Sivu: 4 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 287:sta
  1. #91
    Lainaa (Anu2009 @ Maalis. 26 2010,07:47) kirjoitti
    Tänään klo 12 starttaa kausi
    Kateudesta vihreenä. Meillä täällä kaakkoissuomessa on vielä lunta vaikka kuinka. Tietysti sitä voisi kärrätä pyörän johonkin päätien varteen ja...

    Lupasi kyllä viikonlopuksi lämpimämpiä kelejä että ehkä se siitä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  2. #92
    Lainaa (hondapena @ Maalis. 26 2010,10:53) kirjoitti
    Lainaa (Anu2009 @ Maalis. 26 2010,07:47) kirjoitti
    Tänään klo 12 starttaa kausi On muuten myös mun ensiajo tonnisella, viime kauden lopettelin CBF600:lla. Saas nähä kuin ämmän käy kun en edes tiedä miten jalat ylttää maahan Nooh, BeeWee on luvannu tehä "pikasäätöjä" jos näyttää tosi huonolta eli kaippa se sitten tarkottaa keulan laskemista ja takajousen esijännityksen löysäämistä, tai näillä keinoin mun Fazu saatiin oikeen kokoseks eikä vaikuttanut ajo-ominaisuuksiin kun ei tota kuormaa hirveesti pyörän päällä ole.

    Hyvää päivänjatkoa kaikille
    Samalta se tuntuu kuin CBF600. Kokeilin kumpaakin viime kesänä, 1000 on vähän helpompi ajaa kun vääntöä on enemmän. Ehkä liikennevaloista varovaisemmin pitää kaasu avata ettei takarengas lipsu, muttei oikein muuta. Ja penkin laskee nopeasti, siinä oli pari pulttia ja tarvittavat työkalut on pyörän mukana. Itselle nostin ylimpään asentoon, aika matala oli valmiiksi. Eikä jousitusta ehkä kannata löysytellä, kun se on keskiasennossakin melko pehmeä, niiaa mutkissa.

    Miltä pyörä tuntui?
    Nonii, koeajo suoritettu. 250 kilsaa einiinlämpimässä kelissä Pyörä oli mielettömän hyvä, ehkä jopa paree kuin odotin. Vääntöähän mä lähdinkin tolla vaihdolla hakemaan ja sitä löytyy. Mä oon vähä rakastunu ny

    Satula oli jo matalimmassa asennossa, ei riittänyt. Joten ensiavuksi otettiin takajousesta esijännitys veke, jolloin se nytkähtää just sen verran alas kun päälle istuu että melkeen saa päkiät maahan Kun ei oo jaettu tota pituutta tukkumitalla, vaan ainoastaan 160 cm (täyttä laatua, tietysti) niin melkeen kaikki on liian korkeeta tai leveetä. Vien varmaan prätkäpajalle laitettavaks jossain vaiheessa, tai sitten ajelen noin. Ei mulla kuormaa juuri tuu, itte painan ehkä 60 ajokamojen kanssa niin hyvin se pelitti noinkin. Ja huomenna lisää Sori Pete.....
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  3. #93
    Takapään pudottaminen taitaa olla vähän hankalampaa kuin pyörissä, joissa on ns, koiranluut. Etupäätä saa alas hiukan kun nostaa liukuputkia kolmioissa.

    Onnittelut uudesta pyörästä. Ensivaikutelmaan vaikuttaa pienetkin asiat. Vännön lisäksi myos herkkä kaasu on mukava. Ei väsy käsi pitkilläkään matkoilla eikä tarvi mitään " apukaasu renkejä" tai Trotlemeistereitä. Esim FJR:ssä on niin jäykkä kaasu ettei pysy ainakaan meikäläisen hanskassa väsymättä.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  4. #94
    Joo ei se ihan halpa homma taida olla toi pudottaminen, mutta jos pidän parikin kautta tän pyörän niin se kannattaa kun se vaikuttaa niin oleellisesti mukavuuteen ja varmuuteen. Prätkäpaja niitä kuulemma tekee oikeen paljonkin täällä Hesan suunnalla, kyselen ens vkolla miten se onnistuis.

    Toinen mitä mulla oli ikävä oli nestekytkin, siinä 600:ssa kun on vaijeri. Toi oli sitten kevyt, meinas heti eka kaasusta sammua kun en muistanut koko asiaa Ja tosiaan kaasu ON herkkä kun nyt sanoit asiasta vaikken siihen juuri kiinnittänyt huomioo eilen. On mulla se semmonen ranneläpykkäkin mutta kattoo ny.

    Samoin kauppaan sovittiin mukaan Oxfordin kahvanlämppärit. Loistava tuote, eilen oli aika kylmä ja ne tuli kyllä tarpeeseen

    Mies osti muuten FJR:n kans tossa joulun hujakoilla. Täytyypi sanoo tosta kaasun jäykkyydestä sillekin, vaikka kyllä se sen ens viikolla huomaa kun hakee pyöränsä

    Jaaha, pitännee lähteä lenkille tänäänkin kun nyt jo 3 plussa-astetta
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  5. #95
    Lainaa (Pete2 @ Maalis. 08 2010,15:21) kirjoitti
    Tilasin sitten tuon Hondan oman rattaan, mutta onhan pirulla hintaa; 75 euroa kun tarvikerattaan saa alle kahdenkympin
    Alkuperäiset rattaat erikseen ostettuina onkin yleensä kalliita, mutta alkuperäiset ketjurataspaketit taas voi olla ihan kilpailukykyisiä tarvikkeisiin verrattuna.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  6. #96
    Lainaa (pecha @ Maalis. 27 2010,09:16) kirjoitti
    Lainaa (Pete2 @ Maalis. 08 2010,15:21) kirjoitti
    Tilasin sitten tuon Hondan oman rattaan, mutta onhan pirulla hintaa; 75 euroa kun tarvikerattaan saa alle kahdenkympin
    Alkuperäiset rattaat erikseen ostettuina onkin yleensä kalliita, mutta alkuperäiset ketjurataspaketit taas voi olla ihan kilpailukykyisiä tarvikkeisiin verrattuna.
    Kiitos vinkistä. Täytyy pitää mielessä, kun tulee tuo ketju vaihtokuntoon.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  7. #97
    Lainaa (presto358 @ Maalis. 27 2010,08:47) kirjoitti
    Takapään pudottaminen taitaa olla vähän hankalampaa kuin pyörissä, joissa on ns, koiranluut.
    Minäkin mietin että mitenkähän mahtaa onnistua. Löytyi kuitenkin heti pari linkkiä:
    StreetFighters, Hyperpro.

    Sivutukea pitää varmaan lyhentää ettei pyörä tule liian pystyyn.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  8. #98
    Mä olen jotenkin ymmärtänyt että ne siellä Prätkäpajalla tekee itte kaiken niinko alusta asti tarvittaessa ja lyhentävät tietty myös sitä sivutukee? Tai näin mulle mainostettiin... Mä en kyllä nyt tiijä, rupesin epäileen, oon täysi tollo tekniikassa. Mie kerron kuin kävi kun sinne ens viikolla kyselyn heitän. Jos sitä ei pysty laskee apaut 5 senttii niin sit lähtee hyvä pyörä ja halvalla



    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  9. #99
    Madalluksesta tuli mieleen vielä yksi konsti: matalaprofiilisempi rengas. Tällöin puhutaan kuitenkin lähinnä milleistä kuin senteistä.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  10. #100
    Nonni, alustava tarjous madalluksesta pyörää näkemättä 350-500 euroo, jousi vaihetaan jäykempään ja lyhempään, etupää vedetään kolmiosta läpi ja sivujalkaa lyhennetään (nää tiedot kopioitu suurinpiirtein sähköpostista). Jousi maksaa 130 euroo. Töitä n. 4 tuntii. Tällä saadaan laskettuu 3 senttii joka ei kuulosta paljolta mutta kuulemma on ja vielä riittäis maavaraa. Sitten jos nää ei riitä niin satulan modaus ja ohjaustangon alle jotkut raiserit niin saa pari senttiä lisää poijes. No, kaikki tää ihan hepreaa mulle mutta sou not, eipä mun tarttekaan ymmärtää

    En tiedä onko tämä paljon vai vähän rahaa moisesta työstä (tai siis, mun periaate on se että ammattilaiselle pitää maksaa kunnon työstä) ja kyllä mä vakavasti tätä harkitsen, menen ainakin näyttämään mopon sinne. Ja se mistä tykkäsin niin vastaus tuli tunnin sisään. Vihaan odotella tarjouksia seuraavaan päivään

    Että tälleen
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  11. #101
    Lainaa (Anu2009 @ Maalis. 29 2010,11:26) kirjoitti
    Nonni, alustava tarjous madalluksesta pyörää näkemättä 350-500 euroo, jousi vaihetaan jäykempään ja lyhempään, etupää vedetään kolmiosta läpi ja sivujalkaa lyhennetään (nää tiedot kopioitu suurinpiirtein sähköpostista). Jousi maksaa 130 euroo. Töitä n. 4 tuntii. Tällä saadaan laskettuu 3 senttii joka ei kuulosta paljolta mutta kuulemma on ja vielä riittäis maavaraa. Sitten jos nää ei riitä niin satulan modaus ja ohjaustangon alle jotkut raiserit niin saa pari senttiä lisää poijes. No, kaikki tää ihan hepreaa mulle mutta sou not, eipä mun tarttekaan ymmärtää

    En tiedä onko tämä paljon vai vähän rahaa moisesta työstä (tai siis, mun periaate on se että ammattilaiselle pitää maksaa kunnon työstä) ja kyllä mä vakavasti tätä harkitsen, menen ainakin näyttämään mopon sinne. Ja se mistä tykkäsin niin vastaus tuli tunnin sisään. Vihaan odotella tarjouksia seuraavaan päivään

    Että tälleen
    Hinta kuulostaa ihan kohtuulliselta. Jousitus tulee takaa vähän kovemmaksi, mutta ei varmaan vielä ole paha ongelma.

    Jotenkin tuntuu ettei menisi ihan neljääkään tuntia, jos yrittää selvitä ilman etukatteen purkua. Takaiskari on kiinni kahdella pultilla, joihin pääset käsiksi kun irroitat satulan. Etupään pudotus on neljän pultin löysäys ja kiristys (uskoisin että etukatetta ei tarvitse purkaa).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  12. #102
    Lainaa (Pete2 @ Maalis. 29 2010,13:47) kirjoitti
    Lainaa (Anu2009 @ Maalis. 29 2010,11:26) kirjoitti
    Nonni, alustava tarjous madalluksesta pyörää näkemättä 350-500 euroo, jousi vaihetaan jäykempään ja lyhempään, etupää vedetään kolmiosta läpi ja sivujalkaa lyhennetään (nää tiedot kopioitu suurinpiirtein sähköpostista). Jousi maksaa 130 euroo. Töitä n. 4 tuntii. Tällä saadaan laskettuu 3 senttii joka ei kuulosta paljolta mutta kuulemma on ja vielä riittäis maavaraa. Sitten jos nää ei riitä niin satulan modaus ja ohjaustangon alle jotkut raiserit niin saa pari senttiä lisää poijes. No, kaikki tää ihan hepreaa mulle mutta sou not, eipä mun tarttekaan ymmärtää

    En tiedä onko tämä paljon vai vähän rahaa moisesta työstä (tai siis, mun periaate on se että ammattilaiselle pitää maksaa kunnon työstä) ja kyllä mä vakavasti tätä harkitsen, menen ainakin näyttämään mopon sinne. Ja se mistä tykkäsin niin vastaus tuli tunnin sisään. Vihaan odotella tarjouksia seuraavaan päivään

    Että tälleen
    Hinta kuulostaa ihan kohtuulliselta. Jousitus tulee takaa vähän kovemmaksi, mutta ei varmaan vielä ole paha ongelma.

    Jotenkin tuntuu ettei menisi ihan neljääkään tuntia, jos yrittää selvitä ilman etukatteen purkua. Takaiskari on kiinni kahdella pultilla, joihin pääset käsiksi kun irroitat satulan. Etupään pudotus on neljän pultin löysäys ja kiristys (uskoisin että etukatetta ei tarvitse purkaa).
    Juu, no ei tarvii purkaa etukatteita kun etuiskareita räplää. Itse just vaihdoin noi jämäkämmät etuvieterit, ja koko putket tuli alakautta nätisti pois ilman katteiden purkua... Joten tuo etupään "säätö" vie aikaa maks. puol tuntia....
    Aprilia Dorsoduro 750
  13. #103
    Ai mahroton, kiitos, tämähän on hyvä tietää Meinaan mulla on semmonen kutina että sanoivat että niitä katteita pitäs... En oo kyllä nyt varma asiasta. Mutta luultavasti se lasku on siellä lähempänä 500 ku 350... Vaan ei auta, tällä mennään eteenpäin, mä kerron sitte mitä se lasku loppupeleissä oli ja miksi. Pari viikkoo mennään eteenpäin ainakin ennenkuin osa on saapuvilla ja voidaan aikaa varailla sen tarkemmin. Kiitos infosta Sen aikaa ajellaan näillä mitä on, eli varpaat maahan ja toivotaan ettei tuulenpuuska kaada

    ps Pete täällä Helsingin päässä on mitä mainioin ajokeli Eik se niin menny notta vahingonilo on paras ilo



    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  14. #104
    Tällaiseen takaisinkutsuun törmäsin, koskee takajarrun kiinnityspultteja. Onko jo vanhaa informatiota tällä foorumilla?

    rear brake may become inoperative on CB600F, CBF600, CB1000R, CB1000RA & CBF1000

    Taidan sadepäivän ratoksi mennä tarkistamaan pultit. Kahtena edellisenä kertyi mittariin 270km. Hyvä pyörä. *
    hooondaaa
  15. #105
    Lainaa (Anu2009 @ Maalis. 30 2010,16:22) kirjoitti
    ps Pete täällä Helsingin päässä on mitä mainioin ajokeli Eik se niin menny notta vahingonilo on paras ilo
    Nyt se tuli kesä tännekin . Jo pari pientä testilenkkiä tehty (ainakin sain pyörän kurattua).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  16. #106
    Onneks olkoon! Kyllä se vaan on sitte niiiiin hienoo Mulla on apaut 1500 kilsaa selän takana tässä vaiheessa. Toistaseks en ole vielä löytäny mitään mistä en Bifferissä tykkäis, paitti se takajousi ON aika löysä kun siit on se esijännitys otettu poijes ja menee mutkille vähän reippaampaa tahtia. Mut sehän korjaantuu kun mopo madalletaan, kait... Ans kattoo ny...
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  17. #107
    Eilen ajon jälkeen huomasin toisen etupumpun hiukan vuotavan. Oli tehnyt saman tempun viime vuonna Saksasta auton lavalla matkatessaan, silloin vaimenninöljyä oli jarruja myöden. Kumminkin syksyn ajelut oli pysynyt kuivana.

    Onko kenelläkään kokemusta millainen temppu on tiivisteet & öljyt vaihtaa ja mihin pitää kiinnittää huomiota?
    hooondaaa
  18. #108
    Lainaa (MrEre @ Huhti. 08 2010,08:06) kirjoitti
    Eilen ajon jälkeen huomasin toisen etupumpun hiukan vuotavan. Oli tehnyt saman tempun viime vuonna Saksasta auton lavalla matkatessaan, silloin vaimenninöljyä oli jarruja myöden. Kumminkin syksyn ajelut oli pysynyt kuivana.

    Onko kenelläkään kokemusta millainen temppu on tiivisteet & öljyt vaihtaa ja mihin pitää kiinnittää huomiota?
    Kanattaisiko kysäistä myyjältä / maahantuojalta josko sais takuuseen? Ymmärtääkseni pumppujen pölysuojat ei kuulu 4 v. takuun piiriin mutta kaiketikkin varsinaiset stefat pitäis sen takuun kattaa. Muutamat liikkeethän antavat 5 v. takuunkin.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  19. #109
    Lainaa (presto358 @ Huhti. 09 2010,08:39) kirjoitti
    Muutamat liikkeethän antavat 5 v. takuunkin.
    Jotenkin tuntuu siltä, että en viitsi Saksalaisen kauppiaan kanssa asiasta alkaa vääntämään ja kotimaisten Honda-huoltojen takuupalvelut tuskin koskee näitä tuontivehkeitä. Vai onko Hondalla joku universaali takuumenettely?
    hooondaaa
  20. #110
    Lainaa (MrEre @ Huhti. 09 2010,10:00) kirjoitti
    Lainaa (presto358 @ Huhti. 09 2010,08:39) kirjoitti
    Muutamat liikkeethän antavat 5 v. takuunkin.
    Jotenkin tuntuu siltä, että en viitsi Saksalaisen kauppiaan kanssa asiasta alkaa vääntämään ja kotimaisten Honda-huoltojen takuupalvelut tuskin koskee näitä tuontivehkeitä. Vai onko Hondalla joku universaali takuumenettely?
    Yleensähän näissä vehkeissä on laitteenvalmistajan takuu sekä maahantuojan mahdolliset lisäykset. Eli jonkinlainen takuu on myös noilla itse maahantuoduille/ulkomailta ostetuilla vehkeillä. Kannattaa kysellä maahantuojan/jälleenmyyjän kautta.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  21. #111
    Lainaa (MrEre @ Huhti. 09 2010,10:00) kirjoitti
    Lainaa (presto358 @ Huhti. 09 2010,08:39) kirjoitti
    Muutamat liikkeethän antavat 5 v. takuunkin.
    Jotenkin tuntuu siltä, että en viitsi Saksalaisen kauppiaan kanssa asiasta alkaa vääntämään ja kotimaisten Honda-huoltojen takuupalvelut tuskin koskee näitä tuontivehkeitä. Vai onko Hondalla joku universaali takuumenettely?
    Valmistajan takuu ekat 2 v. seuraavat 2 v. maahantuojan takuu ja seuraava 1 v. mahdollinen kauppiaan lisätakuu. Ko. lisätakuu todennäköisimmin voimassa vain jos huollettu myyjäliikkeessä tai myyjän luvalla muussa vastaavassa huollossa.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  22. #112
    Lainaa (presto358 @ Huhti. 09 2010,08:39) kirjoitti
    lisätakuu todennäköisimmin voimassa vain jos huollettu myyjäliikkeessä tai myyjän luvalla muussa vastaavassa huollossa.
    Yleisesti ottaen tuollaiset lausekkeet eivät ole enää juridisesti päteviä. Riittää kun voi osoittaa että huollot ovat asianmukaisesti huollettu. Yleensä näistä pääsee maahantuojan kanssa sopimukseen ettei tarvitse enempää vääntämään..
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  23. #113
    Lainaa (presto358 @ Huhti. 09 2010,08:39) kirjoitti
    Valmistajan takuu ekat 2 v. seuraavat 2 v. maahantuojan takuu ja seuraava 1 v. mahdollinen kauppiaan lisätakuu.
    Taitaa tässä tapauksessa mennä täysin omaani, eli maahantuojan piikkiin. Pyörä on vm. 2007. *

    Mutta, onko kenelläkään kokemusta millainen temppu on etupumppujen tiivisteet & öljyt vaihtaa bifferiin ja mihin pitää kiinnittää huomiota?
    hooondaaa
  24. #114
    Lainaa (Pete2 @ Huhti. 10 2010,09:23) kirjoitti
    Lainaa (presto358 @ Huhti. 09 2010,08:39) kirjoitti
    lisätakuu todennäköisimmin voimassa vain jos huollettu myyjäliikkeessä tai myyjän luvalla muussa vastaavassa huollossa.
    Yleisesti ottaen tuollaiset lausekkeet eivät ole enää juridisesti päteviä. Riittää kun voi osoittaa että huollot ovat asianmukaisesti huollettu. Yleensä näistä pääsee maahantuojan kanssa sopimukseen ettei tarvitse enempää vääntämään..
    Lisätakuulla tarkoitin tuota liikkeen tarjoamaa viidennen vuoden takuuta. Maahantuojan kahden vuoden lisätakuu on selviö jos asianmukaiset huolot tehty ohjelman mukaan.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  25. #115
    Lainaa (MrEre @ Huhti. 10 2010,12:25) kirjoitti
    Mutta, onko kenelläkään kokemusta millainen temppu on etupumppujen tiivisteet & öljyt vaihtaa bifferiin ja mihin pitää kiinnittää huomiota?
    En ole tehnyt, mutta manuaalin mukaan vaikuttaisi aika suoraviivaiselta hommalta. Manuaalihan löytyi täältä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  26. #116
    Moi

    Oletteko vaihtaneet pyöriinne pelkät äänenvaimentimet vai koko putkiston? Itselläni tekisi mieli saada vähän miehekkäämmät äänet ja olen ajatellut vaihtaa vaimentimet. Onko siitä hyötyä tai haittaa jos ei tee muuta. Sitten on vielä ollut hirveä arpominen minkä merkkiset ne pitäisi olla. Olen ajatellut Laseria tai Leo Vinceä.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
  27. #117
    Lainaa (Riku77 @ Huhti. 11 2010,10:41) kirjoitti
    Moi

    Oletteko vaihtaneet pyöriinne pelkät äänenvaimentimet vai koko putkiston? Itselläni tekisi mieli saada vähän miehekkäämmät äänet ja olen ajatellut vaihtaa vaimentimet. Onko siitä hyötyä tai haittaa jos ei tee muuta. Sitten on vielä ollut hirveä arpominen minkä merkkiset ne pitäisi olla. Olen ajatellut Laseria tai Leo Vinceä.
    Itse vaihdoin pelkät LeoVincen pöntöt. Mukava matala ääni muttei liian kova. Paino pieneni ehkä 5kg. Ajettiin penkissä ja tuli 2 hv lisää ja monttu 4500 kierroksen kohdalta hävisi. Seokset säilyivät mittarin mukaan oikealla alueella. Seoksia rikastamalla olisi ehkä saanut vielä 2 hv lisää(?), mutta olisi vaatinut Power Commanderin.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  28. #118
    Lainaa (Pete2 @ Huhti. 11 2010,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Riku77 @ Huhti. 11 2010,10:41) kirjoitti


    Itse vaihdoin pelkät LeoVincen pöntöt. Mukava matala ääni muttei liian kova. Paino pieneni ehkä 5kg. Ajettiin penkissä ja tuli 2 hv lisää ja monttu 4500 kierroksen kohdalta hävisi. Seokset säilyivät mittarin mukaan oikealla alueella. Seoksia rikastamalla olisi ehkä saanut vielä 2 hv lisää(?), mutta olisi vaatinut Power Commanderin.
    Menikö noi vaimentimet "heittämällä" paikalleen? Työkaveri osti sen pyörään (CBR 600rr) Leovincen äänenvaimentimen. Se sano, että joutu käyttää rälläkkää että sai sen paikalle. Ja kuulema vuotaa liitoksesta, ei ollut tullut mitään tiivistettä mukana ja vakio tiiviste ei käynnyt.
    Menikö noi vaimentimet "heittämällä" paikalleen? Työkaveri osti sen pyörään (CBR 600rr) Leovincen äänenvaimentimen. Se sano, että joutu käyttää rälläkkää että sai sen paikalle. Ja kuulema vuotaa liitoksesta, ei ollut tullut mitään tiivistettä mukana ja vakio tiiviste ei käynnyt.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
  29. #119
    Lainaa (Riku77 @ Huhti. 12 2010,14:31) kirjoitti
    Lainaa (Pete2 @ Huhti. 11 2010,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Riku77 @ Huhti. 11 2010,10:41) kirjoitti


