Sivu: 20 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920
Tulokset 571:stä 576:een 576:sta
  1. #571
    Lainaa jakez kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti kilometrejä ei sitten tarvitse turhaan pelätä. Tuntuu Kotaripuolella olevan enemmän ongelmia ainakin keskusteluiden perusteella kun vähän olen SMR:ää katellut myös.

    Hyperin omaa ecua pystyy ilmeisesti säätämään vai onko vuosimallien suhteen eroa? Ilmeisesti vakiopyöränkin ecua ronkkimalla saa ajettavuutta parannettua. Vai onko tarpeen? Ilmeisesti menee pienillä kierroksilla kuitenkin vakiona paremmin kuin 990 Kotarit?

    Jake
    Hyperin omaakin ecua voi ja kannattaakin ronkkia, itsellä ainakin ykkösellä pikkukaasulla ajo tasottui uuden ohjelman myötä lähes miellyttäväksi! Toki syynä ohjelmointiin oli putkimodit.
    Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
    CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
  2. #572
    Lainaa jakez kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti kilometrejä ei sitten tarvitse turhaan pelätä. Tuntuu Kotaripuolella olevan enemmän ongelmia ainakin keskusteluiden perusteella kun vähän olen SMR:ää katellut myös.

    Hyperin omaa ecua pystyy ilmeisesti säätämään vai onko vuosimallien suhteen eroa? Ilmeisesti vakiopyöränkin ecua ronkkimalla saa ajettavuutta parannettua. Vai onko tarpeen? Ilmeisesti menee pienillä kierroksilla kuitenkin vakiona paremmin kuin 990 Kotarit?

    Jake
    Kannattaa säätää! Toki samalla poista ainakin katti...
    Mutta jo vakio peli paranee säätämisellä.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  3. #573
    Mainioita pelejä molemmat ducati ja ktm. On noita satkun ajettuja avaamattomia lc8:kin. Ihan luotettava kiuas. Nykivään kyytiin on molempiin karttoja ja kaasumodeja, mutta niiden kanssa kyllä oppii elään kun pääsee mopon kanssa sinuiksi. Kannattaa ostaa rivikoneellinen jos haluaa sivistynyttä ja kuminauhamaista käytöstä.
  4. #574
    Lainaa protoni kirjoitti Katso viesti
    Mainioita pelejä molemmat ducati ja ktm. On noita satkun ajettuja avaamattomia lc8:kin. Ihan luotettava kiuas. Nykivään kyytiin on molempiin karttoja ja kaasumodeja, mutta niiden kanssa kyllä oppii elään kun pääsee mopon kanssa sinuiksi. Kannattaa ostaa rivikoneellinen jos haluaa sivistynyttä ja kuminauhamaista käytöstä.
    Oma peli on ainakin kaupungissa pienissä nopeuksissa ja matalilla kierroksilla hiukan nykivää, mutta eipä se haittaa kun sen tietää.
    Ja tuo oli etukäteen jo tiedossa, odotin jopa hiukan pahempaa, varsinkin Sport-modelta. Toki, ei se pettänytkään ole.

    Urban-mode päälle ja kaupunkiin pörräämään niin hyvä tulee. Sporttia sitten mutkapätkille, ja ai että.
    Nyt Ducati Hypermotard 939
    ex Kawasaki ZZR1400, 2010
    ex Kawasaki ZZR1400, 2006
    ex BMW Megamoto
    ex Yamaha FJR
    ex Kawasaki ZZR1200
    ex Suzuki SV650N
  5. #575
    Osaako joku sanoa sisäänajoon liittyen, kun ohjeissa on mainittu että ennen kun on 2500 kilometriä mittarissa niin ei saa ylittää 7000 kierrosta. Onko tietokoneessa joku tunnistin tai jotain, mikä reagoi tuohon koska mielestäni pari kertaa kone on hiukan "sakannut" kovemmassa kiihdytyksessä.

    En ollut siis huomannut tuollaista kieltoa kun vasta myöhemmin ja nyt koittanut välttää tuota ylitystä.

    Kysyn siksi, kun ei ole aiemmin kokemusta näin uudesta pelistä ja käyttöohjeesta en löytänyt mainintaa.
    Nyt Ducati Hypermotard 939
    ex Kawasaki ZZR1400, 2010
    ex Kawasaki ZZR1400, 2006
    ex BMW Megamoto
    ex Yamaha FJR
    ex Kawasaki ZZR1200
    ex Suzuki SV650N
  6.  
  7. #576
    Nyt 2500km hypermotard 821:llä testiä ajeltu 1,5viikon aikana ja kyllä on yhtä hymyä ollut, on se vaan makia laite räppäilyyn, miten voikaan yksi mopo tuottaa iloa
    Ducati Hypermotard 939 SP -17
    KTM 350 exc-f -17
Sivu: 20 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920