Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 102:sta
  1. #61
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    No kiva se oli ajaa, alku viikosta semmoinen löytyy minun tallista.

    Pari miinusta löytyi, elikkä motari nopeudessa olis tarvetta pleksille ja vapaalle saaminen
    lämpöisellä koneella oli aika hankalaa, onko näihin saatavilla helpotusta?
    1200 dorson pleksissä pitäisi olla parempi tuulenohjaus ja on paremman näköinen kun Puigin . Ite meinasin kans vaihtaa pleksin mut saas nähä ny.
    Vapaalle saanti ei ole milloinkaan ollut mulla ongelma ja kilsoja tähän asti 11500.
  2. #62
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa Pave kirjoitti Katso viesti
    1200 dorson pleksissä pitäisi olla parempi tuulenohjaus ja on paremman näköinen kun Puigin . Ite meinasin kans vaihtaa pleksin mut saas nähä ny.
    Vapaalle saanti ei ole milloinkaan ollut mulla ongelma ja kilsoja tähän asti 11500.
    Löytyykö 1200 pleksi mistä?
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  3. #63
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö 1200 pleksi mistä?
    http://www.af1racing.com/store/Scrip...dCategory=2592
    Eurooppamalliin deflectoria eivät kuulemma toimita mutta USA malli onnistuu, en tiedä miten eroaa.
    Hinnat oli noin puolet suomen maahantuojan hintoihin nähden kotiovelle toimitettuna.
    2017 R1200GS Rallye
  4. #64
    Lainaa Musse kirjoitti Katso viesti
    Okei minkälaisia hyötyjä tuosta saattaisi tulla ? Olisi kiva jos S-moden nykäsyn saisi pois 1% kaasunkäännöstä.
    Tällainen http://www.fatduc.com/ on mulla ollut nyt noin 2000 km ajan enkä pois ajatellut ottaa.
    Yksinkertainen laite jossa vissiin 2 vastusta ja potikka eli helppo tehdä vaik ite. Mun mielestä paras potikan asento on vähän alle puolenvälin.
    2017 R1200GS Rallye
  5. #65
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa Pave kirjoitti Katso viesti
    http://www.af1racing.com/store/Scrip...dCategory=2592
    Eurooppamalliin deflectoria eivät kuulemma toimita mutta USA malli onnistuu, en tiedä miten eroaa.
    Hinnat oli noin puolet suomen maahantuojan hintoihin nähden kotiovelle toimitettuna.
    En löytänyt kuin Puigin pleksin 750Dorsoduoon.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  6. #66
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Mikälaisella kulutuksella on pyörä kulkenut?
    Rauhallista ajoa ajettuna oma vienyt 6L/100km, elikkä nippa nappa 200km pystyis ajaa.
    Edellinen vei 4,2L/100km, no olihan se 50kg kevyempi.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  7. #67
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    En löytänyt kuin Puigin pleksin 750Dorsoduoon.
    Se pitäs löytyy sieltä dordoduro 1200 OEM parts osiosta.
    Number plate numero 894876 jonka nykyinen uusi numero on 896813 ja deflector 899561 mutta tarkista nyt itse vielä että laitoin numerot oikein.
    2017 R1200GS Rallye
  8. #68
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Mikälaisella kulutuksella on pyörä kulkenut?
    Rauhallista ajoa ajettuna oma vienyt 6L/100km, elikkä nippa nappa 200km pystyis ajaa.
    Edellinen vei 4,2L/100km, no olihan se 50kg kevyempi.
    Mulla suurin kulutus on ollut 6,1 litraa sadalla ja pienin 4,9 litraa sadalla .
    Valtatiellä körötellessä noin 5,2L/100 km ja järjettömässä pommituksessa (tietenkin radalla) 5,8-6L/100 km.
    Nämä on todellisia mitattuja kulutuksia eikä AVG kulutusnäytön höpöjuttuja.
    Fatducin asennuksen jälkeen en ole ainakaan vielä havainnut eroa.
    2017 R1200GS Rallye
  9. #69
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa Pave kirjoitti Katso viesti
    Mulla suurin kulutus on ollut 6,1 litraa sadalla ja pienin 4,9 litraa sadalla .
    Valtatiellä körötellessä noin 5,2L/100 km ja järjettömässä pommituksessa (tietenkin radalla) 5,8-6L/100 km.
    Nämä on todellisia mitattuja kulutuksia eikä AVG kulutusnäytön höpöjuttuja.
    Fatducin asennuksen jälkeen en ole ainakaan vielä havainnut eroa.
    Joo ajotietokoneen lukemat on mitä on mutta laskin itse ja pääsin 6L/100km, kulutukseen ei varmaan vaikuta ajaako S,T tai R säädöillä?
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  10. #70
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Joo ajotietokoneen lukemat on mitä on mutta laskin itse ja pääsin 6L/100km, kulutukseen ei varmaan vaikuta ajaako S,T tai R säädöillä?
    No R asetuksella olen kokeillut vain hetken eli en osaa sanoa. T asetuksella olen ajanut kokonaiset 2 tankillista peräkkäin ja kulutus oli silloin sekalaisessa ajossa alle 5.5 L/100 km. Saattaa T asetuksella hiukan kulkee pienemmällä mut ei paljoa. Alkuun tuli pidettyä taajamassa T asennossa ja taaajaman ulkopuolella S asennossa, nykyään aina S paitsi sateella T.
    2017 R1200GS Rallye
  11. #71
    Täytyy sen verran vetää takaisin suositusta fatducista että perjantaina pyörä alkoi röpöttämään pintakaasulla noin 4000 rpm asti. Tyhjäkäynti oli epätasainen ja ajokamat haisi erittäin pahasti pakokaasulle.
    Kun otti fatducin pois niin käyntiongelmat hävisivät . Täytyy varmaan alkaa mittaileen et onko fatduc rikki.
    2017 R1200GS Rallye
  12. #72
    Lainaa Pave kirjoitti Katso viesti
    Täytyy sen verran vetää takaisin suositusta fatducista että perjantaina pyörä alkoi röpöttämään pintakaasulla noin 4000 rpm asti. Tyhjäkäynti oli epätasainen ja ajokamat haisi erittäin pahasti pakokaasulle.
    Kun otti fatducin pois niin käyntiongelmat hävisivät . Täytyy varmaan alkaa mittaileen et onko fatduc rikki.
    No voi harmi. Saatko vaihdettua piuhan takuuseen mikäli vika ilmenee siinä ?
  13. #73
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Onko kukaan viritellyt Dorsoa? ja miten on vaikuttanut?
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  14. #74
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan viritellyt Dorsoa? ja miten on vaikuttanut?

