Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 72:een 72:sta
  1. #61
    Lainaa mpuputti kirjoitti Katso viesti
    ... Oletan että reitit on videolle leikattu samassa järjestyksessä kuin niitä on ajettu.

    Yksi kysymys jäi: Videolla kerrot Maurian yli kulkevan reitin olleen suosikki, muttet kerro miksi. Onhan se hieno reitti, mutta kysyn silti että "Miksi?".
    Pätkät ovat aikajärjestyksessä. Dolomiiteillahan tosin kiepuin samoja teitä useampaan kertaan, joten saattaa vaikuttaa sekasotkulta.


    Passo della Mauria. Tätä hehkutin vain sen nimen takia. Taitaa mennä minun oudon huumorin tajun piikkiin.
  2. #62
    Menipä sunnuntaiaamun 2 tuntia leppoisasti videoita katsellessa, hienoa työtä
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  3. #63
    Kesän 2014 reissusta pitkähkö matkakertomus videon muodossa on nyt julkaistu.

    Tälläkertaa edestakaisin ajelua Sveitsi/Itävalta/Italia -kolmiossa (Passo Baremone, Crocedomini, Nockalmstrasse, Splügen Pass, ...).
  4. #64
    Menipä sunnuntai-aamupäivä mukavasti Maurin videoita katsellessa. Kiitos sohvamatkailusta!
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  5. #65
    Jep, kiitokset videosta. Aika monta sadepäivää sulle osui reissulle! Melko samoilla seuduilla ollaan ajeltu mekin viime kesänä mutta vasta Julierpass oli semmonen mikä mekin ajettiin!
    Mahdollisesti jo lukenutkin MP Maailma 2/15 lehdestä jutun? Tai katsellut videoita juutuubista?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #66
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Jep, kiitokset videosta. Aika monta sadepäivää sulle osui reissulle! Melko samoilla seuduilla ollaan ajeltu mekin viime kesänä mutta vasta Julierpass oli semmonen mikä mekin ajettiin!
    Mahdollisesti jo lukenutkin MP Maailma 2/15 lehdestä jutun? Tai katsellut videoita juutuubista?
    Osan videoistasi olen jo katsonut, mutta lehtijuttua en. Se on mennyt jotenkin minulta kokonaan ohi? Kiitos vinkistä.

    Sateita oli tosiaan ihan omiksi tarpeiksi. Comollekkin lähdin sadetta pakoon, mutta reissun ainoa kelien takia ajamaton päivä oli sitten siellä. Tosin myrskyä oli hieno seurata majapaikan ikkunasta (näin jälkeenpäin ajatellen).
  7. #67
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa oh3ch kirjoitti Katso viesti
    Kesän 2014 reissusta pitkähkö matkakertomus videon muodossa on nyt julkaistu.

    Tälläkertaa edestakaisin ajelua Sveitsi/Itävalta/Italia -kolmiossa (Passo Baremone, Crocedomini, Nockalmstrasse, Splügen Pass, ...).
    Hieno video

    Milloin olit reissussa? Itse olin suht samoissa maisemissa juhannus viikolla, enkä juurikaan sateessa joutunu ajaa
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  8. #68
    Mikkä noi ajobyysat sulla oli?
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  9. #69
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Hieno video

    Milloin olit reissussa? Itse olin suht samoissa maisemissa juhannus viikolla, enkä juurikaan sateessa joutunu ajaa
    Videon pätkät ajoittuvat kesäkuun lopusta heinäkuun puoleen väliin.
  10. #70
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Mikkä noi ajobyysat sulla oli?
    Hiki, aurinko ja ajokilometrit ovat syöneet kaikki laput pois. Rukka teksti löytyi, mutta mitään mallitietoa ei ole jäljellä.
  11. #71
    Tuleeko tuosta reissusta myös tekstimuotoinen esitys?
    Nimim. "Liikojen reissukertomuksien kanssa aina pärjää"
    R1150RT -03
  12.  
  13. #72
    Lainaa nelsson kirjoitti Katso viesti
    Tuleeko tuosta reissusta myös tekstimuotoinen esitys?
    Nimim. "Liikojen reissukertomuksien kanssa aina pärjää"
    Pahasti näyttää siltä, että ei tule. Nyt kaikki ruuti meni videon tekemiseen ja kesä on jo ovella. Sorry!
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123