Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
  1. #1
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen


    EarInc-Finland tarjoaa MotOrg ry:n jäsenille korvakäytävän mukaan valettavia korvatulppia seuraavin hinnoin:

    Teetettynä Lohjalla
    1-4 kpl - 40e/pari (50e/pari ei jäsenille)
    5-9 kpl - 35e/pari (50e/pari ei jäsenille)
    10+ kpl - kysy tarjous!

    Muualla suomessa teetettynä (tekijä saapuu tilauksesta)
    5-9 kpl - 40e/pari (50e/pari ei jäsenille)
    10+ kpl - Kysy tarjous!

    Tilaukset ja tiedustelut : earincfin@gmail.com

    Huom: Jäsenedun saa ainoastaan MotOrg ry:n jäsenkortin esittämällä. Kimppatilauksissa kaikkien ei tarvitse olla yhdistyksen jäseniä, mutta hintaedun saavat vain jäsenet.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  2. #2
    Oliko jo käyttökokemuksia näistä?
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  3. #3
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (pete457 @ Elo. 14 2008,12:56) kirjoitti
    Oliko jo käyttökokemuksia näistä?
    Ei valittamista, hyvät ovat.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4. #4
    Onko vaimennuskyky minkälaista tasoa, verrattuna kertakäyttötulppiin tai kuusitulppiin? Onko miten helppo pujottaa? Kuivana kuusitulpan survominen saa jo aikaan sen verran kipua että olen vannoutunut kertakäyttöisten (eli puoli kesää) käyttäjä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  5. #5
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 14 2008,13:40) kirjoitti
    Onko vaimennuskyky minkälaista tasoa, verrattuna kertakäyttötulppiin tai kuusitulppiin? Onko miten helppo pujottaa? Kuivana kuusitulpan survominen saa jo aikaan sen verran kipua että olen vannoutunut kertakäyttöisten (eli puoli kesää) käyttäjä
    Tulpat vaimentavat 28Db ja korvaan laitto onnistuu ainakin minulla ja emännällä ihan helposti. Toisella on isot korvakäytävät ja toisella pienet, eikä eroa ole huomattu.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  6. #6
    tuossa just viikkonloppuna teetin tuollaiset, ja reilut 200 kilsaa painoin yhtäkyytiä pysähtymättä. Ei mulla ainakaan ole valittamista...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  7. #7
    hyvät ovat ja hiljaista on, kuin huopatossutehtaalla. Itselle on mahdottoman kaposet röörit, joissa ei oikein kertikset pysy tai jotain sihinää pääsee aina läpi. Noilla toimii!
  8. #8
    tommoset on työnpuolesta käytössä ja on hyvät, pitää siis hankkia mopoilua varten tommoset myös.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  9. #9
    Lainaa (Jassu @ Elo. 14 2008,13:42) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 14 2008,13:40) kirjoitti
    Onko vaimennuskyky minkälaista tasoa, verrattuna kertakäyttötulppiin tai kuusitulppiin? Onko miten helppo pujottaa? Kuivana kuusitulpan survominen saa jo aikaan sen verran kipua että olen vannoutunut kertakäyttöisten (eli puoli kesää) käyttäjä
    Tulpat vaimentavat 28Db ja korvaan laitto onnistuu ainakin minulla ja emännällä ihan helposti. Toisella on isot korvakäytävät ja toisella pienet, eikä eroa ole huomattu.
    28db? Kuuleeko noiden kanssa enää mitään?
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  10. #10
    Lainaa (Akiva @ Elo. 15 2008,11:15) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Elo. 14 2008,13:42) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 14 2008,13:40) kirjoitti
    Onko vaimennuskyky minkälaista tasoa, verrattuna kertakäyttötulppiin tai kuusitulppiin? Onko miten helppo pujottaa? Kuivana kuusitulpan survominen saa jo aikaan sen verran kipua että olen vannoutunut kertakäyttöisten (eli puoli kesää) käyttäjä
    Tulpat vaimentavat 28Db ja korvaan laitto onnistuu ainakin minulla ja emännällä ihan helposti. Toisella on isot korvakäytävät ja toisella pienet, eikä eroa ole huomattu.
    28db? Kuuleeko noiden kanssa enää mitään?
    mulla on ittellä Elacin:in muotoonvaletut 25db:n vaimennuksella ja hyvin kuuluu se mitä tarvii kuulua
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  11. #11
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 14 2008,14:43) kirjoitti
    tuossa just viikkonloppuna teetin tuollaiset, ja reilut 200 kilsaa painoin yhtäkyytiä pysähtymättä. Ei mulla ainakaan ole valittamista...
    Mun tulppia joutuu vielä hiukan muokkaamaan, vaikka muuten tuntuu hyvältä niin kypärä päässä, varsinkin vasen puoli painaa ikävästi. Täytyy käydä jossain vaiheessa lohjan reissu, et saa tulpat pelittämään kunnolla.
  12. #12
    Tapahtui tässä elämässä:

    Soittaja: kuulonhuolto liitosta hyvää päivää!
    Vastaaja: MITÄ!
    Soittaja: KUULONHUOLTO-LIITOSTA HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!

    Kuulossa ei (tiettävästi) siis ollut mitään vikaa, mutta tausta melua vaan oli liikaa, niin ei kuullut kuka se soittaja oli.
  13. #13
    Lainaa (Akiva @ Elo. 15 2008,11:15) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Elo. 14 2008,13:42) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 14 2008,13:40) kirjoitti
    Onko vaimennuskyky minkälaista tasoa, verrattuna kertakäyttötulppiin tai kuusitulppiin? Onko miten helppo pujottaa? Kuivana kuusitulpan survominen saa jo aikaan sen verran kipua että olen vannoutunut kertakäyttöisten (eli puoli kesää) käyttäjä
    Tulpat vaimentavat 28Db ja korvaan laitto onnistuu ainakin minulla ja emännällä ihan helposti. Toisella on isot korvakäytävät ja toisella pienet, eikä eroa ole huomattu.
    28db? Kuuleeko noiden kanssa enää mitään?
    Riippu siitä mitä haluu kuulla.
    -Oltais tulossa teille saunaan
    - Mitä, ei kuulu mitään
    - Tuodaan juomaa mukana
    - No nythän alko kuulumaan

  14. #14
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Akiva @ Elo. 15 2008,11:15) kirjoitti
    28db? Kuuleeko noiden kanssa enää mitään?
    Hyvin kuuluu kypäräpuhelinkin (autocom).

    Jos haluaa kuulla "paremmin" saa tulpista myös mekaanisella suodattimella olevaa versiota. Lisähintaa perustulppien lisäksi tulee MotOrgilaiselle 20e/korva ja muille hinta on 30e/korva.

    Mekaaninen suodatus leikkaa kaikki yli 80db äänet pois. Suodatinta ei saada mahtumaan älyttömän pienien korvakäytävien tulppaan, mutta esim itselläni on sen verta isot käytävät että mahtui. Käytän suodatintulppia ampumakäytössä, umpinaisia käytetään sitten mopoillessa.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #15
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 15 2008,11:24) kirjoitti
    Mun tulppia joutuu vielä hiukan muokkaamaan, vaikka muuten tuntuu hyvältä niin kypärä päässä, varsinkin vasen puoli painaa ikävästi.
    Mulla kävi samalla tavalla molemmin puolin. Tuli sentään neuvottua muita pitämään kypärä päässä massan kovettumisen ajan, mutta menin sitten itte rikkomaan ohjetta kun potta unohtui himaan. Ja korjattavaksihan noi tulpat menee, ei voi mitään. En ikinä enää teetä muotoonvalettuja tulppia ilman että kypärä on päässä, nimim. kahdesta mokasta jo jotain oppineena.
    1000
  16. #16
    Reilut 10tkm nämä korvassa ajaneena ei voi kun ilmaista tyytyväisyyttä. Toimii muuten hyvin myös esim. keikoilla tai vaikka rälläköidessä... Muistaakseni näihin oli mahdollista myös upottaa jonkinsortin kuulokkeitakin?

