Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    *Kiva, että rookie-letkoja viel tulee. Sillon mäkin tuun mukaan! Eilen en päässyt, kun tosiaan tuo tieto tuli sen verran viime tippaan, että olin jo ehtinyt sopia muuta menoa.

    Ja tuosta "saarnaamisesta".... itsensä ja kaikkien muidenkin parhaaksihan se vaan on. Kyllähän sen näistä viimeaikojen onnettomuuksistakin ymmärtää, ettei turvallisuudesta voi koskaan puhua liikaa.



    CBR 600f -93
  2. #32
    Lainaa kirjoitti
    Ja tuosta "saarnaamisesta".... itsensä ja kaikkien muidenkin parhaaksihan se vaan on
    Juurikin, tässä se on lyhyesti ja ytimekkäästi. Letkassa "koheltaminen" vaarantaa myös muut mukana olevat. Turhien riskien ottaminen on vaan aivan typerää, liikenteessä kun niitä pyörän kanssa on muutenkin. Joskus kylläkin omatunto soimaa, silloin joutuu torumaan itseäkin, pakko lohdutta itseä "älä tee niin kun minä teen, tee niin kun minä sanon" No yritetään kuitenkin kaikki ajaa turvallisesti ja nautiskellen mukavista mutkapätkistä. *
  3. #33
    Lainaa (pxu @ Elo. 01 2008,09:44) kirjoitti
    Eihän tämmösillä noviiseilla ole mitään putkia (vielä?) vaihdettu.... * * Ehkä pitäisi ? Tuo kovan äänen "turvavaikutus" on mulle uusi aspekti, siis vaikka ohittaessakin autoilija kuulee... Aiemmin ajattelin vaan (ja aattelen vieläkin * ) että ykkösasia on miehekkäältä kuulostavat äänet, ja kakkosena joku muka-tehon lisäys. *
    Lisää mököpönttöjä vaan, niin saadaan tämäkin harrastus hankalammaksi tulevaisuudessa...


    "Loud pipes save lives" on eniten pielessä oleva slogani, mitä maa päällään kantaa.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  4. #34
    Jotenkin musta tuntuu et "mökä putket" tässä yhteydessä on off topick juttu, mun putkista juttu lähti, eikä ne ole edes pahaääniset, täyspitkät sliparit. Putket on mulla vaihdettu hiilari slipareihin ulkonäöllisistä syistä, busan orggis vaimentajat kun on suoraan sanottuna h*vetin rumat. Äänet on kylläkin muuttuneet jonkin verran matalammaksi orggiksiin verrattuna, mut silti ne ei oo "mökäputket"
  5. #35
    Hitto kun en oo nykysin koneella ku joskus ja jouluna...missasin siis tämänki!
    Toivottavasti oli kivaa
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  6.  
  7. #36
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 01 2008,14:55) kirjoitti
    Jotenkin musta tuntuu et "mökä putket" tässä yhteydessä on off topick juttu...
    Juu, OooTeeta taitaa olla...


    ... mutta se ei niin haittaa tämmöisessä "kertakäyttöketjussa".

    Noi oikeat mökäputket (siis semmoiset hillittömän pahaääniset) vain tekevät hallaa tälle harrastukselle, ja jos jollekin nyypiölle on kerrottu "täytyy pitää riittävästi väliä edellä ajavaan", niin jatkoin valistustyötä vähän eri sektorilla...


    Äh, loppuis sade niin alkais grillaus...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12