Duunikaveri oli hommannut kyseisen kulkupelin, ensimmäinen ongelma on miten penkin saa aukaistua. Rupee kuulemma bensa olemaan lopussa ja tankille pitäs päästä, mutta ei saa penkkiä auki?
Itse en ole kyseistä skootteria nähnyt, mutta eikö yleensä jossain katteen sivussa ole lukko? Vai onko kenties virtalukossa joku asento, josta penkki aukeaa.
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
jos ei muuten ...niin väkivalloin....myyjäkin voi informoida varmaan....jossain skootterissa etelässä kun olen ajellut, aukesi virtalukosta...(yamaha)
Oikeesti, sanokaa että tää on trolli!?
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Kuulostaa kyllä vitsiltä... ihan simppeleitähän nämä hommat eivät aina ole, mutta kyllä tuollaiseen yleensä löytyy ohjevihkosesta tieto, miten mikäkin toimii..
Fakta tietoa ei tuosta pikku Burgmanin systeemistä ole, mutta ilmeisesti siiinä on vastaavanlainen lukkopesä kuin esim. 650 Burgmanissa ja kaiketi ovat samaa logiikkaa käyttäneet uuteen pikku burgeriinkin? Eli avain lukkopesään, painetaan avainta sisään ja pidetään painettuna ja samalla käännetään avainta vähän myötäpäivään... tällä konstilla tuo penkin lukituksen pitäisi avautua (näin ainakin isommassa burgerissa).
FINBurger
Suzuki AN650 L2 Burgman
No, eihän tämä ole. Kyseinen kaveri on +50v mies, jolla ei ilmeisesti ole kauheesti hajua asiasta. Kysy vaan multa ohimenne töissä, satunko tietämään asiasta. Lupasin yrittää selvitellä.(Cyberias @ Touko. 22 2008,15:45) kirjoitti
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
... ja jos ohjekirja on vielä siellä penkin alla.
Noh, niin no. Landella asuessa sain korjata muuan mopomiehen mopoa päivittäin tallilla. Siinä sitä päiviteltiin päivän kuulumisia, tupakoitiin, ja ihmeteltiin tekniikan ihmeitä. Oli sitten vikaa tai ei... Käske pirauttaa myyjälle, jos ei sitä ole jo tehnyt...(Chris @ Touko. 22 2008,19:15) kirjoitti
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Ongelma oli ratkennut. Penkki tosiaan lähti auki virtalukosta ja ohjekirjakin löyty penkin alta.
Eihän täällä näköjään uskalla kysyä mitään yksinkertaista joka on kaikille muille itsestään selvää paitsi kysyjälle. Aina kuvitellut että täällä ei ne yleisten forumien kusipäät kukkoile mutta...
Korostan vielä että en ole tuo "duunikaveri".
Tulossa ittelle AN 400:n muutaman viikon sisällä. Saksasta. Saksalaisella käsikirjalla! Voisi olla jotain kysyttävää mullakin.
Pää surisee ja suu pärisee.
Kyllä täällä voi kysyä. Maxiskootteristit on leppoisaa porukkaa Mitä tahansa voi kysyä ja mitä tahansa voidaan vastata...
Niin minäkin luulin samanlaisia apinoita olette, kuin muutkin motoristit..(tku @ Heinä. 03 2008,21:28) kirjoitti
Ohhoh, onneva vaan. Muista sitten kertoilla täällä, miltä mopo on tuntunut, kunhan sen saat.(sooda @ Heinä. 03 2008,16:00) kirjoitti
Saksalainen käsikirja? No, mulla on suomalainen. Kysy niin vastaan.
Vaikka ei kait se saksa niin mahdotonta ole. Ainakin seuraavat lauseet ymmärtää korkeajännistystaustalta:
- Himmel, Suzuki Burgman in 6 uhr (voi taivas, burgman kello kuudessa)
- Achtung, Burgman ist los (huomio, Burgman pääsi irti)
- Donnerwetter, wir mussen nicht mit Burgman fahren (ukkosta ilmassa, ei kantsi ajaa Burgmanilla)
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
Burgman on oiva valinta!(sooda @ Heinä. 03 2008,16:00) kirjoitti
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Kiitoksia onnitteluista ja neuvonanto lupauksista. Suomen maahantuoja (periaatteessa sama kuin Saksan maahantuoja, Suzuki Europe) suhtautui nuivasti käsikirjan ostopyyntöihin. Ja tyrmäsivät myös takuukorjaukset mikäli niitä ilmenee. Lienee kuluttajansuojan vastaista.
"Jälleen ensiviikolla" pitäisi pyörän tulla. Oli vähän hankalassa paikassa Suomen liikennöitsijöiden kannalta. *Oon kyllä odottanut enemmän kuin ns. kuuta nousevaa.
Muuten nostan ittelleni hattua. Monen kymmenen vuoden takaisten saksankielen opintojen (n. 1,5 v. ja jos kokeessa sain 4, se tuntui lähes kiitettävältä) antamalla voimalla tein kaupat ilman ulkopuolista apua.
P.S. Nuo Plootun lauseet pitää muistaa!
No varmaan odotat, ymmärrän hyvin. Se on sitten ihan uus mopo, vai?
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
Vuosimalli 2008, otettu käyttöön 2007 ja ajettu 6300 km. Kaatama- ja kaatumaton ja muutenkin kolaroimaton. Alkavalla viikolla pitäisi vihdoin olla rekan kyydissä matkalla kohti Seinäjokea. Toivottavasti tämän viikon lupaukset vihdoin pitävät paikkansa.