Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 141:sta
  1. #61
    Mjoo, selvää whinee nähtävis.. mmkay? No nyt on ehkä tullut nautittua pari kultaista liikaa, mut kuitenkin. Paljon näyttää olevan 'ekakertalaisia', mikä on mielestäni hyvä asia (hoh, onpa tönkköä tekstiä), mut idea varmaan selväksi.

    Itseasias, en mä tiedä miksi mä replysin.. tulipahan nyt kuitenkin kirjoitettua jotain. Meen nukkuu..
  2. #62
    Minunkin iltalomahakemukseni on käsitelty
    myönteisellä päätöksellä. *
    Joten illalla nähdään. *
    BMW HP2 Megamoto -07
  3. #63
    Lainaa (Yak @ Heinä. 31 2008,02:04) kirjoitti
    Mjoo, selvää whinee nähtävis.. mmkay? No nyt on ehkä tullut nautittua pari kultaista liikaa, mut kuitenkin. Paljon näyttää olevan 'ekakertalaisia', mikä on mielestäni hyvä asia (hoh, onpa tönkköä tekstiä), mut idea varmaan selväksi.

    Itseasias, en mä tiedä miksi mä replysin.. tulipahan nyt kuitenkin kirjoitettua jotain. Meen nukkuu..
    toi ukko on ihan
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  4. #64
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 31 2008,08:21) kirjoitti
    Lainaa (Yak @ Heinä. 31 2008,02:04) kirjoitti
    Mjoo, selvää whinee nähtävis.. mmkay? No nyt on ehkä tullut nautittua pari kultaista liikaa, mut kuitenkin. Paljon näyttää olevan 'ekakertalaisia', mikä on mielestäni hyvä asia (hoh, onpa tönkköä tekstiä), mut idea varmaan selväksi.

    Itseasias, en mä tiedä miksi mä replysin.. tulipahan nyt kuitenkin kirjoitettua jotain. Meen nukkuu..
    toi ukko on ihan
    Ai, mä en olu ainoo joka ei saanu selvää tosta jutusta. Kuitenkin varmaan kauheen hyvä juttu.
  5. #65
    Ei enään kauheen montaa tuntia

    Karifi mussukkaaa... otaksää repun mukaan?
    Mulla on taas kasa kaikkee kivaa
    Yammutar
  6. #66
    Iltaloma-anomus täälläkin läpi, joten mukana ollaan!!


    T, Joe
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

    Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
  7. #67
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 31 2008,09:45) kirjoitti
    Ei enään kauheen montaa tuntia *

    Karifi mussukkaaa... otaksää repun mukaan?
    Mulla on taas kasa kaikkee kivaa *
    Voi sun kanssas... *onhan mulla pakaasi mukana... pitäähän niitä uikkareita kuskata mukana kaiken varalta...
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  8. #68
    Pännii kokoaika enemmän, kun en pääse mukaan. Eiks tota vois siirtää huomiselle ?
    Corvette (5.7) Convertible -93
  9. #69
    Lainaa (Jammuu @ Heinä. 31 2008,10:34) kirjoitti
    Pännii kokoaika enemmän, kun en pääse mukaan. Eiks tota vois siirtää huomiselle ?
    ei sun tartte olla pahalla mielellä , koska
    vetäjä on huono, reittikin on varmasti huono, nopeus on huono, lähtöpaikkakin on huono ja paluupaikka on huono, osallistujia on vähän , ja kahvi on huonoa, bensa on kallista ja sekin on huono juttu, ja taas joku menee ylikovaa ja sekin on huono....

    ihanko teki mieli piipittää

    sähän voit sit illalla ajaa yksin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  10. #70
    Lainaa (RIMMON @ Heinä. 31 2008,08:39) kirjoitti
    Ai, mä en olu ainoo joka ei saanu selvää tosta jutusta. Kuitenkin varmaan kauheen hyvä juttu. *
    On se varmaan, mut mikäköhän se juttu oli.
  11. #71
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 31 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (Jammuu @ Heinä. 31 2008,10:34) kirjoitti
    Pännii kokoaika enemmän, kun en pääse mukaan. Eiks tota vois siirtää huomiselle ?
    ei sun tartte olla pahalla mielellä , koska
    vetäjä on huono, reittikin on varmasti huono, nopeus on huono, lähtöpaikkakin on huono ja paluupaikka on huono, osallistujia on vähän , ja kahvi on huonoa, bensa on kallista ja sekin on huono juttu, ja taas joku menee ylikovaa ja sekin on huono....

    ihanko teki mieli piipittää

    sähän voit sit illalla ajaa yksin
    Eipäs, kun Jammuu voi sitten ajella itsekseen hyvässä seurassa huomenna ja siirtää retken klo 17.30 alkavaksi, vaikka Rusan Tebarille. Sieltä voi sitten ajaa omaa haluamaansa mutkatietä mutterille ja ei tarvitse peljätä liikoja kilometreja, jotka väsyttäisivät hentoja käsivarsia. Ei tarvitse myöskään välittää meidän lahjattomien osallistumisesta ja mistään muustakaan huonosta. Kakkukin on jo sulanut ja R1:n koneeseen on ilmestynyt kummasti lisää tehoa, kun se kulkee yksikseen, tai ainakin Jammuun mielestä, paremin kuin muiden pyörät. Ne Jammuun ilmapallokoristeet voi sitten pitää ihan huoletta kiinni pyörässä, ilman että meillä olisi aisaan mitään sanottavaa tai kommentoitavaa.

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  12. #72
    Siirsinpä itteni tonne rookie letkaan harjoittelee rauhallista ajoa
    -
  13. #73
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Masa @ Heinä. 31 2008,01:03) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 30 2008,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Vmatti @ Heinä. 28 2008,22:24) kirjoitti
    mukana - toivottavasti ei mitään sorapätkiä tiedossa.
    Ei mukana. Oon niitä sorapätkiä kattomassa Jyväskylässä. Tosin huomenna on vasta lämmitelyt.
    Hyvä selitys taas... *

    -M
    No kelpaaks, et nyt ei oo pyörää. Vein pajalle säätöön.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  14. #74
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 31 2008,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Heinä. 31 2008,01:03) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 30 2008,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Vmatti @ Heinä. 28 2008,22:24) kirjoitti
    mukana - toivottavasti ei mitään sorapätkiä tiedossa.
    Ei mukana. Oon niitä sorapätkiä kattomassa Jyväskylässä. Tosin huomenna on vasta lämmitelyt.
    Hyvä selitys taas...

    -M
    No kelpaaks, et nyt ei oo pyörää. Vein pajalle säätöön.
    Ei kelpaa!

    Aina voi ottaa varapyörän

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  15. #75
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Masa @ Heinä. 31 2008,13:34) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 31 2008,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Heinä. 31 2008,01:03) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 30 2008,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Vmatti @ Heinä. 28 2008,22:24) kirjoitti
    mukana - toivottavasti ei mitään sorapätkiä tiedossa.
    Ei mukana. Oon niitä sorapätkiä kattomassa Jyväskylässä. Tosin huomenna on vasta lämmitelyt.
    Hyvä selitys taas... *

    -M
    No kelpaaks, et nyt ei oo pyörää. Vein pajalle säätöön.
    Ei kelpaa!

    Aina voi ottaa varapyörän *

    -M
    Mul ei oo varapyörää edes autossa.. Siel on vaan joku paikkaussatsi, ja sillä on pikkusen huano kruisailla.



    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  16. #76
    Siitä Jammuusta vielä.

    Sehän voi sitten huomenna kertoa Rusan Tebarilla kaikkia hyviä vitsejä lahjattomista moottoripyöräilijöistä paikalliselle Harrikkaklubilaisille. Kertoa heille, kuinka erinomainen pyörä on Yamaha R1, ja kuinka sillä on kivaa ajaa pitkää matkaa esim. Rusalta Mutteriin. Sit se voi vielä arvostella ääneen siellä Rusalla niiden liivihemmojen sottaista ulkonäköiä ja kertoa, että todelliset moottoripyöräilijät osaa ajaa kovaa ja ettei niiden pyöristä irtoa ylimääräisiä ruuveja itsekseen. Voi samalla myös haukkua kallista bensaa ja huonoa sekä palanutta kahvia, sekä rekkamies-munkkien rasvaa ja sokeria.

    Lopuksi sitten panna kumi palamaan, ilmapallot ja serpenttiinit kaulassa ja pyrässä lepattaen, (silla ehdolla, että Yammun kytkin ei luista) Tebarin pihalla ja katsoa hilpeitä ilmeitä kahvilan ikkunasta.



    -M



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  17. #77
    Lainaa (Masa @ Heinä. 31 2008,13:42) kirjoitti
    Siitä Jammuusta vielä.

    Sehän voi sitten huomenna kertoa Rusan Tebarilla kaikkia hyviä vitsejä lahjattomista moottoripyöräilijöistä paikalliselle Harrikkaklubilaisille. Kertoa heille, kuinka erinomainen pyörä on Yamaha R1, ja kuinka sillä on kivaa ajaa pitkää matkaa esim. Rusalta Mutteriin. Sit se voi vielä arvostella ääneen siellä Rusalla niiden liivihemmojen sottaista ulkonäköiä ja kertoa, että todelliset moottoripyöräilijät osaa ajaa kovaa ja ettei niiden pyöristä irtoa ylimääräisiä ruuveja itsekseen. Voi samalla myös haukkua kallista bensaa ja huonoa sekä palanutta kahvia, sekä rekkamies-munkkien rasvaa ja sokeria.

    Lopuksi sitten panna kumi palamaan, ilmapallot ja serpenttiinit kaulassa ja pyrässä lepattaen, (silla ehdolla, että Yammun kytkin ei luista) Tebarin pihalla ja katsoa hilpeitä ilmeitä kahvilan ikkunasta.



    -M
    Lähdetkö huomenna messiin ?
    Corvette (5.7) Convertible -93
  18. #78
    Lainaa (Jammuu @ Heinä. 31 2008,13:49) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Heinä. 31 2008,13:42) kirjoitti
    Siitä Jammuusta vielä.

    Sehän voi sitten huomenna kertoa Rusan Tebarilla kaikkia hyviä vitsejä lahjattomista moottoripyöräilijöistä paikalliselle Harrikkaklubilaisille. Kertoa heille, kuinka erinomainen pyörä on Yamaha R1, ja kuinka sillä on kivaa ajaa pitkää matkaa esim. Rusalta Mutteriin. Sit se voi vielä arvostella ääneen siellä Rusalla niiden liivihemmojen sottaista ulkonäköiä ja kertoa, että todelliset moottoripyöräilijät osaa ajaa kovaa ja ettei niiden pyöristä irtoa ylimääräisiä ruuveja itsekseen. Voi samalla myös haukkua kallista bensaa ja huonoa sekä palanutta kahvia, sekä rekkamies-munkkien rasvaa ja sokeria.

    Lopuksi sitten panna kumi palamaan, ilmapallot ja serpenttiinit kaulassa ja pyrässä lepattaen, (silla ehdolla, että Yammun kytkin ei luista) Tebarin pihalla ja katsoa hilpeitä ilmeitä kahvilan ikkunasta.



    -M
    Lähdetkö huomenna messiin ?
    Toi oli hyvä...

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  19. #79
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 31 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (Jammuu @ Heinä. 31 2008,10:34) kirjoitti
    Pännii kokoaika enemmän, kun en pääse mukaan. Eiks tota vois siirtää huomiselle ?
    ei sun tartte olla pahalla mielellä , koska
    vetäjä on huono, reittikin on varmasti huono, nopeus on huono, lähtöpaikkakin on huono ja paluupaikka on huono, osallistujia on vähän , ja kahvi on huonoa, bensa on kallista ja sekin on huono juttu, ja taas joku menee ylikovaa ja sekin on huono....

    ihanko teki mieli piipittää *
    ..ja aurinko häikäisee ikävästi, Masan Strömmi halkoo tuulta niin, että se aiheuttaa pyörteitä mun kypärän ympärille, linnutkaan ei enää laula, niin kuin keväällä..

    Lainaa kirjoitti
    *sähän voit sit illalla ajaa yksin
    Corvette (5.7) Convertible -93
  20. #80
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 31 2008,13:38) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Heinä. 31 2008,13:34) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 31 2008,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Heinä. 31 2008,01:03) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 30 2008,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Vmatti @ Heinä. 28 2008,22:24) kirjoitti
    mukana - toivottavasti ei mitään sorapätkiä tiedossa.
    Ei mukana. Oon niitä sorapätkiä kattomassa Jyväskylässä. Tosin huomenna on vasta lämmitelyt.
    Hyvä selitys taas...

    -M
    No kelpaaks, et nyt ei oo pyörää. Vein pajalle säätöön.
    Ei kelpaa!

    Aina voi ottaa varapyörän

    -M
    Mul ei oo varapyörää edes autossa.. Siel on vaan joku paikkaussatsi, ja sillä on pikkusen huano kruisailla.
    Ei tietenkään vararengas, vaan varapyörä...

    Eikös me kerran jo keskusteltu suomenkielestä ja siitä, kuinka sitä pitää tulkita?

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  21. #81
    Vararengas = rengas ilman vannetta
    Varapyörä= Rengas+vanne

    Kylläpä saivartelu on sitten mukavaa
  22. #82
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (RIMMON @ Heinä. 31 2008,14:02) kirjoitti
    Vararengas = rengas ilman vannetta
    Varapyörä= Rengas+vanne

    Kylläpä saivartelu on sitten mukavaa *
    +1 Heh heh. Taidan lähtee Jyskälään. On tää lomalla olo mukavaa, varsinkin kun muu porukka on ihan jossain muualla.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  23. #83
    Lainaa (sikiviki @ Heinä. 31 2008,14:07) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Heinä. 31 2008,14:02) kirjoitti
    Vararengas = rengas ilman vannetta
    Varapyörä= Rengas+vanne

    Kylläpä saivartelu on sitten mukavaa
    +1 Heh heh. Taidan lähtee Jyskälään. On tää lomalla olo mukavaa, varsinkin kun muu porukka on ihan jossain muualla.
    Lähdetkö vararenkaalla sinne, vai paikkasarjalla?

    Hauskaa matkaa joka tapauksessa!



    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  24. #84
    Tervehdys,,,

    Mukana matkassa...
    Eihän Masalla ois tarjota zumon karttaa ko. reitistä yv:llä, saisin tohon omaan zumoon reitin tai siis juu onhan sulla mutta annatko ?

    -pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  25. #85
    Taidetaan Outin kanssa ehtiä jonon jatkoksi Myllykukkoon. Ellei ehditä ajoissa, niin otetaan varasuunnitelma käyttöön.
    Busa K8
  26. #86
    prkl, myöhästyin sit ihan vähän, enkä mä teitä enää löytänyt kun menin ridanjärvelle odottelemaan. Eikä tr3 vastannut puhelimeenkaan, hirveetä.

    Se saarna mitä toinen ryhmä nimittäin sai vei kokonaan ajohalut olla siinä ryhmässä, ei pahalla ;)
  27. #87
    Kyl mää viel teitin mukaan joskus lähen...Heippa sai mut jo kattoon kukolle lähtöä ja luulempa että ku mä saan tän ihmeen haulikkohalvauksen ohi niin nähdään.
    jenssillä niin hieno pyörä että ihan itkettää *
    Alla vanha ja leppoisa R1
  28. #88
    Tr3 oliko se niin että tankki tyhjänä ja rakko täynnä vai miten se meni
    Ei vaisinkaan oli kiva käydä heittämässä lenkkiä meno oli
    mukavaa ainoastaan se yksi pienempi tie oli aika huonossa
    kunnossa siinä janakkalan kupeessa.
    Hidas ja vanha.
  29. #89
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Reipas vauhtinen reissu taas *,itse poistuin kuvioista Mäntsälässä tuli nälkä,jano,hiki yms tekosyitä.
    Tosiaan yks tie oli "pikkuisen" huonossa kunnossa katupyörälle ja jokunen sunnuntai letkakin osui matkalle jarruttamaan menoa.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  30.  
  31. #90
    Joo mukava reissu oli omalta osaltanikin!
    Vauhti oli reipas, jopa siellä letkan hännilläkin

    Itse poistuin myös mäntsälän shelliltä motarille "tallikaverin" kanssa, mutta onnistunut reissu!

    PS. Ja tosiaan se eräs pätkä oli tollaselle katupyörälle veikeä kokemus
    Elämään tänne tultiin!
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen