Sivu: 15 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 708:sta
  1. #421
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Neste puolessavälissä ja ilman koppaa tuota katoin niin aika monta milliä lautanen nousee pakasta kun kytkinta painaa että pitäis kyl pyöriä vapaasti. Kun muuten tuntuu toimivan ok.

    Mitähän tämä nyt on, huoltomanuaalista: Eihän tuohon nyt edes mahdu enempää kuin 42mm levyä, mulla on 39.5mm. Tuon täytyy olla typo ja 36.1mm:

    Overall thickness of the set of clutch plates should not be less than 46.1 mm.
  2. #422
    Kyllä se sitten pitäisi tontilla olla.. käy kurkkaamassa ducati.ms -foorumilla, jos jollain ollu samoja oireita? Oliko levyt "original" ducati vai tarvike?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  3. #423
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Eipä kyl löytyny yhtäkkiä vastaavaa. Kone sammuksissa menee ihan normisti vapaalle.

    Tarvikkeita nää on. Ihan samanlainen on tuo vanha setti kun katoin läpi. On tää ny kumma, liittyykö tää edes kytkimeen, vois vaihtaa öljyt, ne kyl taisin talvihuollossa vaihtaa ja kaikki 2 tankkia ajanu ennenku ratakausi alko ja tää meni seisontaan.
  4. #424
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Nyt se toimii.

    Otin siinä vähän olutta ja aattelin että perkele ja kasasin ihan samallalailla ja nyt on ihan jees vapaat. Toki putsasin viimesen päälle kaikki levyt mut en tiä sit. Oluen puute lie syy siis pitkälti.

    Pikkuhilja jarrutki alkaa pelata, ensin ilmasin ja totesin ettei hyvältä näytä, ilmaa ja moskaa tulee siihen malliin että uudet nesteet sisään ja alkoi taas olla jarrutehot kohdallaan. Sitten vielä keulan säätöä jäykemmäksi ja esijännitystä pois. Nyt vaan ku ehtis joskus ajaakki.
  5. #425
    Pohjalta laskettuna toinen metallilevy on yleensä "curved" eli toimii jousena ja helpottaa kytkimen irroitusta.
    Ohjeita kytkimen huoltoon on netti pullollaan, tässä yksi: http://www.desmotimes.com/clutch.pdf
    MPL slipperin asennuskuva: Capture.jpg
    Viimeksi muokannut: IlDuce; 16.07.2015 klo 09:47. Syy: Lisätty kuva
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  6. #426
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Kiitoksia, valaisevaa.

    Eli se oli varmaankin se curved hiukan erilainen välilevy ja se on nyt toisen välilevyn kanssa sisimpänä. Pitää kattoa avaako vielä, tuntuu toimivan täydellisesti kyllä nyt, aika simppeliä kyllä tää ducatin kytkin kunhan periaatteet olis hallussa. Itsekin ajanut turhan pitkään hankalalla kykällä.
  7. #427
    Olen miettinyt ruveta pikkuhiljaa päivittelemään HYM 796 jousitusta ja radallekkin on alkanut mieli tehdä. Takajouseksi kävis ilmeisesti 1100 käytetty Öhlinsin setti jota näyttää löytyvän 500-600€ käytettynä jenkeistä. Mulla O2 napattu pois päältä joten sensori ei pitäisi olla asennuksen tiellä.

    Toinen juttu on sitten keula johon ilmeisesti sopii traxxionin jouset ja litkut ensihätään. Säädettävää jos lähtee kasaamaan niin tulee niin perhanan kalliiksi. Onko muita ideoita heittää etujousituksen säätöön?

    Onko porukalla kokemusta GPR V4 ohjausiskarista? Mietin että saisiko sillä etupäätä rauhoitettua ensihätään vai kantsuuko lähteä vaan vaihtamaan haarukan sisältöä? Myös mielelläni kuulisin jos takapäähän olisi ehdottaa vaihtoehtoista ratkaisua Öhlinsin setin rinnalle?
    Hypermotard 796 -2011
    Kawasaki Ninja 636 -2003
    Suzuki GS 500E -2001
  8. #428
    Lainaa tankotauno kirjoitti Katso viesti
    Olen miettinyt ruveta pikkuhiljaa päivittelemään HYM 796 jousitusta ja radallekkin on alkanut mieli tehdä. Takajouseksi kävis ilmeisesti 1100 käytetty Öhlinsin setti jota näyttää löytyvän 500-600€ käytettynä jenkeistä. Mulla O2 napattu pois päältä joten sensori ei pitäisi olla asennuksen tiellä.

    Toinen juttu on sitten keula johon ilmeisesti sopii traxxionin jouset ja litkut ensihätään. Säädettävää jos lähtee kasaamaan niin tulee niin perhanan kalliiksi. Onko muita ideoita heittää etujousituksen säätöön?

    Onko porukalla kokemusta GPR V4 ohjausiskarista? Mietin että saisiko sillä etupäätä rauhoitettua ensihätään vai kantsuuko lähteä vaan vaihtamaan haarukan sisältöä? Myös mielelläni kuulisin jos takapäähän olisi ehdottaa vaihtoehtoista ratkaisua Öhlinsin setin rinnalle?
    Noita samoja juttuja pohdin silloin kun 796 viellä ajelin. Itselläni oli DP ohjausiskari (olisko ollu gubbelini tjsp valmistava) ja se rauhotti etupäätä todella paljon. Muuta en kerennyt tuohon tekemään sinä aikana kun omistin mutta oma resepti olisi ollut:

    - käytetty öhläri taakse (hinta/ laatu halvin kun niitä löytyy paljon ebaystä käytettynä, halvimmat alle 300€)
    - eteen traxxion setti

    GPR ohjausiskari nostaa tankoa tästä syystä halusin tuon DP tai vastaavan iskarin.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  9. #429
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Noita samoja juttuja pohdin silloin kun 796 viellä ajelin. Itselläni oli DP ohjausiskari (olisko ollu gubbelini tjsp valmistava) ja se rauhotti etupäätä todella paljon. Muuta en kerennyt tuohon tekemään sinä aikana kun omistin mutta oma resepti olisi ollut:

    - käytetty öhläri taakse (hinta/ laatu halvin kun niitä löytyy paljon ebaystä käytettynä, halvimmat alle 300€)
    - eteen traxxion setti

    GPR ohjausiskari nostaa tankoa tästä syystä halusin tuon DP tai vastaavan iskarin.
    Koitellut kaivella Ebaysta Öhlärin takaiskaria ja laittanut Traxxionille kyselyä etujousesta ja öljyistä.

    Uutena lähtis toi Öhlärin taakse hintaan 690€ ovelle kannettuna ja halvimmat käytetyt ebaysta noin 450+€ mutta siihen sitte shipping + verot + tullit päälle jenkeistä. Ei oo montaa käytettyä sattunut silmään.

    Ohjausiskariksi mietin Scottsin iskaria http://motowheels.com/i-8558656-scot...otard-796.html

    Onko kellään tietoa et mistä scottsin ohjausiskarin vois osta Euroopasta. Hyökkää jenkeistä ostettaessa hinta aika rumaksi jos 635$ lähtö ja siihen sitten kuljetus ja tullit/verot päälle. GPR V4 olis toinen vaihtari mut nettipuolelta niitäkin löytyy tosi nahkeasti Euroopasta tai sitten putkilla on vaan huonot online valmiudet. Eli jos tietoa hyvästä paikasta usuttaa ohjausiskareita niin olis hienoo? Aika rajallisestihan 796 hyperiin on vaihtareita sillä rintamalla ja radalla käyvä porukka vähän valitellut että se DP ohjausiskarin säätötaulukko loppuu vähän kesken vaikka olis raskaimmalla pykälällä. Olis kiva kuulla Munkin kokemuksia DP iskarista?

