Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Heips.
    Näin joku aika sitten (keväällä -08?) jossakin tubeless-renkaan paikkaus -threadissa linkin jenkkifirman nettisivuille, jossa myytiin repair kit tms nimellä olevaa settiä. Settiin kuuluu
    kamelinpaskaa, pora, "virkkuukoukku" ja metallinen 12 voltilla toimiva ilmakompura. Kompurassa oli virtapiuhoina hauenleuat, apico-liitin?, tupakansytytin ja muistaakseni BMW:n virtapiuha.

    Kompuraa mainostettiin käsintehdyksi ja vaikutti kaikin puolin hankkimisen arvoiseksi pakkaukseksi.
    Ongelma on vaan siinä, että en löydä kyseistä liikettä enää.
    Olen hakenut kaikilla mieleentulevilla hakusanoilla täältä .orgin foorumilta po threadia, mutta en ole juuri SITÄ löytänyt.
    Googlesta olen niin ikään etsinyt jos jollakin hakusanalla, löytämättä puljua.

    Jos tiedät sivuston osoitteen, niin tieto otetaan kiitollisuudella vastaan.

    Sellainen muistui vielä sivustosta mieleen, että mainostivat laitetta käytetyn Englannin? armeijan toimesta Irakissa.
    Sivuilla oli mainos, jossa sotilaskuormurin rengasta "paikattiin" vermeillä.
    Muistaakseni paketin hinta oli/on noin 100 euroa.

    Etukäteen kiittäen, *

    edit:Iran --> Irak



    Moto Guzzi Norge

    "Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
    -Tove Jansson
  2. #2
  3. #3
    Lainaa (Tenere-Heikki @ Marras. 04 2008,16:41) kirjoitti
    Tiedetään, tiedetään: BestRest
    Iso kiitos!!
    Juurikin tuota hain. Taas tuli todistettua foorumin loistavuus.
    Tarjoan oluset, jos joskus samoilla apajilla ollaan *.
    Moto Guzzi Norge

    "Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
    -Tove Jansson
  4. #4
    Tuliskohan noita useampia samassa paketissa vähemmillä kuluilla kuin yksin kappalein tilaten? Olen ollut tilaamassa just tuolta samaa kompuraa...
  5. #5
    Lainaa (Kunkku @ Marras. 04 2008,17:23) kirjoitti
    Tuliskohan noita useampia samassa paketissa vähemmillä kuluilla kuin yksin kappalein tilaten? Olen ollut tilaamassa just tuolta samaa kompuraa...
    Suomeen asti rahdin luulisi kutakuinkin puolittuvan kahdella tilauksella. Mutta minkä verran mahtaa säästöä jäädä, kun Suomen postiin tarttis kuitenkin laittaa loppumatkaksi *.
    Moto Guzzi Norge

    "Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
    -Tove Jansson
  6. #6
    Tuossahan ei ole kamelinpaskat vaan jotain ihan muuta.
    Tuo tatti ei varmaan pakene keskipakovoimasta niinkuin normaali pötkylä.

    Vaikuttaisi hyvältä jopa autoon.
    Onko joku löytänyt noita eBaysta?
  7.  
  8. #7
    Lainaa (AimoPamaus @ Marras. 04 2008,18:37) kirjoitti
    Tuossahan ei ole kamelinpaskat vaan jotain ihan muuta.
    Tuo tatti ei varmaan pakene keskipakovoimasta niinkuin normaali pötkylä.

    Vaikuttaisi hyvältä jopa autoon.
    Onko joku löytänyt noita eBaysta?
    Eipä se kamelinpaska sieltä ulos pullahda keskipakovoimasta eikä muutenkaan.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>