Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Raumalla on myös hyvin havaittavissa, Olkiluodon ydinreaktori-projektista johtuen, sekopäisiä Puolan rekkareissa olevia autoja, yleensä vielä täynnä olevia pikku-busseja, ajamassa kiinni hanurissa, ohittelemassa taajama-alueella ja kaahaamassa yli 120 km/h 80-alueella maantiellä...

    Ja mikä vielä enemmän käristävämpää, nämä sankarit ajavat nopeampaa mutkatien, jota olen itse tahkonut ensimmäisen kerran polkupyörällä ollessani 4 vuotta
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
  2. #32

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Lainaa (Pelmis @ Kesä. 02 2008,15:03) kirjoitti
    Lisäyksenä vielä noihin aiempiin huomioihin, tuntuu turnuilla tuottavan suuria vaikeuksia myös mm. valojen käyttö, päivin öin sumarit päällä (ok, niin on valtaosalla lippalakkikansastakin) Pitkiä ei osata käyttää, paitsi valoisalla/valaistulla tieosuudellahan ne tottakai on päällä.

    Mulla meni tuossa talvella noiden rekkaletkojen n. 5m "turvavälin"kanssa hermo, kun ei siintä letkasta meinaa päästä mitenkään ohi, kun et pysty 8:aa rekkaa kerralla ohittamaan... turvallisesti ainakaan ja mihinkään väliin et mahdu, joten ratkaisu, väkisin väliin ja nopeus jokavälissä mahd. jyrkässä ylämäessä hetkeksi +-50km/h, kyllä ne sitten hetken ainakin pitävät väliä toisistaan... viimeistään siinävaiheessa, kun johtoauto ainoine gpssineen katoaa horisontintaa...

    Juu ja olen TÄYSIN samaa mieltä otsikon tekstin kanssa
    Ovat tottuneet ajamaan leveitä teitä,antavat omassa maassaan kyllä helvetin hyvin tietä ohittajille,suomalaiset rekkakuskit voivat hakea siitä mallia. Suomen kärrypoluille ei tuo ajotyyli ei kylläkään sovi,nämä tiet on tehty silmälläpitäen maajussien maita,mutkittelevat joka saatanan kaivon ja oravanpesän takakautta.Ryssän tiet on viivoittimella vedetty eikä siellä ole piipertäjät olleet sitomassa itseään puuhun,tai jos ovat sitoneet niin ovat päässeet tundralomille.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

    Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
  3. #33

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Lainaa (NOx @ Kesä. 02 2008,13:01) kirjoitti
    Lainaa (daavid-son @ Kesä. 01 2008,19:09) kirjoitti
    Huomatkaa kaikki rekkajono jutut tapahtuu SUOMALAISTEN VERONMAKSAJIEN RAHOILLA
    *Tiestö kuluu
    *Joka päivä monta poliisi partiota paimentamassa rekkajonoja etteivät etuile tosiaan siirtojen aikana(ei oo ilmasta touhua)
    *rekat ajavat suoraan satamasta venäjälle, käyttämättä yhtään suomalaisten palveluita , huoltoasemia yms.
    Meille ei jää muuta käteen venäläisten transiittoliikenteestä kuin kusipullot ja muut roskat teiden varsilla.
    Suomalaisyritysten näkökulmaa aiheeseen. Nyt heti tuonne yhteyttä, että lopettakaa ihmeessä transitoliikenteen markkinointi. *
    Näin se menee
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

    Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
  4. #34
    Ei transito liikenteessä mitää pahaa ole ja totta tulot valtiolle suuret. Kyllä kaiken järjen mukaan tuosta valtavasta rahamäärästä suurin osa pitäisi käyttää kyseisen liikenteen epäkohtien poistamiseen Ja kuten aiemmin viittasi valtateille pysäköimiseen niin eikö laki sekä liikennesäännöt pitäisi olla kaikille samat toi rahaa tai ei.

    Suhteessa autojen määrään aiheuttaa pitkäkilpiset moninkertaisen määrän onnettomuuksia ja kuolonuhreja meihin härmäläisiin verrattuna.

    kotisivut
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
  5. #35
    Joitain omia kokemuksia:

    -Ns Partekin ramppi, LPR
    *Imatralta päin tullessani, poistumisrampin puolivälissä
    *tulee yllättäen pitkäkilpinen auto vastaan
    onneksi olin autolla...torvea tuli soitettua, vastaus oli
    iloista naurua ja kädenheilautus...

    -Nelikaistainen pätkä 6-tie, Lpr
    talvi, tie TODELLA liukas(vesisadetta joka jäätynyt tien pintaan), Kouvolasta päin tullessa, nelikaistaisen päättymiskohdassa alkaa pitkäkilpinen tehdä u-käännöstä
    vaikka tiellä paljon liikennettä,myös rekkoja, molempiin suuntiin.

    -Sama nelikaistainen pätkä(rajoitus 100km/h); lähes päivittäin
    tilanteita joissa russki rekka lähtee ohittamaan toista rekkaa,
    rekkojen nopeuserojen ollessa varmaan n.1km/h.
    Eli yksikään henkilöauto ei ehdi raskaasta liikenteestä ohi, kun tuo russki ohitus kestää koko nelikaistaisen pätkän...

    -6-tie, vilkas liikenne molempiin suuntiin, durakki ajaa aivan
    takapuskurissa kiinni osittain keskellä tietä, ja lähtee ohi
    vaikka vastaan tulee rekkoja, yrittää kylkeeni päin
    painautumalla ilmeisesti viestiä, että anna tilaa saatana..
  6. #36
    Lainaa (uusiomotoristi @ Kesä. 01 2008,14:20) kirjoitti
    Noista rakkajonoista. Eilen aamulla Joutsenon nelikaistasella rekkoja parkissa pientareella koko katkan. Omitusta kun ottaa huomioon, että kyseisellä tieosuudella on molemmat pysäköinti ja pysähtyminen kielletty.

    kotisivut
    Jos siinä nelikaistaisella on rekkoja parkissa niin silloin on poliisi tehnyt sinne tilapäisen rekkaparkin, joten ovat ihan laillisesti siinä. Turvallisempaa ne on siinä pitää kuin kuin vaikka Imatra - Joutseno välillä.
  7. #37
    Lainaa (Thunderforce @ Kesä. 04 2008,12:27) kirjoitti
    Lainaa (uusiomotoristi @ Kesä. 01 2008,14:20) kirjoitti
    Noista rakkajonoista. Eilen aamulla Joutsenon nelikaistasella rekkoja parkissa pientareella koko katkan. Omitusta kun ottaa huomioon, että kyseisellä tieosuudella on molemmat pysäköinti ja pysähtyminen kielletty.

    kotisivut
    Jos siinä nelikaistaisella on rekkoja parkissa niin silloin on poliisi tehnyt sinne tilapäisen rekkaparkin, joten ovat ihan laillisesti siinä. Turvallisempaa ne on siinä pitää kuin kuin vaikka Imatra - Joutseno välillä.
    Turvallisuuden suhteen olen samaa mieltä. Nelikaistainen on kuitenkin rakennettu helpottamaan ruuhkautunutta liikennettä ei parkkipaikaksi. Koska liikemaailmalle transito on elintärkeää luulisi löytyvän rahoitusta myös pysäköintialueisiin. Taitaa eurot huveta Vanhasen ja muiden vastaavien sätkynukkejen voiteluun.
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
  8. #38
    Lainaa (Hemppa @ Kesä. 04 2008,11:52) kirjoitti
    -Sama nelikaistainen pätkä(rajoitus 100km/h); lähes päivittäin
    tilanteita joissa russki rekka lähtee ohittamaan toista rekkaa,
    rekkojen nopeuserojen ollessa varmaan n.1km/h.
    H:ki-Porvoo välillä näkee tuota samaa ryssärekkojen 0,001km/h nopeuserolla toisiaan ohittamisia melkeinpä päivittäin, ja mieluiten vielä niin että se taaimmainen niistä viiden autokuljetusrekan letkasta lähtee ohittamaan kaikkia kolleegoitaan kertaheitolla. Kuvio muodostuu täydelliseksi kun tätä tehdään iltapäiväruuhkassa ja suuntana itäraja, rekat täydessä lastissa ja sen takia niitten kiihtyvyys entistäkin olemattomampi. Enkka taitaa olla se kun päivänä eräänä autojonossa madeltiin tällaisen sankariohittajan takana vajaat parikymmentä kilometriä ennen kun taas pääsi normaaliin motarivauhtiin*(kyllä, yksi*ryssärekka "ohittamassa" joukkoa muita vastaavia tuolla olemattomalla nopeuserolla). Silloin kyllä tuli jopa minulta kansainvälistä käsimerkkiä ja tööttiä (kuppaisen sitikkani äänimerkki ei tosin ole niitä tehokkaimpia).

    Kun tuo Prv-Hki-Prv on nykyään työmatka niin siellä näkee muutenkin päivittäin aika mieleenpainuvaa suoritusta, eikä todellakaan vähiten näiltä ryssiltä. Kyllä me paikallisetkin (jep, minä mukaanlukien) myös osataan ajoittain töpeksiä siellä ihan antaumuksella, tasapuolisuuden nimissä mainittakoot. Suomalainen liikenneku$ipäisyys on sentään luonteeltaan ennakoitavampaa kun tuo itänaapurien vastaava joten se ei ehkä ihan yhtä paljon silti harmita.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  9. #39
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    En oikein jaksa ymmärtää miksi rahtaavat autojaan ylipäätään suomen kautta? Onko omassa maassa satamat niin huonossa kunnossa ettei autonkuljetuslautat sinne asti kulje? Taitaa olla taloudellisuus kysymys. Ja ketä taas kustaan silmään. Suomen selkärangattomia poliitikkoja. Ei muuta kuin NATO jäsenyys hakuun heti, ja stoppi tuolle helvetin ryssän perseennuolemiselle. Siitä maasta ei ole koskaan tullut mitään hyvää. Ainoa asia, mille nostan hattua, ovat kosmonautit, helvetin rohkeaa väkeä. Autoakaan eivät osaa kunnolla rakentaa, mutta tunkevat ihmisiä rakettiin ja lähettävät maata kiertävälle radalle! Siinä on rohkeus huipussaan!
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  10. #40
    Kunhan muutaman vuoden päästä alkaa pietarin satamat olla kunnossa niin Suomen kautta loppuu autojen vienti. Ja eiköhän tässä rekkarallissa kuseteta enemmän venäjän tullia kuin Suomea.

    Edit. Tuli vielä mieleen että jos siitä maasta pitää jotain hyvää löytää kosmonauttien lisäksi niin ainakin ne osaa valmistaa kunnon aseita.



  11. #41
    Osan näistä turakkien töytäilyistä Suomen liikennevirrassa saattaa selittää heidän hieman erilaiset liikennesääntönsä:

    -Liikenneympyrässä oikealta tulevalla etuajo-oikeus, eli liikenneympärässä jo olevien on tarvittaessa pysähyttävä ja annettava tilaa liittymään aikovalle. Mikäli toisin ei ole ilmotettu.
    - Hätävilkkuja käytettävä liikenneonnettomuuden tapahtumapaikalla, pysähdyttäessä pakottavassa tilanteessa siellä, missä pysähtyminen on kielletty, vastaantulevan ajoneuvon aiheuttaessa häikäisyn, hinauksessa (hinattavassa ajoneuvossa)
    - Ajonopeus henkilöautoilla taajamissa enintään 60km/h, asuin- ja piha-alueilla 20km/h, taajamien ulkopuolella 90km/h, motarilla 110km/h, hinattaessa toista ajoneuvoa 50km/h. Raskailla ajoneuvoilla taajamien ulkopuolella 70km/h, ja motarilla 90km/h.
    - Ohitettava ajoneuvo ei saa estää tai haitata ohitusta nostamalla nopeutta tai vastaavasti (okei, ei saa Suomessakaan, mutta käytännössä tuo tulkitaan ohitettavan väistämisvelvollisuudeks ja miliisin tulkinta asiasta menee niin, että mikäli ohitustilanteessa tapahtuu onnettomuus, ohitettavana ollut katsotaan automaattisesti myös syylliseksi.)
    - U-käännös sallittu kutakuinkin kaikkialla muualla paitsi suojatiellä, tunneleissa, ali- ja ylikulkusilloilla, rautateiden tasoristeyksissä, paikoissa, joissa näkyvyys tien yhdessä tai molemmissa suunnissa on alle 100m, pysäkkien kohdalla ja motarilla.
    -Ja peruuttaminen sallittu myös kaikialla muualla paits em. paikoissa ja risteyksissä.

    Tässä nyt joitain mainitakseni. Mut ei pidä unohtaa vanhaa (mutta erittäin paikkansapitävää) sanontaa: "Suuri maa, suuret toleranssit" ja se todella myös näkyy...
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. " -Albert Einstein-
    ***
    Kawasaki Er5 -99 -> Yamaha FZ6S ABS -07 -> Suzuki GSX-R750 -08 -> Yamaha FZ1-S -06
  12. #42
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (Thunderforce @ Kesä. 04 2008,21:37) kirjoitti
    Kunhan muutaman vuoden päästä alkaa pietarin satamat olla kunnossa niin Suomen kautta loppuu autojen vienti. Ja eiköhän tässä rekkarallissa kuseteta enemmän venäjän tullia kuin Suomea.

    Edit. Tuli vielä mieleen että jos siitä maasta pitää jotain hyvää löytää kosmonauttien lisäksi niin ainakin ne osaa valmistaa kunnon aseita.
    Jep, jep, ja "pilua 5 euroo" niinkuin yhden sikäläisen "leidin" kätösessä luki.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  13.  
  14. #43
    Kerran vielä rekkaruuhkista. Tänään aamulla kun ajelin kotiloll töihin Lappeenrannasta Imatralle oli rekkoja taas niin pirusti. Pahimmillaan 2 jonoa rinnakkain alueella jossa 1 kaista molempiin suuntiin ja välillä keltainen viiva.

    Sattui olemaan kamera mukana joten kuvasin muutaman videonpätkän. Voi katsoa ne kotisivuiltani tästä
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12