Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Mahdoton kävi toteen, ja sivulaukku tippui kyydistä. Ja tämä tapahtui kaiken lisäksi perjantai 13 päivä! Jos joku näkee ilmoittelua löytyneestä laukusta (tod näk tapahtui jossain Reisjärvi - Vimpeli akselilla), niin voisiko ystävällisesti heittää infoa numeroon: 040-7637118

- Jaska
    Ei näkyny laukkua nyt illalla välillä Reisjärvi-Lestijärvi. Oli vielä niitetty tien varret joten palasina vois olla.
    Lainaa (Juuzoppi @ Kesä. 17 2008,00:48) kirjoitti
    Ei näkyny laukkua nyt illalla välillä Reisjärvi-Lestijärvi. Oli vielä niitetty tien varret joten palasina vois olla.
    Ajoin itse "hidasajoa" takaisin tuon pätkän, joten toivo lähinnä siinä, että laukku on jäänyt tielle ja joku perässä tulija kerännyt sen talteen. Välillä nuo tien varret oli melkoista puskaa, joten voihan se laukku sillä niittokoneellakin löytyä
    No hitsi, kun mä näin tääl ilmon, et joku oli löytäny laukun ja saa tuntomerkkejä vastaan...(tais viel olla pe. 13. iltana kun sen ilmon näin)

Nyt en löydä sitä viestiä, en millään
    Jos on sama "tapaus", ni hoppas se ilmottaja näkee tän Sun viestin...
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    Yks tapaus täällä mainittiin, mutta se oli Tampereella. Tais kyllä olla paljon aikasemmin kuin viime perjantaina, joten olen voinut missata em. jutun.
    Joo, me löydettiin yksi nahkalaukku Pirkkalan ABC:n lähistöltä mutta se oli 8.6. Vielä ei ole omistajaa löytynyt.
    Kävin heti myös tsekkaamassa tämän ilmoituksen, että josko olisi sama mutta eipäs taida natsata.
    Juu ei. Nahkalaukku kyllä, mutta väärä päivä ja paikkakunta. Kumma kun tuon omistaja ei ole kysellyt perään.

Noissa kadonneissa matkavermeissä on kyllä sellainen ongelma, että pikkupaikkakunnilla ei ole mitään paikkaa mihin löytötavarat vois toimittaa tai niiden perään vois kysellä, eikä edes omia poliiseja. Ja omistaja voi olla missä päin Suomea vaan, tai jopa ulkomailla.

Nyt pikku vinkki: laittakaa laukkuihin edes puhelinnumero siltä varalta, että käy kuin mulle.
    Tarkistakaapas Kiwi/Kappa laukkujen omistajat onko laukun kannen saranatapit paikoillaan. iteltä oli tippunut takalaukusta molemmat saranatapit, ihme kyllä kansi oli pysynyt paikoillaan eikä ajoviima nakannut mäkeen. Huomaa kyllä kun avatessa kansi jää käteen.
    Honda CBR1000F -99
    ex Honda CBX750F -85
  9.  
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (zäk @ Kesä. 17 2008,13:07) kirjoitti
    Juu ei. Nahkalaukku kyllä, mutta väärä päivä ja paikkakunta. Kumma kun tuon omistaja ei ole kysellyt perään.
    Jos se on pullollaan hemohessiä, kun ne taas pui sitä ja oikein poliisi tutkii kaiken lisäksi.

Eikös matkalaukuihin ja kaikkiin sen semmoisiin pidä aina laittaa nimet ja
    puhelinnumerot sisäpuolelle justiinsa. Ne, jotka eivät vielä ole laittaneet,
    niin kipin kapin nyt kiireesti laittamaan.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."