Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Okei,

    Olen 17w vanha pojan kloppi ja olen ajanut ks. customillani kohta 2 kesää. Kevari on ollut todella ahkerassa käytössä ja nyt haluisin vähän "lisää/enemmän". Olen miettinyt tämän piikin muuttamista isompi kuutioiseksi, 250 pytyn jos laittaisi. Minun tietääkseni sen rungon pitäisi kestää se, jos en oo täysin väärässä? Oon myös miettiny laittaa 6-vaihteisen laatikon sen 5-vaihteisen laatikon tilalle, mutta se ei ole sinänsä pakollinen, vaan olisi eräänlainen "maku pala" Tarvitseeko muuttaa jtn muuta, esim. sahkösarjoja tai jtn muuta vastaavaa ettei se ajattaessa heti leikkaisi kiinni? Pyörä on täysin muuttamaton, eli sen tiedot löytyvät muuten samat mitä muualta sais.

    Tämä olisi tarkoitus laittaa ns. talviprojektiksi jotta se ois ajokelien aikaan kunnossa. Isäni olisi kanssa apuna, koska tiedän hänenkin toivovan isompaa pyörää. Rahaa oon säästäny ja tienannu kunnon kesätöillä joten senkään ei pitäisi olla ongelma. Olen varautunut jopa 1000€ käyttöön tähän projektiini. Olen jo aikaisemmin suunnitellut oman pyörän rakentamista.

    Toivoisin tietoja, apuja ja omaa kokemusta tällaisista asioista.



    Honda VT 125cc Shadow
  2. #2
    Jostain olin aikoinani lukeneeni että piikissä olisi sama runko kuin vt 600:ssa. Jos on näin kävisikö siihen 600:N kone?
  3. #3
    En tiedä juuri sitä mie tässä kyselen oon kyllä kuullu samanlaista mut et jopa 750 kone...
    Honda VT 125cc Shadow
  4.  
  5. #4
    Joo vois kai sanoa et tämä sivu on turha kun oon saanu tarvitsemani tiedot jo. Eli tähän ei tarvitse enää vastata ja noi pääjehut voi poistaa tän kun sattuvat näkemään tämän sivun.

    Kiitoksia vaivan näöstänne eli pääosin lotjes-2:lle Kiitos kun vaivasit ees vähän päätäsi!! ^^ pyydän älä ota ittees
    Honda VT 125cc Shadow