    Pitänee varmaan ensi kesänä hakea paremmallekin puoliskolle kun nyt hinnastakin saa vään pois
  17. #17
    Jos Turun seudulta joku haluaa alkaa järkkäämään kimppatilausta ni mä ainakin voin osallistua.
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

    "Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
  18. #18
    Ja jos Joensuun läheltä joku aikoo järkätä kimppatilausta niin tänne vaan viestiä!
    ..kettu kuittaa
  19. #19
    Porvoossa kimppatilaus menossa täällä.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  20. #20
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Mikk@ @ Elo. 22 2008,10:12) kirjoitti
    Porvoossa kimppatilaus menossa täällä.
    Mainitset tuolla että "Org.n jäsenet saavat tulpat 40e kimppatilauksessa" - tuossa on pieni virhe, koska edun saavat MotOrg ry:n jäsenet, ei kaikki orgin jäsenet.

    Jäsenkortti tulee esittää tekijälle alennuksen saamiseksi.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  21. #21
    Lainaa (Hannula @ Elo. 15 2008,15:15) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 15 2008,11:24) kirjoitti
    Mun tulppia joutuu vielä hiukan muokkaamaan, vaikka muuten tuntuu hyvältä niin kypärä päässä, varsinkin vasen puoli painaa ikävästi.
    Mulla kävi samalla tavalla molemmin puolin. Tuli sentään neuvottua muita pitämään kypärä päässä massan kovettumisen ajan, mutta menin sitten itte rikkomaan ohjetta kun potta unohtui himaan. Ja korjattavaksihan noi tulpat menee, ei voi mitään. En ikinä enää teetä muotoonvalettuja tulppia ilman että kypärä on päässä, nimim. kahdesta mokasta jo jotain oppineena.
    Joo, mullakin vaatii pientä muokkaamista vielä, vasen puoli painaa hiukan kypärä päässä. Muuten tuntuvat hyvältä.

    Ehkä mennään samalla kertaa kaikki 3?

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  22. #22
    Teretulemast

    Timo McKeown
    Born to be wild
  23. #23
    Oliskos näitä tulppia mahdollista teettää MP- näyttelyviikonloppuna Helsingissä?
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  24. #24
    Lainaa (Julle @ Tammi. 12 2009,13:19) kirjoitti
    Oliskos näitä tulppia mahdollista teettää MP- näyttelyviikonloppuna Helsingissä?
    Juu kiinnostusta olis täälläkin!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  25. #25
    Olen yrittänyt saada sähköpostitse yhteyttä, kun kiinnostaisi minuakin nuo tulpat mutta tuloksetta. Ko. firmalla ei vissiin ole mitään webbiosoitetta tai puhelinnumeroa (en ainakaan löytänyt). Liekö firma vielä hengissä?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  26. #26
    Sama homma, mailia lähetetty muttei vastausta ole kuulunu...
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  27. #27
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tulppia ei ole saatavina MP-messuilta. Tekijällä on ollut hieman myllerrystä mutta yhteistyö ja Org-edut jatkuvat kyllä.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  28. #28
    Jees, olisko Jassu maininnut kaverille että häntä kysellään täällä? Kuitenkin Tim vastasi mailiin ja kertoi ettei pääse Helsinkiin tekemään tulppia. Varasin sitten ajan Kuulonhuoltoliiton kuulokeskukseen kun kerran on käyntiä Helsingissä.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  29. #29
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo, kyl mä juttelin Timon kanssa tuossa - herralla on hieman myllerrystä elämässä ja oli ollut reilun viikon pois mailinsa äärestä.

    Mainitsi että jos messujen aikaan isompi määrä porukkaa tarvitsisi tulppia niin kyllä hän niitä jonnekin voi tulla tekemään, messukeskuksen sisällä toi ei toki onnaa (ellei joku tarjoaisi tunniksi-pariksi jotain 2m2 nurkkaa)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  30.  
  31. #30
    Mikähän mahtaa olla tilanne tällähetkellä noissa tulpissa, vieläkö niitä on mahdollista saada?