Sivu: 20 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920
Tulokset 571:stä 595:een 595:sta
  1. #571
    Lainaa jakez kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti kilometrejä ei sitten tarvitse turhaan pelätä. Tuntuu Kotaripuolella olevan enemmän ongelmia ainakin keskusteluiden perusteella kun vähän olen SMR:ää katellut myös.

    Hyperin omaa ecua pystyy ilmeisesti säätämään vai onko vuosimallien suhteen eroa? Ilmeisesti vakiopyöränkin ecua ronkkimalla saa ajettavuutta parannettua. Vai onko tarpeen? Ilmeisesti menee pienillä kierroksilla kuitenkin vakiona paremmin kuin 990 Kotarit?

    Jake
    Hyperin omaakin ecua voi ja kannattaakin ronkkia, itsellä ainakin ykkösellä pikkukaasulla ajo tasottui uuden ohjelman myötä lähes miellyttäväksi! Toki syynä ohjelmointiin oli putkimodit.
    Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
    CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
  2. #572
    Lainaa jakez kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti kilometrejä ei sitten tarvitse turhaan pelätä. Tuntuu Kotaripuolella olevan enemmän ongelmia ainakin keskusteluiden perusteella kun vähän olen SMR:ää katellut myös.

    Hyperin omaa ecua pystyy ilmeisesti säätämään vai onko vuosimallien suhteen eroa? Ilmeisesti vakiopyöränkin ecua ronkkimalla saa ajettavuutta parannettua. Vai onko tarpeen? Ilmeisesti menee pienillä kierroksilla kuitenkin vakiona paremmin kuin 990 Kotarit?

    Jake
    Kannattaa säätää! Toki samalla poista ainakin katti...
    Mutta jo vakio peli paranee säätämisellä.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  3. #573
    Mainioita pelejä molemmat ducati ja ktm. On noita satkun ajettuja avaamattomia lc8:kin. Ihan luotettava kiuas. Nykivään kyytiin on molempiin karttoja ja kaasumodeja, mutta niiden kanssa kyllä oppii elään kun pääsee mopon kanssa sinuiksi. Kannattaa ostaa rivikoneellinen jos haluaa sivistynyttä ja kuminauhamaista käytöstä.
  4. #574
    Lainaa protoni kirjoitti Katso viesti
    Mainioita pelejä molemmat ducati ja ktm. On noita satkun ajettuja avaamattomia lc8:kin. Ihan luotettava kiuas. Nykivään kyytiin on molempiin karttoja ja kaasumodeja, mutta niiden kanssa kyllä oppii elään kun pääsee mopon kanssa sinuiksi. Kannattaa ostaa rivikoneellinen jos haluaa sivistynyttä ja kuminauhamaista käytöstä.
    Oma peli on ainakin kaupungissa pienissä nopeuksissa ja matalilla kierroksilla hiukan nykivää, mutta eipä se haittaa kun sen tietää.
    Ja tuo oli etukäteen jo tiedossa, odotin jopa hiukan pahempaa, varsinkin Sport-modelta. Toki, ei se pettänytkään ole.

    Urban-mode päälle ja kaupunkiin pörräämään niin hyvä tulee. Sporttia sitten mutkapätkille, ja ai että.
    Nyt Ducati Hypermotard 939
    ex Kawasaki ZZR1400, 2010
    ex Kawasaki ZZR1400, 2006
    ex BMW Megamoto
    ex Yamaha FJR
    ex Kawasaki ZZR1200
    ex Suzuki SV650N
  5. #575
    Osaako joku sanoa sisäänajoon liittyen, kun ohjeissa on mainittu että ennen kun on 2500 kilometriä mittarissa niin ei saa ylittää 7000 kierrosta. Onko tietokoneessa joku tunnistin tai jotain, mikä reagoi tuohon koska mielestäni pari kertaa kone on hiukan "sakannut" kovemmassa kiihdytyksessä.

    En ollut siis huomannut tuollaista kieltoa kun vasta myöhemmin ja nyt koittanut välttää tuota ylitystä.

    Kysyn siksi, kun ei ole aiemmin kokemusta näin uudesta pelistä ja käyttöohjeesta en löytänyt mainintaa.
    Nyt Ducati Hypermotard 939
    ex Kawasaki ZZR1400, 2010
    ex Kawasaki ZZR1400, 2006
    ex BMW Megamoto
    ex Yamaha FJR
    ex Kawasaki ZZR1200
    ex Suzuki SV650N
  6. #576
    Nyt 2500km hypermotard 821:llä testiä ajeltu 1,5viikon aikana ja kyllä on yhtä hymyä ollut, on se vaan makia laite räppäilyyn, miten voikaan yksi mopo tuottaa iloa
    Ducati Hypermotard 939 SP -17
    KTM 350 exc-f -17

    https://www.youtube.com/user/Supercharge10/
  7. #577
    Akrapovic killerillä Hyperissä nyt kiinni ja tein iltapuhteina pienen videon äänistä:

    https://youtu.be/PnS4wEz41T0
    Ducati Hypermotard 939 SP -17
    KTM 350 exc-f -17

    https://www.youtube.com/user/Supercharge10/
  8. #578
    Mitä mieltä Hyperiläiset ovat; onko 1100 HM liian rankka laite aloittelijalle kun viimeiset kokemukset ovat 3-4vuoden takaa 40heppaisella Yamaha TT:llä?

    Onko tuo niin rälläily ja rähinä pyörä kuin näyttää&antaa ymmärtää vai onnistuuko myös rento kruisailu. Matkailua ajatellen miinukset ovat ilmeisesti pieni tankki, kova penkki ja tuuli, mutta jälkimmäinen nyt kaikilla kattamattomilla.
  9. #579
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Mitä mieltä Hyperiläiset ovat; onko 1100 HM liian rankka laite aloittelijalle kun viimeiset kokemukset ovat 3-4vuoden takaa 40heppaisella Yamaha TT:llä?

    Onko tuo niin rälläily ja rähinä pyörä kuin näyttää&antaa ymmärtää vai onnistuuko myös rento kruisailu. Matkailua ajatellen miinukset ovat ilmeisesti pieni tankki, kova penkki ja tuuli, mutta jälkimmäinen nyt kaikilla kattamattomilla.
    Ei se liian rankka ole mutta ei sillä nätisti tahdo ajaa kun hauskuus on jossain muualla ;)

    Itse olen vetäny omalla 6pvä Norjan reissun jolloin pisin päivä oli 600+km. Penkinä oli DP performancen comfortti ni ei ollut ongelma. Tauot noin 100km välein ja samalla tankkaus!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  10. #580
    Millaiset huoltopukit on hyvät tälle ? Taakse löytyi JPM merkkinen hintaan 80€ + adapteri 10€ mutta millainen eteen ? Ja onko JMP:stä kokemusta ? Samalta nuo kaikki kuvissa näyttää.
  11. #581
    Mulla on tämä Ducatin orkkis takapukki, hyvin on toiminut:

    http://www.ducati.com/accessories/di...rtOrder%3Drate
    Ducati Hypermotard 939 SP -17
    KTM 350 exc-f -17

    https://www.youtube.com/user/Supercharge10/
  12. #582
    Johoki pitäs joskus lähtee vähä ajelee Hyperiporukalla
    Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
    CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
  13. #583
    Hoksasin jo, että tässähän alkaa olla sen verta hienoa elektroniikkaa ettei perinteisiä releitä ole.
    Viimeksi muokannut: Vklnuppi; 24.07.2018 klo 01:42.
  14. #584
    Lisää kyssäreitä koskien 1100 mallia

    1. Tarvitseeko ketjujen kiristämiseen jonkun erikoistyökalun ?
    2. Mikä se oikea välys takahaarukkaan on ? Kyljessä lukee 30-33mm ja service manualissa 38-42mm ?
    3. Mitä öljyä näihin kannattaa laittaa ? Jos kesällä ajaa laatukamoilla niin voiko talvisäilytyksen ajaksi laittaa Delvacit ?
    4. Onko kukaan koittanut piikkiä pienempää eturatasta ? Paraneeko kaupunkiajo/matelu ?
    5. Mistä erottaa Evo ja 1100 mallit ?
  15. #585
    Vastaan mihin osaan:

    1. Kyllä ja ei. Pyörän työkaluissa pitäisi olla se iso haka-avain jolla saa navan epäkeskoa käännettyä, navan pultit kannattaa laittaa momenttiavaimella kiinni (momentti 31Nm)

    2. Hyvä huomio, piti aivan omastakin käydä kattoon että onko näin ja onhan se. Ilmeisesti tehtaallakaan ei ole asia täysin selvillä

    3. Shell Advance Ultra 15W-50 on hyvää Ducateihin. Delvaccihommiin en ota kantaa.

    4. En ole kokeillut, mutta epäilen piikin pienenpi eturatas voi tihentää välitystä turhan paljon. Voi alkaa pörisemään melkoisesti motarinopeuksissa.

    5. Kontrollit ja mittaristo on samanlaiset kuin streetfighterissa. Öljyn lämpötila-anturi on vanhassa mallissa vaakasylinterin kannessa, imuventtiilin tarkistusluukussa. Evossa taitaa olla pystysylinterin kyljessä tai jossain muualla piilossa. Evossa on myös pystysylinterin putkessa lambda, takaiskarin vieressä, olettaen tietysti että vakioputki kiinni. On varmasti muutakin, mutta nämä helppo huomata.
    Hypermotard 1100
  16. #586
    Lainaa bro kirjoitti Katso viesti
    Vastaan mihin osaan:

    1. Kyllä ja ei. Pyörän työkaluissa pitäisi olla se iso haka-avain jolla saa navan epäkeskoa käännettyä, navan pultit kannattaa laittaa momenttiavaimella kiinni (momentti 31Nm)

    2. Hyvä huomio, piti aivan omastakin käydä kattoon että onko näin ja onhan se. Ilmeisesti tehtaallakaan ei ole asia täysin selvillä

    3. Shell Advance Ultra 15W-50 on hyvää Ducateihin. Delvaccihommiin en ota kantaa.

    4. En ole kokeillut, mutta epäilen piikin pienenpi eturatas voi tihentää välitystä turhan paljon. Voi alkaa pörisemään melkoisesti motarinopeuksissa.

    5. Kontrollit ja mittaristo on samanlaiset kuin streetfighterissa. Öljyn lämpötila-anturi on vanhassa mallissa vaakasylinterin kannessa, imuventtiilin tarkistusluukussa. Evossa taitaa olla pystysylinterin kyljessä tai jossain muualla piilossa. Evossa on myös pystysylinterin putkessa lambda, takaiskarin vieressä, olettaen tietysti että vakioputki kiinni. On varmasti muutakin, mutta nämä helppo huomata.
    Kiitoksia paljon.

    1. En saanut tuota haka-avainta mukaan, mutta tilasin jo ebaysta uuden.
    2. Ketjut taidan sitten kiristää tuon jonnekin 35-38mm. Nyt näyttää olevan 40mm ja se on kyllä vähän turhan löysältä vaikuttava. Jossain jenkkifoorumilla mainitsivat, että haarukassa olisi oikea mitta. Liika kireys rasittaa laakereita.
    3. Tuo ölppä näkyy olevan 45€/5l. Ajattelin vain, että pääsee hieman halvemmalla jos syksyllä löisi Delvacit talven ajaksi ja keväällä taas normaalit sisään.
    4. Motareita ei pahemmin tule ajettua, mutta emmä kyllä 110km/h nopeuksissakaan ole kutosta käyttänyt.
    5. Ilmeisesti tämä on sitten normaali malli, sellaisena se mulle myytiin mutta ihmetyttää kun on vuosimallia 2012 ja netin mukaan ovat kaikki jo Evoja silloin. Käytännössä sillä ei ole mulle mitään merkitystä, osien kannalta en osaa sanoa.
  17. #587
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    3. Tuo ölppä näkyy olevan 45€/5l. Ajattelin vain, että pääsee hieman halvemmalla jos syksyllä löisi Delvacit talven ajaksi ja keväällä taas normaalit sisään.
    Ei nyt toivottavasti aloiteta tähän sen suurempaa ikuisuuskiistaa, mutta varsinkaan lämpimässä säilyttäessä tuolle öljyn ”tuplavaihdolle” ei ole minkäänlaista tieteellistä perustetta. Ei se öljy siellä moottorissa pilaannu yhtään sen enempää kuin kannussa hyllyssäkään.

    Mikäli syysvaihdon jälkeen tulee merkittävä määrä kilometrejä ennen säilytystä, niin sitten tilanne on toki toinen, joskin silloinkin liikutaan vähän hifistelyn puolella. Melkeinpä uskallan lyödä vetoa, että yhdenkään valmistaja normaalissa huolto-ohjelmassa ei edellytetä yli yhtä öljynvaihtoa per vuosi mikäli kilometrimäärä vaihdolle ei täyty.
  18. #588
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt toivottavasti aloiteta tähän sen suurempaa ikuisuuskiistaa, mutta varsinkaan lämpimässä säilyttäessä tuolle öljyn ”tuplavaihdolle” ei ole minkäänlaista tieteellistä perustetta. Ei se öljy siellä moottorissa pilaannu yhtään sen enempää kuin kannussa hyllyssäkään.

    Mikäli syysvaihdon jälkeen tulee merkittävä määrä kilometrejä ennen säilytystä, niin sitten tilanne on toki toinen, joskin silloinkin liikutaan vähän hifistelyn puolella. Melkeinpä uskallan lyödä vetoa, että yhdenkään valmistaja normaalissa huolto-ohjelmassa ei edellytetä yli yhtä öljynvaihtoa per vuosi mikäli kilometrimäärä vaihdolle ei täyty.
    Syksyllä uudet öljyt ja suodattimet sisään, niin saa seuraavan kesän ajella huoletta.
  19. #589
    Silcolenen hipo-ölppää nyt oon laittanu ja on kyllä hyvää paskaa tuohon, oikein tuntuu hyvältä loodassa. Voi sillä delvacilla ajellakki, mut ite en enää jaksa. Talvisäilytysöljyjä en ihan ymmärrä itsekkään.

    Itellä vakiovälitykset, ja jos jotain muutan niin pidennän niitä, minkä varmaan teenkin vaihdon yhteydessä. Mielestäni ihan karmea se piikin pienempi eturatas. Kutonen on jo sisällä 80kmh vauhdissa joka tapauksessa.

    Ketjut oon itse säätänyt aina repimällä ketjunsuojasta vain ylös-alas.
    Ducati HM1100s + GsxR1000 k7
    http://www.youtube.com/user/weeboom1
  20. #590
    Lainaa wbaum kirjoitti Katso viesti
    Itellä vakiovälitykset, ja jos jotain muutan niin pidennän niitä, minkä varmaan teenkin vaihdon yhteydessä. Mielestäni ihan karmea se piikin pienempi eturatas. Kutonen on jo sisällä 80kmh vauhdissa joka tapauksessa.

    Ketjut oon itse säätänyt aina repimällä ketjunsuojasta vain ylös-alas.
    Tuo säätötyökalu tuli jo tilattua ja itseasiassa saapuikin tänään.

    Keskityin vähän enemmän tuohon ratastukseen, niin voipi olla että tuo jäykempi kytkin hämää. Edellinen on vaihtanut jäykemmät jouset, tingeli painelevyn ja avoimen kopan. Lisäksi kahvat on mallia "pätkä" niin yhdistelmänä vähän jäykkä kokonaisuus. Jos joku haluaa vaihtaa niin täältä löytyy vaihdossa "racing-malliset"

    Jos kutosella rullaan 80km/h niin kiekat menee alle 3000rpm. Kyllähän tuo kone sielläkin vääntää hyvin, mutta tärinästä päätellen ei enää olla ihan optimialueella. Vitosella 90km/h ja kiekat aavistuksen yli 3000rpm.

    Termignonien killerien pois ottamisella oli mielestäni melko dramaattinen vaikutus nimenomaan vääntöön ja rauhallisempaan ajoon. Tosin tuo meteli on aika infernaalinen, vähän ristiriitaiset fiilikset...
  21. #591
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Tuo säätötyökalu tuli jo tilattua ja itseasiassa saapuikin tänään.

    Keskityin vähän enemmän tuohon ratastukseen, niin voipi olla että tuo jäykempi kytkin hämää. Edellinen on vaihtanut jäykemmät jouset, tingeli painelevyn ja avoimen kopan. Lisäksi kahvat on mallia "pätkä" niin yhdistelmänä vähän jäykkä kokonaisuus. Jos joku haluaa vaihtaa niin täältä löytyy vaihdossa "racing-malliset"

    Jos kutosella rullaan 80km/h niin kiekat menee alle 3000rpm. Kyllähän tuo kone sielläkin vääntää hyvin, mutta tärinästä päätellen ei enää olla ihan optimialueella. Vitosella 90km/h ja kiekat aavistuksen yli 3000rpm.

    Termignonien killerien pois ottamisella oli mielestäni melko dramaattinen vaikutus nimenomaan vääntöön ja rauhallisempaan ajoon. Tosin tuo meteli on aika infernaalinen, vähän ristiriitaiset fiilikset...
    Jos ei ole tehty niin suosittelen ecun fläshäämostä ja poistaa kaikki saaste härpäkkeet. Ecun voi sitten fläshätä sillä seuroilla kun haluaa killeri tai ilman. Muuttaa pyörän käyttäytymistä varsinkin alle 4k kierroksissa.

    Corsenero ridasjärvellä noita tekee. Siellä myös suomen paras ducati huolto omasta mielestä!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  22. #592
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Jos ei ole tehty niin suosittelen ecun fläshäämostä ja poistaa kaikki saaste härpäkkeet.

    Corsenero ridasjärvellä noita tekee. Siellä myös suomen paras ducati huolto omasta mielestä!
    Juuri noin, kyllä tätä voi suositella, omaani tehtiin kanssa säädätys tuolla ja ero on huima vrt. mitä vakio.
    Ducati Hypermotard 939 SP -17
    KTM 350 exc-f -17

    https://www.youtube.com/user/Supercharge10/
  23. #593
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Jos ei ole tehty niin suosittelen ecun fläshäämostä ja poistaa kaikki saaste härpäkkeet. Ecun voi sitten fläshätä sillä seuroilla kun haluaa killeri tai ilman. Muuttaa pyörän käyttäytymistä varsinkin alle 4k kierroksissa.

    Corsenero ridasjärvellä noita tekee. Siellä myös suomen paras ducati huolto omasta mielestä!
    Kiitoksia molemmille. Tämä on säädätetty Corsenerolla edellisen omistajan toimesta. Muutoksina on tosiaan Termignonit, katti&lambda poistettu ja joku MWR merkkinen tasosuodatin. Niin ja ecu tietysti vaihdettu.
    Tuosta tasosuodattimesta en ole kovin innoissani. Melkoiset imuäänet ja puhdistustehosta en ole mitenkään varma. Nuo imuäänet ei oikein ole mun juttu. IMHO Niistä tulee aina vaan mopo+powerfilter yhdistelmä mieleen Tarvitsee talvella miettiä laittaako vakion takaisin ja säädättää uusiksi.
    Tuntuu muuten, että ilman killereitä lähtee nihkeämmin käyntiin kuin killereillä. Killereistä voisi koittaa leikellä päädyn pois, jos olisi sopiva kompromissi. En usko tuollaisten umpitulppienkaan tekevän koneelle hyvää. Nuo termignonien killerithän on umpitulpat joissa kolme pientä hahloa sivuilla.

    Osaatteko sanoa minkä kokoinen adapteri/pinni pitää takapukille olla ? Tai jopa kertoa mikä näistä on oikea?

    Ei mennyt mun XLMoto/pukkitilaus putkeen. Etuhaarukkapukista (ohjausakselista nostava) paketista puuttui tuo osa mihin holkki laitetaan ja takapukkiin tuli vääränkokoinen adapteri. Myönnän että tilasin väärin kun pimeässä ja päissäni nuo mittailin ja kirjoitin ylös, mutta on se siltikin väärän kokoinen tilattuun nähden.
  24. #594
    Olisko ketään kiinnostunut -08 mallisesta 1100S hyperistä? Saattaa mennä aika pian vaihdossa muuten. 27t ajettu,katti poistettu,Rexxer ja huollot by Corsenero,EVR-Anticlank kytkin hiilikuituavokopalla,Termin pöntöt,quickshifter,gipro vaihdenäyttö,mwr pyöreä suodatin,ohj.iskari,jalkatapit vaihdettu,hiilikuituhuggeri ja ketjunsuojat,corse-teippaus jonka saa toki pois,litiumakku,DP penkki ym.,edes muista mitä kaikkee...alkup.osia löytyy laatikollinen. Alkup.peilejä oon ettinyt,en ole saanut aikaseks hankkia eli ne puuttuu. Käytön jälkiä tietty löytyy. En haluais luopuu mut joskus on vaan "pakko". Hintaa en oo enempää miettinyt... Kuvia saa lisääkin jos kiinnostusta löytyy,ja puhelimeenkin vastaan. 0405108469.

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
  25.  
  26. #595
    Pitänyt jo aiemmin kirjoittaa omia kokemuksia googlettelijoita varten, mutta ei ole kiireiltä ehtinyt/muistanut.

    2kk ja 3000km ehdin ajella 1100 Hyperillä viime kesänä. Itse ostin Hyperin vain koska tarjoutui "Sulo Vilenit" Oikeasti olin hakemassa Scrambleria tai Guzzin V7:kaa.

    Onko se rähinä pyörä?
    Mikä tahansa on rähinä pyörä jos niin haluaa. Keulii kyllä jos niin haluaa, powerslideä en ole tarvinnut/uskaltanut ja samoin kuminpoltto jää muille. Vähemmän rähinä kuin esim. 848 tai Yamaha R1. Parhaimmillaan kun haluaa kruisailla ja päällysteen sijaan haluaa valita itse omat reittinsä. Voi näyttää supermotolta, mutta sitä se ei ole.

    Netti varoittelee toimintasäteen olevan 120-160km, mutta itse pääsin reissukäytössä tankillisella (98) 200km ennen kuin varoitusvalo syttyi. Laskennallisesti tankilla pääsee 240km reissussa eli erittäin hyvin. Eri asia varmaan jos tarkoitus on ajaa lähimmälle kiskalle röökille keula pystössä.

    Koska kyseessä on nakupyörä, ajaminen on jees siihen 90km/h asti. Sen jälkeen alkaa tuuli ketuttaa. Tuuleen tosin tottuu melko nopeasti myös kovemmissa vauhdeissa, mutta mieluummin valitsee ne pienet tiet. Myöskin Pirelli Diablot ovat täysin väärä valinta tähän pyörään. Paljon enemmän saa irti MT60:llä ja seuraavaksi alle tulee TKC80:t tai vastaavat. Slickeissä suurin vika on sorapatjan päälle jääminen, MT60 sietää jo huomattavasti paremmin "hiekkateitä"

    Painopiste on korkealla. Renkaiden leveydestä johtuen ei myöskään ole mikään enduro, mutta toistaiseksi jokaiselle vuorelle tällä on kiivetty mihin on haluttu. Kytkin on todella jäykkä, mutta siihen saattaa vaikuttaa edellisen omistajan viritykset eli jäykemmät jouset ja lyhyet (kiina) kahvat.

    Penkki on kova ja /C alkaa puutumaan noin 60km jälkeen voi tosin johtua omasta olemuksesta joka on 70kg/180cm.

    Sanoisin että viimeisen päälle universaali mopo ja kaikkea muuta kuin "rähinä". Kiva rullata työmatkat, eikä tarvitse olla huolissaan pienistä epätasaisuuksista. Enää ei päällyste vaikuta reittivalintoihin ja "karuun reissaamiseen" loistava pyörä. Ei huippu missään, mutta pärjää kaikkialla.
    Huoltamisen helppous selviää talven aikana

    + toimintasäde
    + monikäyttöisyys
    + ne perus Ducati ominaisuudet

    - Ajovalo on tehoton
    - harvinaisuudesta johtuen "tuning" osat ovat vähissä (mutta vastapainoksi halpoja) ja OEM-kamat taas kalliita.
    - Introvertille ihmiselle huono pyörä. Missä ikinä pysähtyy joutuu keskustelemaan ihmisten kanssa ja jokainen yllättyy koneen koosta.
    - Työkalujen "säilytystila" ja ettei penkkiin/sen alle ole tajuttu tehdä lokeroa.
Sivu: 20 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920