    Tuli itse käytyä Ahvenistolla viikonloppuna 12v tauon jälkeen ja hauskaa oli. Keula lähti vaan vatkuloimaan yhdessä kaarteessa sen verta että rupes tulemaan ikävä ohjausiskaria. Pidemmän päälle veikkaan että maksaa ratahommissa itsensä takaisin.
    Viimeksi muokannut: tankotauno; 04.08.2015 klo 17:31.
    Hypermotard 796 -2011
    Kawasaki Ninja 636 -2003
    Suzuki GS 500E -2001
  10. #430
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Olishan se ihan jees. Itellä ei löydy kun tuolla ei radalla juuri aja. Koita nyt ainakin vähän esijännitystä edestä pienentää, saattaa rauhoittaa sekin.
  11. #431
    Lainaa tankotauno kirjoitti Katso viesti
    Koitellut kaivella Ebaysta Öhlärin takaiskaria ja laittanut Traxxionille kyselyä etujousesta ja öljyistä.

    Uutena lähtis toi Öhlärin taakse hintaan 690€ ovelle kannettuna ja halvimmat käytetyt ebaysta noin 450+€ mutta siihen sitte shipping + verot + tullit päälle jenkeistä. Ei oo montaa käytettyä sattunut silmään.

    Ohjausiskariksi mietin Scottsin iskaria http://motowheels.com/i-8558656-scot...otard-796.html

    Onko kellään tietoa et mistä scottsin ohjausiskarin vois osta Euroopasta. Hyökkää jenkeistä ostettaessa hinta aika rumaksi jos 635$ lähtö ja siihen sitten kuljetus ja tullit/verot päälle. GPR V4 olis toinen vaihtari mut nettipuolelta niitäkin löytyy tosi nahkeasti Euroopasta tai sitten putkilla on vaan huonot online valmiudet. Eli jos tietoa hyvästä paikasta usuttaa ohjausiskareita niin olis hienoo? Aika rajallisestihan 796 hyperiin on vaihtareita sillä rintamalla ja radalla käyvä porukka vähän valitellut että se DP ohjausiskarin säätötaulukko loppuu vähän kesken vaikka olis raskaimmalla pykälällä. Olis kiva kuulla Munkin kokemuksia DP iskarista?

    Tuli itse käytyä Ahvenistolla viikonloppuna 12v tauon jälkeen ja hauskaa oli. Keula lähti vaan vatkuloimaan yhdessä kaarteessa sen verta että rupes tulemaan ikävä ohjausiskaria. Pidemmän päälle veikkaan että maksaa ratahommissa itsensä takaisin.
    Öhlärien tarjonta vaihtelee suuresti. Jos malttaa odottaa niin sellasen voi saada halvalla. Itse olen kyttäillyt mutta ei viellä ole tullut kauppoja.

    Tuossa olis tollanen DP iskari:
    http://pages.ebay.com/link/?nav=item...obalID=EBAY-US

    Itselläni ei ainakaan tossa loppunut teho koskaan.
    Ja suurin ravistelu taitaa tulla siitä että se pikku hyperin keula on niin paska. Paranee kuulemma todella paljon tuolla traxxion setillä.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  12. #432
    Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Nyt lähti Traxxionin jousi kitti tilaukseen katsotaan paraneeko etupää jo sillä. Öhlärin metsästys taakse jatkuu ja tuli mieleen että kuinkakohan tärkeä vipstaaki tuo kuskin korkeudensäätö linkki on optimaalisen ajodynamiikan kannalta vai pärjääkö jos ostaa pelkän takaiskarin ilman linkkejä ja lyö sen kiinni 796 kiinnikkeisiin. Pelkkää iskaria näyttäisi olevan vähän paremmin saatavilla. Ilmeisesti öhläri nostaa perää hieman (noin tuuman verran) verrattuna 796 stock iskariin.

    Olen 179cm pitkä joten silti yltää vielä jalat maahan vaikka ei korkeudensäätö olisikaan mahdollista.

    Jos joku teistä on muuten tilaamassa Traxxionin jousisettiä 796 hyperiin niin kannatta huomioida että 796 voi laittaa ainoastaan yhden jousen setin 2 jousen sijaan. Kantsuu siis laittaa mailia sinne ja pyytää ainoastaan 1 jousi niin hinta tippuu 120USD:sta 70:USDhen + toimitus. Eivät viesti tätä millään tavoin sivuillaan.
    Hypermotard 796 -2011
    Kawasaki Ninja 636 -2003
    Suzuki GS 500E -2001
  13. #433
    Lainaa tankotauno kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Nyt lähti Traxxionin jousi kitti tilaukseen katsotaan paraneeko etupää jo sillä. Öhlärin metsästys taakse jatkuu ja tuli mieleen että kuinkakohan tärkeä vipstaaki tuo kuskin korkeudensäätö linkki on optimaalisen ajodynamiikan kannalta vai pärjääkö jos ostaa pelkän takaiskarin ilman linkkejä ja lyö sen kiinni 796 kiinnikkeisiin. Pelkkää iskaria näyttäisi olevan vähän paremmin saatavilla. Ilmeisesti öhläri nostaa perää hieman (noin tuuman verran) verrattuna 796 stock iskariin.

    Olen 179cm pitkä joten silti yltää vielä jalat maahan vaikka ei korkeudensäätö olisikaan mahdollista.

    Jos joku teistä on muuten tilaamassa Traxxionin jousisettiä 796 hyperiin niin kannatta huomioida että 796 voi laittaa ainoastaan yhden jousen setin 2 jousen sijaan. Kantsuu siis laittaa mailia sinne ja pyytää ainoastaan 1 jousi niin hinta tippuu 120USD:sta 70:USDhen + toimitus. Eivät viesti tätä millään tavoin sivuillaan.
    Raportoi tänne tuntuma keulasta. Tuo pikku hyperin keula on kyllä erittäin budjettiratkasu.
    Tämä oli yksi iso syy siirtyä 1100 kun siinä koko paketti on hieman laadukkaampi.

    Itse olen ymmärtänyt että tuo korkeussäätö on enemmän rata hommiin. Saadaan perää ylös, enemmän painoa eturenkaalle, parempi kääntyvyys.
    Mutta tuon voi ostaa myös jälkikäteen esim täältä: http://www.satoracing.com/hypermotar...vo_linkrod.htm

    Muitakin löytyy ja joskus käytettynäkin.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  14. #434
    Itse päristelyä HYM 796:lla vuodesta 2010 ja vaihdoin heti ekana talvena sen Traxxionin jousen keulaan sekä säätelin öljyt heidän suosituksien mukaan.
    Lopputulokseen olen ollut tyytyväinen ja eron huomaa selkeästi jo mun tyylisessä rauhallisessa maantiekruisailussa. Pintakovuus pieneni merkittävästi, eikä löy enää pikkukuopissa käsille. Muutenkin tuntu tukevammalta mutkissa ja sen myötä käytös on rauhallisempi. Rata-ajoa kun en harrasta niin en osaa ottaa kantaan vaikutuksista mutta luulis parantavan keulan ominaisuuksia sinnekin.
    Hintaansa nähden mielestäni erittäin hyvä päivitys.
  15. #435
    Tuli tölväistyä hyperillä leville ja takaisin. Menomatkalla kerralla tre-roi 720km ja paluumatka yhdessä erässä länsirajaa ja pohjanmaan läpi 920km.

    Hyvin pelitti, range noin 200km, joten taukoja 190km välein, joka oli muutenkin optimaalinen jako. Jos pidempiä vetoja pitäisi suunnitella, niin kahvalämppärit mielestäni avain onneen. Oli bemarimiehet ihmeissään kun näkivät nakutuksun tunturissa.

    Viiden päivän reissussa hepco&becker plus varusterulla poikittain, ei ollut tilaongelmia.
    XL1200C ent. HM 1100S
  16. #436
    Lainaa SFK kirjoitti Katso viesti
    Itse päristelyä HYM 796:lla vuodesta 2010 ja vaihdoin heti ekana talvena sen Traxxionin jousen keulaan sekä säätelin öljyt heidän suosituksien mukaan.
    Lopputulokseen olen ollut tyytyväinen ja eron huomaa selkeästi jo mun tyylisessä rauhallisessa maantiekruisailussa. Pintakovuus pieneni merkittävästi, eikä löy enää pikkukuopissa käsille. Muutenkin tuntu tukevammalta mutkissa ja sen myötä käytös on rauhallisempi. Rata-ajoa kun en harrasta niin en osaa ottaa kantaan vaikutuksista mutta luulis parantavan keulan ominaisuuksia sinnekin.
    Hintaansa nähden mielestäni erittäin hyvä päivitys.
    Hieno kuulla kokemuksia. Odottelen jousisettiä saapuvaksi ja viikonloppuna tarttui ebaysta myös Öhlärin takaiskari matkaan joten kun noi saa alle niin pitäisi alustahommat olla paremmalla tolalla.

    Lueskelin aikaisemmasta päästä SFK että asensit traxxionin jousen itse. Olen aivan turisti pyörän ropaushommissa mutta intoa piisaa sen verran, että ajattelin yrittää asentaa etu ja takapään itse. Jos sopii niin saatan vaivata sinua typerillä kysymyksillä siinä kohtaa. Ekana tulee mieleen että miten pyörä olisi hyvä köyttää kiinni kun lähtee etuhaarukkaa irrottamaan ja onko jotain spesiaali työkaluja mitä hommassa tarvitsee?

    Munkki palaan ehdottomasti kokemuksien kanssa kun oon uudet vieterit alla.
    Hypermotard 796 -2011
    Kawasaki Ninja 636 -2003
    Suzuki GS 500E -2001
  17. #437
    Mitään erikoistyökaluja ei siihen jousen vaihtamiseen tarvittu, normi kuusiokolo- & lenkkiavainsetit ja rullaamitta oli mulla. Itselläni on HYM:lle takapukki jolla sai pyörän pysymään pystyssä. Sit nostelin vaan etupäätä ylös ja puukalikka eturenkaan alle. Tämän jälkeen autohommiin tarkoitetut säädettävät pukit moottorin alle ja vähän puutavaraa väliin, ettei tuu lohkoon jälkiä. Sit vaan kalikka eturenkaan alta pois ja irrotushommiin. Sen verran on syytä saada etupäätä ylös, että etupyörä jää ilmaan kun vetää sen kalikan sieltä alta pois.
    Traxxionin toimitti muistaakseni kuvallisen ohjeet itse jousenvaihtoprosessista...
    Ei muuta ku pommita kysymyksillä niin yritän muistaa miten itse tein, rohkeesti vaan töihin
  18. #438
    Ketjut lähestyy loppua... Mitäs välityksiä porukka on käyttäny 07-09 vm 1100 hyperissä? Itse miettinyt että laittaisin 15-43 ja samalla ketjun paksuudeksi 520. Onko kukaan tehnyt?

    Ja mistä olette ketjuja/ rattaita ylipäätään hommanneet?
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  19. #439
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Ketjut lähestyy loppua... Mitäs välityksiä porukka on käyttäny 07-09 vm 1100 hyperissä? Itse miettinyt että laittaisin 15-43 ja samalla ketjun paksuudeksi 520. Onko kukaan tehnyt?

    Ja mistä olette ketjuja/ rattaita ylipäätään hommanneet?
    Itse laitoin vakio väleistä 1 pienemmän eturattaan. Ainakin omasta mielestä tuli parempi, nyt jaksaa ihan kaasulla 2-vaihteella keventään keulan, huiput on vielä jtn 215km/h. http://www.mc-lifestyle.com/ Tuolta tilasin ketjut ja rattaat, alkuperäinen takaratas olisi kuulemma maksanut 202€, en huolinut... Eli pitää se takarattaan adapteri tilata niin saa halvemmalla takarattaan. Ne on kylläkin alumiinia niin saa nähä kauanko kestää...
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  20. #440
    Poistettu
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    alkuperäinen takaratas olisi kuulemma maksanut 202€
    Tohon on pakko tarttua. Reilusti alle satasen oli viime viikolla ostettuna maahantuojalta Panigaleen 41T orkkistakaratas, eli 1199R:n vakioratas. Tätä vastaan en oikein usko että Hyperin ratas maksaisi yli 200...
  21. #441
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Tohon on pakko tarttua. Reilusti alle satasen oli viime viikolla ostettuna maahantuojalta Panigaleen 41T orkkistakaratas, eli 1199R:n vakioratas. Tätä vastaan en oikein usko että Hyperin ratas maksaisi yli 200...
    Ducati serviceltä helsingistä ilmoittettiin s-postiin että alkuperäinen takaratas 202€. Itsekkin suuresti sitä ihmettelin...
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  22. #442
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Tohon on pakko tarttua. Reilusti alle satasen oli viime viikolla ostettuna maahantuojalta Panigaleen 41T orkkistakaratas, eli 1199R:n vakioratas. Tätä vastaan en oikein usko että Hyperin ratas maksaisi yli 200...
    Usko huviksesi: http://www.mc-lifestyle.com/1090717/.../#.Ve7Y15eLLgA
    Ducati Hypermotard 1100 EVO SP '11 | Ducati Streetfighter 1098 S '11 | Turku
  23. #443
    Poistettu
    Kai se sitten täytyy uskoa. Mutta ihmetyttää mikä helkkari siitä tekee niin kalliin vs Panin ratas. Apropoo, mulla on joku tollanen ylimääräisenä Cafe Raaserista. Pitääpä tsekata illalla.
  24. #444
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Ketjut lähestyy loppua... Mitäs välityksiä porukka on käyttäny 07-09 vm 1100 hyperissä? Itse miettinyt että laittaisin 15-43 ja samalla ketjun paksuudeksi 520. Onko kukaan tehnyt?

    Ja mistä olette ketjuja/ rattaita ylipäätään hommanneet?
    Oli pienempi edessä, nykyään vakiot. Isomman laittaisin eteen jos jotain. Ykkönen edelleen ajetaan ekat metrit vaan ja kutosella jaksaa vetää hyvin jo taajamavauhdista ylöspäin.
  25. #445
    Poistettu
    Joo, oli ratas ja pitäs olla Hyperin ratas. 42 hammasta ja kunto liki uudenveroinen. Oisko 40€ jos kiinnostaa. Yyvee.

    https://drive.google.com/open?id=0B-...Xd5ZDhMb040emc
    https://drive.google.com/open?id=0B-...VlLWHF4ZHp5MHM
  26. #446
    Päätin tutkia omaani vähän tarkemmin ja tajusin että edellinen omistaja on laittanut JT:n rattaat. Välitys 14-42 joka tekee välityksistä mielestäni hieman lyhyitä ainakin sen jälkeen kun teki noi muokkaukset pyörään, siksi mietin 15-43. Mutta katselin jo että tohon JT adapteriin saa 520 rattaat!

    Ja itselläni ollut toi takaratasta nyt 20tkm, et iha ok se kestää. Noilla hinnoilla voi vaihdella joka 2-3 kesä.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  27. #447
    Talvi tulee vääjäämättä ja kai se olis hyvä öljyt ja suodatin vaihtaa.


    Onko porukka mitä öljyjä käyttänyt hypereissä? Edellisen omistajan jäljiltä castrollit pyörässä ja toiminut moitteetta.

    Tuleeko muita talvivalmisteluja mieleen?
    Hypermotard 796 -2011
    Kawasaki Ninja 636 -2003
    Suzuki GS 500E -2001
  28. #448
    Jos joku miettii 796 hyperin keulan laittoa niin mulla olisi Traxxionin upouusi ylimääräinen jousisetti kaupan hintaan 100€. Tilattuna jenkeistä hintaa tulee 125€.
    Viimeksi muokannut: tankotauno; 28.09.2015 klo 11:39.
    Hypermotard 796 -2011
    Kawasaki Ninja 636 -2003
    Suzuki GS 500E -2001
  29. #449
    Olis tarvetta paikata kaatunutta hyperiä. Osaisisko joku neuvoa mistä tilata varaosia uusia tai käytettyjä poislukien Ducatin maahantuoja??

    T: Nuori 23v ducatisti
    ex: Yamaha XT-125 (150cc)
    ex: Ducati Monster 600 -00
    ex: Ducati Monster 695 -06
    nyk: Ducati 848 -10
  30.  
  31. #450
    Lainaa maggy kirjoitti Katso viesti
    Olis tarvetta paikata kaatunutta hyperiä. Osaisisko joku neuvoa mistä tilata varaosia uusia tai käytettyjä poislukien Ducatin maahantuoja??

    T: Nuori 23v ducatisti
    Mille osille tarvetta? Ebay varmasti paras paikka. Minulta saattaa löytyä jotain niin laita listaa mille on tarvetta niin katson löytyykö.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
Sivu: 15 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen