Sivu: 13 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 1544:sta
  1. #361
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 10 2009,07:53) kirjoitti
    No ei täyty * se screen on s2concept kato coogle ,lähetin sulle kyllä sen firman linkin . Sama screen mulla mopossa kii
    Laitakko mullekin linkkii
    -Voima korjaa virheet-
  2. #362
  3. #363
    Olisiko kukaan pääkapunkiseudun ihminen tilaamassa sieltä mitää?
    Mä vosin ainakin ton tuulenohjaimen ostaa+ ehkä muuta silppuu.
    Kulut puoliks

    Mutta jos ei ole kiinnostuneita yhteistilaajia niin tilaan yksin...kun nyt tiedän mitä kaikkia leluja vielä sieltä haluan.

    Kaatumatatti Belgiaksi= TAMPON DE PROTECTION * on se niin hauska



    SUZUKI B-KING
  4. #364
    nyt olisi geelipenkki kiinni kunhan kelit lmpenevät pääsee koittaan puutuuko perse
    b-king -08
  5. #365
    Tilasin Motsakrimuumiolta sliparit mitkä oli todella ok!!!
    tilasin myös fender eliminatorin eli minikilpitelineen.
    Teline osoittautui huonoksi vitsiksi.
    Tutkittuani aikani päätin ettei kilpi tule putkien alle, jos sen siihen laittaa ne niin se hässäkkä kilpineen putkineen kaikkineen tulee kamalan korkeaksi ja ruman näköiseksi.
    Kilpitelineen mukana tullut ledi takavalo osoittautui hienommaksi kuin kuvat antoivat ymmärtää.
    Meinasin asentaa valon paikalleen ainakin siksi aikaa kunnes keksin millanen perän kuuluu olla.
    Kilpiteline tulee menemään takarenkaan päälle siten että ketjun puolelta tulee kannatinrauta telineelle ja näin saisin sen hanurin hieman sirommaksi kuin että kilpi olisi putkien alla.
    Ajattelin teettää jossain nc-koneella jursityn tekstin B-KING kilven rautaan ja sitten kun taivutan sen kulkemaan takarenkaan päälle korostaisin kirjoituksen näkymään selvemmin.
    Jos telineestä tulee hieno niin laitan kuvan, jos ei niin en ole ikinä kuullutkaan koko telineestä.
    SUZUKI B-KING
  6. #366
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (AF-1 @ Huhti. 18 2009,16:18) kirjoitti
    Jos telineestä tulee hieno niin laitan kuvan, jos ei niin en ole ikinä kuullutkaan koko telineestä.

    Oikea asenne!
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  7. #367
    Mulla on Yoshmuran sliparit ja minivilkut. Muuten ok, mutta kilpi voisi olla ylempänä. Viime kesänä laitoin myös alakatteen, joka on räyhäkkään näköinen.
    X-TRE tuli postissa ja se pitäisi laittaa pikapuolin kiinni.
    Pyörällä ajettu 5tkm ja takanakki alkaa olla entinen.
    Ajattelin vaihtaa 190 aiemman 200 tilalle, jotta sais pitoa enemmän. Kuulemmaa leveissä kumeissa ei löydy riittävän pehmeää seosta.
    Penkitin pyörän Prätkä Pajalla viime kesänä ja takanakilta irtosi 173hp ja vääntöä 147n.
    Pasi Silvennoinen
  8. #368
    Lainaa (hcaape @ Huhti. 16 2009,20:37) kirjoitti
    nyt olisi geelipenkki kiinni kunhan kelit lmpenevät pääsee koittaan puutuuko perse *
    noniin eilen n150km eikä perse puutunut yhtään.
    onnistunut ostos
    b-king -08
  9. #369
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  10. #370
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 21 2009,22:06) kirjoitti
    ei ainakaan mulle
    s2 pleksi kunhan kerkee tilaamaan.
    mitenkä toi muuten tekee pyörteitä kypärään tai suhinoita.
    b-king -08
  11. #371
    Lainaa (B-King-08 @ Huhti. 19 2009,14:59) kirjoitti
    Mulla on Yoshmuran sliparit ja minivilkut. Muuten ok, mutta kilpi voisi olla ylempänä. Viime kesänä laitoin myös alakatteen, joka on räyhäkkään näköinen.
    X-TRE tuli postissa ja se pitäisi laittaa pikapuolin kiinni.
    Pyörällä ajettu 5tkm ja takanakki alkaa olla entinen.
    Ajattelin vaihtaa 190 aiemman 200 tilalle, jotta sais pitoa enemmän. Kuulemmaa leveissä kumeissa ei löydy riittävän pehmeää seosta.
    Penkitin pyörän Prätkä Pajalla viime kesänä ja takanakilta irtosi 173hp ja vääntöä 147n.
    löytyykö suosituksia seuraavaksi takanakiksi? ensiasennus dunloppi kun alkaa olemaan ihan vaihtoa vaille... aj. alle <2000km. niin ja jos joku tilaamassa (miel pks) ulkomailta niin voisin tulla jakamaan postikului, tuntuu olevan liki 100e edukkaammat paikallisiin verratuna.
    -RS-
  12. #372
    APUVA !!
    onko mitn kokemuksia/suosituksia 190 vs 200 *takanakist?
    täytyy alkaa kohta tilailee jotain. eipä osaa oikein kevään liukkaitten jälkeen sanoo "omalla kokemuksella" muuta kuin että kumi on silee...
    tuolta saisi 190:tä diablo corsaa polttohintaan.

    http://www.mandp.co.uk/product....o-Corsa

    -RS-
  13. #373
    Lainaa (RS666 @ Huhti. 23 2009,00:34) kirjoitti
    APUVA !!
    onko mitn kokemuksia/suosituksia 190 vs 200 *takanakist?
    täytyy alkaa kohta tilailee jotain. eipä osaa oikein kevään liukkaitten jälkeen sanoo "omalla kokemuksella" muuta kuin että kumi on silee...
    tuolta saisi 190:tä diablo corsaa polttohintaan.

    http://www.mandp.co.uk/product....o-Corsa

    -RS-
    Itse päädyin Pirellin Diabloon kun sitä nyt saa ainakin 200 leveänä kokemuksia kulumisenkestosta ei kyllä vielä ole mutta muuten on kyllä tuntunut hyviltä! Pirelli Diablo

    Toinen jota saa *200 leveänä *ja varmasti kestää kulutusta mutta en välttämättä radalle lähtis on Metzeler ME 880 Marathon

    190 leveissä renkaissa on sitten paljon enemmän vaihtoehtoja joista itse ainakin testien perusteella valitsisin Michelin Pilot Road 2:sen
    <p>=D</p>
  14. #374
    Tuli puhelu et voin hakea kingini kotiin, ajattelin tehdä sen reissun huomenna
    Hittolainen kun osuu perstaiksi firman saunailta, muuten olis voinu vähän kurvailla.
    Lauantaiksi meinaan mennä asentamaan sliippareita ja hakea kilpitelineen asemaa kohdalleen takarenkaaseen nähden.
    Kaiken puolin hyvä fiilis kun nyt sain sen , olin ostanut pyörän jo 3.4 mut kannatti odottaa koska hinta oli ihan kohdallaan
    SUZUKI B-KING
  15. #375
    Lainaa (calle @ Huhti. 23 2009,08:16) kirjoitti
    Lainaa (RS666 @ Huhti. 23 2009,00:34) kirjoitti
    APUVA !!
    onko mitn kokemuksia/suosituksia 190 vs 200 *takanakist?
    täytyy alkaa kohta tilailee jotain. eipä osaa oikein kevään liukkaitten jälkeen sanoo "omalla kokemuksella" muuta kuin että kumi on silee...
    tuolta saisi 190:tä diablo corsaa polttohintaan.

    http://www.mandp.co.uk/product....o-Corsa

    -RS-
    Itse päädyin Pirellin Diabloon kun sitä nyt saa ainakin 200 leveänä kokemuksia kulumisenkestosta ei kyllä vielä ole mutta muuten on kyllä tuntunut hyviltä! Pirelli Diablo

    Toinen jota saa *200 leveänä *ja varmasti kestää kulutusta mutta en välttämättä radalle lähtis on Metzeler ME 880 Marathon

    190 leveissä renkaissa on sitten paljon enemmän vaihtoehtoja joista itse ainakin testien perusteella valitsisin Michelin Pilot Road 2:sen
    On hyvä rengas, mutta ongelma on just toi kesto
    ... jotain piti muistaa
  16. #376
    Lainaa (seku @ Huhti. 23 2009,19:55) kirjoitti
    Lainaa (calle @ Huhti. 23 2009,08:16) kirjoitti
    Lainaa (RS666 @ Huhti. 23 2009,00:34) kirjoitti
    APUVA !!
    onko mitn kokemuksia/suosituksia 190 vs 200 *takanakist?
    täytyy alkaa kohta tilailee jotain. eipä osaa oikein kevään liukkaitten jälkeen sanoo "omalla kokemuksella" muuta kuin että kumi on silee...
    tuolta saisi 190:tä diablo corsaa polttohintaan.

    http://www.mandp.co.uk/product....o-Corsa

    -RS-
    Itse päädyin Pirellin Diabloon kun sitä nyt saa ainakin 200 leveänä kokemuksia kulumisenkestosta ei kyllä vielä ole mutta muuten on kyllä tuntunut hyviltä! Pirelli Diablo

    Toinen jota saa *200 leveänä *ja varmasti kestää kulutusta mutta en välttämättä radalle lähtis on Metzeler ME 880 Marathon

    190 leveissä renkaissa on sitten paljon enemmän vaihtoehtoja joista itse ainakin testien perusteella valitsisin Michelin Pilot Road 2:sen
    On hyvä rengas, mutta ongelma on just toi kesto
    Just laitettiiin Metzeler Z4 eteen ja Z6 (190, ei 200 :sta) taakse. Ensiasennusrinkulat meni yhdessä kesässä (9200 km). Saas nährä miten nää kestelee/pitelee ....
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  17. #377
    Lainaa (RS666 @ Huhti. 21 2009,22:23) kirjoitti
    Lainaa (B-King-08 @ Huhti. 19 2009,14:59) kirjoitti
    Mulla on Yoshmuran sliparit ja minivilkut. Muuten ok, mutta kilpi voisi olla ylempänä. Viime kesänä laitoin myös alakatteen, joka on räyhäkkään näköinen.
    X-TRE tuli postissa ja se pitäisi laittaa pikapuolin kiinni.
    Pyörällä ajettu 5tkm ja takanakki alkaa olla entinen.
    Ajattelin vaihtaa 190 aiemman 200 tilalle, jotta sais pitoa enemmän. Kuulemmaa leveissä kumeissa ei löydy riittävän pehmeää seosta.
    Penkitin pyörän Prätkä Pajalla viime kesänä ja takanakilta irtosi 173hp ja vääntöä 147n.
    löytyykö suosituksia seuraavaksi takanakiksi? ensiasennus dunloppi kun alkaa olemaan ihan vaihtoa vaille... aj. alle <2000km. niin ja jos joku tilaamassa (miel pks) ulkomailta niin voisin tulla jakamaan postikului, tuntuu olevan liki 100e edukkaammat paikallisiin verratuna.
    -RS-
    Kuinka pitkälti tulee uutta putkea yoshimuraa asennettaessa, eli lähteekö se jalkatappien luona majaileva mötikkä kanssa pois? Silmäilin sitä vain et mistä kohtaa irrotan vanhan mutta huomasin siinä jonkuu sellasen kattihökötyksen.
    Huomenna meinasin paneutua asiaan.

    No tänään sitten asensin texasin miesten lähettämät yoshimurat paikalleen ja yllätyin ettei laatikossa todellakaan ollu väliputkea jolla olisi voinut ohittaa katin ja servon läpän.
    Tuleeko kotimaisissa putkisarjoissa sellanen väliputki?



    SUZUKI B-KING
  18. #378
    nyt tuli tommoset asennettua http://www.oberon-performance.co.uk/..._id_35473.html
    tuli aika hieno s3 pleksiä odotellessa
    ja huomenna
    b-king -08
  19. #379
    ite olen kelannu noita samoja peilejä onks hyvät...

    Stormilta soitettiin että Lacerin B-king putket on tullu tilasin noin 5 kk sitten ja nyt tuli... ( peruutin toki tilauksen kun ei ruvennu kuuluu ja ajaa piti päästä)

    Jos et käy radalla niin hae ne pois sika hienot MV agusta malliset änkkärit 4 putkee satulan alla..

    http://www.starcycle-usa.com/servlet/Detail?no=28097

    mulla oli jossain sika hyvät kuvan mut nyt hukassa

    ne on hesassa hyllyssä stormilla
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  20. #380
    mulla oli ducatis tommoset pelit,niissä oli suora peili = eli ei tee mitään,leikkasin hyvästä peilistä rinkulat ja liimasin sen suoran peilin päälle sit rupes näkyyn
    yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
    ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
  21. #381
    hyvin näkyy kävin just testaamassa ennen ip lenkkiä
    b-king -08
  22. #382
    Tänään asensin sliparit ja hitsailin väliaikaisen kilpitelineen nyt kuulee kaikki
    Huomasin heti perstaina mittaristossa ongelman, merkkivalot vilkku ja kun heiluttelin mittaria niin kontakti oli on/off.
    Ilmotin toki heti ongelmasta myyjälle ja sovittiin et se tutkitaan kun tuon ekaan huoltoon.
    Tänään uteliaisuus voitti ja päätin katsoa mittaripaneelin alle ja siellä on ongelma mitä pelkäsinkin.
    Moninapaliitin ei ollut lukittunut pohjaan ja aiheutti kontaktihäiriön, painoin liittimen pohjaan ja tarkastin valojen toiminnan.

    Onko muille tullu tarpeelliseksi reklamoida takuuaikana?
    SUZUKI B-KING
  23. #383
    Kingin vaihdelaatikon kanssa huomasin viime kesänä suht omituisen piirteen. Pari kertaa kävi niin, että vaihtaessani suht laiskasti, 5.lta 6.vaihteelle, laatikosta löytyikin "välivapaa". Samalla rattaat päästivät melko epämielyttävän kuuloisen rääkäisyn Onko kellään muulla käynyt samaa ?
  24. #384
    Lainaa (BK184 @ Huhti. 28 2009,13:07) kirjoitti
    Kingin vaihdelaatikon kanssa huomasin viime kesänä suht omituisen piirteen. Pari kertaa kävi niin, että vaihtaessani suht laiskasti, 5.lta 6.vaihteelle, laatikosta löytyikin "välivapaa". Samalla rattaat päästivät melko epämielyttävän kuuloisen rääkäisyn * Onko kellään muulla käynyt samaa ?
    Samoja havaintoja ilman tuota rääkäisyä
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  25. #385
    Ei vielä ole kuulunut mitään mutta entäs kytkin onko enemmän kuin todennäköstä et mun -08 mallissa on ruuvit löysällä?
    Miten muilla on ollut kytkimen kanssa?
    SUZUKI B-KING
  26. #386
    Silloin tällöin ei meinaa saada vaihdetta sisään, mutta pääsääntöisesti toimii hyvin. Kovissa kiihdytyksissä ykköseltä kakkoselle en käytä kytkintä ollenkaan ja nätisti menee vaihteet sisään. ilman kytkintä vaihtaessa ainoastaan hieman höllään kaasua vaihdettaessa.
    Pasi Silvennoinen
  27. #387
    B-king ja siihen turbo !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #388
  29. #389
    Kertokaahan onko tosta s2- conseptin toimittamasta pleksistä mitään hyötyä, eli ohjaako tuulen paremmin pois, ainakin hcaapen pyörässä näyttäis olevan juuri kyseinen tuulenohjain kiinni.
  30.  
  31. #390
    on hyötyä
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
Sivu: 13 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen