Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 219:sta
  1. #61
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    No niin! Ei muuta kun mukaan vaan!

    Tuosta ilmoon



    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  2. #62
    joo näyttäshän tuolla vielä mökkipaikkojakin olevan jäljellä.

    pitää itekki viel pähkäillä kuis nuo "hukit" menee eli ehtiikö sitä kokoviikonlopux.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  3. #63
    Maksettu ja Ilmoittuduttu mukaan
    <p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
  4. #64
    Pitäisköhän mun pyytää jo näin etukäteen kaikilta anteeksi?
    premier

    emeritus
  5. #65
    Lainaa (uusiomotoristi @ Kesä. 07 2008,23:44) kirjoitti
    juujoo jos saa duunarit töihin ko viikonloppuna... jos tuun niin bluesmanin mökkiin, opitte tuntemaan kyllä miksi...
    Mielelläni tulisin, mutta pahasti näyttää siltä, että aikataulua ei saa täsmäämään vaikka kuinka yrittää. KELE !
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
  6. #66
    Katottaskohan mua kieroon jos tulisin kotilolla lauantaina teitä moikkaamaan??
  7. #67
    Lainaa (Miimuska @ Heinä. 09 2008,15:09) kirjoitti
    Katottaskohan mua kieroon jos tulisin kotilolla lauantaina teitä moikkaamaan?? *
    Ei.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  8. #68
    Lainaa (uusiomotoristi @ Heinä. 08 2008,16:36) kirjoitti
    Lainaa (uusiomotoristi @ Kesä. 07 2008,23:44) kirjoitti
    juujoo jos saa duunarit töihin ko viikonloppuna... jos tuun niin bluesmanin mökkiin, opitte tuntemaan kyllä miksi...
    Mielelläni tulisin, mutta pahasti näyttää siltä, että aikataulua ei saa täsmäämään vaikka kuinka yrittää. KELE !
    Perskeleen sälli.. varmaan tuut... eiköhän tuohon mennessä jotain keksitä... Pistä vaikka lappu ovelle, et suljettu sairaustapauksen vuoksi *mitä, eikös krapula ole sellainen?* *
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  9. #69
    Tuli tuossa mieleen, et koskas paidat tulee tilattavaks?
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  10. #70
    Huh huh... Tämäkin lähestyy pelottavan nopeasti...

    Huomio!
    Puuttuvat maksut liikenteeseen pikimmiten!
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  11. #71
    Saittekos maksut perille, kun muakaan ei näemmä oo mihkään möksään lisätty. Ns. pioneerihenkinenkin käy ihan hyvin..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  12. #72
    Lainaa (Italowestern @ Heinä. 30 2008,16:42) kirjoitti
    Saittekos maksut perille, kun muakaan ei näemmä oo mihkään möksään lisätty. Ns. pioneerihenkinenkin käy ihan hyvin..
    Monta teitä oli tulossa, mä kun en pääse tsekkaa maksuja...?
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  13. #73
    Lainaa (Ace @ Elo. 01 2008,12:30) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Heinä. 30 2008,16:42) kirjoitti
    Saittekos maksut perille, kun muakaan ei näemmä oo mihkään möksään lisätty. Ns. pioneerihenkinenkin käy ihan hyvin..
    Monta teitä oli tulossa, mä kun en pääse tsekkaa maksuja...?
    Minä tsekkaan maksut, mutta en koske mökkivarauksiin
    Ymmärsin, että mökkivaraus oli erikseen...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  14. #74
    Alustava ohjelma lisätty ekaan viestiin. Alueelle voi tulla norkoilemaan aiemminkin, voi olla että olen itsekkin siellä jo torstaina...
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  15. #75
    Jos joku tahtoopi mökkipaikan ni minä ja Dego luovuttais omistamme...
    Valitettavasti on vähän hankala päästä paikanpäälle joten laitelkaahan viestiä jos joku tahtoopi maksella meille mökkipaikoista..
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  16. #76
    Lainaa (Johanna500 @ Elo. 01 2008,14:54) kirjoitti
    Jos joku tahtoopi mökkipaikan ni minä ja Dego luovuttais omistamme...
    Valitettavasti on vähän hankala päästä paikanpäälle joten laitelkaahan viestiä jos joku tahtoopi maksella meille mökkipaikoista..
    En mä oikeesti noin pelottava ole
    KTM 640 SM


    Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
  17. #77
    Lainaa (Minttu @ Elo. 01 2008,16:05) kirjoitti
    En mä oikeesti noin pelottava ole *
    Sorry, me karataan kuiteski..
    Jospa sä saisit tilalle kivat mökkikamut
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  18. #78
    KTM 640 SM


    Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
  19. #79
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ace @ Elo. 01 2008,14:31) kirjoitti
    Alustava ohjelma lisätty ekaan viestiin.
    Kai sauna on lauantainakin käytössä ja lämpimänä?
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  20. #80
    Lainaa (terwo @ Elo. 01 2008,16:16) kirjoitti
    Lainaa (Ace @ Elo. 01 2008,14:31) kirjoitti
    Alustava ohjelma lisätty ekaan viestiin.
    Kai sauna on lauantainakin käytössä ja lämpimänä?
    V**tu joo... Muokattu viestiin.... Mutta uusia käsiohjelmia en prittaa....
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  21. #81
    Nonni, ollaan tulos perjantaina hyvissä ajoin paikalle ja tietystä syystä pakulla. Jos pk-seudulta päin jollakin tarpeen saada jotain maallista gearia mukaan voi toimittaa sen mulle kuljetukseen perjantaiaamuun mennessä. (ei nyt sit mitään 5xmonttupyörä juttuja, ei mahu niin paljon muitten tötteröiden lisäks..) Takasinkin tulee sitten sunnuntaina.. ehkä. *

    Yhteyttä saapi eemelillä tai sitten soittaa 0409010531
    -- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --
    -- Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät --
  22. #82
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (steme @ Elo. 01 2008,22:42) kirjoitti
    Nonni, ollaan tulos perjantaina hyvissä ajoin paikalle ja tietystä syystä pakulla. Jos pk-seudulta päin jollakin tarpeen saada jotain maallista gearia mukaan voi toimittaa sen mulle kuljetukseen perjantaiaamuun mennessä. (ei nyt sit mitään 5xmonttupyörä juttuja, ei mahu niin paljon muitten tötteröiden lisäks..) Takasinkin tulee sitten sunnuntaina.. ehkä.

    Yhteyttä saapi eemelillä tai sitten soittaa 0409010531
    Loistosetti, pitääpä tuoda tuossa jossain vaiheessa vaatekassit sun kyytiin Kiitos ja kumarrus jo etukäteen...

    Vaimo on tyytyväinen kun sen ei nyt tarvitse raahata reppua selässään
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  23. #83
    suorastaan loistavaa säätä lupailevat viikonlopuksi

    pitääkö sinne autolla lähteä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  24. #84
    Lainaa (Salmon @ Elo. 05 2008,08:42) kirjoitti
    suorastaan loistavaa säätä lupailevat viikonlopuksi

    pitääkö sinne autolla lähteä
    Onneks ei ole matkaa haapasaareen kuin n.35km, vois edes kuivana päästä sinne asti...
    Honda CBR 600 F4i -05
  25. #85
    Lainaa (Salmon @ Elo. 05 2008,08:42) kirjoitti
    suorastaan loistavaa säätä lupailevat viikonlopuksi

    pitääkö sinne autolla lähteä
    Pitää
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  26. #86
    Lainaa (Sumppa @ Elo. 05 2008,14:05) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Elo. 05 2008,08:42) kirjoitti
    suorastaan loistavaa säätä lupailevat viikonlopuksi *

    pitääkö sinne autolla lähteä *
    Pitää
    juu, alkaa tuo ratakummeilla varustettu R6R olla yhä etäisempi vaihtoehto matkustamiseen näillä ennusteilla...

    Autolla siis

    //Andyy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  27. #87
    Lainaa (AnDy @ Elo. 05 2008,14:57) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Elo. 05 2008,14:05) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Elo. 05 2008,08:42) kirjoitti
    suorastaan loistavaa säätä lupailevat viikonlopuksi

    pitääkö sinne autolla lähteä
    Pitää
    juu, alkaa tuo ratakummeilla varustettu R6R olla yhä etäisempi vaihtoehto matkustamiseen näillä ennusteilla...

    Autolla siis

    //Andyy
    joo, kyllä tämmöiset "tosimotoristit" joutuu lähtemään autolla

    tosin oli rouvan kanssa puhetta, että hän tulisi huoltoautona paikalle vasta lauantaina. pitänee ajaa kuitenkin sateessa. Riders on the storm
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  28. #88
    fuk...ehkä ton vielä sateessa ajelis, mutta rapulassa takas kotio?! Vaan eipä sitä sunnuntain säätä vielä tiedä.
  29. #89
    Aattelin jo että olen ainut joka, jättää pyörän kotiin ja tulee autolla. Mietin tossa että onko joku lähössä täältä uudelta maaltapäin ja haluais kyytiin tai sitten pääsiskö jonkun auton kyytiin? Kun tuntuu pöljälle jos täältä päin on muitaki menossa, ni että kaikki ajaa sinne omalla autollaan. Voin ajaa sitte sunnuntaina pois sieltä ja vaikka menomatkankin ei tee tiukkaa
    <p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
  30.  
  31. #90
    Lainaa (bikergirl79 @ Elo. 05 2008,18:24) kirjoitti
    Aattelin jo että olen ainut joka, jättää pyörän kotiin ja tulee autolla. Mietin tossa että onko joku lähössä täältä uudelta maaltapäin ja haluais kyytiin tai sitten pääsiskö jonkun auton kyytiin? *Kun tuntuu pöljälle jos täältä päin on muitaki menossa, ni että kaikki ajaa sinne omalla autollaan. Voin ajaa sitte sunnuntaina pois sieltä ja vaikka menomatkankin ei tee tiukkaa *
    pääsetkös lähtemään het perjantaina aamupäivällä? jos luvataan sadetta niin mieki oon menossa kotilolla...
    niin ja muutkin saa pomppia kyytiin... torstai-illalla lyödään täällä lukkoon millä mennään, kun nähdään viikolopun sää...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen