Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Kertokaa kokemuksia Rooman ympäristön ja keskisen Italian reittivalinnoista?

    Ensi viikolla alkaa loma ja vuokramoto odottaa Roomassa.
  2. #2
    Kahteen kertaan olen Roomaan pysähtynyt - matkalla Sisiliaan ja takaisin tullessa. Molemmat enempi länsirannikolla - tulo Assisisita ja jatko Napoliin, takas Napolista ja rantaa pitkin pohjoiseen. Eivät kummoisia olleet ajella - maisemiltaan eivätkä teiltään.

    Tämän perusteella itse lähtisin koilliseen vuorille - luultavasti viilempääkin. Jos et The Alpeille ehdi?

    G
    NL-AD-(AU)-BE-(GB)-(BG)-EE-ES-(ZA)-NL-IT-AT-(CN)-CY-LV-LI-LT-LU-MC-NO-PT-PL-FR-SE-DE-(SM)-SK-SI-FI-CH-DK-CZ-HU-(US)-NZ-VA-RU-EE
  3. #3
    Sinne asti ei kerkeä, mutta kellään kokemuksia Itä-rannikosta?
  4. #4
    Onko kenelläkään mitään lisävinkkejä tähän topicciin. Ensiviikolla pitäisi lentää roomaan ja mulle on sieltä matkaenska varattu pariksi päiväksi. Kaikki matkailukohteet rooman ympäristössä kiinnostaa varsinkin jos niihin on mukavat tiet ajella.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  5. #5
    Italiassa on siis moottoritiet ja kivat tiet, maasto on sellaista, että mutkia yleensä ottaen riittää. Navigaattoriin kannattaa vain laittaa, että välttelee moottoriteitä niin mutkia saa mukavasti.
    Kesällä moottoripyöriä ei hirveästi moottoriteillä näy -epäilen olevan liian kuumaa touhua.
    Varsinkin jos tilaisuus yöpyä matkalla, kyllä minäkin lähtisin tuonne L'Aquilan vuoristoon tai sitten pohjoiseen kohti Toscanaa. Voisi mopon laukuissa kulkea pari hyvää viinipulloa esim: Brunelloa Montalcinosta (maksaa tautisesti, mutta..) tai Chiantin viinialueen mutkatiet Firenzeen tai Siennaan, jotka kauniita kaupunkeja.
    Etelässä yksi upea reitti on Napolin ja Amalfin lahden välinen vuoristo, mutta aika kaukana.
    Jos iltapäivä piipahtamisia ulos kaupungista niin Largo Albanon tai Tivolin ympäristö on vähän monipuolisempaa kuin merelle päin.
  6. #6
    Juu ajattelin oman zumon ja telineen ottaa tonne matkalle mukaan. Tuota tivolia olen alustavasti miettinyt.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  7.  
  8. #7
    ajele tuonne Terminillolle. siella on ihan ok reitteja ja saattaapa olla viela luntakin.
    sunnuntai aamuisin on paljon pyoralla porukkaa Castel Gandolfossa ja se on sellasen 30km keskustasta
    polkupyorailija kiinassa