Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 114:sta
  1. #31
    Jospa sitä uskaltautuisi tulla jonon jatkeeksi. Kun kerran keliäkin pukkaa ja on luvattu hienoa latua. punahopea ujo thunderi.
    Ujo puna/hopea TAce
  2. #32
    Lainaa (Akiva @ Heinä. 22 2008,23:41) kirjoitti
    Tuosta kartasta ei ole kyllä mitään apua, tai ainakaan minä en näe siinä muuta kuin valkoista.
    Lahden motaria - keravan ramppi alas ja vasemmalle - ekat liikennevalot oikeelle, niin siinähän se on vasemmalla heti

    huomaaxte - mä osaan

    wexi mä lainaan sun pyyhettä sitten - en haluu ottaa reppuu selkään
    Yammutar
  3. #33
    sitä vois vaivautua paikalle tänään jos mä osaan mestoille
    KooTeeÄm
  4. #34
    KERAVA * uskaltaako sinne tulla *
  5. #35
    Voi, hitsi huomasin tän vasta nyt.... vielä tosin ehtis. Ilma olisi täydellinen ja lomaakin vielä. Mopo on ollut telakalla ja en ole neljään viikkoon ajellut kun yhden lenkin, joten en kyllä tiedä pysyisinkö edes perässä

    Onko lenkin pituudesta mitään arvausta? Palataanko takaisin tuonne?
  6. #36
    Kyllä pysyt mukana, ei muuta kun kampeat letkaan mukaan. reittiä ei oo suunniteltu sen kummemmin kun et, lossilla nyt olen luvannut ajeluttaa porukkaa, takaisin tullaan .... tai jossain vaiheessa oon ite ainakin tulossa siitä ohi kotiin päin.
  7. #37
    Lainaa (Gartza @ Heinä. 23 2008,10:42) kirjoitti
    KERAVA uskaltaako sinne tulla
    Joo. Muakin vähän epäilyttää...

    http://www.youtube.com/watch?v=sJ06GQpimfI
    premier

    emeritus
  8. #38
    Lainaa (premier @ Heinä. 23 2008,11:19) kirjoitti
    Lainaa (Gartza @ Heinä. 23 2008,10:42) kirjoitti
    KERAVA uskaltaako sinne tulla
    Joo. Muakin vähän epäilyttää...

    http://www.youtube.com/watch?v=sJ06GQpimfI
    Velliperseet
    Yammutar
  9. #39
    Aargh... kieriskelen tällä tuskissani ja pähkäilen uskaltaisinko mukaan... muutama muukin 'newbie' näköjään lähdössä, mutta tuskin ihan näin tuoreita, kilsoja takana ehkä 600 ja korttikin jo pari kuukautta vanha Lisäksi olen tällainen 'alamittainen' joten pyörän käsittely on hivenen haastavaa paikaltaan ja pysähtymispaikat täytyy valita huolella.

    Kellään kaverilla ei ole pyörää, ja kun pyörä on miehen kanssa yhteinen, niin ajeluseuraa ei toistaiseksi ole ollut. Olisi kiva kyllä päästä porukalla ajelulle.

    Mä olen sitten myös aina se jolla on ekana jano ja pissahätä, vaikka kävis kolemesti vessassa ennen lähtöä
  10. #40
    Sinne vaan rohkeesti
    premier

    emeritus
  11. #41
    ehkä myöskin paikalla ensikertalaisena
    Suzuki GSX-R 750 (1998) -> Suzuki SV 1000 (2003) -> Honda VFR 800 (2008) -> Kawasaki Z1000 (2010) -> Honda VFR 1200F (2010)
  12. #42
    Dämit , tää ois ollu just mun tasosta ajelua , kun noin monta muutakin nyyppää tulossa mukaan.

    On se "kele" kun iltavuoro tyät haittaa harrastustoimintaa
    Vapaata vasta sunnuntaina.

    No ensviikolla uudestaan...

    Pitäkäähän hauskaa
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  13. #43
    Lainaa (KatjaN @ Heinä. 23 2008,11:42) kirjoitti
    Aargh... kieriskelen tällä tuskissani ja pähkäilen uskaltaisinko mukaan... muutama muukin 'newbie' näköjään lähdössä, mutta tuskin ihan näin tuoreita, kilsoja takana ehkä 600 ja korttikin jo pari kuukautta vanha Lisäksi olen tällainen 'alamittainen' joten pyörän käsittely on hivenen haastavaa paikaltaan ja pysähtymispaikat täytyy valita huolella.

    Kellään kaverilla ei ole pyörää, ja kun pyörä on miehen kanssa yhteinen, niin ajeluseuraa ei toistaiseksi ole ollut. Olisi kiva kyllä päästä porukalla ajelulle.

    Mä olen sitten myös aina se jolla on ekana jano ja pissahätä, vaikka kävis kolemesti vessassa ennen lähtöä
    Mukaan vaan
    Kiva että on sitten muitakin kenen takia joutuu pysähtymään "posliinille" mä en puskiin kuse
    Ja se tossa letkassa ajellessa on kiva että kaikki voi oikeesti ajaa just sitä vauhtia kun hyvälle tuntuu - ei yhtään kovempaa - hitaammat yleensä jättäytyy hännille, risteyksissä ootellaan niin kukaan ei eksy.

    ja ps. siellä on paaaljon jätkiä jotka varmasti tuuppaa sen pyörän sulle tasamaalle vaikka millaseen monttuun sen parkkeeraisit
    Yammutar
  14. #44
    Sitä vois tulla letkaan mukaan jos vaan pyörä ehditään huoltaa tuohon mennessä. Sais ajettua uuden etusen sisään, kun sekin vaihtuu huollon yhteydessä.
    Musta 600 CBR F(armari)
  15. #45
    aika kaukana, hui. kumpa ei ois lasten hoito vuoroa, niin mukana kuin pukama,,, pitäkää hauskaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  16. #46
    Liian kaukana kyl, et ehtis 17:30 mennessä moiseen. Ja aiotaanko tuolla edes ajaa, puhutaan vaan losseista ja helpoista (luetaanko: suorista?) reiteistä?
  17. #47
    Lainaa (Yak @ Heinä. 23 2008,13:41) kirjoitti
    Liian kaukana kyl, et ehtis 17:30 mennessä moiseen. Ja aiotaanko tuolla edes ajaa, puhutaan vaan losseista ja helpoista (luetaanko: suorista?) reiteistä?
    Ajellaan mutkia - mutta ei täysillä .
    Huomenna sitten on se pk - täysillä mopokahvilaan mutkia pitkin miitti siellä espoossa
    Yammutar
  18. #48
    Kiva olis lähtee mukaan mutta ku töissä klo 18
  19. #49
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 23 2008,14:30) kirjoitti
    Huomenna sitten on se pk - täysillä mopokahvilaan mutkia pitkin miitti siellä espoossa *
    Äläs ny Inka, ei olla menossa mopokahvilaan vaan paljon legendaarisempaan paikkaan
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  20. #50
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 23 2008,14:30) kirjoitti
    Huomenna sitten on se pk - täysillä mopokahvilaan mutkia pitkin miitti siellä espoossa *
    Ajamista vartenhan se mopo hankittiin, ei lossimatkoja ;)
  21. #51
    Lainaa (Yak @ Heinä. 23 2008,14:42) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 23 2008,14:30) kirjoitti
    Huomenna sitten on se pk - täysillä mopokahvilaan mutkia pitkin miitti siellä espoossa *
    Ajamista vartenhan se mopo hankittiin, ei lossimatkoja ;)
    Mielummin lossilla kun mopon kanssa uiden, tossa kohtaa en kiellä sitäkään. Herra on hyvä vaan. *



  22. #52
    Lapsonen yrittää vihdoinkin uskaltaa pelottavien Orgin ihmisten matkaan, jos vain millään ehtii.
    juhvelström
  23. #53
    voisipa tulla kurvailee
    Kawasaki z750 -08 "appelsiinimopo" => Yamaha FZ1-N -08
  24. #54
    Ja hop, hop... kohti Keravaa. Eka kerta.
    Yamaha FZ1-N
  25. #55
    Hyvä, että huomasin.
    Taidanpa ehtiä. Mutta savelle(ei Saviolle) ensin...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  26. #56
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    <span style='font-size:12pt;line-height:100%'><span style='color:red'>41 pyörää lähti Nesteen pihalta letkaan</span></span>
    Ja sitten yksi meni eri suuntaan, mutta lasketaanko sitä .. *
    Yhteensä siis olis ollu 42 ja sehän on ... elämän tarkoitus .. *

    (The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
    The Answer to Life, the Universe, and Everything. In the story,
    a "simple answer" to The Ultimate Question is requested from the
    computer Deep Thought, specially built for this purpose. It takes
    Deep Thought 7½ million years to compute and check the
    answer, which turns out to be 42.)



    PS.
    ja just ku olin aatellu pitää tän mun viestien määrän tasan 6000 kappaleessa ..
    Ja tämmöisen takia nyt sitten on 6001 ... * .. että on elämä epistä ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  27. #57
    Hyvä reissu sekoiluineen Kiitoksia ORGaanisaattoreille
    <p>TZR -91 -&gt; CBR 1100 XX -02 -&gt; ZZR 600 -91 -&gt; CBR 1100 XX -03</p>
  28. #58
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    En sit Paimiosta ehtiny. Noo ei se mitään. Oli länsisuamessakin ihan kivat pätkät takastullessa.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  29. #59
    TÄNX kaikille hyvistä ajeluista Alussa oli tosiaan pientä sekoilua, mutta loppumatka suju ihan hyvin. Lossireissu oli tosi jees. Otettiin kaverin kanssa hatkat takastulomatkalla siitä porvoon bensikseltä.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  30.  
  31. #60
    Ekaa kertaa mukana ja heti joutuu nostaa iiiisosti käden ylös, että mä se olin ku sekoilin pois tullessa siinä ninja neidin perässä ja meinasin väärä uskoisena mennä vika suuntaan (pahoittelut siitä).

    Onneksi oikeaoppiset otti ohjat käsiin. Olihan sitten eka ja vika kerta kun noin sössin, mutta mukaan tullaan toistekkin!

    Jos se vielä suodaan.
    "ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen