleen tuntuu siltä että ainakin näihin omiin tarpeisiin CBF on paras pyörä mitä olen löytänyt. Ihan nappipyörää ei ole vielä tullut vastaan, mutta pienillä entrauksilla pääsee aika lähelle.
    Lainaa (hondapena @ Huhti. 26 2010,12:59) kirjoitti
    Eilen kokeilin isompaa ns. touring-pleksiä (Givi) ja pyörä meni paljon vakaammin reippaassa moottoritievauhdissa. Ehkä mun goretakki ottaa tuuleen sen verran että pikkupleksillä tuuli voblaa miestä ja pyörää. Kokeilitko jo laittaa pleksiä yläasentoon, tai isompaa pleksiä? Tai tiukkaa nahkapukua *Se voi löysä goretakkikin tehdä ajon epävakaaksi.
    Tiukkaakin tiukemmat nahat löydetty eilen, nyt vaan kun hakee vielä kaupasta Kokeilen tota Givin pleksiä. Ja laitan sinne eteen ne jäykemmät jouset, kun Bee Wee kerran sen keulan purkaa atomeiks niin samaan syssyyn. Kyllä se siitä...
    Mopovapaa vuosi

Anulle on tosiaan tainnut osua se maanantaikappale.
    Kävin eilen Motoparkissa vapaissa harjoituksissa kurvailemassa kilvettömien ja muiden hurjastelijoiden seassa. Yhtään voblausta ei ollut havaittavissa huolimatta takasuoran sivuvastaisesta tuulesta. Vauhti ei noussut mittarin mukaan parhaimmillaan kuin 190 kmt. Johtuen osittain juuri vastatuulesta. v. 2008 muistaakseni otti kevyemmin tuon saman lukeman.
    Ainut rempaisu oli yhdessä tuulenpuuskassa kun vasen polvi irtosi itsestään tankin kyljestä.
    Renkaina tosi kuluneet Diablo Stradat.
    No, tulihan vähän pyöristeltyä.
    cb350 * fz6s * cbf1000
    Kai noihin voi oikeasti tulla maanantaikappaleita,koska luin,että ne valmistetaan italiassa
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Lainaa (oili @ Huhti. 27 2010,21:19) kirjoitti
    ne valmistetaan italiassa *
    Entisenä Ducati miehenä se on pelkästään hyvä asia * (tuli nimittäin vähän kommentteja kun siirryin DUCATISTA hondaan).
    Taloon on eksynyt yksi AlfaRomeokin, joten kai ne jotain osaa tehdä (ainakin omasta mielestä).

Tosin saksalainen muotoilu ja italialainen valmistus kuulostaa vähän oudolta yhtälöltä (muodothan on kuulemma piirretty Saksassa).
    Lainaa (Pete2 @ Huhti. 27 2010,08:18) kirjoitti
    Lainaa (oili @ Huhti. 26 2010,19:15) kirjoitti
    Tänään tuli haettua 09 kaupasta ja kyllä se oli hieman levoton kovassa tuulessa motarilla,mutta eipä se kauheasti haittaa tuo pieni "fyysisyys" ajamista. Voi olla, että laukkusarjalla on osuutta asiaan *
    Onnittelut ! Ne on varmaan ne laukut, jotka vaikuttaa (varsinkin jos ajat yksin). Ei se minusta ole kovinkaan tuuliherkkä.

Sitä tulee aina korostettua niitä parannettavia kohtia, mutta edelleen tuntuu siltä että ainakin näihin omiin tarpeisiin CBF on paras pyörä mitä olen löytänyt. Ihan nappipyörää ei ole vielä tullut vastaan, mutta pienillä entrauksilla pääsee aika lähelle.
    Joo,kyllä tuo tuntuu sellaiselta mitä olin hakemassakin ts. tilava matkapyörä kahdelle. Ainoa mitä nyt ilmeisesti tarvitsee hommata on kunnon takaiskari sitten ensi talven aikana.
  30.  
    Lainaa (oili @ Huhti. 28 2010,10:13) kirjoitti
    Ainoa mitä nyt ilmeisesti tarvitsee hommata on kunnon takaiskari sitten ensi talven aikana.
    Itse päädyin sellaiseen ratkaisuun että kun tilasin Ohlinsin elementin taakse, vaihdoin siihen vakiojousen 170 N/mm tilalle jäykemmän 190 N/mm) (oma paino 90 kg + vermeet). Yksinään ajettaessa jousen esijännitys on nollassa, mutta kaksi päällä minulla on koko saatöalue käytössä. Hydraulinen säädön alue ei ole ihan niin suuri kuin manuaalisäädössä, mutta riittää minusta (varsinkin kun käytössä on myös nuo iskunvaimentimen säädöt).

Sivu: 5 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen