Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Mistäs saisi ostaa erikokoisia painoja ja niiden pitäisi olla kuvan mukaisia?
    En kelpuuta niitä joka paikassa myytäviä tarrapainovirityksiä.
  2. #2
    Mitä eikö kukaan tiedä?

    Voisin tilata setin erikokoisia ja alkaa tasapainotella itse.
  3. #3
    Katoppa ettei ettei ole Hondan logoa noissa.
    Ainakin Suitsassa noi vanteen "keskiharjanteeseen" kiinnittyvät olis olleet merkkiliike kamaa eli ihan varaosanro:lla ja tietenkin myös varaosahinnalla. Omiini olen laittanut liimapainoja ja pysyneet on.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  4. #4
    Osasin epäillä juuri samaa joten hondan varaosasivut kolusin läpi ensimmäisenä.
    Noissa ei kyllä ole mitään merkintöjä. Ei edes painoa.

    Olen googlettanut kaikilla mahdollisilla sanoilla noita mutta ei ole vielä onnistanut.
  5. #5
    Eiköhän noita Vantaan Bikeworldista rahalla saa. Ainakin siellä tumpuloivat Vifferin takavanteeseen moisen...aika huonosti pysyy paikoillaan jos pistää liimapainon päälle

    Mikäs vika liimapainoissa on? Ne ei tee jälkiä vanteisiin ja pysyy hyvin kunhan kiinnityskohta on vaan puhdas.
  6. #6
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 19 2008,15:18) kirjoitti
    Mistäs saisi ostaa erikokoisia painoja ja niiden pitäisi olla kuvan mukaisia?
    En kelpuuta niitä joka paikassa myytäviä tarrapainovirityksiä.
    Löytyy Hondan varaosanumerolla, linkissä 2004 1000RR takavanteen osat, painoja löytyy 10, 20 & 30g. Hintaa näytti olevan 8,25$, suomessa varmaankin tuplahinta, joten alkaa tulemaan painoille hintaa.

    http://fiche.ronayers.com/Index.c....R_WHEEL

    Itse tasapainoitan renkaat 5g tarkkuudella ja käytän liimapainoja, kuten varmasti sadattuhannet muutkin harrastajat. Liimapainot ei vioita maalipintaa, kuten noi metalliclipsillä kiinni olevat painot.

    Mikäs vika liimapainoissa???
  7. #7
    Laitetteko puolet liimapainosta toiselle puolelle vai miten?

    Nuo olisivat vaan kätevämpiä vaihtaa...
  8. #8
    Ettei ihan rengasliikkeestä löytyisi?
    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  9. #9
    Liimapainot alustavasti jeesarilla kiinni.. ja kun on painotukset kohdallaan niin omalla liimallaan jos haluaa.. pysyvät kummallakin tavalla.

    sellaienn 50g setti maksaa rengas/tarvikeliikkeissä eurosta kahteen joten ei noissa kesän aikana suurta konkurssia tule vaikka joka kerta uudet laittaisikin
  10. #10
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 22 2008,00:18) kirjoitti
    Laitetteko puolet liimapainosta toiselle puolelle vai miten?

    Nuo olisivat vaan kätevämpiä vaihtaa...
    Kyllä ne voi samalle puolelle laittaa, vanteen ulompaan tai sisempään reunaan, vanteen muotohan sen parhaan kohdan määrittää.
    Jos alkaa menemään huomattavasti yli 40g painoja, niin suosittelen siirtämään rengasta eri kohtaan, siis jos vanne ehjä ja rengas uusi.
    Ainakin Pirellin & Metzelerin tuotteilla alle 40g pysytty.

    Kilpurissa menee usein uusi rengassarja painottamattakin, kun laittaa samaa rengasmallia aina samaan asentoon vanteelle, on noi renkaat sen verran tasalaatuista kamaa.

    Älä poista painoja, ennen kuin olet vaihtanut uuden renkaan ja kokeillut tarviiko edes painotusta muuttaa.

    Hanki muovisikli, rätti ja jotain liimaa irroittavaa liuoitinta, niin tuollaisen painon irroittaa ja jäljet putsaa alle minuutissa.
  11. #11
    Lainaa (olli99 @ Heinä. 27 2008,18:01) kirjoitti
    Älä poista painoja, ennen kuin olet vaihtanut uuden renkaan ja kokeillut tarviiko edes painotusta muuttaa.
    Pakkohan nuo on poistaa jotta vanteen kevyin kohta löytyy.
    Se ei aina ole venttiilin paikka. *

    Toisaalta olet oikeassa, uudet kumini lienevät tasapainossa koska maalitäpät puuttuu. Se on enää sitten vanteesta kiinni.



  12. #12
    Lainaa (AimoPamaus @ Heinä. 22 2008,00:18) kirjoitti
    Laitetteko puolet liimapainosta toiselle puolelle vai miten?
    Mun toisen pyörän Service Manualissa neuvotaan laittamaan painot puolelle ja toiselle, jos tarvittava painomäärä on yli 28 g. Olen sitten niin tehnyt, kun ei ole kovin iso vaiva.
    XL1200S, eli Sportster 1200 Sport -96
    FLHRI, eli Road King -97
  13.  
  14. #13
    Lainaa (vmt @ Heinä. 28 2008,00:05) kirjoitti
    Mun toisen pyörän Service Manualissa neuvotaan laittamaan painot puolelle ja toiselle, jos tarvittava painomäärä on yli 28 g. Olen sitten niin tehnyt, kun ei ole kovin iso vaiva.
    Kiitos.
    Näin teen minäkin.