Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Onko kellään mitään varmaa tietoa onko uusi xx tulossa lähivuosina? Miksihän pyörä jäi pois tuotannosta kun suosittu kuitenkin oli, samoin kuin CBR 600F?? Messuilla kysyin hondan osastolla et onko tietoa seuraajasta, johon myyjä tokaisi: "pakkohan sille(XX) on seuraaja tulla"..
    Minun tietääkseni molemmat jäivät pois, kun eivät enää päässeet päästörajoituksista läpi.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
    Sikäli, kuin minä olen asiasta perillä, nykyisin on voimassa Euro3-päästörajoitukset. Ja sen rajoituksen on XX täyttänyt jo vuosia sitten. Korjatkoon, jos jollakin on parempaa tietoa asiasta.

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Jalatuksen mukaan päästöistä oli kys. ja toisaalta XX on suosittu täällä suomessa mutta muualla euroopassa ja maailmalla nakut ovat kysytympiä. Honda ei nähnyt tarpeelliseksi tekohengittää enää yli kymmenenvuotista mallia,vaikkei mallissa mitään vikaa olekaan,mutta hondan on vastattava muiden merkkien kilpailuun kehittämällä täysin uusia konsepteja. Varmasti tulossa on kilpailija sarjaan busa-zzr1400,ja hyvää kannattaa odottaa.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    Varmaan jotain uutta jossain vaiheessa tulee, mutta tuskin nimi on XX. Oli sentään 10 v. käytössä eli eiköhän se riitä yhdelle pyörätyypille.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    eiköhän honksi keksi jonkun yhtä mauttoman ja hajuttoman moottoripyörän säxsäxsän tilalle helposti
    Mulle yks kauppias sanoi näin et kyseiset mallit eivät ole suosittuja muualla kuin suomessa
    Mulla oli hetken säxsäx -06 mallia ja siihen kyllästy kun se on sellanen...miksi sitä sanois.
    on se vaaaaan niiiiiiiin hemmetin hyvä pyörä, kyl se on hyvä pyörä ja vanhan aikainen
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Matias @ Kesä. 17 2008,13:38) kirjoitti
    Sikäli, kuin minä olen asiasta perillä, nykyisin on voimassa Euro3-päästörajoitukset. Ja sen rajoituksen on XX täyttänyt jo vuosia sitten.
    Euro 3 -vaatimukset ovat voimassa jo toista vuotta, mutta XX ei ole Euro 3 -kelvollinen. XX:ää myytiin viime vuonna direktiivin 2002/51/EY artiklan 3 nojalla, joka salli sellaisten Euro 2 -mallien myynnin, joita rekisteröidään EU:n alueella korkeintaan 5000 kpl. Hondan mallit, jotka kuuluvat tämän pykälän piiriin, löytyy tästä listasta. Tänä vuonna ko. pykälä ei tietääkseni ole enää voimassa, vaan Euro 2 -kelvollisten mallien myynti on jatkunut jonkinlaisen erikseen haetun erityisluvan turvin.

Lisätietoja
    1000
    Lainaa (Hannula @ Kesä. 17 2008,22:20) kirjoitti
    Euro 3 -vaatimukset ovat voimassa jo toista vuotta, mutta XX ei ole Euro 3 -kelvollinen. XX:ää myytiin viime vuonna direktiivin 2002/51/EY artiklan 3 nojalla, joka salli sellaisten Euro 2 -mallien myynnin, joita rekisteröidään EU:n alueella korkeintaan 5000 kpl. Hondan mallit, jotka kuuluvat tämän pykälän piiriin, löytyy tästä listasta. Tänä vuonna ko. pykälä ei tietääkseni ole enää voimassa, vaan Euro 2 -kelvollisten mallien myynti on jatkunut jonkinlaisen erikseen haetun erityisluvan turvin.

Lisätietoja
    Totta.
    Ostin helmikuussa uuden XX:n joka oli jouduttu rekisteröimään liikkeen nimiin 07 lopulla.
  9.  
    Tietoa asiasta tuskin on tässä vaiheessa muualla kuin tehtaalla Japanissa, ja sen lisäksi suunnilleen kourallisella ihmisiä ympäri maailman. Ja he taas ovat sellaisessa asemassa, että eivät tuommoisista puhu kenellekään ulkopuoliselle.

Tietysti esim. alan lehdet kuten Motorcyclenews julkaisevat taas tuossa alkusyksystä kilvan photoshopattuja kuviaan oletetuista malleista, mutta ovat tosiasiassa noista ihan yhtä pihalla kuin kuka tahansa muukin, eli pelkkien huhujen varassa.

Eipä tästä ole kuin vuosi-pari, kun MCN:n kannessa oli retusoitu kuva "uudesta 6-sylinterisestä Hayabusasta". Varsinainen lontoonkielinen mp-alan Nykyposti!
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä