Sivu: 49 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 394748495051 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 1544:sta
  1. #1441
    Muistat vaan ilmoittaa naapureille tuosta.... etteivät heti ammu sitä variksena .

    Ei vaan, hieno se on ja perusbalanssi vähän eri tasolla kuin 1400 GSX:ssä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #1442
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Muistat vaan ilmoittaa naapureille tuosta.... etteivät heti ammu sitä variksena .

    Ei vaan, hieno se on ja perusbalanssi vähän eri tasolla kuin 1400 GSX:ssä .
    En usko että tarvii ilmoitella, pitää jo muutenkin vähän outoina.


    Juu on 1400 sellainen laiskanpulska tää on vaan pulska...
    Sitä täytyy ihmetellä kun jotkut sanoo et kingi ois raskas ja kankea kääntymään? En tiedä onko tossa mun yksilössä jotain vikaa mut kääntyy kyllä ihan kevyesti? Juu tuli kyllä nyt huomattua kuinka "letkeä" tuo 1400 runko on...


    Pitää kyllä jossain vaiheessa tulla ihmettelemään niitä sun sivuämpäreiden (v35) kiinnitys rautoja tarkemmin? Näyttää istuvan todella hyvin pyörän muotoihin ja aivan sama mitä muut sanoo mut laukut tarvii olla.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  3. #1443
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    En usko että tarvii ilmoitella, pitää jo muutenkin vähän outoina.


    Juu on 1400 sellainen laiskanpulska tää on vaan pulska...
    Sitä täytyy ihmetellä kun jotkut sanoo et kingi ois raskas ja kankea kääntymään? En tiedä onko tossa mun yksilössä jotain vikaa mut kääntyy kyllä ihan kevyesti? Juu tuli kyllä nyt huomattua kuinka "letkeä" tuo 1400 runko on...


    Pitää kyllä jossain vaiheessa tulla ihmettelemään niitä sun sivuämpäreiden (v35) kiinnitys rautoja tarkemmin? Näyttää istuvan todella hyvin pyörän muotoihin ja aivan sama mitä muut sanoo mut laukut tarvii olla.
    Juukoolmii seenare, niin käydään verstaalla hämmästelemässä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #1444
    Moro, eli kysyisin b-kingin 24000km huollosta, missä ootte käyttäny, mitä se sisältää, hinta?
  5. #1445
    sit ois viel kyssärii stonganvaihdosta, oon vaihtamas orkkistankoo leveemmäx, mistä sais pidemmän kaasuvaijerin, pidemmän etujarruletkun ja kytkinletkun, mopo on 2011 vuoden?
  6. #1446
    myös putkenvaihto kiinnostais, itellä yoshimura dual oval putkisto, tekis mieli vaihtaa se brocksin yhteen(mielellään mustaan) slipariin tai kokoputkistoon jos jollain on tai tietää jonkun jolla ois myytävänä, mieluummin kokoputkisto???
  7. #1447
  8. #1448
    24 tkm huollossa taitaa tärkeimmät olla venttiilinvälysten tarkastus, joka tosin 24tkm kohdilla jää pelkäksi tarkastukseksi. Säätöä yleensä 48/72tkm kohdilla.
    Öljynvaihto, suodatin, tulpat ja kaikenlaista tarkistelua. Hinta 500e korvilla osineen.


    Nyt olis tälle kesälle keula huollettu, renkaanlaakerit vaihdettu, renkaat vaihdettu, ketjurataspaketti vaihdettu, ohjauslaakeri vaihdettu, öljyt ja suodatin vaihdettu. Pärjäilee loppusyksyn ja kevään.

    Rattaat -1/+1. Kyllä noillakin huomaa eron, muuttui huomattavasti keula kevyemmäksi
  9. #1449
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    24 tkm huollossa taitaa tärkeimmät olla venttiilinvälysten tarkastus, joka tosin 24tkm kohdilla jää pelkäksi tarkastukseksi. Säätöä yleensä 48/72tkm kohdilla.
    Öljynvaihto, suodatin, tulpat ja kaikenlaista tarkistelua. Hinta 500e korvilla osineen.


    Nyt olis tälle kesälle keula huollettu, renkaanlaakerit vaihdettu, renkaat vaihdettu, ketjurataspaketti vaihdettu, ohjauslaakeri vaihdettu, öljyt ja suodatin vaihdettu. Pärjäilee loppusyksyn ja kevään.

    Rattaat -1/+1. Kyllä noillakin huomaa eron, muuttui huomattavasti keula kevyemmäksi
    Keula huollosta..onkohan muilla ollut vuoto ongelmia..? vaihdettiin huollossa tiivisteet väitti mestari jos vielä vuotaa menee putki vaihtoon. kulunut 35 ajettu.. viikon sisällä taas vuotaa..no talvi aikaa tutkia vaikka itse..
  10. #1450
    Lainaa peeking kirjoitti Katso viesti
    Keula huollosta..onkohan muilla ollut vuoto ongelmia..? vaihdettiin huollossa tiivisteet väitti mestari jos vielä vuotaa menee putki vaihtoon. kulunut 35 ajettu.. viikon sisällä taas vuotaa..no talvi aikaa tutkia vaikka itse..
    Ei se kromattu putki mihinkään kulu, jos ei ole naarmuilla tai kolhuilla jostakin syystä. keulan puslat pitää vaihtaa jossakin vaiheessa.

    https://www.ebay.com/itm/Fork-Seals-...hT6phr&vxp=mtr
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  11. #1451
    Asiasta kolmanteen, mistäköhän sais tilattuu/hommattuu beekingii avaimenreiän ympärillä olevan muovisen härpäkkeen mis lukee kaikki on, off, ignition sun muuta, meinaa lähtee irti vähä välii, onkohan siel jotku väkäset tms jotka menny poikki tai jotai?
  12. #1452
    Lainaa wole kirjoitti Katso viesti
    Asiasta kolmanteen, mistäköhän sais tilattuu/hommattuu beekingii avaimenreiän ympärillä olevan muovisen härpäkkeen mis lukee kaikki on, off, ignition sun muuta, meinaa lähtee irti vähä välii, onkohan siel jotku väkäset tms jotka menny poikki tai jotai?
    Kyllä on.
  13. #1453
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Ei se kromattu putki mihinkään kulu, jos ei ole naarmuilla tai kolhuilla jostakin syystä. keulan puslat pitää vaihtaa jossakin vaiheessa.

    https://www.ebay.com/itm/Fork-Seals-...hT6phr&vxp=mtr
    kiitos ..samaa mieltä..satuu vaan oleen kaksi bkingiä molemmissa sama tauti..tällä hetkellä..
  14. #1454
    Vaihdettiinko huollossa tarvikestefat? Kyllä kai niittenkin pitäs enemmän kun viikko kestää.
  15. #1455
    Mistään en mitään tiedä.
    Kerran kun håndaan vaihdettiin etuiskareiden stefoja ja eikös ne alkanut vuotamaan melko heti vaihdon jälkeen.

    Savolainen ei usko ennen kuin näkee.
    Laitettiin etutoloppa ruuvipenkkin ja alettiin vääntelemään.
    Tarvikestefa antoi vääntää putkea noin yhden millinmetrin, mutta seuraavassa testissä kun putkessa oli håndan oma stefa, niin putkea saatiin vääntää reilu kolme millä, ennen kun valo paistoi stefan alta.
    Joten vähän kalliimpi originaali oli ihqu valinta.
    Sen jälken öljy on kestänyt omalla puolella.
  16. #1456
    Busaan vaihdettiin kanssa parit stefat ennen kuin alkoi pitämään. Tarvike stefoissa on tosiaan sen verran laatuvaihtelua.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  17. #1457
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Busaan vaihdettiin kanssa parit stefat ennen kuin alkoi pitämään. Tarvike stefoissa on tosiaan sen verran laatuvaihtelua.
    Mä asensin suosiolla DR:ään oem stefat ja liukuholkit. N. 170€ koko hoito. Elämä on..., mutta on hyvät.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  18. #1458
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mistään en mitään tiedä.
    Kerran kun håndaan vaihdettiin etuiskareiden stefoja ja eikös ne alkanut vuotamaan melko heti vaihdon jälkeen.

    Savolainen ei usko ennen kuin näkee.
    Laitettiin etutoloppa ruuvipenkkin ja alettiin vääntelemään.
    Tarvikestefa antoi vääntää putkea noin yhden millinmetrin, mutta seuraavassa testissä kun putkessa oli håndan oma stefa, niin putkea saatiin vääntää reilu kolme millä, ennen kun valo paistoi stefan alta.
    Joten vähän kalliimpi originaali oli ihqu valinta.
    Sen jälken öljy on kestänyt omalla puolella.
    Tarinassa voi olla totta toinen puoli. Eli se että orkkisstefa voi olla mitoitukseltaan vähän erilainen. Toinen puoli on se, että jos päivä paistaa stefan ja putken välistä, on korkea aika uusia liukuholkit. Varsinkin usd-keuloissa holkit ovat kulutusosia. Voihan se olla, että jonkin tietyn merkkinen stefa pitää öljyn kuluneemmalla holkilla kuin joku toinen merkki. kaikki öljytiivisteet kuitenkin on suunniteltu pitämään öljyä.

    Toinen juttu on jos lika aiheuttaa stefan vuotamisen. Stefan puhdistamalla vuoto lakkaa viikoksi ja alkaa sitten uudelleen. Sama voi olla kyseessä jos vaihdetaan uudet stefat ja ne alkavat vuotaa viikon päästä. Miksi ne eivät vuotaneet heti? Eivät ne viikossa kulu tai mene rikki.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  19. #1459
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Tarinassa voi olla totta toinen puoli. Eli se että orkkisstefa voi olla mitoitukseltaan vähän erilainen. Toinen puoli on se, että jos päivä paistaa stefan ja putken välistä, on korkea aika uusia liukuholkit. Varsinkin usd-keuloissa holkit ovat kulutusosia. Voihan se olla, että jonkin tietyn merkkinen stefa pitää öljyn kuluneemmalla holkilla kuin joku toinen merkki. kaikki öljytiivisteet kuitenkin on suunniteltu pitämään öljyä.
    Liukuputken vääntely ja kääntely tapahtui, niin, että vehkeet oli vielä levällään, jolloin se liukuputki liikkuu enemmän.
    Muutenhan liukuputki ei saa montaa kymppiä liikkua sivusuunnassa.
  20. #1460
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Vaihdettiinko huollossa tarvikestefat? Kyllä kai niittenkin pitäs enemmän kun viikko kestää.
    suzukin huollossa vaihdettiin..en tiedä mitä laitettiin...uskoisin että liian kovat..kestää kulutusta muttei siedä yhtään väljyyttä tuki holkeissa..
  21. #1461
    Lainaa peeking kirjoitti Katso viesti
    suzukin huollossa vaihdettiin..en tiedä mitä laitettiin...uskoisin että liian kovat..kestää kulutusta muttei siedä yhtään väljyyttä tuki holkeissa..
    nyt eri firman stefat itse laitettu.. suht koht helppo homma ,, ei vuoda.. merkki liike sai laitettua huonot ainakin toisen tarvike liikkeen mukaan.

    ps pieni vika putkessa..siis tosi pieni, muuten peli siis bk on ok hunajaa tahtoo pissata..1000 ajettu 2019
  22. #1462
    Luin tätä ketjua 20 sivua enkä löytänyt mitään mainintaa ketjunrasvarista - usko meni enkä jaksanut lukea enempää. Niinpä päätin itse kysyä, kun on jo vuosia kulunut niistä aikaisemmista viesteistä. Onhan niiden jälkeen tullut varmaan uudempia ja (kenties) parempiakin markkinoille.
    Eli onko kenellä kokemusta ketjurasvarista B-Kingiin - manuaalinen tai sähköinen? Itse en osaa asentaa, vaikka olisi helppokin - saa siis olla vaikeamminkin laitettava, koska se jää kuitenkin ammattimiehen asennettavaksi. Pyörän vuosimalli on 2008, jos sillä on mitään merkitystä.
    Ja sitten tietenkin vielä se ikuisuuskysymys: Tarvitseeko kyseistä laitetta, vai ajeleeko kuivilla ketjuilla ja vaihtaa ne useammin (ja tietysti rattaat)?
    SV 1000
  23. #1463
    Lainaa sukahoto kirjoitti Katso viesti
    Luin tätä ketjua 20 sivua enkä löytänyt mitään mainintaa ketjunrasvarista - usko meni enkä jaksanut lukea enempää. Niinpä päätin itse kysyä, kun on jo vuosia kulunut niistä aikaisemmista viesteistä. Onhan niiden jälkeen tullut varmaan uudempia ja (kenties) parempiakin markkinoille.
    Eli onko kenellä kokemusta ketjurasvarista B-Kingiin - manuaalinen tai sähköinen? Itse en osaa asentaa, vaikka olisi helppokin - saa siis olla vaikeamminkin laitettava, koska se jää kuitenkin ammattimiehen asennettavaksi. Pyörän vuosimalli on 2008, jos sillä on mitään merkitystä.
    Ja sitten tietenkin vielä se ikuisuuskysymys: Tarvitseeko kyseistä laitetta, vai ajeleeko kuivilla ketjuilla ja vaihtaa ne useammin (ja tietysti rattaat)?
    ööö... miten ketjurasvari on naimisissa merkin tai mallin kanssa, ne kun on kaikki universaaleja lisäkikottimia?
    Toisekseen, onko rasvarin ainut vaihtoehto ajaa kuivana?
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  24. #1464
    Niitä ketjurasvareita, joita olen muutamassa pyörässä nähnyt, ei Kinkyyn nähdäkseni saa mitenkään tekemättä kiinnitykseen jotain muutoksia ja juuri näitä muutoksia en osaa itse askarrella. Niinpä ajattelin, että jos olisi joku malli, joka kävisi Kinkyyn sellaisenaan ilman erkoisrakennelmia.
    Kyllä minä ketjuille öljyä laitan (en ehkä tarpeeksi usein), mutta se on hyvin hankalaa, kun ei ole keskiseisontatukea. Toki sen nostimen, jolla saa takapyörän ilmaan, voisi hankkia, mutta sitä ei voi reissussa pitää mukana. Ja se systeemi, että nostaa takapyörän ilmaan kallistamalla pyörää sivuseisontatuen varassa, toimii vain apumiehen kanssa ja olen reissussa useimmiten yksin.
    SV 1000
  25. #1465
    Lainaa sukahoto kirjoitti Katso viesti
    mutta se on hyvin hankalaa, kun ei ole keskiseisontatukea.
    Turha ostos ja menoerä koko rasvari ja sen asennushinta. Ketjun rasvaus on simppeli juttu, ketjurasvaa suihkauttaa takarattaalle ja työntää pyörää hiukan eteenpäin sen ollessa sivutuella. Puolen minuutin toimenpide ja koko ketju hoidettu. 400-600km pääsee kuivalla kelillä yhdellä voitelulla. Ja nuo Zvm sarjalaiset ketjut kestää huonollakin pidolla kymmeniä tuhansia kilometrejä.
  26. #1466
    Kiitos vinkistä Tsc. Mie oon aina sitä öljyy suihkinu/tiputtanu ketjun sisä- ja ulkopintaan erikseen. Tästä lähtien teen tän homman siun ohjeen mukaan. Helpottaa!!!
    SV 1000
  27. #1467
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Ekassa kingissä oli pro-oiler. Olihan se kiva yks tekninen laite taas lisää, mutta hyöty vähän niin ja näin. Ketjut piti kuitenkin putsata ihan yhtä usein ellei useammin ja samassa yhteydessä hoituu rasvauskin. Itse olen aika laiska ketjunrasvaaja ja helposti menee 1000-1500km samoilla rasvoilla, mutta en toisaalta ajakaan sorateillä. Lankarullat svingiin kiinni ja pesun ajaksi takapää pukille niin helppo homma. Toiseen kingiin en sitä laittanut. Löytyy ylimääräisenä jos tällä myyntipuheella kiinnostaa.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  28. #1468
    Itse en ole saanut niitä koskaan toimimaan oikeast kunnolla ja viimeinenkin jäi pakettiiin sen jälkeen kun yksi
    täältäkin hyvin tuttu ajelukaveri kiskaisi ittensä lepikkoon, kun rasvari päätti tyhjentää itsensä kesken
    mutka-ajelun, takarenkaalle.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  29. #1469
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Sellaisesta moottorikelkan primerpumpusta olen ajatellut omaan väsätä rasvarin, Motonetistä 29 egeä.
    Ei ole liian kova homma vetäistä pumpusta pari kertaa silloin tällöin, eikä tyhjene vahingossa. Puolen litran vissypullo jemmaan sinne katteen sisään eteen johon öljy, ja truutta siihen hoodeille ohjaamoon.

    Ketjun ulkopintaa lienee aika turha öljytä, kun se lentää siitä heti nevadaan. Sisäpinnalta se leviää ketjun sisään.
    Itse teen öljyämisen aina pitkän kaavan mukaan. Mopedi keskituelle, ukko pitkälleen maahan, ja pilteman fillaristien ketjuöljypurkista sisäpinnalle moottoriöljyä samalla kiekkoa toisella handulla pyörittäen.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  30.  
  31. #1470
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Ekassa kingissä oli pro-oiler. Olihan se kiva yks tekninen laite taas lisää, mutta hyöty vähän niin ja näin. Ketjut piti kuitenkin putsata ihan yhtä usein ellei useammin ja samassa yhteydessä hoituu rasvauskin. Itse olen aika laiska ketjunrasvaaja ja helposti menee 1000-1500km samoilla rasvoilla, mutta en toisaalta ajakaan sorateillä. Lankarullat svingiin kiinni ja pesun ajaksi takapää pukille niin helppo homma. Toiseen kingiin en sitä laittanut. Löytyy ylimääräisenä jos tällä myyntipuheella kiinnostaa.
    Minua voisi kiinnostaa. Laitan vaikka yv:tä.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
Sivu: 49 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 394748495051 ... ViimeinenViimeinen