Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 67:een 67:sta
  1. #61
    Lainaa kirjoitti
    Kuva 1. RIMMONin näkemys suorasta tiestä *
    En muita sanoneeni et ajeltais suoria teitä, vaikkakin olihan siellä muutama suoran tynkäkin mukana. Tällä kertaa oli muutama "vanhapätkä" joita on tullut ajeltua harvemmin viime aikoina, joku kerta vois vetästä vaikka mutkia 200 kilsaa siten et silloin ollaan vasta mäntsälässä, ja samaa pätkää ei ajeta kahteen kertaan. Silloin niitä mutkia vasta riittääkin. Kiitoksia vaan kaikille mukana olleille, olipa mukaan eksynyt muutama "vanha parta" joita ei kauheasti ole näkynyt tämän vuoden letkoissa.
  2. #62
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 07 2008,10:59) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kuva 1. RIMMONin näkemys suorasta tiestä
    En muita sanoneeni et ajeltais suoria teitä, vaikkakin olihan siellä muutama suoran tynkäkin mukana. Tällä kertaa oli muutama "vanhapätkä" joita on tullut ajeltua harvemmin viime aikoina, joku kerta vois vetästä vaikka mutkia 200 kilsaa siten et silloin ollaan vasta mäntsälässä, ja samaa pätkää ei ajeta kahteen kertaan. Silloin niitä mutkia vasta riittääkin. Kiitoksia vaan kaikille mukana olleille, olipa mukaan eksynyt muutama "vanha parta" joita ei kauheasti ole näkynyt tämän vuoden letkoissa.
    Mun mielestä tuo sun mutkatie-generaattori oli tuottanut varsin hyvän ja nautinollisen setin, tänx. Täytyy laittaa nuo muutamat mutkat itelle muistiin

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  3. #63
    Taidettiin kaverin kanssa ajaa teitin letkaa vastaan boxintien nurkilla. Kiitos varoituksesta muuten!! Mp-poliisisetä seurasi letkan kannoilla Jos vaikka ensikerralla kerkeisi mukaankin eikä vain vastaantulijaksi
    "When you're pushed, killing is as easy as breathing" - John Rambo

    ZX-9R vm. 2001
  4. #64
    Lainaa (Red5 @ Elo. 07 2008,12:59) kirjoitti
    Taidettiin kaverin kanssa ajaa teitin letkaa vastaan boxintien nurkilla. Kiitos varoituksesta muuten!! Mp-poliisisetä seurasi letkan kannoilla Jos vaikka ensikerralla kerkeisi mukaankin eikä vain vastaantulijaksi
    Olihan noita pahoja setiä parissa kohtaa reitin varrella sohottamassa "pistoolilla", mut me ei antauduttu.
  5. #65
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (YAMMUTAR @ Elo. 07 2008,10:13) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    He Inka, ooksä käyny jonkun valokuvauskoulun, kun noi kuvatukset rupee oleen jo ihan liian hyviä.
    Ei katokku ny mä oon keksiny antaa tota kameraa muille että ottaa kuvia *
    Tai sitten mä oon vaan kyllästyny kuuntelemaan sitä ainaista vittuilua *
    No mutta nythänmävastahokasin, et toi kamera oli jollain muullakin. Jummaran. Niin, ja tähän vietä toistamiseen erityiskiitos mielettömän hianosta illasta. Varsinkin, kun tänpäivänen veni vit****. Oli msiinä pari uuttakin pätkää, varsinkin se ihan viimenen. Ooon aina funtsanut siitä risteyksestä ohi ajaessani (Tuusulantietä), et oiskohan toi hyvä reitti(olikseny Ruotsinkylä, vai mikäse nyt oli)



    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  6. #66
    Lainaa (sikiviki @ Elo. 07 2008,22:55) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Elo. 07 2008,10:13) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    He Inka, ooksä käyny jonkun valokuvauskoulun, kun noi kuvatukset rupee oleen jo ihan liian hyviä.
    Ei katokku ny mä oon keksiny antaa tota kameraa muille että ottaa kuvia *
    Tai sitten mä oon vaan kyllästyny kuuntelemaan sitä ainaista vittuilua *
    No mutta nythänmävastahokasin, et toi kamera oli jollain muullakin. Jummaran. Niin, ja tähän vietä toistamiseen erityiskiitos mielettömän hianosta illasta. Varsinkin, kun tänpäivänen veni vit****. Oli msiinä pari uuttakin pätkää, varsinkin se ihan viimenen. Ooon aina funtsanut siitä risteyksestä ohi ajaessani (Tuusulantietä), et oiskohan toi hyvä reitti(olikseny Ruotsinkylä, vai mikäse nyt oli)
    Joo viimeinen oli ruotsinkylä,ja kuulu niihin teihin joissa kukkii kauniita sinisiä vuokkoja usein.
  7.  
  8. #67
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 07 2008,23:10) kirjoitti
    Joo viimeinen oli ruotsinkylä,ja kuulu niihin teihin joissa kukkii kauniita sinisiä vuokkoja usein. *
    Kiitos tiedosta, aattelin meinaan ottaa ton pätkän emännänkanssahissuteluajoihin mukaan. Tosin silloin ei tosta kasvillisuudestakaan oo niin välii, se huutaa inetrcomiin heti ku mennään vähänin "silleen pikkusen naatikellen"
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123