    Suosittelen ainakin aluksi vaihtamaan 15-piikkisen eturattaan mikäli sellaista ei vielä löydy. Kiihtyminen rajumpaa ja kulkupuoli jää silti riittäväksi. Ihmettelen ettei vakiona ole noissa jo ollut sitä aavikkovälien sijaan.
  15. #75
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa Musse kirjoitti Katso viesti
    Suosittelen ainakin aluksi vaihtamaan 15-piikkisen eturattaan mikäli sellaista ei vielä löydy. Kiihtyminen rajumpaa ja kulkupuoli jää silti riittäväksi. Ihmettelen ettei vakiona ole noissa jo ollut sitä aavikkovälien sijaan.
    Pitää käydä hakemassa se 15-piikkinen.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  16. #76
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Pitää käydä hakemassa se 15-piikkinen.
    Täältä tuli muutamassa päivässä :
    http://www.carpimoto.it/EN/Bike_Apri...lia-Shiver.htm
  17. #77
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Hei onko kukaan nähnyt livenä Dorsoduro R mallia? googlettamalla löytyi 12kg kevyempi ja 6hp enemmän tehoja tai sitten toi RR katu käyttöön 138kg ja 100hp mahtais hymy olla korviin asti.

    http://www.moto-station.com/article5...rr-racing.html

    http://2wheeltuesday.com/2009/01/apr...ing-creations/
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  18. #78
    Dorsoni kävin dynossa: Sportilla 82,5hp, 67Nm ja touringilla 83,2hp , 67,5 Nm (konetehoja)
    Seokset mitatiin putken päästä kun lambda on niin vammasessa paikassa eli ovat suuntaa antavia mutta 3500rpm:ssä menee aika lähelle 14:1 ja lopuilla kierroksilla seos pysyy 12:1 ja 13:1 välissä
  19. #79
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Hei onko kukaan nähnyt livenä Dorsoduro R mallia? googlettamalla löytyi 12kg kevyempi ja 6hp enemmän tehoja tai sitten toi RR katu käyttöön 138kg ja 100hp mahtais hymy olla korviin asti.

    http://www.moto-station.com/article5...rr-racing.html

    http://2wheeltuesday.com/2009/01/apr...ing-creations/
    Tollainen ei kait koskaan päässyt tuotantoon asti. Harmi
    <br />
  20. #80
    Lainaa Pave kirjoitti Katso viesti
    Täytyy sen verran vetää takaisin suositusta fatducista että perjantaina pyörä alkoi röpöttämään pintakaasulla noin 4000 rpm asti. Tyhjäkäynti oli epätasainen ja ajokamat haisi erittäin pahasti pakokaasulle.
    Kun otti fatducin pois niin käyntiongelmat hävisivät . Täytyy varmaan alkaa mittaileen et onko fatduc rikki.
    Sori viiveestä. Fatduc oli ehjä, tämän tiedän.
    Käyntihäiriön aiheutti ilmeisesti vuotava pakoputken tiiviste.
    2017 R1200GS Rallye
  21. #81
    Lainataanpas vähän ketjua.

    Mulla on viime kesästä asti ollu Dorsoduro 750 ja on kyllä todella hauska peli siihen mihin on tarkotettukkin. Suurimmat ongelmat mulla on sillon, kun tie on liian suora ja sillon en hirveesti tykkää. Ja en nyt tarkota että pitäis motaria pitkin maailman ääriin pystyä ajelemaan, mutta edes vähän.

    Ongelmalliseks sen tekee ajoasento ja penkki. Ajoasento on todella pysty ja mun pitkät kädet vielä pahentaa asiaa, jollon ei pysty mitenkään järkevästi nojaamaan tuuleen. Ja kun penkki on vielä kova, pitkä ja kapea niin pitää aika kovaa puristaa kahvoista, ettei tipu kyydistä.

    Kesällä olis tarkotus lähtee vähän pidemmälle reissulle ja sillon ei voi koko matkaa ajaa vaan pientä mutkatietä. Ajatus oli, että liatan Dorson myyntiin ja ostan tilalle vähän paremmin hommaan sopivan pyörän. En kuitenkaan matkapyörää. Tällä hetkellä listalla on Ducatin S2R sarjan monsterit, Triumph Street Triple ja mahollisesti joku Japanilainen rivinelonen (vaikka ajatus ei heti houkuta ton V2:n jälkeen).

    Nyt rupesin kuitenkin miettimään, että kannattaiskohan tota Dorsoduron ajoasentoa yrittää muokata. Esim vaihtamalla matalamman (ja ehkä leveemmän) tangon ja vähän paremman penkin. Kysymys kuuluukin, et onks joku tehny omalle DD:lle jotain tämmöstä ja onko sillä ollu mitään vaikutusta? Tai jos on muita mielipiteitä mun ongelmiin, niin tietenkin saa kommentoida.

    Kiitos
  22. #82
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa snowball2 kirjoitti Katso viesti
    Lainataanpas vähän ketjua.

    Mulla on viime kesästä asti ollu Dorsoduro 750 ja on kyllä todella hauska peli siihen mihin on tarkotettukkin. Suurimmat ongelmat mulla on sillon, kun tie on liian suora ja sillon en hirveesti tykkää. Ja en nyt tarkota että pitäis motaria pitkin maailman ääriin pystyä ajelemaan, mutta edes vähän.

    Ongelmalliseks sen tekee ajoasento ja penkki. Ajoasento on todella pysty ja mun pitkät kädet vielä pahentaa asiaa, jollon ei pysty mitenkään järkevästi nojaamaan tuuleen. Ja kun penkki on vielä kova, pitkä ja kapea niin pitää aika kovaa puristaa kahvoista, ettei tipu kyydistä.

    Kesällä olis tarkotus lähtee vähän pidemmälle reissulle ja sillon ei voi koko matkaa ajaa vaan pientä mutkatietä. Ajatus oli, että liatan Dorson myyntiin ja ostan tilalle vähän paremmin hommaan sopivan pyörän. En kuitenkaan matkapyörää. Tällä hetkellä listalla on Ducatin S2R sarjan monsterit, Triumph Street Triple ja mahollisesti joku Japanilainen rivinelonen (vaikka ajatus ei heti houkuta ton V2:n jälkeen).

    Nyt rupesin kuitenkin miettimään, että kannattaiskohan tota Dorsoduron ajoasentoa yrittää muokata. Esim vaihtamalla matalamman (ja ehkä leveemmän) tangon ja vähän paremman penkin. Kysymys kuuluukin, et onks joku tehny omalle DD:lle jotain tämmöstä ja onko sillä ollu mitään vaikutusta? Tai jos on muita mielipiteitä mun ongelmiin, niin tietenkin saa kommentoida.

    Kiitos
    Jotain tällaista vai? Tuossa raiseritkin vahdettu. Rizoma ei varmaan ainua vaihtoehto.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #83
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jotain tällaista vai?
    Jep. Kiitos. Tosin toi Shiver on muutenkin vähän erilainen ajoasennoltaan.
  24. #84
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa snowball2 kirjoitti Katso viesti
    Jep. Kiitos. Tosin toi Shiver on muutenkin vähän erilainen ajoasennoltaan.
    Tuonoon tein madalluksen Rizoman raisereilla. Kompromissi oli ohjauslukon kaventuminen. Kelpas mulle.

    Mittanauha käteen ja miettimään, mitä mahtuu tehdä. Sitten raisereita ja/ tai uutta stongaa tilaamaan. Dorsossa tais olla Tuonon tavoin fatbar, eli 28.6 mm keskellä (1-1/8") ja 22.2 mm (7/8") kahvoissa. Raiserit siis sen mukaan.

    Bonusideana korottavat cliparit
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #85
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mittanauha käteen ja miettimään, mitä mahtuu tehdä.
    Joo, pitää mittailla. Tosin se mikä tässä eniten mietityttää on, et kannattaako tommoseen supermototyyliseen pyörään lähtee kauheesti ajoasentoa eteenpäin kallistamaan, vai johtaako se sit muihin ongelmiin.

    Klipsit olis tietty ihan mielenkiintonen ratkasu
  26. #86
    Oletteko mistä FatDucinne tilailleet? Ruotsissa näyttää ainakin olevan jälleenmyyjä, mutta eivät ole vielä yhteydenottopyyntöön vastanneet ja USA:sta tilaamiseen en haluaisi lähteä.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  27. #87
    Ehkä kannattaa jättää se FatDuc ostamatta.
    Jonkinverran apriliaforumilla fatducilla ilmennyt käyntihäikkää niinkuin minullakin ilmeni.
    2017 R1200GS Rallye
  28. #88
    http://www.apriliaforum.com/forums/s...uc-alternative



    http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-Do...38921839&rt=nc

    Ei Fatduc mutta vastaava. Kerrohan sitten miten vaikuttaa


    Lainaa Crnd kirjoitti Katso viesti
    Oletteko mistä FatDucinne tilailleet? Ruotsissa näyttää ainakin olevan jälleenmyyjä, mutta eivät ole vielä yhteydenottopyyntöön vastanneet ja USA:sta tilaamiseen en haluaisi lähteä.
  29. #89
    Moro, Mitäs heikkoja kohtia täsä pyörässä on ja mitä kannattaa tarkistella kun käy koeajolla jne? 750 Factory malli kiinnostais.
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  30.  
  31. #90
    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Moro, Mitäs heikkoja kohtia täsä pyörässä on ja mitä kannattaa tarkistella kun käy koeajolla jne? 750 Factory malli kiinnostais.
    2012-2014 tuli tuollainen omistettua, joten muutama kommentti kohtuullisen tarkan muistikuvan perusteella.

    Suurimmat heikkoudet omassa käytössä olivat pieni tankki ja ajettavuus moottoritienopeuksilla. Ensimmäinen on karu fakta, bensavalo syttyi muistaakseni 160 kilometrin kohdalla. Vaikken juuri matkaa ajakaan niin pitemmän päälle tämä haittasi myös mutkatiekeikkoja kun tankkipaikkaa piti miettiä etukäteen. Jälkimmäinen riippuu myös kuskista, 120km/h meni mulla kohtuullisesti muttei paljoa sen yli.

    Noissahan on neljän vuoden takuu joten sinänsä pitäisi olla turvallinen ostettava. Itselläni tuli takuulle käyttöä kun Dorso repäisi eturattaan irti ja ketjut ryttyyn, minkä seurauksena meni lopulta lohkotkin vaihtoon. Mutta mitään suuria tyyppivikoja ei omassani ilmennyt, hyvin pelasi tuota yhtä tapausta lukuunottamatta. Öljynvaihtoja kannattaa ehkä kysellä kun huolto-ohjelmassa niiden vaihtoväli on muistaakseni järjettömät 20tkm. Itse vaihdatin kyllä ölpät jo kymppitonnissa.

    Ihan asiallinen peli Dorso on, ketterä vietävä mutkatiellä ja seiskapätkä V2 antaa hyvät kyydit ja murinat. Kiva sekoitus supermotoa ja nakupyörää nätissä paketissa, koeajolle vaan
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen