Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 80:een 80:sta
  1. #61
    Nyt kun tän talouden katumopot on kovin vähissä, niin pistinpä huomaten, että kivenlahdessa oli niin monta mopoa ilman kyytiläistä, että taianpa ottaa ens kerralla ajokamat matkaan..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  2. #62
    Mihinkäs te ootte jääneet, kun ei mitään kuulu, vai otitteko varaslähdön läpi yön ajoreissulle ?
    Corvette (5.7) Convertible -93
  3. #63
    Lainaa (Jammuu @ Heinä. 18 2008,09:02) kirjoitti
    Mihinkäs te ootte jääneet, kun ei mitään kuulu, vai otitteko varaslähdön läpi yön ajoreissulle ?
    Kyllä sitä on reissusta palattu, kiitos vaan Masalle * härkätieajelusta. Puolille öinhän tuo reissu venähti, mutta eihän tuo haitannut. *
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

    -FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
  4. #64
    Lainaa (Jammuu @ Heinä. 18 2008,09:02) kirjoitti
    Mihinkäs te ootte jääneet, kun ei mitään kuulu, vai otitteko varaslähdön läpi yön ajoreissulle ?
    Moron,

    jääneet mistä?

    Ihan ajettiin hieno lenkki:

    (18:02)ESPOO Kivenlahti - Veikkola - Vihti - Porras - Mopokahvila - Porras - Somero - Koski TL - Kiikala - Sammatti - Lohja - Evitskog - ESPOO Kivenlahti (23:50)

    Kilsoja kaiketi joku 320 km. Erittäin hyvää mutkaa... Nami-nami...

    Niin ja ihan nätisti ajettiin, kun keskikulutus oli mulla vain 5,2 l/100km

    -M



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  5. #65
    Kiitos reissusta!

    Ihan hyvinhän tuo meni ensikertalaiseltakin, vaikka alussa vähän jännitti.

    Kelpaahan sitä mukavassa herraseurassa
    Honda CBR 600 F -04
  6. #66
    Kiitokset vetäjille olipa mukavat mutkat! Trippimittari näytti teboililta teboilille 313 niinkuin Akun kilvetkin.
  7. #67
    Lainaa (isoartsi @ Heinä. 18 2008,09:26) kirjoitti
    Puolille öinhän tuo reissu venähti, mutta eihän tuo haitannut.
    Juu, mulla on tapana ajaa sillä lailla, että tietää ajaneensa. Mun mielestä ei ole mitään järkeä lähteä pienelle matkalle, kuten Ruskeasuon Teboil - Kahvila Mutteri, Kaivopuisto - Ruskeasuo. Ehkäpä joku tykkää istuskella kahvilla ja puhua kavereiden kanssa. Mun mielestä MP-harrastus on ajamista ja sillon tällön juttelemista. Ajamista sellaisilla teillä, että siitä jää muistoksi tekemisen maku. Niitä on sitten kiva talvella muistella, vaikka se ajaminen saattoikin olla raskasta.

    Jos kroppaa ei rääkkää ollenkaan millään, siitä tulee sellainen vellihousu-olo, ainakin mulle.

    Tervetuloa joskus uudelleenkin vastaavanlaiselle reissulle, kun niitä vedän. Mun reissut ei koskaan tule olemaan mitään moottoritietä-kahvilaan -reissuja!



    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  8. #68
    Lainaa (RIMMON @ Heinä. 17 2008,14:48) kirjoitti
    Mulle toi nyt on ihan sama, en vaan ole tänä vuonna duunien takia kauheesti kerennyt olermaan mukana. (esimerkkinä et 4 viikkoa etten koskenutkaan mopoon) Yleisesti "nillistys" johtunee siitä et aikaisempina vuosina lähtöpaikkaa vaihdeltiin tasaisesti ympäriinsä,(joka viikko) itäisimpänä lähtöpaikkana porvoo, läntisimpänä veikkola, pohjoisessa Myllykukko nurmijärvellä. Nyt vaan ollut jatkuvasti lähdöt muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta lännestä. Jos jurpii ajaa lännestä itään kehää ruuhkassa, voin kertoa ettei se ole yhtään helpompaa toiseen suuntaan, varsinkaan jos lähtöaika on klo 17.00 nihtisillasta.( kerran sen ruuhkassa kokeileena 55 min. spilttaamalla aika törkeesti.) Mulla yrittäjänä ei vaan ole aina mahdollista häippästä kesken päivän, et kerkeis espoon perukoille. Jos vielä katotaan paljonko on tänä päivänä mukana esim. niitä jotka oli -06 joka viikko, eipä nouse montaa kättä ... tuolla joku puhu aktiivisuudesta, uskoisin et jos lasketaan perheittäin, aika lähellä kärkeä päästään meillä, aikas usein kuitenkin ollut viimevuosien aikan 2 henkeä viikottain ja joskus jopa 3. Uskon et jos pystyy ja haluaa ajatella tasapuolisesti, nillitys on huomattavasti pienempää, ääripää lähtöjä vähemmän ja lähtöpaikat oikeasti kiertoon, ei pelkästään et vuorotellaan bembööle/nihtisilta/kivenlahti.

    Tallai jupisi Juha
    Mä nyt kattelin miten me ollaan lähetty noin niinkun pikasesti...

    v 2008

    Kivenlahti 4
    Nihtisilta 2
    Bemböle 5
    Tuomarinkylä 2
    Hyrylä 1
    Nuolitie 2
    Ruskeasanta 2

    v. 2007

    Kivenlahti 3
    Manki 2
    Haukilahti
    Vallikalllio
    Keimola 2
    Nihtisilta 3
    Tuomarinkylä
    Ruskeasanta 4
    Kilo
    Nuolitie
    Myllykukko
    Jokiranta, porvoo
    Lahnus

    2006:

    Veikkola 2
    Kauniainen
    Ruskeesanta 2
    Kivenlahti 2
    Östersundom 3
    Myllykukko 2
    Bemböle
    Lahnus 2
    Kirkkonummi
    Porvoo - jokiranta
    Keimola
    Mutteri

    Ei ole tarkoitus todellakaan vittuilla kellekkään - hieno homma että näitä ajeluita järjestetään - mä tykkään, oon ollu ton 3 vuotta aktiivinen käyttäjä niissä, niin voisin puhua kokemuksen rintaäänellä...
    Mutta se pikkusen kiinnostaa että jos järjestää esimerkiksi keski-uusimaa miittejä, niin onko sen päivän sitten pakko olla muu kun torstai? jotenkin kun on aina ajellut tuon torstain satoi tai paistoi niin se on tullut tavaksi että torstai on pyhitetty ajelulle... oppiikai vanhakin koira uusille tavoille
    Mutta jotenkin toi että valitetaan kun ei kukaan tee mitään ja sitten jos tekee niin valitetaan taas...
    emt




    Yammutar
  9. #69
    Kyl harmitti kun en kerenny mukaa
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  10. #70
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Onpas Inka nähny vaivaa! Mut joo, voishan noita lähtöpaikkoja vaihdella enemmän. Lähinnähän tässä on se, että nykyiset veturit on pyrkineet pitämään lähtöpaikat Kehä III:n sisäpuolella, joko tietoisesti tai tiedostamatta. Mutta eihän tosiaan mikään estä viemästä lähtöpaikkaa pidemmälle, sikäli kun porukka sitten löytää niihin paikkoihin ilman eskortteja

    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 18 2008,11:50) kirjoitti
    Mutta se pikkusen kiinnostaa että jos järjestää esimerkiksi keski-uusimaa miittejä, niin onko sen päivän sitten pakko olla muu kun torstai?
    Ei missään nimessä, mutta tuosta olisi hyvä ilmoittaa ajoissa, niin sen voisi pitää perinteisen PK-ajelun kanssa yhdessä, eikös juu
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  11. #71
    kiitos seurasta ja anteeksi niille jonka mielen pahoitin avautumisella. Luonne vaan kun ei ole korulauseiden takana asian vierestä piipitys,, mutta hienosit taas päästiin ajelee, ikävää että märät tiet pisti ajelun sellaiseksi hidasteluksi.. mutta otettiin sitten muukan kanssa varaslähtö mopokahvilasta, kun oli muita intressejä.

    Kiitos masalle sä oot hyvä navi.. vähän iso , kutta kuljet kuiteskii hyvin mukana, eli kompakti pakkaus.

    Ajelu paikat laitetaan kiertoon sitten kunnolla ,
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  12. #72
  13. #73
    Juu huomasin, että ne parhaat kuvathan löytyy toiselta puolelta Uuttamaata.
  14. #74
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 18 2008,11:50) kirjoitti
    Mä nyt kattelin miten me ollaan lähetty noin niinkun pikasesti...

    v 2008

    Kivenlahti 4
    Nihtisilta 2
    Bemböle 5
    Tuomarinkylä 2
    Hyrylä 1
    Nuolitie 2
    Ruskeasanta 1
    Moi,

    En kuitenkaan halua loukata kunniakasta työtäsi, mutta tuossa on virhe. Virhe on rivillä Ruskeasanta 1. Oikea lukema on Ruskeasanta 2, jos se nyt ketään tai mitään kiinnostaa tai tilastollista jakaumaa minnekään muuttaa.

    Mä tiedän vaan sen, että 2 kertaa olen porukat sieltä ajelulle raahannut väkisin :. Ei kuitenkaan Espoon suuntaan....

    -Masa
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  15. #75
    joo niinkun sanoin että katoin äkkiseltään noi.. varmasti on virheitä
    suuntaan ja toiseen..
    tosiaan ruskiksesta on lähetty 2 kertaa - kerran oikeesti ja toinen oli jaettu kahteen eli osa läx espoosta ja osa tuolta ja treffit oli jossain paikassa äx.

    Mutta sitä mä vaan kun täällä mäntsälä-järvenpää-porvoo-hyvinkää alueella asuu kanssa meitä moottoripyöräilijöitä jotka haluais ajella yhdessä. että mikä toi pk-alue on? kehä III? siellä alkaa noi letkat olemaan oikeesti isoja.. että varmasti olis tilaa ottaa noita K-U ajoja rinnalle? häh? niin ei tarttis sieltä kaukaalta tulla tänne lähelle - ja toisinpäin, ja olis jopa vara sitten valita missä ajelee
    ihan vaan idea... nyt saatte taas haukkua minut lyttyyn

    terkuin se vitun inka taas...



    Yammutar
  16. #76
    Älppäreidenkin viikkotapaamiset siirrettin Tuomarinkylästä Bembölen kaffetuvalle... Eipä ole tullu koko suvena käytyä niissäkään. Kyllä se vaan on noi kehätiet sen verran perkeleitä ettei niitä viitti paljoo lämpimikseen ajella. Eikä siinä vielä kaikki, niin kyllä tolla satelun määrälläkin on ollu innokkuuteen vaikutusta.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  17. #77
    Olet Inka ihka oikeassa, letkat on pitkiä kuin nälkävuosi ja niiden kanssa pitäisi pystyä ajamaan reittiä illalla riittävästi, jotta sitä voisi sanoa ajeluksi. Itse tätä yritin viime torstaina, kun siirsin lähtöpaikkaa Hyrylään. Selkeästi 43 pyörän letka alkaa olemaan niin suuri, että sille matkavauhtia kertyy oikeasti 50 km/h -keskinopeudella. Se tipuu siitä entisestääm, kun tulee liikennevaloja vastaan. Se on mielestäni tuskaa, koska se yleensä johtaa siihen, että illalla ajetaan kieli vyön alla kotiin motaria, koska reitti on ylipitkä kokonaisen letkan ajattamiseksi kotiin samassa nipussa. Se ei mielestäni ole tämän tarkoitus.

    Nyt eilen illalla, tosin ajoimme 23:50 saakka, porukkaa oli loppujen lopuksi vain 10 pyörän setti. Heidän kanssaan matka edistyi niin, että saimme n. 320 km kasaan, joka mielestäni on ajelu isolla A:lla.

    Sitä voisi kovasti pohtia sitä, että jos näitä porukoita jakaisi kahteen osaan, se mahdollistaisi paremat ejelut. Paremat siinä mielessä, että suunniteltu matka tulisi ajettua ja illalla ei tarvitsi ajaa muna-ravia kotiin. Mielestäni se jakotapa ei olisi kuitenkaan kehä III:n ulkopuolinen maailma vs. sen sisällä. Se olisi maantieteellisesti katsottuna paras järjestää jakamalla ajelualue Itään ja Länteen. Se sen takia, että kehä III:n porukka joka tapauksessa ajaa joko itään tai länteen, mutta muutaman kymmenen kilometria vähemmän kun ne jotka asuu tai on töissä kehä III:n ulkopuolella.

    Ja kun kyseessä on kuitenkin ns. minimi miehityksellä tehtävä järjestely kahtia jakaminen ei olisikaan samalla kellonlyömällä tapahtuva asia, vaan ajopaikkoja vaihdettaisiin esim. joka toinen viikko sieltä, joka toinen täältä.

    Sit mitä mun mielestäni pitäsi tehdä on saada alustava osallistujalista, jonka mukaan voisi sitten laatia ajoreittiä ja laskeskella mahdollisesti porukan koon ennen ajoa. Uskoisin sellaisen tavan, jolla kuitataan itsemme ajolle olevan mahdollista nykyisellä tekniikalla. No jaa, se taas vaatisi Org-ohjelmointiresursseja... en tiiä...

    En tiedä kuitenkaan, onko tästä mielipiteestni mihinkään, mutta tulipahan nyt sanottua.

    -Masa



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  18. #78
    Lainaa (Masa @ Heinä. 18 2008,15:53) kirjoitti
    Sit mitä mun mielestäni pitäsi tehdä on saada alustava osallistujalista, jonka mukaan voisi sitten laatia ajoreittiä ja laskeskella mahdollisesti porukan koon ennen ajoa. Uskoisin sellaisen tavan, jolla kuitataan itsemme ajolle olevan mahdollista nykyisellä tekniikalla. No jaa, se taas vaatisi Org-ohjelmointiresursseja... en tiiä...

    En tiedä kuitenkaan, onko tästä mielipiteestni mihinkään, mutta tulipahan nyt sanottua. *

    -Masa
    Haluanpa minäkin osallistua keskusteluun jopa itseni entistäkin naurettavammaksi tekemisen uhalla *

    Soisin näkeväni näissä pk-ajelu triideissä tietystikin ajon lähtöpaikan ja ajankohdan sisältävän otsikon (mikä onkin toiminut moitteetta), ehkä pieni kuvaus illan ohjelmasta, ja sen jälkeen melko suurella todennäköisyydellä osallistuvien viestejä. Jos lähtöaika ja -paikka ei jollekulle jostain syystä kertakaikkiaan sovi, jättäisi ainakin avautumatta (harmittelunsa siitä ettei tällä kertaa pysty osallistumaan voisi tietysti esittää) tai avautuisi paskanjauhantapalstalla. Tällöin veturin olisi helpompi arvioida jo etukäteen letkan pituus suurin piirtein ja voisi sitten suunnitella illan ohjelman sen mukaan.

    Tietysti lähtöpaikkoja on hyvä vaihdella välillä mutta ymmärrän täysin ettei illan veturi välttämättä halua ajaa työpäivänsä päätteeksi sinkki kireänä toiselle puolelle uuttamaata vain sen takia että saadaan tasaisesti lähtöjä joka puolelle. Vetomieshän on kuitenkin yleensä ensimmäisenä lähtöpaikassa ottamassa meitä letkan osia vastaan, ehkä myös kertoilemassa suunnitelmistaan illan suhteen.

    Kaiken kaikkiaan olen ollut erittäin iloinen saadessani ja pystyessäni osallistumaan edes osaan tämän kesän pk-ajeluista. Olisi jäänyt muuten moni mutkatie näkemättä ja varsinkin kokematta. Uusista mukavista tuttavuuksista puhumattakaan Tästä kiitokset joka ikiselle vetohenkilönä toimineelle ja samoissa letkoissa mukana olleille, lähtöpaikasta riippumatta

    Toivon sydämestäni että joku / jotkut meistä tänä vuonna ajeluihin ekaa kertaa osallistuneista uskaltautuisi hyppäämään ensi kaudella veturin saappaisiin ja saisimme lisää vetohenkilöitä jolloin varmasti lähtöpaikkojenkin kirjo olisi moninaisempi ja voitaisiin muodostaa vaikka parikin eri suunnista samaan kohteeseen eteneviä letkoja samana iltana

    Nämä ryhmä-ajot ovat ainakin allekirjoittaneelle moottoripyöräilyn suola ja toivon näiden jatkuvan niin kauan kuin moottoripyöriä maailmassa on * *

    Aamen, KV
    Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.

    Honda CBR 600RR -03 (gone)
    Honda CBR 600F -03 (gone)
    Honda CBR 600F -00 (gone)
  19. #79
    Kiitos tr3:lle rivakasta alkuravista ja tietty Masalle loppumutkista..

    Aiheesta mistä lähdetään.. Mulle ihan sama mistä ilmansuunnasta

    lähdetään..Kunhan lähdetään.Mielestäni jo yhteishengen mukaan olis

    suotavaa että kaikki starttaisi tripille samasta mestasta..AAMEN

    AIHEESTA....
  20.  
  21. #80
    Yks tyhmä idea lisää..

    Eli jos ajeluiltana lähtee kax letkaa eripaikoista , itä/länsi/pohjoinen/etelä/helvetti/tai jostain , niin oliskohan mitenkään mahdollista että letkojen veturit/reitinsuunnittelijat , sopis etukäteen yhteisen taukopaikan jostain puoliväliltä lenkkejä.

    Voisi sitten letkat vaihtaa tauolla kuulumisia eikä tapahtuis niin isosti turhaa kahtiajakaantumista kun kuitenkin kohtailtais välillä.

    Siitä olis sit taas kiva hyvillämielin jatkaa lenkkiä etiäpäin kun koko konkkaronkka on morjesteltu tauolla.

    Että mitäkä ?? kuulostaako miltään ?? ( siis jos tää nyt totaalisesti ajautuu kahteen letkaan..)

    Kaikesta huolimati , ainaskin ajellaan
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123