Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Lainaa (hondamania @ Elo. 22 2009,00:10) kirjoitti
    Vieläkään ei ole kukaan vastannut miten esim. toi esijännityksen säätö on teknisesti toteutettu. Onko siellä joku sähköinen servomoottori joka jollain jenkasysteemillä kiristää/löysää jousta ? *Tuo vaimennuksen säätö on varmaan jokin sähköisesti ohjattu venttiili ?
    http://hellforleathermagazine.com/2008....ca.html

    Riittääkö?
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  2. #32
    Terveisiä Kissimmeestä! Pitäisiköhän hankkia elämä...

    Comfort on ollut ihan kiva emännän kanssa ajellessa, hän kun on kuskina ihan vasta-alkaja niin aika rauhallisia on olleet tämän kesän ajolenkit. Siinä se Comfort toimii, on mukava. Samoin kuin mukulakivikaduilla. Muuten normal on aika hyvä melkein aina.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  3. #33
    Lainaa (sakuc @ Elo. 22 2009,01:30) kirjoitti
    Lainaa (hondamania @ Elo. 22 2009,00:10) kirjoitti
    Vieläkään ei ole kukaan vastannut miten esim. toi esijännityksen säätö on teknisesti toteutettu. Onko siellä joku sähköinen servomoottori joka jollain jenkasysteemillä kiristää/löysää jousta ? *Tuo vaimennuksen säätö on varmaan jokin sähköisesti ohjattu venttiili ?
    http://hellforleathermagazine.com/2008....ca.html

    Riittääkö?
    Onpas mielenkiintoinen tuo Elastogran -ratkaisu. Ei tosiaan mitään suoraa varsinaisen jousen mekaanista kiristystä vaan tuon ElastoGranin joustavuuden ohjausta. Tulee mieleen että kuinka kauan tuollainen elastinen osa kestää ennenkuin "lässähtää pohjaan", mutta kai sille on hyvät ikätestit tehty.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  4.  
  5. #34
    Lainaa (hondamania @ Elo. 22 2009,09:36) kirjoitti
    Lainaa (sakuc @ Elo. 22 2009,01:30) kirjoitti
    Lainaa (hondamania @ Elo. 22 2009,00:10) kirjoitti
    Vieläkään ei ole kukaan vastannut miten esim. toi esijännityksen säätö on teknisesti toteutettu. Onko siellä joku sähköinen servomoottori joka jollain jenkasysteemillä kiristää/löysää jousta ? *Tuo vaimennuksen säätö on varmaan jokin sähköisesti ohjattu venttiili ?
    http://hellforleathermagazine.com/2008....ca.html

    Riittääkö?
    Onpas mielenkiintoinen tuo Elastogran -ratkaisu. Ei tosiaan mitään suoraa varsinaisen jousen mekaanista kiristystä vaan tuon ElastoGranin joustavuuden ohjausta. Tulee mieleen että kuinka kauan tuollainen elastinen osa kestää ennenkuin "lässähtää pohjaan", mutta kai sille on hyvät ikätestit tehty.
    Ja itse Enduro ESA laatikoista näyttää menevän letku tuonne iskariin, eikä sähköjohtoa, joten holkin säätö on joko öljyllä tai ilmalla, en tiedä kumpi.

    jos se on samantyylistä uretaanipuslaa mitä autoissakin käytetään, veikkaan että elinikä on aika pitkä.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12