    Itse vaihdoin pelkät LeoVincen pöntöt. Mukava matala ääni muttei liian kova. Paino pieneni ehkä 5kg. Ajettiin penkissä ja tuli 2 hv lisää ja monttu 4500 kierroksen kohdalta hävisi. Seokset säilyivät mittarin mukaan oikealla alueella. Seoksia rikastamalla olisi ehkä saanut vielä 2 hv lisää(?), mutta olisi vaatinut Power Commanderin.
    Menikö noi vaimentimet "heittämällä" paikalleen? Työkaveri osti sen pyörään (CBR 600rr) Leovincen äänenvaimentimen. Se sano, että joutu käyttää rälläkkää että sai sen paikalle. Ja kuulema vuotaa liitoksesta, ei ollut tullut mitään tiivistettä mukana ja vakio tiiviste ei käynnyt.
    Menikö noi vaimentimet "heittämällä" paikalleen? Työkaveri osti sen pyörään (CBR 600rr) Leovincen äänenvaimentimen. Se sano, että joutu käyttää rälläkkää että sai sen paikalle. Ja kuulema vuotaa liitoksesta, ei ollut tullut mitään tiivistettä mukana ja vakio tiiviste ei käynnyt.
    Ei minkäänlaista ongelmaa. Samaa olen kuullut että joissakin malleissa on ollut ongelmia. Yritin valinta sellaisen että olisi helppo asentaa.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  30.  
  31. #120
    Lainaa (Pete2 @ Huhti. 12 2010,14:41) kirjoitti
    Lainaa (Riku77 @ Huhti. 12 2010,14:31) kirjoitti
    Lainaa (Pete2 @ Huhti. 11 2010,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Riku77 @ Huhti. 11 2010,10:41) kirjoitti


    Itse vaihdoin pelkät LeoVincen pöntöt. Mukava matala ääni muttei liian kova. Paino pieneni ehkä 5kg. Ajettiin penkissä ja tuli 2 hv lisää ja monttu 4500 kierroksen kohdalta hävisi. Seokset säilyivät mittarin mukaan oikealla alueella. Seoksia rikastamalla olisi ehkä saanut vielä 2 hv lisää(?), mutta olisi vaatinut Power Commanderin.
    Menikö noi vaimentimet "heittämällä" paikalleen? Työkaveri osti sen pyörään (CBR 600rr) Leovincen äänenvaimentimen. Se sano, että joutu käyttää rälläkkää että sai sen paikalle. Ja kuulema vuotaa liitoksesta, ei ollut tullut mitään tiivistettä mukana ja vakio tiiviste ei käynnyt.
    Menikö noi vaimentimet "heittämällä" paikalleen? Työkaveri osti sen pyörään (CBR 600rr) Leovincen äänenvaimentimen. Se sano, että joutu käyttää rälläkkää että sai sen paikalle. Ja kuulema vuotaa liitoksesta, ei ollut tullut mitään tiivistettä mukana ja vakio tiiviste ei käynnyt.
    Ei minkäänlaista ongelmaa. Samaa olen kuullut että joissakin malleissa on ollut ongelmia. Yritin valinta sellaisen että olisi helppo asentaa.
    Juu, Motonetissä näkyi olevan a' 149,- "yleismalli". Sovite 54 mm putkelle. Eli vähän joutuisi rälläköimään tai paremminkin laittamaan soviterenkaita tilkkeeksi.
    cb350 * fz6s * cbf1000
Sivu: 4 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen