Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    eli missä vaiheessa kiristin on kullakin mennyt vaihtoon ja minkälaisilla kilometreillä,omallani ajettu 17tkm. ja on nyt menossa kiristimen vaihtoon,jotenkin vaan tuntuu kovin aikaselta.....
    että shillä lailla...

    suzuki rm 250 07
    suzuki gsx-r 1000k6
    suzuki gsx-r 750 98
    suzuki gsx-r 750 91
    yamaha r6 02 rr
  2. #2
    Aikaselta kyllä tuntuu kilometrimäärään nähden,eikös takuuseen mene.
    Eipä siinä,,,ei tuo kummoinen aparaatti ole ja voipi jumittaa tai muuten olla valmistusviallinen...ei kyllä sais oireilla vielä läheskään noissa kilometreissä.
    Ainoa mikä esim. vanhemmissa oli vikaa,kuollut jousi.kliksiks
    KEPPI-G
  3. #3
    läheisellä suzuki-korjaamolla sanoivat että on vielä vähemmän ajettujakin viety kiristimen vaihtoon,ne on varmaan jotain maanantai kiristimiä ja ei tuo tosiaan maailmaa kaada,pakkohan se joskus on vaihtaa!
    että shillä lailla...

    suzuki rm 250 07
    suzuki gsx-r 1000k6
    suzuki gsx-r 750 98
    suzuki gsx-r 750 91
    yamaha r6 02 rr
  4. #4
    Onko kukaan päätynyt sellaiseen ratkaisuun nimenomaan k5/k6 vatkaimen kiristimen kanssa että olisi laittanut jäykempää jousta siihen? Kiristimessähän harvoin varsinaista vikaa on, vaan jouteri on liian löysä. Kiristelin tuossa joku aika sitten omaani 'manuaalisesti' yhden pykälän ja ketjun kolina rauhoittuikin jonkun verran mutta varsinkin kylmänä pieni rallatus edelleen kuuluu.
    Purettiin äsken kaverin jammusta kiristin ja siinä oli kyllä paljon jäykempi vieteri. Muuten kiristin oli suikin osan kanssa lähes identtinen. Uskaltaisikohan tuohon tökätä vähän tiukempaa jousta....?
    -
  5. #5
    onko toi "manuaalisesti" kiristäminen kovakin operaatio jos koittais kans saisko sen sillä paremmaksi,ainakin hetkeksi?
    että shillä lailla...

    suzuki rm 250 07
    suzuki gsx-r 1000k6
    suzuki gsx-r 750 98
    suzuki gsx-r 750 91
    yamaha r6 02 rr
  6. #6
    Tankki ylös, Pultti irti, jousi pois ja vaikka meisselillä varovasti työntää kiristimen pohjaa että kuuluu naks. Muutaman minuutin homma. Tosin suosittelen käyttämään koko palikan irti, niin ymmärrät sen jälkeen paremmin sen toimintaperiaatteen. ei juuri kestä sen pitempään. Kiristin löytyy pyttyjen takaa vasemmasta reunasta.
    Tässä myös jotain juttua:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=84897



    -
  7. #7
    täytyypä heti huomenissa kokeilla,kiitoksia paljon!
    että shillä lailla...

    suzuki rm 250 07
    suzuki gsx-r 1000k6
    suzuki gsx-r 750 98
    suzuki gsx-r 750 91
    yamaha r6 02 rr
  8. #8
    Korjaan, löytyy siis oikeasta reunasta takaa katsottuna.



    -
  9. #9
    Onko noissa gixxuissa nimenomaan jousipaineella toimiva kiristin eikä öljynpaineella? Tuo Busassa oleva öljynpaineella toimiva on kyllä lähes pomminvarma enkä millään keksi miten tuo voisi mennä ns. rikki.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  10. #10
    On pelkällä jousen voimalla 'kiristävä'.
    -
  11. #11
    Lainaa (Laikkakone @ Kesä. 30 2008,20:49) kirjoitti
    Tankki ylös, Pultti irti, jousi pois ja vaikka meisselillä varovasti työntää kiristimen pohjaa että kuuluu naks. Muutaman minuutin homma. Tosin suosittelen käyttämään koko palikan irti, niin ymmärrät sen jälkeen paremmin sen toimintaperiaatteen. ei juuri kestä sen pitempään. Kiristin löytyy pyttyjen takaa vasemmasta reunasta.
    Tässä myös jotain juttua:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=84897
    tein kuten neuvoit ja ei siinä tosiaan mennyt kun 5min. ja homma oli selvä,kylmänä rallatti noin 15 sekuntia jonka jälkeen ääni loppu kuin seinään,kiitokset vielä!
    että shillä lailla...

    suzuki rm 250 07
    suzuki gsx-r 1000k6
    suzuki gsx-r 750 98
    suzuki gsx-r 750 91
    yamaha r6 02 rr
  12. #12
    Eipä kestä hyvä että hiljeni.
    Joltain kun vielä saisi kokemuksia jäykemmän jousen käytöstä..
    -
  13. #13
    juu eipä tohdi kokeilla ennen kun löytyy varmaa tietoa!
    että shillä lailla...

    suzuki rm 250 07
    suzuki gsx-r 1000k6
    suzuki gsx-r 750 98
    suzuki gsx-r 750 91
    yamaha r6 02 rr
  14. #14
    Lainaa (jarim @ Kesä. 30 2008,20:58) kirjoitti
    Onko noissa gixxuissa nimenomaan jousipaineella toimiva kiristin eikä öljynpaineella? Tuo Busassa oleva öljynpaineella toimiva on kyllä lähes pomminvarma enkä millään keksi miten tuo voisi mennä ns. rikki.
    Ainakin k4 ja k5 malleissa vaikuttais olevan jousiavusteinen, öljynpaineella kiristyvä.Viimeviikolla vaihdettiin kaverin 12tkm ajetun k5:n kiristin ja tällä viikolla meidän k4:n.(30tkm)K4 kiristin oli täysin jumissa ja k5:ssa kiristimen räikkä oli pettäny.
  15.  
  16. #15
    Kiristimelle tulee kyllä öljy, mutta ei taida vaikuttaa kiristykseen, vaan ainoastaan voitelee tuota palikkaa.
    -