Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 127:sta
  1. #31
    Vihreä kuski vihreällä pyörällä ilmoittautuu Mä sain kunnian olla hidasteena siellä, mutta ajoin kyllä mielestäni rajoitusten mukaan. Ei siinä mitään, kiitos kuitenkin etu- ja takapään miehille vaivannäöstä ja toivotaan että kaikki pääsis ajelemaan nopeudeltaan tasoisessaan seurassa.

    Toivottavasti mä en nyt ollut se ongelma siellä? Tuntui vaan siltä että edellä mennään aika lujaa. Jos vauhti oli normaali niin sittenpä tiedän kerätä kokemusta ennen kuin yritän uudestaan.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  2. #32
    Noup , sun vauhti oli just hyvä mun taidoille (-:

    Oli vaan ikävää että sit myöhemmin eksyttiin letkasta.

    Ehkä jo ensikerralla menee paremmin.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  3. #33
    Normaaleissa torstaisissa pk-ajeluissa on mukana ihan kaiken tasoista ajajaa. Nopeimmat menee kärjessä ja hitaat tulevat perässä. Kukaan ei jää hunningolle mikäli jokainen pitää huolen että risteyksissä oottaa takana tulevaa. Se on ihan se ja sama mikä rossi siellä letkaa vetää..

    Tän päiväsen ajelun perusteella kysyntää tuntuisi olevan letkalle, jossa ajellaan vähintään 20km/h alle rajoitusten.
    Jos pyörän käsittelytaidot ovat sitä luokkaa ettei suorallakaan uskalla kuuttakymppiä päästellä, niin autokoulusta saa kyllä preppaustunteja.

    Ottaa vaan päähän tää uutena ilmiönä tullut kitinä näistä ajeluista, ja kun vika on mukamas aina vetäjässä..
    Sillon kun jossain kokoonnutaan ja vetäjää peräänkuulutetaan, niin eipä moni ilmottaudu vapaaehtoiseksi. Joten sieltä vaan rohkeesti ei-niin-rossi vetämään, ja johan ajaa koko letka sinun tahtiasi.

    TeeÄrrälle kiitokset vedosta; vauhti oli sopivaa maisemien katselua
    Ens kerralla sitten vaan ne makkarat mukaan, niin aika kuluu kivemmin ootellessa..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  4. #34
    Valitusta , vikinää... (-:

    Niinkun mainitsin , mun eka letka-ajo , joten ei ihan ollut tiedossa mitä olis vastassa.

    Kaikki me on joskus oltu aloittelijoita.

    Kyllä se taito tästä kaikilla paranee.

    Enskerralla jo tietää kui tää käytännössä menee.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  5. #35
    Eikös se mee niin että jos risteyksessä ei oo merkkaajaa niin siitä ajetaan suoraan? Jos letka on kääntynyt niin sillon siihen se viimenen jää ja kattoo että seuraava näkee minne on menty.
    S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
  6. #36
    Enpä ole samaa mieltä Ärrättären kanssa hänen kommentistaan: (paste-copy-paste)

    -------------------------------------------------------------
    Tän päiväsen ajelun perusteella kysyntää tuntuisi olevan letkalle, jossa ajellaan vähintään 20km/h alle rajoitusten.
    Jos pyörän käsittelytaidot ovat sitä luokkaa ettei suorallakaan uskalla kuuttakymppiä päästellä, niin autokoulusta saa kyllä preppaustunteja.

    Ottaa vaan päähän tää uutena ilmiönä tullut kitinä näistä ajeluista, ja kun vika on mukamas aina vetäjässä..
    Sillon kun jossain kokoonnutaan ja vetäjää peräänkuulutetaan, niin eipä moni ilmottaudu vapaaehtoiseksi. Joten sieltä vaan rohkeesti ei-niin-rossi vetämään, ja johan ajaa koko letka sinun tahtiasi.
    -------------------------------------------------------------
    Mielestäni ko. kommentin antaja ei ollut oikeassa ryhmässä ajamassa!? Olihan tarkoitus ollakin rookie/köröttelyryhmä. Ko. lady ajaa radallakin sangen taidokkaasti eli sellaisen ajajan paikka on jossain muualla kuin aloittelevien motoristien porukassa!?
    Tuollainen kommentti ei ole hyvää mainosta .ORGin kimppa-ajoista aloitteleville motoristeille. Jokainen siis laittakoon ko. kommentin omaan ööö.... "mieleiseen kategoriaansa"!
    Jokainen ajaa omien taitojensa mukaan. Jos omaa ajokortin, hänellä on oikeus ajaa liikenteessä mieleistään nopeutta omien ajotaitojensa puitteissa. Tämä koskee (IMHO) myös .ORGin "Köröttelyajoja"! Sellaisestahan oli nytKIN kyse!
    Toivottavasti rookiet eivät tästä säikähtäneet. Toivotaan että Rimmon jaksaisi vielä vetää rookie ajoja. Määkin voisin harkita, jos kelpaan moiseen, mutta siellä sitä vasta hiljaa mentäisiinkin! Oma aika viikolla menee kaivannaisteollisuuden jatkuvuuden hyväksi, mutta eiköhän sitä joku la-su löytyisi aikaa?
    Ei kuitenkaan ruveta tukkanuottasille, vaan ajellaan sillee että henkikulta ja terveys säilyy! Kivaahan tämä joka tapauksessa on.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  7. #37
    Lainaa (Fresh @ Touko. 25 2008,17:51) kirjoitti
    Eikös se mee niin että jos risteyksessä ei oo merkkaajaa niin siitä ajetaan suoraan? Jos letka on kääntynyt niin sillon siihen se viimenen jää ja kattoo että seuraava näkee minne on menty.
    Noinhan se pitäisi olla juu, mutta ei vaan mennyt tollee....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  8. #38
    Ei tässä nyt vetäjää/nopeampaa letkaa varmaan kannata syyttää, joku tyrä vaan unohti risteykseen jäädä venttaamaan.

    Oli mun toinen ORG ajo ja meno oli kyllä raisumpaa kuin viime Torstaina Vauhti oli ihan hyvä mun mielestä ja korostan vielä että mulla on kortti ollu vasta vajaa 3 viikkoa. Toi oli ihan hyvä että on kaks letkaa, hitaampi ja nopeampi.

    Kärkiletkan "luukutus" ei ketään pudota kärryiltä. Jos vaan kaikki luottais että siellä risteyksessä kyllä odotetaan!

    Edit: Kiitti vaan vielä vetäjälle! Kiva että reitit tuntevat lähtevät ohjastamaan cityjuntteja mutkateille



    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
  9. #39
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 25 2008,17:55) kirjoitti
    Toivottavasti rookiet eivät tästä säikähtäneet. Toivotaan että Rimmon jaksaisi vielä vetää rookie ajoja. Määkin voisin harkita, jos kelpaan moiseen, mutta siellä sitä vasta hiljaa mentäisiinkin! Oma aika viikolla menee kaivannaisteollisuuden jatkuvuuden hyväksi, mutta eiköhän sitä joku la-su löytyisi aikaa?
    Ei kuitenkaan ruveta tukkanuottasille, vaan ajellaan sillee että henkikulta ja terveys säilyy! Kivaahan tämä joka tapauksessa on.
    Olen ilmeisesti ymmärtänyt väärin sen, että Rookie-ajeluiden piti olla olla vain yksi tapahtuma, jonka jälkeen kyseisten aloittelijoiden on helpompi tulla normi torstai-ajeluille..
    Suurin osa porukasta joka päivittelee orgin letkojen vauhtia, ei ole torstai-ajeluilla edes käynyt. Eikös se ole omiaan nostamaan kynnystä tulemaan paikalle, kun aloittelijat täällä päivittelee kamalia matkavauhteja.

    Eikä mun kanssa tarviikaan olla samaa mieltä, enkä vedä siitä herneitä nenään, enkä myöskään kirjoita tätä paskanjauhantaan. Tätä menoa nää ajeluketjut voisi kaikki siirtää suoraan sinne. Alkaa ihan tosissaan mennä maku näistä ajeluista..
    En tiedä mikä on oleellisesti muuttunut, mutta aiemmin kaikki oli suht tyytyväisiä.

    Ja sivuhuomautuksena; en edes ajanut itse tänään. Oltiin miehen kanssa ensimmäistä kertaa treenamassa kaks päällä ajoa.
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  10. #40
    Niin... vapaaehtoistahan tämä kaikki on - niin ajelut kuin tänne kirjoittelukin. Mää harrastan mopoilun lisäksi aika montaakin muuta juttua. Kun mopoilu ei nappaa, teen sitten jotain muuta. Vaihtelu virkistää.
    Ja vielä vähän rookieajoista; jos sellaisiin on tarvetta, niin viestiä vaan tänne. Markkinatalouden lait yltänevät tännekin?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  11. #41
    Tuli mieleen että briefingiä ei tainnu alussa olla? Saattanu osaltaan vaikuttaa siihen että joku ei osannut jäädä odottamaan.
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
  12. #42
    Ihmetys syntyi nyt lähinnä siitä että ROOKIE*-ajossa jäi rajoituksen mukaan (huom ei siis 20km/h alle) ajamalla pahasti jälkeen suurimmasta osasta porukkaa ja lopulta sitten viimeinenkin odottaja oli kyllästyttyään(?) jatkanut matkaansa.

    Nopeudesta ja käsittelytaidosta uhoaminen on yo. seikat huomioiden mielestäni turhaa, mutta viesti meni perille. Olin siis väärässä paikassa, anteeksi häiriö. Tarkoitus ei ollut vikistä, ainakaan vetäjille, kiitos vielä kerran heille. Nähdään ehkä joskus tulevaisuudessa.

    * ks. esim ketjun otsikko ja ensimmäiset viestit.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  13. #43
    Lainaa (Ärrätär @ Touko. 25 2008,17:37) kirjoitti
    Normaaleissa torstaisissa pk-ajeluissa on mukana ihan kaiken tasoista ajajaa. Nopeimmat menee kärjessä ja hitaat tulevat perässä. Kukaan ei jää hunningolle mikäli jokainen pitää huolen että risteyksissä oottaa takana tulevaa. Se on ihan se ja sama mikä rossi siellä letkaa vetää..

    Tän päiväsen ajelun perusteella kysyntää tuntuisi olevan letkalle, jossa ajellaan vähintään 20km/h alle rajoitusten.
    Jos pyörän käsittelytaidot ovat sitä luokkaa ettei suorallakaan uskalla kuuttakymppiä päästellä, niin autokoulusta saa kyllä preppaustunteja.

    Ottaa vaan päähän tää uutena ilmiönä tullut kitinä näistä ajeluista, ja kun vika on mukamas aina vetäjässä..
    Sillon kun jossain kokoonnutaan ja vetäjää peräänkuulutetaan, niin eipä moni ilmottaudu vapaaehtoiseksi. Joten sieltä vaan rohkeesti ei-niin-rossi vetämään, ja johan ajaa koko letka sinun tahtiasi.

    TeeÄrrälle kiitokset vedosta; vauhti oli sopivaa maisemien katselua
    Ens kerralla sitten vaan ne makkarat mukaan, niin aika kuluu kivemmin ootellessa..
    Ei taida asia sen enempää kuulua mulle, mutta kun näin ensimmäisen kerran ilmoituksen Rookie ajot niin ajattelin että aivan loistavaa että joku viitsii ja jaksaa järjestää tälläisen jutun. Vastaavanlaista oli piipun ajot silloin joskus. Pääseee uudet kuskit, joilla ei ole ajotaitoa, mukaan lenkeille. Juttelin jonkun kanssa että toivottavasti linja pysyy, että porukkaan ei eksy kuskeja joiden vauhti sekoittaa ryhmää. No niin taisi käydä
    Eikö näitä Rookie ajoja voida nimenomaan pitää sellaisina kun ne on suunniteltu.
    Varmaan sinuakin Ärrätär, saattaisi hieman mietityttää jos olisit ensimmäistä kertaa mukana ajamassa, ja sut jätettäisiin letkasta ja jälkikäyeen joku haukkuisi sut kitisijäksi foorumilla...Loisto meininki.

    Ja sunshine kyllä sä olit oikeassa paikassa, harmi että kävi näin.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  14. #44
    Lainaa (sunshine @ Touko. 25 2008,19:02) kirjoitti
    Olin siis väärässä paikassa, anteeksi häiriö. Tarkoitus ei ollut vikistä, ainakaan vetäjille, kiitos vielä kerran heille. Nähdään ehkä joskus tulevaisuudessa.
    Oltiin ihan oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

    Näin vain kävi tällä kertaa.

    Mennään vaan mukaan seuraavaankin Rookie-ajoon, jotta opitaan homma ajan kanssa.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  15. #45
    Lainaa (Sytky @ Touko. 25 2008,19:19) kirjoitti
    Lainaa (sunshine @ Touko. 25 2008,19:02) kirjoitti
    Olin siis väärässä paikassa, anteeksi häiriö. Tarkoitus ei ollut vikistä, ainakaan vetäjille, kiitos vielä kerran heille. Nähdään ehkä joskus tulevaisuudessa.
    Oltiin ihan oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

    Näin vain kävi tällä kertaa.

    Mennään vaan mukaan seuraavaankin Rookie-ajoon, jotta opitaan homma ajan kanssa.
    HYVÄ KOMMENTTI! Just noin. Asenne on kohdallaan. Kukaan rookie ei mokannut eikä ollut väärässä paikassa, vaan öööö.... joku muu juttu meni mönkään. Uusiksi otetaan!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #46
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 25 2008,16:43) kirjoitti
    Ja mynningöllehän se vähän meni taaaaaaaaas kerran siitä syystä, että ei jääty odottamaan letkan käännöspaikkaan hitaammin ajavaa kaveria! Hävetkää edes muodon vuoksi! Tämähän oli nimenomaan köröttelyajo! Vetoporukalle risuja, että innostuitte luukuttamaan liikaa! Meitä jäi 6 mopoa jälkeen. Jouduimme toteamaan, että homma jäi kesken meidän osaltamme. Vastuu takimmaisen letkassa pysymisestä on häntä edeltävällä mopolla! Hänen velvollisuus on jäädä odottamaan siihen paikkaan, mistä letka kääntyy! Kyllä tästä on jauhettu ziljoona kertaa!

    Terv. Peräsmies ttuttu
    Se olin minä joka olin siinä risteyksessä vikana ja oisin tietty stopannu siihen odottaa, mut sit huomasin, et koko porukka oli stopannu sinne 50 metrin päähän (Vihdin keskustassa) joten ajelin jonon jatkoks ja ajattelin, että täs sit odotellaan muita (oisitte ihan varmasti nähneet meijät)
    Yks kaks keula lähtikin liikkeelle... Huuda siel nyt sitte kaikkien pörisevien mopojen yli, et "hei, loput puuttuu"
    Joten en ota yksin syytä niskoille moisesta. Ikävää silti kaikille
    "musta surma" lähti teitä loppuja viel jäljittää, kun oltiin jo vedelty jonkin matkaa ja pysättiin seuraavan kerran.

    Vauhti oli tosiaankin aivan liian "kova", kun mukana oli mm. sellasia, joilla ollu kortti/mopo vasta 3 viikkoa!

    Lopuksi menin Kauklahteen kahville yhden hemmon kanssa (suitsa 1400), kun alkupää hävis horisonttiin Veikkolan jälkeen ja todettiin, jotta aika vauhti on, jos varsinkin leipä on kiinni ajokortista. 60:n alueilla mulla oli sata lasissa monasti, jotta edes jotenkin oli matkassa mukana (paljon oli alkupäässä?)

    Tänään mentiin näin ja kandee tosiaan "liittyy" seuraavaks sellaseen porukkaan, jossa vauhti passaa kaikille.

    Kurjinta on, jos tarvii "ylittää" omat ajotaidot sen takii, et pysyy vaan jonkun kokeneemman perässä. Siinä voi lepikko raikaa aika hätäseen
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  17. #47
    Kiitos vetäjälle ja uusille tutuille. Tosin olisi ollut mukavaa jos tosiaan olisi risteystilanteet mennyt kuten kahtena edelliskertana ollessani mukana. Harmillisia sinänsä nuo T-risteykset jollaisessa eksyttiin, niistä kun ei voi ajaa suoraan kuten X-risteyksessä joista ajetaan suoraan ellei toisin mainita. Juuri T-risteyksessähän pitää tuo suunnannäyttö tapahtua. Häntäpään yhtenä eksyneenä ajelin kuitenkin hieman yli kuin alle rajoitusten, joten en usko, että olisimme kauhean paljoa hidastelleet.
    Menkööt tämä oppimisen merkeissä, sitähän tällä ajolla oli tarkoitus saada.
    Hyvä että oli "huoltojoukot" mukana jonon viimeisinä ja hoitivat hommansa.
    Opetellaan vielä joskus toistekin....jooko
    Rakentavassa hengessä -okie
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

    BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
  18. #48
    Joo, jottei menis ihan plörinäks koko tää homma ja ajatuksen alkuperänen tarkotus, niin näitä järjestetään ihan varmasti uudestaa ja sitte ei "ajella miljoonaa"
    Minä ja Hessu (V-Maxilla) voidaan järjestää sellaset ajelut, jossa voi kaikki uudet/alottelevat tulla mukaan ihan vapaasti ja ilman "paineita".
    Tunnetaan sen verran mutkateitä ja pidetään vauhti sellasena, et kaikilla on kiwaa
    Näille "Rosseille" on nyt ihan omat tapahtumat, joten ihan selvästi on "kysyntää" vähän rauhallisemmalle meetinkille..vai?

    Saa laittaa privaa ne ketkä haluaa moiseen osallistua, niin järkätään jotain kivaa.
    Ja toi Petikon ABC pysykööt lähtöpaikkana.
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  19. #49
    Tosi sääli että porukka hajosi. Luulisin että osa ongelmaa syntyy myös siitä kun letka venyy ja väliin tulee jostain kotilo tms josta ei heti pääse ohi ja sitten kun yksitellen pääsee ohi niin täytyy vedellä reipasta vauhtia, jotta saisi edellä ajavaan edes näköyhteyden. Sovitaan että ei syytellä ketään kaikkihan me siellä mukana oltiin. Otetaan uusiksi vaan.
    Mitäs luulisitte olisiko mahdollista että porukan vetäjä ja letkan viimeinen vaihtaisi puh numerot ja jos eksymistä syntyy niin soitellaan porukka kasaan.
    GSX 1400
  20. #50
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Touko. 25 2008,19:22) kirjoitti
    Yks kaks keula lähtikin liikkeelle... Huuda siel nyt sitte kaikkien pörisevien mopojen yli, et "hei, loput puuttuu"
    Joten en ota yksin syytä niskoille moisesta. Ikävää silti kaikille
    "musta surma" lähti teitä loppuja viel jäljittää, kun oltiin jo vedelty jonkin matkaa ja pysättiin seuraavan kerran.
    Kun tullaan risteykseen, katso taaksesi. Jos et näe siellä ketään, pysähdy ja odota kunnes näet. Muu letka jatkaa matkaa, joten saatat hetken olla siinä yksin.
    Näin se kaikessa yksinkertaisuudessaan menee.
    Joskus on joutunut odottamaan muutaman sekuntin, joskus vartin..

    Kärkiporukasta lähti yksi mies ajelemaan takaisin Vihtiin päin ja etsimään letkasta jääneitä, vaan eipä löytynyt. Joten kyllä on koitettu huolta pitää.

    Tarkoitukseni ei ole ollut pahoittaa kenenkään mieltä, olenpa vaan esittänyt mielipiteitäni..
    Henk.kohtaisesti toivotan kaikki alottelijat tervetulleeksi torstai-ajeluille ja jos itsellä on pyörä alla, niin voin vaikka jäädä pitämään sitä häntää.
    Tervetuloa sieltä Poristakin matkaan mukaan..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  21. #51
    Ei pysty oleen kommentoimatta, vaikka en ollut tällä kertaa mukana..

    Vähän omituista mutinaa puolin ja toisin..
    Miksi ihmiset eivät oo tyytyväisiä et pääsivät taas kimppa-ajeluille?
    Mun mielestä se on homman idea ja vaikka kuinka laittaa
    rookie leimaa, niin tuonkin sanan voi tulkita monella tapaa..

    Itse ainakin koen olevani hyvin uusi ja 'rookie' tämän
    harrastuksen piirissä..(alle vuosi taulussa) ja sitä lähinnä yrittää imeä oppia näistä ajoista.. Riippumatta mihin tai millä tavalla
    letka etenee. Missään vaiheessa ei homma ole tuntunut hankalalta, letkasta oma paikka fiiliksen mukaan ja
    Jos edellä menee 'rossikopio' tai joku näistä hienosti ajavista leideistä ja takarengas sattuu häviämään horisonttiin, niin ainakin omalla kohdalla olen seuraavassa merkkauspaikassa voinut huoletta kiittää käden heilautuksella näitä edellä menneitä, jotka ovat meikäläistä odottaneet..
    Jos takarengasta ei näy hetkeen, niin onko se kovin paha?
    Ei minusta ole.

    Mitä tulee risteyksien merkkaamiseen, niin voiko sen tärkeyttä korostaa liian paljon? Menee loppujengin ajelut eri poluille, jos tämän unohtaa.. jos muistaa mokanneensa parin minuutin päästä, niin mopo ympäri ja merkkauspaikalle! Kannatan sitä käytäntöä mitä ainakin RIMMON käytti pari kertaa viime kesänä, että joku porukasta kävelee lähtöpaikalla letkan läpi ja muistuttaa risteyksien merkkaamisesta ja että ihan oikeasti muistetaan sitten odottaa takana tulevia. Menee se pari minuuttia ja homma on muistissa alusta lähtien.

    Omasta kokemuksesta voin sanoa, että uudet kurvailijat rohkeasti mukaan! Ja kysykää niitä vinkkejä siihen ajoon, jotkut gurut saattavat jopa ajaa jonkin etapin perässä ja se palaute on kullanarvoista.

    Edit: kirotusv



    GSX-R1000 L0
    GSX1300R Hayabusa K9
    CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
    GSX1300R Hayabusa K8
    CBR600F4i 2003

    "It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
  22. #52
    Ajettiinkos tänään muka kovaa *? Ensimmäisenä ajoi custom-Trumppa perässään kaksipäällä ajava Yamaha. Niiden jälkeen naku-Suzuki ja sen perässä R1:llä minä, "polkupyöräilijä", -niin kuin nikin allakin näkyy. Minun perässä taiteili ensimmäisen ison pyöränsä piikin jälkeen tänä kesänä hankkinut Bemarillaan. Eihän tuollainen kärki voi mennä kovaa *. Vitsivitsi *!!

    Jos hitaampaa ajoa harrastavat kaipaavat joskus vetäjää, niin voisin joskus uskaltautua kokeilemaan *, onpahan siinä aikaa lukea karttaa risteyksissä porukkaa odotellessä.

    Kiitokset kaikille mainiosta seurasta!
    Corvette (5.7) Convertible -93
  23. #53
    Mun mielestä vauhti oli sopivaa ja ajelin siten kärki joukossa.
    Nesteelle tultaessa odotimme hieman loppu joukkoa mutta lopulta he sinne tulivat, missä tämä porukan eksyminen oikein sattui koska siihen saakka itse vielä katselin että minun perässä vilkku nähtiin.

    Ensi kerralla raahaan avokin mukaan vartioimaan loppu letkaa

    Ihan sairaan siistii ajella ajomiesten sekä ajonaisten kanssa, mukavaa sakkia ja sopivan rentoa mulle
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  24. #54
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Mukavaa oli ajella ja tiet oli hienosti valittuja, vahinko että porukka hajosi mutta oppia ikä kaikki.

    Ja joo, olihan sitä vauhtia jonkin verran, ehkäpä seuraavassa rookie-ajelussa hieman rauhallisempi tahti
    Dirty Nasty Furriner
  25. #55
    Lainaa (Kummisetä @ Touko. 25 2008,18:38) kirjoitti
    Tuli mieleen että briefingiä ei tainnu alussa olla? Saattanu osaltaan vaikuttaa siihen että joku ei osannut jäädä odottamaan.
    Jos oli briefing niin meni multa ainakin ohi :P Etenkin kun mukana on jengiä ekaa kertaa niin ei välttämättä ole koko merkkaussääntö edes tiedossa. Letka-ajostahan oli joku hyvä nettisaitti, sitä linkkiä vois viljellä rookie-ajo threadeissä

    Harmi et letka hajosi, mutta muuten oli kiva sessio
    daytona 675
    f800 st
  26. #56
    Tää kaikki "kömmi" meni sitten mun piikkin
    Pilasin 6:n motoristin hyvin alkaneen päivän
    Vetopää vaan unohti 2 kertaa letkan...ekan kerran jo paljon ennen tätä tokaa ja vikaa
    Mun olis sitte varman pitäny jäädä yksin siihen Vihdin keskustaan odotteleen, kun kerta koko revohka oli jo valmiiks tien sivussa venttaamassa. Sit kuiteskin yks kaks alku lähti menee....

    Ja toi ajovauhti on aika suhteellinen käsitys...
    Jokaisen on paree ajaa omien kykyjensä mukaan.



    Jos joku on "Rossi" jo syntyessään, niin
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  27. #57
    Lainaa (Sagitta @ Touko. 25 2008,20:15) kirjoitti
    Missään vaiheessa ei homma ole tuntunut hankalalta, letkasta oma paikka fiiliksen mukaan ja
    Jos edellä menee 'rossikopio' tai joku näistä hienosti ajavista leideistä ja takarengas sattuu häviämään horisonttiin, niin ainakin omalla kohdalla olen seuraavassa merkkauspaikassa voinut huoletta kiittää käden heilautuksella näitä edellä menneitä, jotka ovat meikäläistä odottaneet..
    Jos takarengasta ei näy hetkeen, niin onko se kovin paha?
    Ei minusta ole.

    Mitä tulee risteyksien merkkaamiseen, niin voiko sen tärkeyttä korostaa liian vähän? Menee loppujengin ajelut eri poluille, jos tämän unohtaa.. jos muistaa mokanneensa parin minuutin päästä, niin mopo ympäri ja merkkauspaikalle!
    Itse koen myös olevani selkeä "rookie" varsinkin org- ja letka-ajossa. Tosiasiahan on kuitenkin se että oli sitten kyseessä torstai-ajelut tai vastaavat, niin periaatehan on aina ollut sama: Nopeimmat kärkeen, hitaimmat perään, risteyksestä EI lähdetä ennen kuin seuraava tietää minne suuntaan mennään ect...
    Mielestäni lähtee hommasta koko perusajatus, jos lähdetään jaottelemaan ketkä ajaa letkassa ja koska. Hommahan menisi aivan persiilleen, jos vaikkapa torstain "pk- meetingeissä" ei ajelisi kuin muutama henkilö eli siis ne, jotka ovat näitä wannabe rosseja.
    Vauhtihan oli oikeasti maiseman katselu vauhtia, missä kaikki ei välttämättä pysy mukana, mutta edelleen edellä ajava vastaa perässä tulevasta ja...



    No, niin, no, oli kuitenkin jälleen hauska ajella ja turista kaikesta
    turhista ja suurkiitokset kuntokokkikolmoselle vedoista.
  28. #58
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Touko. 25 2008,21:02) kirjoitti
    Ja toi ajovauhti on aika suhteellinen käsitys...
    Jokaisen on paree ajaa omien kykyjensä mukaan.
    Tuo on juuri niin kuin sanoit.
    Corvette (5.7) Convertible -93
  29. #59
    vaik siel käres vetäs kuin hiljaa niin se keskivaiheella venyy /elää koko ajan se letka esim muiden tiellä likkujien johdosta.. eli vai keulilla olis vakionopeuden säätimet ja nopeus 90kmh niin loppu päässä esim 30 prätkän letkassa saa olla välil 150 hetkellistä mittarissa.. en oo muutamaan vuoteen ollu mukana ku oon tääl saksas duunis mut täytyy tulla kesääl ehkä käy tsekkaa et joko siitä mikä silloin toimi on tullu noin vaikeeta .. rohkeesti vaan jengi mukaan.. kyl siel jossai ootellaan yleensä.. nyt on vaan monienasioiden summana käynyt näin eikä se kenenkään yhden vika ole..
    *cebarimimmille* lohdutuksena..
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  30.  
  31. #60
    Uusiks vaan, hauskaa se oli.
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen