Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 129:een 129:sta
  1. #121
    Lainaa Pikku_Kikkailija kirjoitti Katso viesti
    Tää voi olla tälle röllifoorumille väärä mielipide, mutta ite maksaisin jos oon mokannu
    Kyllä se itsellenikin elämäntapoihin melko voimakkaasti kuuluu että käsi nousee selkeästi virheen merkiksi, mutta kukin toki taaplaa tyylillään. Tosin selfie-kepin kuvaamaksi olen joutunut vasta kerran, tuolloin selvittiin varotuksella. Ja kerran olen joutunut käydä asemalla lärviäni näyttämässä kun poika lainasi autoani kavereineen ja tietysti sitten yksi noista kavereista kuvautti itsensä = en todellakaan tiennyt kuka siinä kuskin paikalla istui, minä niitä pojan kavereita tunne, poika itse veti zetaa takapenkillä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  2. #122
    Lainaa Pikku_Kikkailija kirjoitti Katso viesti
    Tää voi olla tälle röllifoorumille väärä mielipide, mutta ite maksaisin jos oon mokannu
    Mielipiteet ovat kuin p*****iä, kaikilla on omansa eikä yhtäkään niistä kannata tyrkyttää toiselle.
    "Are motorcycles dangerous? No. Dangerous is getting off the couch on a Sunday and finding out we were sitting there for years."
  3. #123
    Lainaa Harald Hirmuinen kirjoitti Katso viesti
    Mielipiteet ovat kuin p*****iä, kaikilla on omansa eikä yhtäkään niistä kannata tyrkyttää toiselle.
    Mielipiteet kuuluvat olennaisesti keskustelufoorumeille.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  4. #124
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Mielipiteet kuuluvat olennaisesti keskustelufoorumeille.
    Toki, mutta niiden tyrkyttäminen muille ainoina oikeina ei.
    "Are motorcycles dangerous? No. Dangerous is getting off the couch on a Sunday and finding out we were sitting there for years."
  5. #125
    Kuka on tyrkyttänyt?
  6. #126
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Kuka on tyrkyttänyt?
    Meinasin just samaa kysyä....
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  7. #127
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Kuka on tyrkyttänyt?
    Ei kukaan mutta sellainen jonka mielestä hänen oma mielipiteensä ON se ainoa oikea, tulkitsee sen siten....
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #128
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ei kukaan mutta sellainen jonka mielestä hänen oma mielipiteensä ON se ainoa oikea, tulkitsee sen siten....
    Meinaatko että kun kaveri sanoo että "Tää voi olla tälle röllifoorumille väärä mielipide", ei pidä omaa mielipidettään sinä oikeana ja täällä muiden esittämiä vääränä?

    Muuten sanon että haist itte.
    "Are motorcycles dangerous? No. Dangerous is getting off the couch on a Sunday and finding out we were sitting there for years."
  9.  
  10. #129
    No nyt ymmärrän. Et lukenut koko lausetta ennenkuin pahoitit mielesi.
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345