Sivu: 2 / 58:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1731:sta
  1. #31
    Mistä löytyy kisakaveriksi se "kaks piste kakkonen ohc turbo" -sierra? Siinä saa olla kova vakiobemari että pärjää, miten lie R1 kanssa. Valittevasti oomma jo eellä.
  2. #32
    Lainaa (holger @ Loka. 16 2008,07:22) kirjoitti
    Valittevasti oomma jo eellä.
    *bruuUUUUUM* *pthfyi* brUUUUUMM* *pthyi*
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  3. #33
    Lainaa (jknR @ Loka. 16 2008,03:15) kirjoitti
    Tarkoitin nyt lähinnä, että jos joku vaan tulisi vastaamaan prätkien haasteeseen jollain oikeasti nopealla autolla.

    Saako tollasta 6R:ää muuten ajaa mopokortilla?

    Öitä!
    Kerro nyt mikä on "oikeasti nopea" koppiauto radalla, jos radalla rakennettu GT3 ei sitä ole?

    Sitten kerroit:
    Lainaa kirjoitti
    No ei ne rataporschet nyt niitä nopeimpia ole. Edes suomen lyhyillä radoilla. Ne kuitenkin ovat vain vaparimoottorilla varustettuja katuautoon verrattavia laitteitta... Vähän samanlaisia, kuin Ferrari Challengen vehkeet. Ripeähköjä, mutta ei nopeita.
    Ahvenistolla sellaisella on ainakin koppiautojen enkka:
    http://ahvenistonfanisivut.com/kierrosajat.html

    Vai onko selitys siinä, ettei Ahvenistoa sitten lasketakaan "suomen lyhyisiin ratoihin"?

    Onko tosiaan joku teinin rakentama Supra tai Skyline nopeampi? Tai vanha sinappi-Corolla?



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #34
    Jos ja kun superautoja ei radalle ilmesty, voisi hätäratkaisuna homman simuloida tutkimalla ajoneuvotilastoja ja valitsemalla sellaisen auton ja prätkän, että ne ovat rata-ajossa parempia kuin esimerkiksi 90% tiellä liikkuvasta kalustosta. Jos ja kun tämä aiheuttaa spekulaatioita, voisi sitten valita sellaisen prätkän, että se on parempi kuin 90% prätkistä ja sellaisen auton, että se on parempi kuin 99.9 % tiellä liikkuvista autoista.
    Noitahan löytyy vielä aika hyvin autotalleista ja vuokraamoista. Itse asiassa joka tuhannen auton pitäisi olla tuollainen, eli noita on liikenteessä pari tuhatta kappaletta.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  5. #35
    Lainaa (Hese929 @ Loka. 16 2008,01:29) kirjoitti
    Lainaa (jknR @ Loka. 16 2008,01:08) kirjoitti
    No ei ne rataporschet nyt niitä nopeimpia ole. Edes suomen lyhyillä radoilla. Ne kuitenkin ovat vain vaparimoottorilla varustettuja katuautoon verrattavia laitteitta... Vähän samanlaisia, kuin Ferrari Challengen vehkeet. Ripeähköjä, mutta ei nopeita.
    Toki uskottavuutta lisäisi se, että kertoisi, mitä ne nopeat autot olisivat...
    Älä nyt viitsi Hese. Jos maailmalla ikänsä kisoja ammatikseen ajaneet ovat sitä mieltä, että tällä haavaa tuollainen Porsche olisi nopein koppiauto Suomessa millä rataa kierrettäisiin Alastarolla tai ainakin sieltä nopeimmasta päästä, niin kyllä tuollainen asiantunteva ja tyhjentävä toteamus neljä viestiä kirjoittaneen anonyymin näppäimistöstä on sellainen tyhjentävä argumentti joka vie pohjan väitteiltä. Kuulemma olisi vähän vikkelämpi kuin se mitä vastaan itse ajoin ja sillä on ajettu 1:17.0 lyhyttä lenkkiä (lähde: http://www.loimaanseutu.fi/_FileRoot/592707.pdf )

    Hirveästi tuolta ei löydy nopeampia autoja, mutta toisaalta kun kaikki mitä netistä löytyy, on kiistaton totuus, niin eihän tuo Porsche ole yhtään mitään. Mitsun Galantillakin on vedetty kovempaa ja vielä turbodieselillä (1.13 alkuinen) On varmaan ollut joku nettifoorumien nopein kaveri kun on pistänyt jopa formuloita sillä päihin.

    Itseänikin toki hieman kiinnostaa mikä se sellainen koppiauto olisi, joka siis olisi todella nopea kun Porcshe on vain ripeähköjä (poikkeuksena tietenkin tuo Galant, jollaisella itsekin olen tuhansia kilometrejä ajanut ja mykistynyt sellaisen äärimmäisestä suorituskyvystä).

    On se muuten jännää, että kaverit jotka ammatikseen tai puoliammatikseen ratoja ajavat ja leikkivät MM-tasolla ja pitävät Suomen rataennätyksiä hallussaan, ovat puolen minuutin keskustelun jälkeen valmiit tulemaan parhaaksi katsomallaan kalustolla paikalle ilman sen suurempia selittelyitä ja vatvomisia. Sitten taas henkilöt joista kukaan ei ole koskaan kuullut mitään ja vielä vähemmän nähnyt minkään sorttisia suorituksia, omaavat taidot jotka mykistäisivät moottoriurheilumaailman ja tiedon mitä eriskummallisimmista laitoksista joita tutun kaimoilla tallit ovat pullollaan. Sellaisia myyttisiä autoja, joista edes tiedelehtien toimittajat eivät ole kuulleet. Toisaalta nyrkkeilykehäänkin, jopa MM-tasolla, eksyvät vain ne jotka eivät vielä oikeastaan mistään mitään tiedä. Katsomossa ja kotikoneiden äärellä istuvat ne jotka tietävät ja osaavat ja vain heidän suuri vaatimattomuutensa estää heitä tulemasta ja näyttämästä kuinka homma oikeasti hoidettaisiin.

    Pelataan me vain näiden SM- ja MM-tason kavereiden kanssa ja heidän tietotaitonsa turvin ja odotetaan, että UM-tason (Universumin mestari) edustajat saapuvat paikalle pörrötukkaisen Juhan af Gran -sedän kanssa näyttämään lopullisen totuuden asiassa. Sitä odotellessa...

    Jukka
  6. #36
    Lainaa (jknR @ Loka. 16 2008,03:15) kirjoitti
    Tarkoitin nyt lähinnä, että jos joku vaan tulisi vastaamaan prätkien haasteeseen jollain oikeasti nopealla autolla.

    Saako tollasta 6R:ää muuten ajaa mopokortilla?

    Öitä!
    Sitä minäkin odotan, että tulisi ne OIKEASTI nopeat autoa (esim. se metallipuolen Peten pemari) haastamaan nämä hitaat prätkät.

    Tottakai saa R6:sta ajaa mopokortilla, koska Suzukin PV:tä myös saa ajaa. Se on sentään 50 ja tuo jammu on vain 6. Niinku.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  7. #37
    Tässä muutama foorumi joihin joku innokas voisi mennä haastetta heittämään:
    Suomen BMW-kerho
    BMW Tuning Club Of Finland
    Cosworth&RS Ford Club
    Datsun Nissan Sports cars of Finland
    Fiat Tuning Club Finland
    Ford Club of Finland
    Honda Club of Finland
    Mazda Club of Finland
    Mitsubishi Club of Finland
    Opel Club Finland
    Renault Tuning Finland
    SportPug.Com
    Ultimate VW
    FFp Motorsport
    Suomenvolkkariyhdistys


    Tin Can Tuners
    Rollover Tuning
    Alaparkki.com
    Swabo team
    West Coast Design
    Ajuste Racing
    Audi Club Finland
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  8. #38
    Lainaa (JJJ @ Loka. 16 2008,14:16) kirjoitti
    Tässä muutama foorumi joihin joku innokas voisi mennä haastetta heittämään:
    Suomen BMW-kerho
    BMW Tuning Club Of Finland
    Cosworth&RS Ford Club
    Datsun Nissan Sports cars of Finland
    Fiat Tuning Club Finland
    Ford Club of Finland
    Honda Club of Finland
    Mazda Club of Finland
    Mitsubishi Club of Finland
    Opel Club Finland
    Renault Tuning Finland
    SportPug.Com
    Ultimate VW
    FFp Motorsport
    Suomenvolkkariyhdistys


    Tin Can Tuners
    Rollover Tuning
    Alaparkki.com
    Swabo team
    West Coast Design
    Ajuste Racing
    Audi Club Finland
    Jos kunnon vastusta kaivataan, niin tänne myös:
    http://www.9xxfin.com/

    Ainakin Bemari, Volvo ja Nissan -forumeilla onkin jo tieto.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #39
    Saisiko osallistua jollain itsetehdyllä mikroautolla?
    - Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.

    - Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
  10. #40
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    hienoja juttuja tuollaiset, voipi olla mielenkiintoisempaa katseltavaa kuin itse kisat...
    Olisi mielenkiintoista nähdä myös klassikkoja radalla, esim GT550 Suiza vs Ford Falcon tai Mustang tai huumorimielessä Jawa vs Wartburg tai sivuvaunu Ural vs Mosse
    Dirty Nasty Furriner
  11. #41
    Lainaa (JJJ @ Loka. 16 2008,14:16) kirjoitti
    Tässä muutama foorumi joihin joku innokas voisi mennä haastetta heittämään:
    Suomen BMW-kerho
    BMW Tuning Club Of Finland
    Cosworth&RS Ford Club
    Datsun Nissan Sports cars of Finland
    Fiat Tuning Club Finland
    Ford Club of Finland
    Honda Club of Finland
    Mazda Club of Finland
    Mitsubishi Club of Finland
    Opel Club Finland
    Renault Tuning Finland
    SportPug.Com
    Ultimate VW
    FFp Motorsport
    Suomenvolkkariyhdistys


    Tin Can Tuners
    Rollover Tuning
    Alaparkki.com
    Swabo team
    West Coast Design
    Ajuste Racing
    Audi Club Finland
    FFp:llä löivät aiheen lukkoon kun tästä sinne laitoin. Että sellasta.
    CBR 600rr
  12. #42
    Lainaa (The Legend @ Loka. 16 2008,15:06) kirjoitti
    Saisiko osallistua jollain itsetehdyllä mikroautolla?
    Valitettavasti kyseistä koitosta ei ajeta tiellä 1835, joten vastaus on Canada.

    Mikä hämmästyttävintä, vielä ei ole tullut yhtään sähköpostia aiheeseen liittyen eikä siis kukaan ole vielä ilmoittautunut.

    Jukka
  13. #43
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Loka. 16 2008,16:53) kirjoitti
    Lainaa (The Legend @ Loka. 16 2008,15:06) kirjoitti
    Saisiko osallistua jollain itsetehdyllä mikroautolla?
    Valitettavasti kyseistä koitosta ei ajeta tiellä 1835, joten vastaus on Canada.

    Mikä hämmästyttävintä, vielä ei ole tullut yhtään sähköpostia aiheeseen liittyen eikä siis kukaan ole vielä ilmoittautunut.

    Jukka
    Bemari-forumilla on lämmitys päällä:
    http://www.btcf.fi/forum....1367996

    Siellä olisi joku radalle rakennettu M3, jossa on M5 kone. Mennyt vissiin Ahvenistolla 1.24.8.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #44
    Lainaa (Eki- @ Loka. 16 2008,02:12) kirjoitti
    Lainaa (jknR @ Loka. 16 2008,01:08) kirjoitti
    No ei ne rataporschet nyt niitä nopeimpia ole. Edes suomen lyhyillä radoilla. Ne kuitenkin ovat vain vaparimoottorilla varustettuja katuautoon verrattavia laitteitta... Vähän samanlaisia, kuin Ferrari Challengen vehkeet. Ripeähköjä, mutta ei nopeita.
    Lainaa (Hese929 @ Loka. 16 2008,01:29) kirjoitti
    Toki uskottavuutta lisäisi se, että kertoisi, mitä ne nopeat autot olisivat...
    Lainaa (jknR @ Loka. 16 2008,02:00) kirjoitti
    Hyvä pointti. Toivottavasti joku viitsii tulla radalle ensi kaudella... Itsellä on alla vain sellainen 1100 kg ja 192hv auto.
    Aijaa? Todellako?
    Onhan tuo sanomattakin selvä. Mitään tuolla sm-sarjaa tahkoavalla tasolla tajua... Kyllä suurin viisaus myös *ratahommistakin löytyy tuning-foorumeilta. * Siellä on pojilla pätäkkää takana ja joka autossa kunnon siivet niin johan löytyy tarvittavaa downforcea suomen kovimpiin kierrosaikoihin. Porukalla on vaan sen verran kova asenne, ettei tarvitse tulla todisteleen.
    Supermoto
  15. #45
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 16 2008,16:54) kirjoitti
    Bemari-forumilla on lämmitys päällä:
    http://www.btcf.fi/forum....1367996
    Pystyykö jossain välissä saamaan highlight-koostetta, kun ei jaksaisi lukemisen takia rekisteröityä
  16. #46
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ei siellä mitään mielenkiintoista ole. Pelkäävät että koska Jukka menee kommentoimaan... "kohta 200 sivua tyhjän jauhantaa.."

    Yhtä autoa tosiaan ehdotettu, mutta omistaja ei itse ole ilmoittautunut.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  17. #47
    Ehdotan et Tylyttäjä rauhoittaa vähän. Ei kaikille tartte etukäteen todistaa kuinka käy.
  18. #48
    Jos ei vastustajaa löydy, niin kyllä mä ajamisen ilosta tulen. Autoa ei vielä ole, mutta lupaan jonkinlaisen "rottelon" hommata, jolla olisi edes mahdollista ajaa rataa muutama kierros, ilman sen suurempia haittoja itse autolle. Eiköhän sitä tuolta tutuilta joitain radallakin käyettyjä kuitenkin ole.
    Voinpa ihan maksaa itse omat ajoni ja muutkin kuluni.
    Oppia ei ole kuin jää radalta ja hiekalta hommattuna, mutta kyllä silläkin tuntuu pääsevän, aivan lahjattomiin verrattuna.

    Tosin kisahan on jo kohdaltani käyty, kun itse olen nopeampi pyörällä radalla ja sekään ei yllä aivan vastustajan nopeuteen, mutta hauskanpito minulle kyllä sopii.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  19. #49
    Lainaa (app @ Loka. 16 2008,17:38) kirjoitti
    Ehdotan et Tylyttäjä rauhoittaa vähän. Ei kaikille tartte etukäteen todistaa kuinka käy.
    Pitäähän sitä kavereita hiukan lämmittää.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  20. #50
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 16 2008,17:44) kirjoitti
    Lainaa (app @ Loka. 16 2008,17:38) kirjoitti
    Ehdotan et Tylyttäjä rauhoittaa vähän. Ei kaikille tartte etukäteen todistaa kuinka käy.
    Pitäähän sitä kavereita hiukan lämmittää.
    Joo mut hiton topicit menee joka foorumilta lukkoon kun sä kajoat niihin.
  21. #51
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (rammus @ Loka. 16 2008,17:44) kirjoitti
    Jos ei vastustajaa löydy, niin kyllä mä ajamisen ilosta tulen. Autoa ei vielä ole, mutta lupaan jonkinlaisen "rottelon" hommata, jolla olisi edes mahdollista ajaa rataa muutama kierros, ilman sen suurempia haittoja itse autolle. Eiköhän sitä tuolta tutuilta joitain radallakin käyettyjä kuitenkin ole.
    Voinpa ihan maksaa itse omat ajoni ja muutkin kuluni.
    Oppia ei ole kuin jää radalta ja hiekalta hommattuna, mutta kyllä silläkin tuntuu pääsevän, aivan lahjattomiin verrattuna.

    Tosin kisahan on jo kohdaltani käyty, kun itse olen nopeampi pyörällä radalla ja sekään ei yllä aivan vastustajan nopeuteen, mutta hauskanpito minulle kyllä sopii. *
    Mulla sama homma. Vitsi kuinka mielelläni tulisinkaan. Tämän hetkinen autokalusto tarjoaa tosin vastusta lähinnä jollekin ER5:lle enkä ole ikinä autolla rataa ajanut.

    EDIT: Mutta appropos, mulla saattaisi olla access Formula Fordiin ja Sport 2000-luokan Focukseen, jos niille kysyntää löytyy



    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  22. #52
    Lainaa (PoS @ Loka. 16 2008,17:31) kirjoitti
    Ei siellä mitään mielenkiintoista ole. Pelkäävät että koska Jukka menee kommentoimaan... "kohta 200 sivua tyhjän jauhantaa.."

    Yhtä autoa tosiaan ehdotettu, mutta omistaja ei itse ole ilmoittautunut.
    Voitte rauhoitella. Ainakaan juuri tällä hetkellä kiinnostusta ei ole. Nyt tuli vähäksi aikaa muita kiinnostuksen kohteita, mutta ehkä sitten kun into niihin loppuu, niin voi mennä taas johonkin uuteen paikkaan vääntämään.

    Auto joka menee 1:25 pintaan Ahvenistolla, voisi olla ihan mielenkiintoinen pelikaveri Alastarolle. 2006 ajelin Alastarolla 1:34 pintaan olevia aikoja ja Ahvenistolla 1:30 pintaan. Alastarolla vauhti on painunut nyt 1:28 matalaan, joten voisi olettaa, että ei nyt vielä ihan 6-0 tulisi autolta turpaan siellä.

    Super Saloonilla on siellä menty 1:21 alkuinen aika ja tuskin tämän vuotinen kisan voittaja aivan älyttömästi paljon hitaammin ajoi (en jaksa Jarmolta tarkistaa aikaa mitä ajoi sinä päivänä Ahvenistolla kun hänen kanssaan kokeiltiin Alastarolla).

    Jos tuo Bemari saapuu Alastarolle ja autossa on kilvet, niin kyllähän minä sitä vastaan ajaa voin. Huonona päivänä minä häviän, hyvänä voitan. Ei olisi välttämättä mitään rauhaisaa perässä kaartelua kuten oli Skyline-R6R -kokeilussa Motoparkissa.

    Ilmoituksia vaan jos kuskia kiinnostaa. Kuski luultavasti tasoa, kahta parempi autokuski kuin mitä minä pyöräkuskina, joten ei ainakaan tule sitten sen pohjalta jälkipuheita että pistetty joku reppana rattiin, mutta jos olisikin ollut naapurin Jaska niin sitten olisi kyllä auto voittanut.

    Jukka
  23. #53
    Lainaa (rammus @ Loka. 16 2008,17:44) kirjoitti
    Jos ei vastustajaa löydy, niin kyllä mä ajamisen ilosta tulen. Autoa ei vielä ole, mutta lupaan jonkinlaisen "rottelon" hommata, jolla olisi edes mahdollista ajaa rataa muutama kierros, ilman sen suurempia haittoja itse autolle. Eiköhän sitä tuolta tutuilta joitain radallakin käyettyjä kuitenkin ole.
    Voinpa ihan maksaa itse omat ajoni ja muutkin kuluni.
    Oppia ei ole kuin jää radalta ja hiekalta hommattuna, mutta kyllä silläkin tuntuu pääsevän, aivan lahjattomiin verrattuna.

    Tosin kisahan on jo kohdaltani käyty, kun itse olen nopeampi pyörällä radalla ja sekään ei yllä aivan vastustajan nopeuteen, mutta hauskanpito minulle kyllä sopii. *
    Mieluiten sellainen vastapeluri jossa on jotain jännitettävää. Ei minusta ole mitään mieltä sen enempää mennä ajamaan jotain katukatiskaa vastaan jolla ei ole alkeellisintakaan mahdollisuutta sen enempää kuin mitään formulaakaan vastaan. Ei niissä olisi jännitystä yleisöllekään eikä juuri viihdettä.

    Tupalan ajamaa Porschea vastaan minulla ei olisi jakoja, Vehniäisen Karilla alkaa jo olemaan, joten siksi soveliaampi pari tuohon kisaan.

    Suomen kovinta katuliikenteessä olevaa autoa vastaan voin lähteä ottamaan kisan.

    Harrastuskisaamiseen rakennetuilla 325:lla Bemareilla ajelin Alastarolla ja vaikka sellaisen rattiin pistettäisiin Kimi Räikkönen, niin voittoni olisi täysin varma ellen konttaisi. Sellaisella pääsee lyhyttä lenkkiä ammattilainen 1:38,5, pitkä olisi n. 1:42-1:44 väliin osuva aika eli luokkaa 12-15 sek hitaammin mihin omalla pyörälläni tulisin pääsemään. Ei alkeellisintakaan jännitystä.

    Jukka
  24. #54
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Loka. 16 2008,16:53) kirjoitti
    Lainaa (The Legend @ Loka. 16 2008,15:06) kirjoitti
    Saisiko osallistua jollain itsetehdyllä mikroautolla?
    Valitettavasti kyseistä koitosta ei ajeta tiellä 1835, joten vastaus on Canada.

    Mikä hämmästyttävintä, vielä ei ole tullut yhtään sähköpostia aiheeseen liittyen eikä siis kukaan ole vielä ilmoittautunut.

    Jukka
    Eihän mikroautolla saa ajaa kilpaa tiellä 1835, vaan radalla!?! Et eikös nyt ois järkevää ajaa katukilpailut katuvehkeillä ja ratakilpailut ratakalustolla? Vai, onko kyseessä jokin Canadaa suurempi perverssio, josta ammennetaan hyvitystä kadulla koettuihin nöyryytyksiin?

    No juu, sit taas vaan varoitusta kehiin tai topikki lukkoon. That's the way the cookie crumbles ja hamekangasta piisaa.
    - Ylläoleva kirjoitus on suojattu tekijänoikeuslainsäädännön mukaisesti ja sen muuttaminen, kopiointi tai muu jäljentäminen, myyminen tai muu luovuttaminen tai muunlainen käyttö on ankarasti kielletty.

    - Länsimaalaisen miehen seurustelu musliminaisen kanssa on tabu eikä siitä saa edes keskustella. Kyseessä on pipari, johon länsimaalaisella nysväkullilla ei ole oikeutta kajota.
  25. #55
    Lainaa (The Legend @ Loka. 16 2008,19:10) kirjoitti
    eikös nyt ois järkevää ajaa katukilpailut katuvehkeillä
    Todella fiksu kommentti. Että oikein katukilpailut...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  26. #56
    Lainaa (xniko @ Loka. 16 2008,16:44) kirjoitti
    FFp:llä löivät aiheen lukkoon kun tästä sinne laitoin. Että sellasta.
    Nuo FFp:n autot taitavat olla vain puskurin vaihtoja, madalluksia ja suuria vanteita. Ei WOIMAA.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  27. #57
    Lainaa (app @ Loka. 16 2008,17:48) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 16 2008,17:44) kirjoitti
    Lainaa (app @ Loka. 16 2008,17:38) kirjoitti
    Ehdotan et Tylyttäjä rauhoittaa vähän. Ei kaikille tartte etukäteen todistaa kuinka käy.
    Pitäähän sitä kavereita hiukan lämmittää.
    Joo mut hiton topicit menee joka foorumilta lukkoon kun sä kajoat niihin. *
    Pieni sivistys pyörien ylivoimaisuudesta ei vahingoita ketään. Paitsi *.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  28. #58
    Lainaa (jaulis @ Loka. 15 2008,18:28) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Loka. 15 2008,18:17) kirjoitti
    Jokohan autopuolelta(kin) löytyisi tekoja, eikä ainoastaan puheita.

    edit. typo
    Varmasti autopuolelta löytyy tekoja, kunhan mukaan saadaan oikeaa porukkaa... Kuten kyseinen porsche. *
    Saattaa olla hieman eri asenne kuin 99% nippon foorumin bensalenkkareista.
    Kyseisestä klubista löytyi sentään munaa lähteä mukaan hommaan. Miettisin myös kaksi kertaa, että moni meistä harrastaa myös moottoripyöriä. Olisi kiva tietää millä kotilolla herra ruhoaan talvella liikuttaa. Kyllä niitä vatipaitä motoristienkin joukkoon mahtuu.
    Suzuki GSX-R 1100
  29. #59
    Lainaa (The Legend @ Loka. 16 2008,19:10) kirjoitti
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Loka. 16 2008,16:53) kirjoitti
    Lainaa (The Legend @ Loka. 16 2008,15:06) kirjoitti
    Saisiko osallistua jollain itsetehdyllä mikroautolla?
    Valitettavasti kyseistä koitosta ei ajeta tiellä 1835, joten vastaus on Canada.

    Mikä hämmästyttävintä, vielä ei ole tullut yhtään sähköpostia aiheeseen liittyen eikä siis kukaan ole vielä ilmoittautunut.

    Jukka
    Eihän mikroautolla saa ajaa kilpaa tiellä 1835, vaan radalla!?! Et eikös nyt ois järkevää ajaa katukilpailut katuvehkeillä ja ratakilpailut ratakalustolla? Vai, onko kyseessä jokin Canadaa suurempi perverssio, josta ammennetaan hyvitystä kadulla koettuihin nöyryytyksiin?

    No juu, sit taas vaan varoitusta kehiin tai topikki lukkoon. That's the way the cookie crumbles ja hamekangasta piisaa.
    Hei.

    Lupaan ilmoitella kun kiinnostuksemme ideoitasi kohtaan herää.

    Jukka
  30.  
  31. #60
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ymmärtäisköhän toi legend asian näin paremmin: Tässä on tarkoitus ajaa kilpaa katuvehkeillä, mutta turvallisuuden ja yleisön takia tapahtuma ajetaan kadun sijasta radalla.
    Superbike #7
Sivu: 2 / 58:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen