Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 259:sta
  1. #1
    minkäslaisia musatulppia kypärän kanssa olette käyttäneet ?
    itselläni on shuberth s1 ,ja ainaskin tavalliset mp3 kuulokkeet ei tule kysymykseenkään . olis mukava taittaa matkaa kun hyvän ja hiljaisen kypärän kans vois kuunnella rokkia .
    fzx-750 ,*xx-02 ,*xx-04 , fjr-04 , lt -05 , gtl -11, gs-12
  2. #2
    Koss kuulokkeita käytän....

    Koss

    Toimii samalla eareina. Toimii itseasiassa tosi hyvin...

    TOMTOM



    Suottaapa ollakkii tai suottaapa olla olemattakii...

    Honda cbr XX 1100 Blackbird -97
    Suzuki gsx750 f -03
    [url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
  3. #3
    S1 Pron sisällä nämä ostettuna tuolta.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  4. #4
    Lainaa (FiJeR @ Touko. 14 2008,20:53) kirjoitti
    S1 Pron sisällä nämä ostettuna tuolta.
    Loistavat kuulokkeet melukkaammassakin kypärässä.
    Road racing aiheinen blogi

    Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri

    ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
  5. #5
    Lainaa (tomtomgsxf750 @ Touko. 14 2008,20:44) kirjoitti
    Koss kuulokkeita käytän....
    Kokeilin ite noita Kosseja, eikä ne toiminu sitten ihan ollenkaan... Jää ihan liikaa korvan ulkopuolelle tuota kuuloketta.
    Sain pari kertaa kypärän päähän, mut siihen se meinas sitten jäädäkin kun tuntu et korvat lähtee kypärän mukana kun ne kuulokkeet tarttu jonnekin kypärän reunaan kiinni samaan aikaan kun toinen pää oli korvassa *
    Varsinkin Schubert S1:n kans olisin varovainen kun siinä on se ns. kaula-aukko niin pirun pieni.
    Aikani suhattuani hommasin Autocomin ja sen jälkeen ei oo tarvinnu säädellä. Rokit kuuluu, puhelin kuuluu, takaritsi kuuluu ja tarvittaessa kuuluu vielä toinen pyöräkin...
    Tietty jos on budjetoinu pelkät kuulokkeet, niin överiks menee *
    Mut älkää ostako noita Kosseja ainakaan postimyynnistä...
    Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite

    Bitit on pc:stä...
  6. #6
    Tollasia Kossin plugeja saa välillä jopa kympillä, ja toimivat hyvin, -kunnes brakaavat. Mulla on kahdet levinny jo lähinnä varmaan sen takia että johdot joutuvat kuulokkeen päässä koville kypärän alituisen päähän-ja-pois vatkaamisen ansiosta. Bassokorostus on myös melkoinen. Eli toimivat mutta kulutustavaraa...
  7. #7
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
  8. #8
    Kossin Plugit, sekä Sennheiserin ööh, oisko ollu joku cx300?
  9. #9
    Lainaa kirjoitti
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
    Mulla kans tollaset Creativet suubertin R1:n kans ja toimii mahtavasti..Kossin spark plugejaki oon kokeillu ja ei kyl ollu nii hyvät mitä mainostetaa..
    Ja takaasi Suikkaan ;)

    Nyt: GSX-R 750 K1

    Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
  10. #10
    Lainaa (lassep @ Touko. 14 2008,21:40) kirjoitti
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
    Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.
    Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana



    Lahjattomat treenaa
  11. #11
    Lainaa (-ShadowMan- @ Touko. 14 2008,21:01) kirjoitti
    Lainaa (tomtomgsxf750 @ Touko. 14 2008,20:44) kirjoitti
    Koss kuulokkeita käytän....
    Kokeilin ite noita Kosseja, eikä ne toiminu sitten ihan ollenkaan... Jää ihan liikaa korvan ulkopuolelle tuota kuuloketta.
    Sain pari kertaa kypärän päähän, mut siihen se meinas sitten jäädäkin kun tuntu et korvat lähtee kypärän mukana kun ne kuulokkeet tarttu jonnekin kypärän reunaan kiinni samaan aikaan kun toinen pää oli korvassa *
    Varsinkin Schubert S1:n kans olisin varovainen kun siinä on se ns. kaula-aukko niin pirun pieni.
    Aikani suhattuani hommasin Autocomin ja sen jälkeen ei oo tarvinnu säädellä. Rokit kuuluu, puhelin kuuluu, takaritsi kuuluu ja tarvittaessa kuuluu vielä toinen pyöräkin...
    Tietty jos on budjetoinu pelkät kuulokkeet, niin överiks menee *
    Mut älkää ostako noita Kosseja ainakaan postimyynnistä...
    ...sama juttu täällä - hampaat irvessä käytän kosseja, mutta joka kerta on korvat "verillä" kun painaa pahasti. Äänenlaatu tosin loistava.
    CBR 1100 XX
  12. #12
    Lainaa (lassep @ Touko. 14 2008,21:40) kirjoitti
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
    olis ainakin hinnaltaan mallia järkevät..
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  13. #13
    Mulla ei Koss:it mennyt korviin niin, että olis edes paikallaan ollessa pysynyt paikallaan, tosin mulla onkin aika pienet korvakäytävät. Nyt on käytössä AKG K324P:t. Äänenlaatu on tosi hyvä, tosin ulkoisen äänen vaimennus voisi olla silti parempi. Pitää varmaan seuraavaksi kokeilla noita aikaisemmin mainittuja ER6I-B:sia, tai sitten vaihtaa Arain Tour-X hiljaisempaan malliin.
    "The Slow And Pathetic"
  14. #14
    MotOrg-foorumin jonkin vanhemman samanaiheisen threadin innoittamana "modasin" Kossin vanhemman mallisiin plugeihin 'kuusimalliset' earit.
    Saksin kylmästi eareja kummastakin päästä..

    Lopputulos:

    - yllättävän hyvä soundi kun keskellä oleva reikä on tosi pieni
    - varmasti tiivis kuuntelu
    - näyttää liki samalta kuin aiemmin linkitetty 6i Isolator Earphones.

    Kiitos, nyt rokkaa!!
    no bike :'(
  15. #15
    Lainaa (Juikka @ Touko. 14 2008,22:42) kirjoitti
    Lainaa (lassep @ Touko. 14 2008,21:40) kirjoitti
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
    Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.
    Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana
    Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?
    Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.
    R1 -08
  16. #16
    Lainaa (Tonanza @ Touko. 15 2008,10:35) kirjoitti
    Lainaa (Juikka @ Touko. 14 2008,22:42) kirjoitti
    Lainaa (lassep @ Touko. 14 2008,21:40) kirjoitti
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
    Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.
    Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana *
    Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?
    Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.
    Mulla creativet toimii kivasti. Kypärän poisotto on aina homma sinänsä, mulla kun on siinä vielä se "hiljennyskaulurikin" (whisper strip). Mutta ei kyllä korvat meinaa lähteä. Tosin en tiiä vaikuttaako siihen sekin että mulla on aina jonkinsortin kypärähuppu siellä alla. (Pitää korvat asennossa??) Tosi hyvin sopii kuulokkeet kypärän sisälle ja vielä jopa niin että korvien taakse tungen arskojen sangatkin...
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  17. #17
    Lainaa (Jagge @ Touko. 15 2008,10:47) kirjoitti
    Lainaa (Tonanza @ Touko. 15 2008,10:35) kirjoitti
    Lainaa (Juikka @ Touko. 14 2008,22:42) kirjoitti
    Lainaa (lassep @ Touko. 14 2008,21:40) kirjoitti
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
    Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.
    Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana
    Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?
    Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.
    Mulla creativet toimii kivasti. Kypärän poisotto on aina homma sinänsä, mulla kun on siinä vielä se "hiljennyskaulurikin" (whisper strip). Mutta ei kyllä korvat meinaa lähteä. Tosin en tiiä vaikuttaako siihen sekin että mulla on aina jonkinsortin kypärähuppu siellä alla. (Pitää korvat asennossa??) Tosi hyvin sopii kuulokkeet kypärän sisälle ja vielä jopa niin että korvien taakse tungen arskojen sangatkin...
    Moikka! Mulla on käytössä nuo Sennheiserin CX300 kuulokkeet, mitkä on saman näköiset kuin nuo Creativet. Käytän kuulokkeita aina kun ajan pyörää. Hoitavat äänenvaimennuksen ja samalla saa vielä kuunnella muusiikkiakin, joten loistavat ovat. Kypärän kanssa käytän aina huppua, mikä auttaa varsinkin kypärän päähän laittoa kuulokkeiden kanssa.

    Nuo kuulokkeet jäävät korvakäytävän päälle kiinni eivätkä siis paina korvaa millään lailla. Ovat vielä sen verran pienet etteivät haittaa (toim. huom: minua minun) kypärässä millään tavalla. Huolella laittaa kypärän päähän niin kuulokkeet pysyvät paikallaan. Ja jos kypärää riisuessa kuulokkeet ottavat kypärän kaulukseen kiinni niin ne vain tippuvat korvista ja paikaltaan. Koskaa ei ole korviin sattunut kuulokkeiden vuoksi. Suosittelen noita erittäin lämpimästi!!!

    Ekan parin isäpuoli osti pois 10 sekunnin kuuntelutestin perusteella ja korvaavan parin tilasin siitä 10 sek sisällä. Noita saa esim. Saksan ebaystä kohtuu edullisestikin, tyyliin samaan hintaan kuin Creativen vastaavia suomesta..
    "Life sounds like a V-Twin"
  18. #18
    Lainaa (Tonanza @ Touko. 15 2008,10:35) kirjoitti
    Lainaa (Juikka @ Touko. 14 2008,22:42) kirjoitti
    Lainaa (lassep @ Touko. 14 2008,21:40) kirjoitti
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
    Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.
    Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana
    Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?
    Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.
    Aika sirot ovat nuo creativet.
    Ei minulla ainakaan ole ongelmaa kypärän laittamisessa tai pois ottamisessa.
    Tuo pyöristetty pää tulpissa, helpottaa älyttömästi, eikä korvat repeydy irti päästä
    Lahjattomat treenaa
  19. #19
    Olen kanssa yrittänyt löytää sopivia kuulokkeita. Arain umpipottaa ei pysty pitämään Kossin tulppien kanssa päässä. Schubertin Conceptin kanssa pystyy pitämään, mutta kypärä on niin meluista että pitää soittaa rokkia tosi kovaa. Vaihdoin kossin mustat vaahtomuovit tavalisiin eareihin (pätkä pois ja reikä keskelle) ja ne vaimentaa hieman paremmin muttei kuitenkaan riittävästi. Itse asiassa ihmettelin sitä Conceptin meluisuutta kunnes paljastui että edellinen omistaja (niin, käytetty kypärä) on kaivanut korvan kohdalta melkein kaikki toppaukset pois. Muuten se kypärä ei vuoda (testasin suihkun kanssa) vaikka luulinen sen metelin aluksi tulevan visiiristä. Nyt olis tarkoitus täyttää ne kuopat jollakin ääntävaimentavalla materiaalilla ja asentaa sitten Scalaraiderin littanat kaiuttimet siihen pintaan. Ja sitten earit korviin..
    Heritage Softail -97 + S&S 124" (2030 CC)
  20. #20
    Kaikkista toimivin yhdistelmä on Kossin The plugit ja sit se silikonilamellisetti sen vaahtokumintilalle, nopeet laittaa päähän ja toimii uskomattomanhyvin.
    Yamaha XV 750 SE -81
    H-D Shovel -66
  21. #21
    Lainaa (Skumppa @ Touko. 14 2008,21:15) kirjoitti
    Tollasia Kossin plugeja saa välillä jopa kympillä, ja toimivat hyvin, -kunnes brakaavat. Mulla on kahdet levinny jo lähinnä varmaan sen takia että johdot joutuvat kuulokkeen päässä koville kypärän alituisen päähän-ja-pois vatkaamisen ansiosta. Bassokorostus on myös melkoinen. Eli toimivat mutta kulutustavaraa...
    Onhan niillä takuu: The plug. Itsellä ainakin takuu toimi just niin kuin pitääkin, ilman mitään kyselyitä.
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  22. #22
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    ^Joo, mutta takuuseen sisältyy se, että ite maksaa kuulokkeiden lähetys- ja käsittelykulut, noin 10€ (tais olla vähä päälle). Eli ei ehkä maksa vaivaa.

    Niin, ja tuo "lifetime" ei tarkoita ihmisen elinikää, vaan se on NOIN-arvio kuulokkeiden normaalista eliniästä.



    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  23. #23
    Mulla on Sonyn S-703, tosin mustana. Loistava laite jota hehkutinkin jossain muussa topikissa.

    Mun korvat meinas kanssa räjähtää mutta kypärähuppu tai buffi jeesaa aivan älyttömästi noiden kuulokkeiden saamista kypärän sisään. En ois uskonu.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  24. #24
    Creativen EP-630 käytössä itelläki, lähi Prismasta 19 euroa jonka tienasin takaisin hoputtamalla emäntää kun oli naisten vaateosastolla (siellä sitä rahaa vasta meneekin)
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  25. #25
    Lainaa (Tonanza @ Touko. 15 2008,10:35) kirjoitti
    Lainaa (Juikka @ Touko. 14 2008,22:42) kirjoitti
    Lainaa (lassep @ Touko. 14 2008,21:40) kirjoitti
    mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
    Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.
    Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana *
    Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?
    Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.
    Tollaset mullakin taitaa olla. Hintaan nähden oon ollu tyytyväinen. Ainakaan mikrokuituhupun kanssa ei pahemmin haittaa kypärän päähän laittoa tai pois ottoa.

    Kuulokkeiden piuhan pituus on (liiankin) riittävä, vaikka rokkikone (navi) mopossa kiinni. Johdon lepattamisen ja sotkeentumisen välttämiseksi virittelen sen tankin lukkopesän suojaläpän alle ajamisen ajaksi. Aluksi mopon päältä poistuttaessa meinasi unohtua, että kuski on kytketty tiukalla piuhalla mopoon kiinni...



    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  26. #26
    I Pod ja Creative EP-630 napit toimivat ainakin minulla...X-Lite 801R ja pyöränä Mille Factory Mivv putkin....Vaikka meteliä lähtee mopottimesta niin ihan hyvin kuuluu...
  27. #27
    Creative ja toimii. Kossit mullekin liian isot ja ihan sama millä tulpilla, kun itse nappi ei sovi kypärän alle.



  28. #28
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Moneen ketjuun oon kirjottanut jo, että Kosseihin myydään eri kokoisia tulppaosia. Pienempiä, isompia ja kuusimallisia (jotka muuten parhaat esim lenkkeillessä jne, mutta liian suuret kypärän alle).
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  29. #29
    Lainaa (Terhi @ Touko. 20 2008,12:28) kirjoitti
    Moneen ketjuun oon kirjottanut jo, että Kosseihin myydään eri kokoisia tulppaosia. Pienempiä, isompia ja kuusimallisia (jotka muuten parhaat esim lenkkeillessä jne, mutta liian suuret kypärän alle).
    Siinä on vaan sellainen ongelma, että jos vaikka netistä tilaisi erilaiset tulpat Kossiin niin helposti hinta menee samaan vaikka Creative EP-630:n kanssa. Itsellä ollut Spark Plugit ja The Plugit (Koss), niin en kyllä saa edes väljää kypärää päähän. PAremmat on nämä "vanhemmanmalliset" The plugit, koska pyöristetympi malli. Itse ajattelin ostaa nämä Creativen EP-630, kunhan saan pärrän alle ja kypärän ostan kunnollisen.
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  30.  
  31. #30
    Onkohan tässä ketjussa tullut mainittua näitä DealExtremestä saatavia in-ear kuulokkeita?

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319

    Kokemuksia yhden ketjun verran hopeinen omena foorumilla: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=75&t=107310

    Ei ole ainakaan hinnalla pilattu, ~3 € kotiinkuljetettuna, ja äänenlaatukin on varmaan hintasekseen ihan kohdallaan, mitä tota linkittämääni ketjua olen lueskellut. Noita voisi samalla tilata parit kappaleet, mutta itellä ei ole paypal tiliä, enkä jaksa tommosen takia sitä luoda, joten jää väliin. Muuten kyllä pistisin muutamat tulemaan.
Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen