Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 120:sta
  1. #61
    Akraa ei sitten muuten kannata hiljaisuuden takia hommata. Mulla on omassa FE650 -08:ssa sellanen ja ääntä piisaa kyllä koko kylälle jaettavaksi asti Hyvinä puolina on ne, että sopii ja toimii täydellisesti

    On muuten tuo vimpan päälle hyvä Husa myynnissä jos jota/kuta kuunnostaa.
    GSXR 1000 Turbo K3
    HD rocker SE 113" -08
  2. #62
    juu sliparia en ole hommaamassa olemattoman hyödyn ja äänien takia. kohta pääsen testaamaan että miten hiukan avarrettu vakio pönttö puhisee. äänet kyllä nousee siinäkin mutta.... Vakio ulostulo pilli vaihdetaan niin isoksi kuin sopii ( kammio jätetään siis edelleen käyttöön ) ja laitetaan uudet villat sisälle. ensiviikolla sitten penkkiin ton kanssa . Huomenna haen loput mustat muovit ja rupean slidereitä suunnittelemaan.
  3. #63
    noniin husa kävi penkissä. 62.6hv/64Nm ja penkkinä oli dynostar/vittaniemi

    Muokkaukset siis tuo avarrettu vakio pönttö. vääntö yli 50Nm n. 4000rpm - 8500rpm mihinkä veto lopetettiin. tehot pysyi yli 60hv 6200-8500rpm. Vauhtia oli 190km/h 8500rpm kierroksilla.

    Mustat muovitkin on nyt paikoillaan ja hyvältä näyttää.
  4. #64
    Oliko tuo takapyörätehoa?
    GSXR 1000 Turbo K3
    HD rocker SE 113" -08
  5. #65
  6. #66
    Löytyy keltään ylimääräistä vakio vaimentajaa tai hiljaista enska pönttöä ahvenisto ajeluita varten? voisin ostaa moisen pois nurkista. 95 mökäpööliä kun saa olla 4500rpm niin...
  7. #67
    Kukas osaisi kertoa kuinka sen monitoiminäytön saa säädettyä smoto-renkaille. Siinä käynnistyessäänhän vilahtaa näytössä se WS, mutta en osaa päästä muuttamaan sitä.
    Mitä pitempi matka, sitä tyhmempi jätkä...
  8. #68
    KTM:ssä muistaakseni ainakin 2004 lähtien pitää olla oma 17" ja eri 21" eli ei voi vaihtaa.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  9. #69
    Jos se mittari on samaa mallia kuin -06 KTM:ssä, voi sitä kyllä vaihtaa, mutta ei mitään muistikuvaa miten se tapahtui. Lukiskohan ohjekirjassa jotain?
  10. #70
    Lainaa (-dq- @ Huhti. 13 2009,23:13) kirjoitti
    Jos se mittari on samaa mallia kuin -06 KTM:ssä, voi sitä kyllä vaihtaa, mutta ei mitään muistikuvaa miten se tapahtui. * Lukiskohan ohjekirjassa jotain?
    Yritin tavata ohjekirjaa, mutta siellä oli vaan maininta renkaan koosta. Ei siitä kuinka se vaihdetaan. Näyttö on ymmärtääkseni sama kuin kotarissa.
    Mitä pitempi matka, sitä tyhmempi jätkä...
  11. #71
    Muistaakseni niille mittareille 17" ja 21" on eri varaosanumerot. Eihän se silti merkitse ettei voisi vaihtaa, mutta muistaakseni joskus yritin onnistumatta
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  12. #72
    Lainaa (Midas @ Huhti. 14 2009,05:36) kirjoitti
    Lainaa (-dq- @ Huhti. 13 2009,23:13) kirjoitti
    Jos se mittari on samaa mallia kuin -06 KTM:ssä, voi sitä kyllä vaihtaa, mutta ei mitään muistikuvaa miten se tapahtui. * Lukiskohan ohjekirjassa jotain?
    Yritin tavata ohjekirjaa, mutta siellä oli vaan maininta renkaan koosta. Ei siitä kuinka se vaihdetaan. Näyttö on ymmärtääkseni sama kuin kotarissa.
    Äh ois pitännä heti vaan googlettaa.. *

    Husaberg.org:ista;

    "Unplug the 3 wire plug with red & black & brown wires coming from the speedo.

    With the display showing engine hours, press and hold the "mode" button untill you switch to different menu.

    Cycle through the options with the button till "WS" flashes. change the wheelsize with the + and - buttons to the circumference of your 17" front wheel (I set it at 1882) then press "mode" again, then hold the "mode" button till it returns to normal display."

    Jotenkin kyllä sellanen muistikuva, että tuohon liitty jotain pariston kanssa sähläämistä..noo Racing Bike varmaan osaa neuvoa jos ei selkene.



  13. #73
    No niin ja taas uusia ideoita pukkaa. FP:n änkkäreistä vaan kyselisin. Löytyykö joltain?
    Mitä pitempi matka, sitä tyhmempi jätkä...
  14. #74
    Lainaa (-dq- @ Huhti. 14 2009,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Midas @ Huhti. 14 2009,05:36) kirjoitti
    Lainaa (-dq- @ Huhti. 13 2009,23:13) kirjoitti
    Jos se mittari on samaa mallia kuin -06 KTM:ssä, voi sitä kyllä vaihtaa, mutta ei mitään muistikuvaa miten se tapahtui. * Lukiskohan ohjekirjassa jotain?
    Yritin tavata ohjekirjaa, mutta siellä oli vaan maininta renkaan koosta. Ei siitä kuinka se vaihdetaan. Näyttö on ymmärtääkseni sama kuin kotarissa.
    Äh ois pitännä heti vaan googlettaa.. *

    Husaberg.org:ista;

    "Unplug the 3 wire plug with red & black & brown wires coming from the speedo.

    With the display showing engine hours, press and hold the "mode" button untill you switch to different menu.

    Cycle through the options with the button till "WS" flashes. change the wheelsize with the + and - buttons to the circumference of your 17" front wheel (I set it at 1882) then press "mode" again, then hold the "mode" button till it returns to normal display."
    Moi, samoilla ohjeilla vaihdoin 2007 Husabergiin talvella, ei tarvitse sahlata pattereiden tai akkujohtojen kanssa. Kunhan avaa sen yhden liittimen.
  15. #75
    sattuisko kenelläkään olemaan ylimääräistä kampuraa -06 malliseen fs650e malliin? Ostaisin kovin mielelläni edulliseen hintaan!! Jos löytyy, niin pistäkää vaikka pm:ää tai sitten sähköpostia.
    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
  16. #76
    Tervehdys! kertokaas mimmosia ventiilinvälyksiä ootte käyttäny bergeissä?
    itellä fs 650e 04vm (uus tuttavuus) aikasemmin on ollu kottaraisii ja pikku darroja, joten olisin kiitollinen jos joku kertois tarkat arvot kyseiseen pyörään.
    ja just zekattu imu: 0.12 ja pako 0.15.
  17. #77
    Lainaa (tonza.h @ Kesä. 26 2009,18:53) kirjoitti
    Tervehdys! kertokaas mimmosia ventiilinvälyksiä ootte käyttäny bergeissä?
    itellä fs 650e 04vm (uus tuttavuus) aikasemmin on ollu kottaraisii ja pikku darroja, joten olisin kiitollinen jos joku kertois tarkat arvot kyseiseen pyörään.
    ja just zekattu imu: 0.12 ja pako 0.15. *
    Terve! Itse oon käyttänyt 1/6 kierrosta auki metodia niin ei tartte sen rakotulkin kanssa pelehtiä (erityisesti pakopuoli on hankala jäähdyttäjän takia). Toisinaan tarkistan tulkilla, että 1/6 kierroksen näppituntuma on kohdallaan. Manuaali sanoo 0.12 imu ja pako, mut 0.15 pakopuolella toimii kuulemma.
  18. #78
    Ensimmäistä kertaa kun olen noita venttiileitä katsomassa ja kun en vielä oikein tunne tuota 4-tahti konetta, niin olisiko täällä henkilöitä jotka osaisivat auttaa.
    Eli mistä näen että mäntä on oikeassa kohdassa? Tai miten sen saa lukittua, kun jotain sen tyylistä luin tuolta ohjekirjasta. En siis ole saanut pujotettua tuota tulkkia sinne väliin mitenkään.
    Vai onnistuuko säätäminen tuolla 1/6 kierrosta auki tyylillä?
    niin tosiaan pyörä on -06 450cc



  19. #79
    Lainaa (Jonkotti @ Loka. 01 2009,17:07) kirjoitti
    Ensimmäistä kertaa kun olen noita venttiileitä katsomassa ja kun en vielä oikein tunne tuota 4-tahti konetta, niin olisiko täällä henkilöitä jotka osaisivat auttaa.
    Eli mistä näen että mäntä on oikeassa kohdassa? Tai miten sen saa lukittua, kun jotain sen tyylistä luin tuolta ohjekirjasta. En siis ole saanut pujotettua tuota tulkkia sinne väliin mitenkään.
    Vai onnistuuko säätäminen tuolla 1/6 kierrosta auki tyylillä?
    niin tosiaan pyörä on -06 450cc
    Tuolta saat ladattua korjaamokäsikirjan. Siellä on opastettu tapahtuma paremmin kuin omistajan käsikirjassa. Ja tuossa aikaisempaa keskustelua.
    Mitä pitempi matka, sitä tyhmempi jätkä...
  20. #80
    Lainaa (Midas @ Loka. 01 2009,21:47) kirjoitti
    Lainaa (Jonkotti @ Loka. 01 2009,17:07) kirjoitti
    Ensimmäistä kertaa kun olen noita venttiileitä katsomassa ja kun en vielä oikein tunne tuota 4-tahti konetta, niin olisiko täällä henkilöitä jotka osaisivat auttaa.
    Eli mistä näen että mäntä on oikeassa kohdassa? Tai miten sen saa lukittua, kun jotain sen tyylistä luin tuolta ohjekirjasta. En siis ole saanut pujotettua tuota tulkkia sinne väliin mitenkään.
    Vai onnistuuko säätäminen tuolla 1/6 kierrosta auki tyylillä?
    niin tosiaan pyörä on -06 450cc
    Tuolta saat ladattua korjaamokäsikirjan. Siellä on opastettu tapahtuma paremmin kuin omistajan käsikirjassa. Ja tuossa aikaisempaa keskustelua.
    Juu tuolta husabergin sivuilta ladattu tuo korjaamokäsikirja, ei oikein sen avulla onnitunut, kun ei englanti ole mikään vahvin laji *. Kiitos kuitenkin tuosta toisesta linkistä, siellä oli hyvin kerrottu säätö rautalangasta vääntäen.
    En kyllä vieläkään mitenkään saanut sitä rakotulkkia sinne väliin, mutta seuraavalla kerralla sitten kokeillaan sen avulla.
  21. #81
    nyt sit tuli hommattua talliin husaberg fe 450.
    huolto tehty ja venatkin säädetty. leikattiin rakotulkkia kapeemmaksi niin sit mahtu hyvin. onneks on naapurissa "velho" jolla on samanlainen pyörä niin apua löytyy tarvittaessa.enää ei tarvii kuin enska piikit alle ja menox.
    jääpiikit tuli mukana mutta niillä ei oo mulla käyttöä.nyt harrastus jatkuu myös talvella
    rakentaja Rane
  22. #82
    mistäköhän löytyis husabergin räjäytyskuva/varaosaluettelo./450 05
    rakentaja Rane
  23. #83
    Lainaa (juha66 @ Marras. 19 2009,18:55) kirjoitti
    mistäköhän löytyis husabergin räjäytyskuva/varaosaluettelo./450 05
    Tuolta.
    Mitä pitempi matka, sitä tyhmempi jätkä...
  24. #84
    kiitos ja kumarrus
    helpottaa melkoisesti huoltotoimia ja johdotusta.
    rakentaja Rane
  25. #85
    Omia kokemuksia kertynyt heinäkuusta alkaen valkokilpisestä `07 650 Fe:stä Akran täystitaani-putkella. Mitään varsinaista huonoa ei ole vielä löytynyt, ja jo ostaessa viallinen jännitteensäädin on ollut ainoa "vika", sekin sama kuin Kotarissa, ja hintaa n. 60e. Ajelut on ollut laidasta laitaan enduroa, crossia ja katua. Pyöränä erittäin "vakaan" tuntuinen entiseen `05 250 EXC:hen verrattuna mutta silti ihan riittävän ketterä omaan käyttöön. Moottori on erittäin mukava. Hienosti alavääntöä, mutta silti kiertää ylös asti ja tehoa tuntuu tulevan kokoajan lisää, penkissä ei ole vielä käyty. Ihan hardcore-puunkiertoenskaan luonnollisesti vähän turhan ruudikas mutta kokonaisuutena pyörän vaihto ei todella harmita, päinvastoin.

    Kevääksi pakollisena haaveena motovannesetti.
  26. #86
    itsellä kokemuksia noin 6kk ajan ja ei voi moittiakkaan vaikka remonttia on tarvinut tehdäkkin mutta mikään ei kestä ikuisesti siis pyöränä toimii fs550e vm.07 akran koko rännillä ja kaikkea muutakin kilkettä on entinen omistaja jaksanut ostella mitä olisi itseltä kauppaan jäänyt. että ei voi muuta sanoa kun kesää odotellessa niin saa taas smoton tallista kadulle ja radalle, muuta ei voi toivoa kun että kestäis kortti taskussa ja laakerit alakerrassa ehjänä.
  27. #87
    mitä renkaita olette käyttäneet enskassa talvella?eli mihin runkoon on enskapiikit laitettu ,millä liimalla ja miten ne kestävät? löytyykö kestäviä ja pitäviä renkaita kisarenkaasta.
    rakentaja Rane
  28. #88
    Lainaa (juha66 @ Maalis. 13 2010,19:25) kirjoitti
    mitä renkaita olette käyttäneet enskassa talvella?eli mihin runkoon on enskapiikit laitettu ,millä liimalla ja miten ne kestävät? löytyykö kestäviä ja pitäviä renkaita kisarenkaasta.
    Meille on tullut sivariin vartavasten tehdyt renkaat, nastoituskin on pikkaisen erillainen ja kovemmalla käytöllä muutenkin.
    Runkona on jotkut stormin halvat ja nastoituksen tekee tuttu, loppuhinta oli jossakin 350-400 molemmille. Nastojen liimaamiseen käytettiin ainakin jossakin vaiheessa sellaista Loctiten mustaa liimaa joka piti paremmin kuin normit pikaliimat.
    Offroad prolla oli joku testikin noista kummeista ihan justiinsa.
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
  29. #89
    voi perskules,kun myrkyn lykkäs.eilen katkes venttiilin jousi imupuolelta niin ajot on ajettu kunnes saa uudet osat. onni onnettomuudessa kierroset oli aika alhaiset kun olin just avaamassa kun pärähti.nyt selviää yhden venttiilin vaihdolla kilkkeineen jos ei sitten vaihda kaikkia jousia varmuudeksi.onko muilta katkeillu jouset vai onko just mulla taas huonoa tuuria et on ollut valmistusvirhe.pärrällä ei ole 50 tuntiakaan ajettu.muuten uuden veroista kaikki koneessa.
    mopona fe450e 05
    rakentaja Rane
  30.  
  31. #90
    Jos yksi menee kannattaa vaihtaa kaikki. Kaverilta meni ensin yksi ja melkein heti kun sai kasaan niin toinen. En kuitenkaan muista onko niille annettu joku vaihtoikä.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen