Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 73:een 73:sta
  1. #61
    MJL on paras! Omistaja omaa pitkän kokemuksen RR-mekatsuna, tekee yhteistyötä Motomarketin kanssa, sieltä löytyy kaikki Triumph-härpäkkeet jne. Ei siis voida puhua mistään pärnäsestä. Ja miksiköhän valtuutettu Triumph-myyjä (Motomarket) suosittelisi ja käyttäisi tuota lafkaa pääkaupunkiseudulla, jossei ne mitään osaisi? MJL:ään pyörä vaan huoltoon, itsellä ei ole siitä kuin hyvää sanottavaa. Ja kun kävin alkuviikosta vaihdattamassa renkaat vanteille, sain samalla huoltoajan viikon päähän. Joten se on sitä asiakaspalvelua jos mikä...
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
  2. #62
    MJL huolto, tuolla nyt sitten kävin huollattamassa kun sai nopeammin huoltoajan kuin HD-centeristä.

    Hyvin tuntu pelaavan ja mukavia hemmoja töissä
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  3. #63
    House of Bikesin kellari testattu ja en osaa nyt mitään hyvää sanoa. Itse asiassa ei uskalla kokemuksista kirjoittaa mitään kun pistää niin kovasti se paikka vihaksi että saisin varmaan tekstistä syytteet kunnianloukkauksesta Noh, sinne ei mene enää minun eikä tuttavien laitteet. Ei ikinä.

    Pitää testata toi MJL kun huolto lähenee. Siellä joskus käynyt ja asiallista palvelua näyttää paikka tarjoavan. Jos huolto on vielä samalla tasolla niin ei muuta kun pelit sinne.
  4. #64
    Mulla on myönnetty maahantuojanliikeen toimesta 4v (2+2) takuu jonka kahden viimeisen vuoden ehtona on että ko laite huollatetaan ko ketjun kiikkeissä.

    Tehdastakuu 2v säilyy vaikka huoltaisin itse, mutta tahdon pitää myös nuo kaksi lisävuotta.



  5. #65
    Pk-seudulla toimii myös JL-Bike joka ei ole merkkihuoltamo Trumpalle, on tosin sitä ollut aikaisemmin. Itse moponi siellä vuodesta 2004 lähtien huollattanut voin suositella. Homma hoituu ja palvelu pelaa. Tuntevat Trumpat ja niiden oikut, jo niitä nyt sattuu olemaan
    Tikru 2010
  6. #66
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (AimoPamaus @ Kesä. 10 2010,21:51) kirjoitti
    Mulla on myönnetty maahantuojanliikeen toimesta 4v (2+2) takuu jonka kahden viimeisen vuoden ehtona on että ko laite huollatetaan ko ketjun kiikkeissä.

    Tehdastakuu 2v säilyy vaikka huoltaisin itse, mutta tahdon pitää myös nuo kaksi lisävuotta.
    Hieman offtopic, mutta kuka trumpan maahantuojista myöntää 2 vuoden lisätakuun, ja on ihan ketju?
    -nomen est omen-
  7. #67
    Lainaa (Kriisi @ Kesä. 10 2010,22:48) kirjoitti
    Lainaa (AimoPamaus @ Kesä. 10 2010,21:51) kirjoitti
    Mulla on myönnetty maahantuojanliikeen toimesta 4v (2+2) takuu jonka kahden viimeisen vuoden ehtona on että ko laite huollatetaan ko ketjun kiikkeissä.

    Tehdastakuu 2v säilyy vaikka huoltaisin itse, mutta tahdon pitää myös nuo kaksi lisävuotta.
    Hieman offtopic, mutta kuka trumpan maahantuojista myöntää 2 vuoden lisätakuun, ja on ihan ketju?
    Lisää OT:tä; eikös olekin niin, että pohjoismaihin pyörät tuo yksi maahantuoja (päämaja Ruotsissa) ja sieltä pyörät "levitetään" myös Suomalaisille jälleenmyyjille.

    Kyseessä siis jälleenmyyjän myöntämä lisätakuu, jolloin voivat vaatiakin oman takuunsa jatkumiseen sitoutumista, mitä tehdastakuuseen ei enää voida vaatia.

    Ja kuten yleensäkin, korjatkaa toki heti jos/kun olen väärässä.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  8. #68
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (harald73 @ Kesä. 11 2010,10:21) kirjoitti
    Lisää OT:tä; eikös olekin niin, että pohjoismaihin pyörät tuo yksi maahantuoja (päämaja Ruotsissa) ja sieltä pyörät "levitetään" myös Suomalaisille jälleenmyyjille.

    Kyseessä siis jälleenmyyjän myöntämä lisätakuu, jolloin voivat vaatiakin oman takuunsa jatkumiseen sitoutumista, mitä tehdastakuuseen ei enää voida vaatia.

    Ja kuten yleensäkin, korjatkaa toki heti jos/kun olen väärässä.
    Minulle 2008 selvitettiin asiaa niin että jokainen suomalainen Triumph myyjä on oma maahantuojansa, koska keskitettyä maahantuontia ei Suomessa ole. Näin kuluttajan kannalta kai tuolla suurempaa merkitystä ei ole onko kauppa maahantuojan vai jälleenmyyjän tittelillä.
    Nyt kun Daytonani pistin lunastukseen niin SVT:n kaveri soitteli ja oli ihmeissään miksi pyörän tiedoissa ei näy maahantuojaa, näkyy vaan että pyörä on Briteistä tullut suoraan myyjäliikkeelle, joka siis samalla oli merkitty maahantuojaksi. Ihmetteli onko kyseessä ns. harmaatuonti. Eli tuo entinen Daytonani ei ilmeisesti ole tullut Ruotsin kautta.
    -nomen est omen-
  9. #69
    Lainaa (AimoPamaus @ Loka. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Lainaa (jorim @ Loka. 08 2009,12:44) kirjoitti
    *
    Mistäs tämä huhu on kotoisin?
    Pitää paikkansa. *
    Juttelin asiasta omistajan kanssa ja koko liike on toistaiseksi kiinni.

    Ainakin huollon pitäisi auveta keväällä mutta paikka on avoin...
    Onko kellään tietoa onko Kuopion seudulle tulossa Trumpan merkkihuoltoa?

    S3:n hankinta olisi harkinnassa, mutta hieman mietityttää, jos lähin merkkihuolto on 250km:n päässä. Tuon säteen sisälle mahtuu muutama isompikin pitäjä (Joensuu, Iisalmi, Kajaani jne.), joten luulisi tuossa olevan jonkin sortin markkinarakoa jollekin huoltofirmalle..
  10. #70
    Onko talven jälkeen tullut muutoksia valtuutettujen Triumph-huoltojen määrään tai sijaintiin?

    Itä-Suomi taitaa olla edelleenkin ilman valtuutettua huoltopaikkaa?
  11. #71
    Lainaa (MarkT @ Huhti. 22 2011,13:05) kirjoitti
    Onko talven jälkeen tullut muutoksia valtuutettujen Triumph-huoltojen määrään tai sijaintiin?

    Itä-Suomi taitaa olla edelleenkin ilman valtuutettua huoltopaikkaa?
    Joo, PK-seudulla uutena kuvioissa Biketeam. Tämä siis virallisella edustuksella ja huollolla varustettu. Ja sama vissiin Tampereella.

    Huollosta en tiedä, mutta nyt on jo havaittu, että erona aikaisempaan edustukseen PK-seudulla (House of Bikes/HD-Center), tilatut osat jopa saapuvat luvatussa ajassa. *
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  12. #72
    Lainaa (MarkT @ Huhti. 22 2011,13:05) kirjoitti
    Onko talven jälkeen tullut muutoksia valtuutettujen Triumph-huoltojen määrään tai sijaintiin?

    Itä-Suomi taitaa olla edelleenkin ilman valtuutettua huoltopaikkaa?
    Vailla edelleen.

    Entisen Kuopion Probiken omistaja on http://www.kuvamp.fi/ joka otti jo bemarin.
    Alkakaa nyt muutkin joukolla vaatia "kuvalta" myös trumppa huoltoa jonnekkin keskisuomeen.

    Taidan katkaista 4v takuun 2,5v kohdalla koska en enää lähde syys pakkasessa ajamaan reilu 300km/sivu seuraavan pikkuhuollon takia.
    Sama huoltaa jo itse. *



  13.  
  14. #73
    Huolto-Kaksikko, Jämsä. Eilen pitkäperjantaina Rocketin takarengas listahintaan alle vaihdettuna.Tattis.

    Olen ymmärtänyt näin, että tekevät Triumph-merkkihuollot alihankintana Turun Motomarketille...
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123