Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Eli mistä vois löytyä, ulkomailta varmaankin..? Alkaa oleen toi vanha penkki aika valmis, joten nyt olis hakusessa joko kokonaan uus penkki tai ainakin päällinen... Jos jollain olis kokemuksia, että mistä kannattais etsiä..? Stormilta saisi kai päällisiä, mutta olivat aika suolaisen hintaisia..
    Kyllä mää joo joo..!
  2. #2
    mitenkäs teilläpäin ihan normi verhoomo??oman penkin päällystytin punamustaksi ja verhoilija otti 60euroa hommasta ja lisäsi samalla penkin etuosaan täytettä ja teki samalla sen penkin yli menevän "kauhukahvan" mitä ei vanhassa penkissä ollut. perjantaina vein ja maanantaina sain valmiina
    CBR pc25 91/96
  3. #3
    Lainaa (Ambula @ Elo. 03 2008,14:38) kirjoitti
    Eli mistä vois löytyä, ulkomailta varmaankin..? Alkaa oleen toi vanha penkki aika valmis, joten nyt olis hakusessa joko kokonaan uus penkki tai ainakin päällinen... Jos jollain olis kokemuksia, että mistä kannattais etsiä..? Stormilta saisi kai päällisiä, mutta olivat aika suolaisen hintaisia..
    www.louis.de näytti olevan 39,95€, mitäs stormilla maksaa?
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
  4. #4
    http://www.autovi.com/ kysy mitä maksaa päällystäminen. Itse teetin geelipenkin ja tuli todella hyvä
    Harza
  5. #5
    stormilta päällinen tais olla 59ekee
    CBR pc25 91/96
  6. #6
    En tiedä, että muistanko väärin, mutta mulle on jääny mielikuva et suomesta ostettuna penkinpäällinen olis pitkälti yli satasen.. Tosin mulla on varmaan vanhaa tietoa.. Pitää tutustua tohon geelipenkkiin..
    Kyllä mää joo joo..!
  7. #7
    59e storm-motissa ainakin jonkinlainen satulanpäällinen (remax)
    http://www.storm-motor.fi/shop....age=180



    CBR pc25 91/96
  8.  
  9. #8
    ostin viime talvena stormilta tuon päälisen , olisi ollut kuitenkin amatöörille liian vaikea laitettava .suutari laittoi sen paikalleen tuli hyvä . Suutari sanoi ettei ota muodokkaimpia satuloita laitettavaksi vaikeuden takia . Verhoilija voi olla paras ja halvin vaihtoehto . Huonosti istuvaa päälistä ei kato kukaan!