Sivu: 41 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041
Tulokset 1201:stä 1215:een 1215:sta
    Mikäs se tuo handelbar:in pulttien hylsykoko on kun se on tuollainen torx pultti, onko se kenties E-10 jolla se aukenee ?
    __________________________________________________ _______________
    "Yksi hullu kysyy enemmän kuin viisi viisasta kerkiää vastaamaan"

Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Mikäs se tuo handelbar:in pulttien hylsykoko on kun se on tuollainen torx pultti, onko se kenties E-10 jolla se aukenee ?
    Kokoa en muista, mutta eiköhän se tuolla Bilteman satsilla aukea.
    http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...ja-2000016714/
    Pekka
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Kokoa en muista, mutta eiköhän se tuolla Bilteman satsilla aukea.
    http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...ja-2000016714/
    Joo, tuohan pitää hakea
    __________________________________________________ _______________
    "Yksi hullu kysyy enemmän kuin viisi viisasta kerkiää vastaamaan"

Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Onkos kokemuksia LC mallien vakkariongelmista?

Mulla tämän kesän temppuillu ja nyt syksyä kohden mennyt vaan huonommaksi.
    -resume ei toimi
    -vakkari päällä jos koittaa pienentää nopeutta => menee pois päältä
    -vakkari päällä vilkku oikealle => menee pois päältä
    -...
    Sama vaiva oli kesällä omassa pyörässä. Vaihtoon meni koko murikka. Ei voi kuulemma korjata.
    Enska58
    Vasemman kahvan kytkinsatelliittia on vaihdettu nähtävästi takuutyönä paljonkin, myös minulta. Ei ole temppuillut vaihdon jälkeen. Kannattaa kysyä, meneekö takuuseen.

Sent from my iPad using Tapatalk
    -juha-
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Etummaiset E-12 ja takimmaiset E-10. En ole vielä keksinyt miksi ovat erikokoiset?
    R1200GS Adventure -08
    IBA # 21008
    IBAF # 785
    Heinolta sanoivat samaa...eikä maksa kuin 447 EUR.
    No toivotaan ettei mene omaan piikkiin, ainakaan kokonaan.

Kuinkahan vaikuttaa tuohon BMW vastaantuloon ikä ja kilometrit....
    MY13 vaikkakin 14 rekisteröity. Vakkari alkoi tökkiä kesällä 30t huollon aikoihin...mutta minä fiksuna kävin vasta kyselemässä tuosta ja nyt on 10 t lisää...
    Nuo kahvat ovat LCn tunnettu vika, foorumeilta löytyy tapauksia jotka vaihtaneet niitä jo 3-4 150k aikana. Yksinkertaisesti ne eivät vaan kestä, edes uudet. Sama kuin tuo aiempien bensaliuska - hajoaa ihan taatusti kaikilta, vaikkei tehdas sitä myönnä.
    Vantaa-Vyborg
    Eikä saada koskaan tietää rakastiko Hannu piparia vai Kerttua.
    Lainaa AyrtonO kirjoitti Katso viesti
    Nuo kahvat ovat LCn tunnettu vika, foorumeilta löytyy tapauksia jotka vaihtaneet niitä jo 3-4 150k aikana. Yksinkertaisesti ne eivät vaan kestä, edes uudet. Sama kuin tuo aiempien bensaliuska - hajoaa ihan taatusti kaikilta, vaikkei tehdas sitä myönnä.
    No voi hitsi. Voi hitsin hitsi. Tuonhan mä just hokasin. Noissahan on tosiaan ongelmia.
    Ei ole enää BMW laatu sitä mitä oli ennen.
    Pekka
    Mun -14 mallissa ei kumpikaan katkaisijapaketti oireillut mitenkään, mutta silti oli molemmat murikat vaihdettu 50tkm huollossa, takuuseen tietty.

-jp-
    Iloa elämään: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black
    Toivoa vaan sopii sitten, että hajonnutkin vaihdettaisiin kuluitta. Maanantaina lupasivat palata asiaan...
    Lainaa qeanu kirjoitti Katso viesti
    Toivoa vaan sopii sitten, että hajonnutkin vaihdettaisiin kuluitta. Maanantaina lupasivat palata asiaan...
    Tuon mun kokemuksen valossa olisi kyllä tosi ihme juttu mikäli ei sullakin menisi takuisiin. Mun pyörä on MY14 ja rekisteröity 07/14 ja toi 5kympin huolto tehtiin toukokuussa tänä vuonna.

-jp-
    Iloa elämään: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Tuon mun kokemuksen valossa olisi kyllä tosi ihme juttu mikäli ei sullakin menisi takuisiin. Mun pyörä on MY14 ja rekisteröity 07/14 ja toi 5kympin huolto tehtiin toukokuussa tänä vuonna.

-jp-
    Tänään sain tiedon BMW kannasta...osa BMW piikkiin, vaihto omaan piikkiin.
    Heinolla sanoivat, että veloittavat vaihdosta 24 EUR.
    Eli jos menee noin, niin ei isompaa rutinaa....vaikka soisihan noiden kestävän vähän kauemmin.
  15.  
    Onko joku koittanut asentaa gessun (-07) ajovalo polttimoksi tollasta led poltinta?
    Merkkinä ainakin "Autoline", voi olla muitakin.

Toi ajovalo kuppi näyttää senverran ahtaalta että mahtaneeko saada sopimaan?

http://i7.aijaa.com/m/00810/14460685.jpg
    BMW R1200GSA,
    Piaggio Hexagon180,
    M72
Sivu: 41 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041