Sivu: 2 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1544:sta
  1. #31
    Mommoisia on ne jotka ei MAHDU moottoripyörän päälle ?!? Kyllä kingilläkin voi pitkä ihminen ajaa rataa ihan kunnolla. Enemmän siinä on tilaa kuin keskivertokyykyssä, joilla pitkät ajavat jatkuvasti. Eivätkä ne tankin levikkeet poikkea mitenkään katteellisten kyykkyjen vastaavista osista. Päkiät tapeille, kuten joku sanoi!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #32
    en kyllä tajuu , millaisia jättiläisiä sillä mopolla on ajanu, kun ei kerran mahdu.. hitto tossahan on tilaa vaikka mitä tehdä...
    no sama se. Mulle sopii hyvin.. kumpa vain löytäis peilit siihen ja voi heittää noi lapiot josta tuijotellaan käsiä jonnekin helvetin kuuseen. kaikki stadin puljut käyty eikä missään ole sopivaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  3. #33
    Lainaa (Athene @ Kesä. 25 2008,14:13) kirjoitti
    Mommoisia on ne jotka ei MAHDU moottoripyörän päälle ?!? Kyllä kingilläkin voi pitkä ihminen ajaa rataa ihan kunnolla. Enemmän siinä on tilaa kuin keskivertokyykyssä, joilla pitkät ajavat jatkuvasti. Eivätkä ne tankin levikkeet poikkea mitenkään katteellisten kyykkyjen vastaavista osista. Päkiät tapeille, kuten joku sanoi!
    Ja munat taakse, kuten joku sanoi!

    Miten päkiät tapeilla käytetään vaihteita? Jalkajarrun unohtamisen voin vielä käsittää, vaikka en ymmärräkään miten reidet lyhenee päkiät tapeilla. Siitähän se kai ahistaa.

    Jarrutuksessa saattaa olla ihan hyvä, kun polvet stoppaa ponttooneihin, niin ei ne taakse viedyt munat rusennu niin vauhdilla tankkiin! Kokeilin joskus tuota munat irti tankista sysdeemiä täysjarrutuksessa...ei hjuva

    Eikä mitä, monet tuntuu hyvin mahtuvan ja toiset taas ei. Ja jotkut tykkää ajaa jopa kyykyllä.
  4. #34
    Lainaa (Athene @ Kesä. 25 2008,14:13) kirjoitti
    Mommoisia on ne jotka ei MAHDU moottoripyörän päälle ?!? Kyllä kingilläkin voi pitkä ihminen ajaa rataa ihan kunnolla. Enemmän siinä on tilaa kuin keskivertokyykyssä, joilla pitkät ajavat jatkuvasti. Eivätkä ne tankin levikkeet poikkea mitenkään katteellisten kyykkyjen vastaavista osista. Päkiät tapeille, kuten joku sanoi!
    Mää oon ihan oikeasti "isoluinen" ja tuhti 191 cm rotjake, n. 130 kg karvahattu päässä ja rukkaset kädessä oleva kirvesmies.

    Se on ihan oieasti sillain, että se Kingi on pienen pieni pyörä pahanen

    Mulla ei mahdu polvet kyytiin, tai lähinnä ne muistuttaa mun V_stromin kaatumarautoja ja sitä virkaa en polvilleni suo.

    Mää oon Se MOMMONEN juurikin!

    -M



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  5. #35
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 25 2008,14:32) kirjoitti
    en kyllä tajuu , millaisia jättiläisiä sillä mopolla on ajanu, kun ei kerran mahdu.. hitto tossahan on tilaa vaikka mitä tehdä...
    no sama se. Mulle sopii hyvin.. kumpa vain löytäis peilit siihen ja voi heittää noi lapiot josta tuijotellaan käsiä jonnekin helvetin kuuseen. kaikki stadin puljut käyty eikä missään ole sopivaa
    Kyl sää oot mut nähnyt, mutta et samassa suihkussa...

    Mää oon oikeasti iso siihe sun laitteeseen. Voin näyttää... Älä pelkää Susnake on vahvaa tekoa

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  6. #36
    http://cgi.ebay.com/Suzuki-B-King-B-...21QQcategoryZ4
    9935QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l 1262
    nyt tuli tämmönen tilattua siitä se varustelu alkaa
    b-king -08
  7. #37
    Lainaa (hcaape @ Kesä. 26 2008,17:39) kirjoitti
    http://cgi.ebay.com/Suzuki-B-King-B-...21QQcategoryZ4



    9935QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l 1262
    nyt tuli tämmönen tilattua siitä se varustelu alkaa
    <a href="http://cgi.ebay.com/Suzuki-B-King-B-King-Kennzeichentraeger-RoMatech_W0QQitemZ310060797549QQihZ021QQcategoryZ4


    " target="_blank">Linkkinä..</a>

    - P

    Edit: tjuu ja siitä se tosiaan loputon oravanpyörä pistää startaten



  8. #38
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  9. #39
    aika hieno mutta kallis
    no elämä on
    b-king -08
  10. #40
    niinpä .. ite olen tilannu akrat ja niiden sen takaloksun poisto sarjan.. mut toi sun kilke on niin sika halpa jotta koitan itekkin saada sen.. siksi aikaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  11. #41
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 27 2008,09:14) kirjoitti
    Mun mielestä tuo on hieno, ja mä oon sentään Org'in tyyliniekka.
  12. #42
    Lainaa (Johu @ Kesä. 24 2008,17:44) kirjoitti
    Tosta kuvasta näkee aika lailla mitä kaikkea fiudesta revitään irti jos vaihta esim Devilin pönttöihin:

    http://ee-speed.com/used/B-kingdevil.jpg
    Fiude?
    Vanhassa stadin slangissa se meinaa bilikaa...
    Älä ala dokaa mua rökiin...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  13. #43
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 27 2008,09:26) kirjoitti
    niinpä .. ite olen tilannu akrat ja niiden sen takaloksun poisto sarjan.. mut toi sun kilke on niin sika halpa jotta koitan itekkin saada sen.. siksi aikaa
    mitäs akrat kustansi ja mistä tilasit



    b-king -08
  14. #44
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 27 2008,09:14) kirjoitti
    Tekee perästä hieman Rytkösmäisen = erittäin tyylikkään
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  15. #45
    Lainaa (CJ @ Kesä. 27 2008,09:39) kirjoitti
    Lainaa (Johu @ Kesä. 24 2008,17:44) kirjoitti
    Tosta kuvasta näkee aika lailla mitä kaikkea fiudesta revitään irti jos vaihta esim Devilin pönttöihin:

    http://ee-speed.com/used/B-kingdevil.jpg
    Fiude?
    Vanhassa stadin slangissa se meinaa bilikaa...
    Älä ala dokaa mua rökiin...
    Onks sunkin faija ollut rotsina tsadissa, siinä spotmannin kulmalla ?
    Et tu, Brute

    - Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
  16. #46
    Lainaa (hcaape @ Kesä. 27 2008,10:32) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 27 2008,09:26) kirjoitti
    niinpä .. ite olen tilannu akrat ja niiden sen takaloksun poisto sarjan.. mut toi sun kilke on niin sika halpa jotta koitan itekkin saada sen.. siksi aikaa
    mitäs akrat kustansi ja mistä tilasit
    ville tilaa ne mulle tuolta HD sentteristä. eikä mitään hajua mitä maksaa.. sen sitten näkee..

    toi saksan putkisto on kyl tosi hieno

    Näin tossa keväällä saman salin pihalla jossa käyn tuo espoossa. devilin hiilari pöntöt kiinni B-kingissä jossa oli kummassakin pöntössä 2 ulostuloa .. oili aivan sairaan hieno..sitä yritän vielä bongata ja käydä kysyy et mitä v...ua..

    mistä sellaiset saa



    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  17. #47
    tossa toi yosi

    http://kuvablogi.com/nayta/1228736/ sivulta

    ja takaa http://kuvablogi.com/nayta/1228740/

    + loksun poisto sarja
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  18. #48
    Kyllä täältäkin menee ääni Saksaan - tosi tyylikäs
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  19. #49
    just pistin tonne saksaan meiliä et mitä toi setti kustantaa !
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  20. #50
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 27 2008,11:10) kirjoitti
    Näin tossa keväällä saman salin pihalla jossa käyn tuo espoossa. devilin hiilari pöntöt kiinni B-kingissä jossa oli kummassakin pöntössä 2 ulostuloa .. oili aivan sairaan hieno..sitä yritän vielä bongata ja käydä kysyy et mitä v...ua..

    mistä sellaiset saa
    Taitaa olla jokin tee-se-itse malli, jossa jotain yhdistelty. Devillin omassa kataloogissa tollaisia ei ole, mutta voihan noita vaimentajia tilailla vaikka minkämoisia, ja yhdistellä sitten oman mielen mukaan jos sopivat kiinnikkeet onnistuu rakentelemaan.

    Tonnin verran näköjään kustantaa E-hyväksytty slipari-pari:
    http://motoring.fi/product_details.php?p=580&c=24&cf=20

    Ja motoring noita maahan tuo, joten sieltä voi varmaan kysellä lisää erikoisemmmista virityksistä.
  21. #51
    Lainaa (Köpi @ Kesä. 27 2008,09:29) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 27 2008,09:14) kirjoitti
    Mun mielestä tuo on hieno, ja mä oon sentään Org'in tyyliniekka.
    Paras esitys tähän saakka.

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  22. #52
    Onnea uuudelle rakentelun kohteelle * *ja kiitos tehdystä yhteystyöstä Rockettien kanssa * hauskaa oli *

    Kävi niin et myin myös omani,

    http://kuvablogi.com/nayta/1064397/

    ja nyt uusia rakentelukohteita haettaessa tuli vasten kasvoja tuo tuleva YAMAHA VMAX

    No nyt kun kumpikin siirtyy "eri leiriin" homma menee mielenkiintoiseksi ja kivaksi kilpailuksi *

    Pidetään yhteyttä ja rakennellaan samaan tapaan,kuin aikaisemminki,vaikka kumpikaan ei osaa edes hitsata luokka hitsarin saumaa *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  23. #53
    Lainaa (Masa @ Kesä. 27 2008,12:36) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Kesä. 27 2008,09:29) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 27 2008,09:14) kirjoitti
    Mun mielestä tuo on hieno, ja mä oon sentään Org'in tyyliniekka.
    Paras esitys tähän saakka.

    -M
    Joo toi näyttää vähän paremmalta! Heinolla istuin Pekingin satulassa ja tosiaan se on aika ahtaan tuntuinen kun on tilaviin tottunu. Tankokin turhan kapea varmaan olkapäät tulee kipeeks ajaissa. Mutta saahan noita leveempiä. Paljonkohan tuossa muutes on matkaa sentteinä satulasta tappeihin?

    Jos jättäski ton museopyörän (xjr) roplauskohteeks ja hankkis Pekingin...hmm...yhtä vaan puuttuu...
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  24. #54
    tulipa sitten tilattua tollanen
    http://shop.tecbike.de/Auspuff....33.html

    sisältää kaiken takaloksun poistajan, valot vilkut ja sillai

    menee pari viikoa

    ääni näyte http://video.aol.com/video-d....7054609

    samassa firmassa on myös muuta kivaa b kingiin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  25. #55
    Menivät sitten tekemään jammulla kingille vastuksen,uus v-max 1700cc,yli 200hp ja V4 vääntö. .
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  26. #56
    Lainaa (busai @ Kesä. 28 2008,09:44) kirjoitti
    Menivät sitten tekemään jammulla kingille vastuksen,uus v-max 1700cc,yli 200hp ja V4 vääntö. .
    Speksien puolesta joo, mutta ihan eri sarjassahan nuo kuitenkin painii. Toinen on sportti ja toinen cruiseri.
    premier

    emeritus
  27. #57
    Lainaa (premier @ Kesä. 28 2008,14:04) kirjoitti
    Lainaa (busai @ Kesä. 28 2008,09:44) kirjoitti
    Menivät sitten tekemään jammulla kingille vastuksen,uus v-max 1700cc,yli 200hp ja V4 vääntö. .
    Speksien puolesta joo, mutta ihan eri sarjassahan nuo kuitenkin painii. Toinen on sportti ja toinen cruiseri.
    Juurikin näin - olikos huiputkin Vmaxissa rajoitettu 210km/h vai mitenseoli
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  28. #58
    Joo ja kuivapaino 310kg,kyllähän ne eri vehkeitä on,huvittaa toi bikestä luettu esittely tilaisuudessa mainittu nopeiten kiihtyväksi sarjavalmisteiseksi.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  29. #59
    Lainaa (busai @ Kesä. 28 2008,19:28) kirjoitti
    Joo ja kuivapaino 310kg,kyllähän ne eri vehkeitä on,huvittaa toi bikestä luettu esittely tilaisuudessa mainittu nopeiten kiihtyväksi sarjavalmisteiseksi.
    sen kyllä jopa uskon, sillä painonsa puolesta esim rocketti pesee joka kyykyn paikaltaan kiihdytyksessä kun ei tartte menettää tehoja siihen keulimiseen.., ja nyt alkaa hirvee piipitys .. vaan se vaan on näin.. ollaan kokeiltu vaikka minkä pelien kanssa.. mutta V max on kustomi ..
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  30.  
  31. #60
    Mä lupaan tr3 hommaa siihen sun mopoon sen vilkun palautus jousen
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
Sivu: 2 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen