Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 247:sta
  1. #121
    Lainaa (R2-D2 @ Kesä. 05 2010,12:27) kirjoitti
    Ihmettelen kyllä vähän ihmisiä joilta rengas loppuu kesken ajon tai ketjut on rutikuivat. Vaikkei mopon laittelusta välittäisi yhtään, noi on perusjuttuja, jotka pitää vaan olla kunnossa. En mäkään muusta välitä kuin että tankissa on bensaa, renkaissa pintaa ja ilmaa ja ketjuissa rasvaa.

    No. Kukin tyylillään, vaikka sitten sateella tien pientareella tai pusikossa.
    Nii, siin on mulla ainakin käyny sillä lailla että se pinta on renkaasta hävinny tosi nopeesti sitten kun se lähtee häviämään. Se on mun mstä ollu sadasta-parista sadasta kilsasta kiinni että rengas loppuu. Että siis, kun kotoo lähtee ajolenkille, ja vaikka näkee että "kohta se rengas loppuu" niin se tulee toisissa renkaissa aika yllättäen se vika raja vastaan. Ja kyllä varmasti jokainen jolla ketjuvetonen on rasvaa niitä ketjuja. Mulla kävi niin että olin edellisenä iltana rasvannut ketjut, mutta Markon mstä ne oli kuivat. No, sitte ne rasvattiin uudestaan.

    Vaikka mun huoltotoimenpiteet pääsääntöisesti rajoittuu siihen että visiteeraan huoltoliikkeessä apaut kolmen viikon välein niin kertaakaan en ole ollu puskassa tai tien pientareella, en sateella, auringolla, pakkasella. Vaan ehtiihän sitä vielä, kausi vasta aluillaan ja vasta 19 tkm on tälle kaudelle kilsoja mittarissa
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  2. #122
    (poistettu tili)
    Lainaa (Anu2009 @ Kesä. 24 2010,13:18) kirjoitti
    Nii, siin on mulla ainakin käyny sillä lailla että se pinta on renkaasta hävinny tosi nopeesti sitten kun se lähtee häviämään. Se on mun mstä ollu sadasta-parista sadasta kilsasta kiinni että rengas loppuu. Että siis, kun kotoo lähtee ajolenkille, ja vaikka näkee että "kohta se rengas loppuu" niin se tulee toisissa renkaissa aika yllättäen se vika raja vastaan.
    Niinhän ne kuluu kaikilla muillakin. Näyttää "hyvältä" ja hups.

    Eihän kotinurkilla niin ihme juttu olekkaan. Joitakin vuosia sitten kaverin kanssa lähdettiin Norjaan. Mulla uudet renkaat kuten aina, sen mielestä sillä "ihan hyvät". Sitte se ajo ensin kankailla, sitte verkoilla. Ja sellainen rengaskoko ettei sitä helposti löydäkkään. Sitte ajoi Ruotsin puolelle, ja jäi pariks päiväksi Karlstadiin odotteleen rengasta. Puoli reissua pilalla, ja aika kallis rengas.



  3. #123
    Lainaa (R2-D2 @ Kesä. 24 2010,13:39) kirjoitti
    Niinhän ne kuluu kaikilla muillakin. Näyttää "hyvältä" ja hups.
    No mutta sepä se, se raja että tulee se hups pitää jokasen ite asettaa. Tässä on vaan se että mulla menee 4-5 settii renkaita kaudessa ja en mä huvikseni Markolle (tai minne tahansa muuallekaan) niitä rahojani kantele, se on kuitenkin 350-400 euroa per setti. Mieluusti ajan renkaat siihen malliin että se on niillä kintailla, ja sitten vaihtamaan. Joskus sit lipsahtaa sinne kankaille... Pitempään reissuun en lähtis, mutta Uudellamaalla voi hyvin pörrätä eestaas.

    Eikä ne aina ihan hyvältä ees näytä, mullakin on semmonen outo parin sentin viilto 6 tkm ajetuissa renkaissa. Mistä hitosta sekin on tullu ja mitä se voi aiheuttaa niin ei hajuakaan. Mutta kun siellä toistaseks ilmat pysyy niin enpä jaksa mennä vaihtamaan. Ajellan ja jos se sit poksahtaa kesken ajon niin sittehän sille ei enää voi mitään

    Ja ajelusta puheenollen, pitääkin kerää kimpsut kasaan ja lähteä jussin viettoon pk-ajojen siivittämänä. Heippa!
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  4. #124
    Muistakaa varalta jos *on viilto renkaassa, se voi ajossa puhjeta ja jos olet esim. motarilla niin voi käydä niin että se on laakista kaiteessa ja henki pois, uus gummi on aina halvempi ja hauskempi olla... Hyvää Jussia kaikille!



  5. #125
    Ruusuja täältäkin Kumiveikolle
    Yamaha FJR 1300 -03
    FIN-EST-LV-LT-PL-CZ-SK-A-I-CH-D-DK-S-N-NL-B-F
  6. #126
    + 1

    Tänään uudet gummit alle.

    Sepällä oli käsi paketissa, apumies hoiti homman.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  7. #127
    Iso käsi Markolle, kun sain tänään uuden renkaan


    Olihan se 500 km ajettu jo aikakin vaihtaa, perkeleen naula
    KTM SD R 2012
    KTM Super Duke (2011)
    Suzuki GSX 750F (2008-2011)
  8. #128
    Markolle plussaa Intikan eturenkaan vaihdosta!
    <p>Vanha patu..</p>
  9. #129
    Ite pääsiäislauantaina huomasin, että takanen on kerenny menemään jo perjantai-ajojen myötä kankaille. Onneksi tästä tilanteesta noin tunti myöhemmin oli jo uusi takanen alla, kun kävin kumiveikolla kääntymässä! Taidan etusenkin käydä siellä myöhemmin vaihtamassa.
    Suzuki GSX-R 750 K6
  10. #130
    Kumiveikolle ISO PLUS + kun sain ajaa oven taakse viime sunnuntai aamuna klo 10.20 irtorenkaan kanssa.
    Puoli tuntia myöhemmin rengas oli alla ja matka jatkui kohti letkan lähtöpaikkaa... Olin jopa 4min ennen lähtöä paikalla!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  11. #131
    Markolle lämmin kiitokseni jälleen erinomaisesta palvelusta. Kawa sai alleen uudet Metzelerin M5:t ja kyllä ny kelepaa taas lähtee matkaan.

    Mukava asioida yrityksessä jossa aina on mukavan letkeä hyvä meininki...
  12. #132
    Aiemminkin olen Kumiveikkoa kehunut; mutta eipä koskaan voi liikaa kehuja tulla. Uusi rengas alla ja kärsivällisesti tuo Marko jaksaa rupatella niitänäitä. Taitaa sekin olla välillä raskasta kun kaikilla on paljon asiaa renkaanvaihdon yhteydessä ja töitäkin pitäis siinä samassa tehdä
    Mutta taas; täsmällisesti ja nopeasti uusi gummi alla ja taas mennään .
    T7
  13. #133
    Himasta kaffi loppu ja sit piti aloittaa päivä ilman sitä kun ei jaksanut lähteä kaffia ostamaan
    Mut renkaan vaihdon yhteydessä sai juoda pari kupillista ja jatkaa matkaa uudella renkaalla
    palvelu +10
    Horo Elää !
  14. #134
    Nyt löytyi paikka, missä vaihtuu pyörien renkaat jatkossa! Kohdallaan olevat hinnat ja renkaan valkkaaminen suosituksen perusteella onnistui duunista sähköpostilla ja vaihtoaika saatiin sovittua joustavasti!

    Loistopaikka.

    Yamaha DT 125 - Suzuki GSX-F 600 - Ducati SS 900 - Kawasaki ZZR 1400 - KTM 990 SMR- CB1000r - Moto Morini Corsaro 1200 Veloce
  15. #135
    Myös täältä plussat palvelusta ja työn suorituksesta.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  16. #136
    Itekki kävin tossa eilen uudet kumit Duke III vaihtamssa. Palvelu oli hyvää ja kumitkin saatiin alle hyvään hintaan. Sähkökatko meinas sotkea hommat, mutta onneks palasivat siinä tunnin odottelun jälkeen. Tarjosipa kaveri vielä skootteriaan lainaks että olis päässy kotiin odottelemaan.

    Kympin palvelu kokonaisuudessaan. Suosittelen.
  17. #137
    Tänään kävin uudet nakit laitattamassa. Tehokas kaveri ei voi kun kehua ja kahviakin sai odotellessa.
    Kawasaki ER-6N -05 (ex)
    Triumph Daytona 675 -06 (ex)
    Husqvarna 610 SM -08
  18. #138
    Oho, täällä on tällänenkin viestiketju. Siispä, pari rengasta KumiVeikolla laitattaneena en voi sanoa muuta kuin homma toimii ja hinnatkin on kohdallaan! Suosittelen varauksetta!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  19. #139
    Nyt on HDssakin uudet kumit alla!
    Iso +
    <p>Vanha patu..</p>
  20. #140
    Zetori sai aamulla Markon luona alleen uudet Pirellin Diablo ROSSO II:set, testiajo himaan Veikkolasta maistui oikein hyvältä, pyörä kääntyy kuin ajatus...iso käsi Markolle mukavasta juttutuokiosta renkaidenvaihdon lomassa.
  21. #141
    Kumiveikko saa myös minulta suositukset! Eilen sai Kawa uudet renkaat alle ja kyllä oli kiva kurvailla ilta!
  22. #142
    Lainaa (Ellu* @ Heinä. 29 2011,08:22) kirjoitti
    Kumiveikko saa myös minulta suositukset! Eilen sai Kawa uudet renkaat alle ja kyllä oli kiva kurvailla ilta!
    Kah,minähän se siinä kävin tinkimässä kun etusta vaihdoit...
    Elämäntapatyhmä
  23. #143
    Tänään vaihtui Ceebraan uudet Pirellin Diablot, aukiolo oli joustavaa kun sovittiin erikseen sekä kahvit ja röökit tarjottiiin. Mukavaa jutusteltavaa riitti renkaista talon rakentamiseen.
    ZZR 1400 2008
  24. #144
    Jossain vaiheessa kuluneella viikolla meni poulikuntoisesta takarenkaasta metalliromua läpi.
    Soittelin eilen Kumiveikolle ja sovittiin renkaanvaihto tälle päivälle.
    Mopossa uudet renkaat alla ja taas kerran loistavaa palvelua

    Kiitokset Markolle ja palataan taas..

    - Kari



    BMW HP2 Megamoto -07
  25. #145
    Kevät tuli
    lumi suli
    puro sanoi
    puli puli


    (taas on hyllyt täynnä renkaita)


    Make

    http://road-trip.michelin.fi
    Viimeksi muokannut: mopedman; 09.03.2012 klo 13:00.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring
  26. #146


    Harrikan takakumi vaihtui sutjakkaasti enkä hintaakaan pitänyt kovin pahana. Taitaa tulla asiaa uudestaan etugummin merkeissä.
  27. #147
    Onnistuuko tuolla Ducatin mono-vanteelle laitto ja tasapainoitus?
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  28. #148
    Kysyppä Markolta suoraan verstaalta.....
  29. #149
    Jonkun foorumiviestin pohjalta soittelin Veikkolaan tänään ja iltapäivällä ajelin irtovanne auton peräkontissa ilman ajanvarausta paikalle. Rengas odottaessa vanteelle ja hinta erittäin suotuisa 15 e. Kaikkien vianorien ja euromasterien rinnalla arvostan suuresti moista pienyrittäjän pajatoimintaa ja tiedän taatusti, missä jatkossakin käyn renkaani vaihdattamassa. Luultavasti seuraavalla myös itse rengas otetaan Kumiveikon hyllystä.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  30.  
  31. #150
    PR 3 set kumiveikon hyllysta Rexiin alle kafferit join odotellessa. Homma toimii erinomaisesti, palvelu on hyvää ja edullista.
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen