Sivu: 1 / 40:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1186:sta
  1. #1
    onko kenelläkään v-stromia ollut?
    Mitä olette muokanneet, lisänneet tai työstäneet?
    Kaikki muukin V-STROM jorina on tervetullutta! *



    Suzuki m1800r
  2. #2
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 10 2008,01:29) kirjoitti
    onko kenelläkään v-stromia ollut?
    On ollut 650 vm.-05 ja kilometrejä ajoin siihen 69000km ja oli ihan hyvä peli.
    Varadero 1000
  3. #3
    On ollut jo vuoden ja tyytyväinen olen 1000:een versioon.

    Muutamia pikku parannuksia vakio Strommiin olen tehnyt.
    1) säädättänyt ruiskun toimintaa osakaasulla rikkaammalle. Kuulema kaikkien nykypyörien perisynti. Ajaminen ja käsittely pintakaasulla paranee kuin yöstä päivään.
    2) Vakio eturengas pitää heittää romukoppaan. Suorastaan hengenvaarallinen -> Metzeler Z6 sopii oikein hyvin 99% asfalttiajoon paremin, kuin vakio endurorengas (lue minun tarve)
    3) Vakioplexiä pitää asetella hivenen uudellen, koska olen pitkä kuljettaja
    4) vakio ohjaustanko kannattaa vaihtaa matalempaan (esim. Tomasselli 81 cm, Storm Motor Oy) ja jäykempään -> parempi ohjattavuus ja matalampi ajoasento asfalttikäyttöön.
    5) perän korotuspalat 1 tuuma, koska pitkällä (191 cm) kuljettajalla on parempi olla näin

    Eipä häpeä asfaltti-mutkatiellä "kyykkis"-pyörille, kaikki on ajajasta kiinni. Soratielle V-strom on omiaan, mutta metsään ehdottomasti liian raskas.

    ->
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  4. #4
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  5. #5
    Jo kolmatta viikkoa moinen Wee-Strom eli se pienempi ollut alla. Vuoden 2004 vähän ajettu vehje. Pystyyn ajoasentoon tottuminen on mullakin vaatinut muutaman sadan kilsan ajon. Ongelma ei ole mun pituus (182cm) vaan aiemman pyörän edes pikkuisen etukenoisempi ajotyyli, joka kyllä oli mun mieleen. Toisaalta pyörän päällä voi istua puutumatta vaikka koko päivän. Tärkeä juttu kun tulee taas kesällä ajeltua vähän pitempiäkin etappeja.
    Eipä löydy valittamista muuten, ja kulkupelin päällehän lappaa vaikka muuttokuorman... Mulle tärkeää on pyörän ja loistavan V2- moottorin luotettavuus sekä se, että ylläpito ja huollot edelleenkin onnistuu itse tehden, ainakin tässä vanhassa versiossa.

    Pikkkuisen vielä ajoviima tuivertelee kypärässä Vario-Touring -plexistä huolimatta - plexi sais olla vähän leveämpi. Ilmeisesti orkkisplexillä kypärän ravistaminen on joillakin ollut ihan oikea ongelma.
    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
  6. #6
    Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.

    Liekkö se Givin plexi mistään kotoisin?
    Suzuki m1800r
  7. #7
    Olen 180cm mittainen, enkä ainakaan omasta puolestani kokenut orkkispleksiä (K7 Abs) erityisen ongelmalliseksi.

    Mutta laitoin silti viime kesänä Suzukin sporttiplexin kiinni, ja olen antanut sen olla alimmassa asennossa. Ilmaa virtaa enemmän kypärän yläpuoliskoon, mutta se ei pyörteile, vaan virtaa suoraan. Pystyn ainakin Suomen rajoituksilla ajamaan ihan ongelmitta tuolla ratkaisulla.

    Pleksin korkeutta ja pinta-alaa kasvattamalla ei aina välttämättä päästä haluttuun lopputulokseen, koska se on periaatteessa on omiaan myös lisäämään pyörteilyä. Myös kuljettajan pituus ratkaisee paljon, homma voi olla kiinni muutamasta sentistä suuntaan tai toiseen.

    Matalamman pleksin aiheuttama lisäilman virtaus on kylmällä haitta, kuumalla vain plussaa.

    Pyörä on hyvä, luotettava, hyvä käsiteltävyys, kantaa kuormaa vaikka millä mitalla, ja menee pienellä bensalla. Uusin Bike väittää toimintasäteeksi 350km, mutta tuohon voi lisätä n.100km, jotta päästään todellisiin lukemiin. Kulutus on ollut n.4.0-4.8L sataselle, ja tankki on 22L. Ajovalot on luokkansa parhaat, tämä sentään tiedettiin Bikessakin. Jarrujakin moittivat, mutta enpä nyt sanoisi, että nuo Absien kanssa mitenkään kehnot ovat. Käsivoimaa niiden käyttämiseen ehkä kaivataan turhan paljon.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  8. #8
    Mikäs tuo paljon parjattu ensiasennusrengas on? Ainakin eturengasta on haukuttu...
  9. #9
    Lainaa (pecha @ Touko. 23 2008,08:02) kirjoitti
    Olen 180cm mittainen, enkä ainakaan omasta puolestani kokenut orkkispleksiä (K7 Abs) erityisen ongelmalliseksi.

    Mutta laitoin silti viime kesänä Suzukin sporttiplexin kiinni, ja olen antanut sen olla alimmassa asennossa. Ilmaa virtaa enemmän kypärän yläpuoliskoon, mutta se ei pyörteile, vaan virtaa suoraan. Pystyn ainakin Suomen rajoituksilla ajamaan ihan ongelmitta tuolla ratkaisulla.

    Pleksin korkeutta ja pinta-alaa kasvattamalla ei aina välttämättä päästä haluttuun lopputulokseen, koska se on periaatteessa on omiaan myös lisäämään pyörteilyä. Myös kuljettajan pituus ratkaisee paljon, homma voi olla kiinni muutamasta sentistä suuntaan tai toiseen.

    Matalamman pleksin aiheuttama lisäilman virtaus on kylmällä haitta, kuumalla vain plussaa.

    Pyörä on hyvä, luotettava, hyvä käsiteltävyys, kantaa kuormaa vaikka millä mitalla, ja menee pienellä bensalla. Uusin Bike väittää toimintasäteeksi 350km, mutta tuohon voi lisätä n.100km, jotta päästään todellisiin lukemiin. Kulutus on ollut n.4.0-4.8L sataselle, ja tankki on 22L. Ajovalot on luokkansa parhaat, tämä sentään tiedettiin Bikessakin. Jarrujakin moittivat, mutta enpä nyt sanoisi, että nuo Absien kanssa mitenkään kehnot ovat. Käsivoimaa niiden käyttämiseen ehkä kaivataan turhan paljon.
    Mulla on -04 vuosimallinen, jossa pleksin yläreunassa on "aku ankan nokka"= taivutus eteenpäin, joka kuulemma tekee pyörteen... ja se pyörre vatkaa pottaa.

    Etujarru tuntui alkukilometreillä melko tunnottomilta, mutta kun niihin tottuu, tulee jarruilla hyvin toimeen irtosorallakin ilman abseja.

    En vaihtaisi V-stromppaa pois! (tonniseen voisin vaihtaa)
    Suzuki m1800r
  10. #10
    Lainaa (zpete @ Touko. 23 2008,08:11) kirjoitti
    Mikäs tuo paljon parjattu ensiasennusrengas on? Ainakin eturengasta on haukuttu...
    Ensiasennus oli Bridgen Trailwing (ulkomailla pilkallisesti "Deathwingiksi" nimetty) ja kieltämättä aika kökkö kumi. Ainakin jos verrataan Michelin Anakeehen, tai Metzeler Touranceen tai Z6:een, niin kaikki noista tekivät pikku-Stromista ihan toisenlaisen ajettavan. Varsinkin Z6t olivat HELVETIN hyvät!

    Puhun nyt asfalttiajosta, en juurikaan tullut kokeilleeksi tuota Trailwingiä soralla DL:n kanssa, mutta minulla oli samanlainen aikaisemmassa matkaenskassani, eikä se vakuuttanut oikein missään.

    Suzukin ABS:it toimii mielestäni hyvin kaikkialla, missä tämän pyörän kanssa tulee ajeltua. Ei tätä kovin vaativaan off-roadiin ole tehty. Kokeilin muuten vuosi sitten noita abs:eja keväällä, kun pyrytti reippaasti lunta, ja tienpinta oli alta jäässä, siis aika "hissun-kissun" keli. Ja hyvin pysähtyi jopa tuommoisella melkein 0-pidolla. Väite, että abs-pyörä voi tuollaisessa tilanteessa mennä "jarruttomaksi", ehdottomasti ei pidä paikkaansa Suzukin abs:ien suhteen. En varmasti olisi siinä kohti pysäyttänyt sitä niin ripeästi ilman abs:eja.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  11. #11
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 22 2008,21:12) kirjoitti
    Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.

    Liekkö se Givin plexi mistään kotoisin?
    Onko kenelläkään ollut tällaista pleksiä:
    http://www.givi.it/caschi_borse_baul....asp?CO_ID=510

    Näyttäisi olevan leveämpi ja korkeampi kuin orkkis...
    Suzuki m1800r
  12. #12
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 22 2008,21:12) kirjoitti
    Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.

    Liekkö se Givin plexi mistään kotoisin?
    Ravistaahan se, mulla se on ylimmässä asennossa ja kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon hanurissa. Pyörä on hyvä mutta jos tykkää ajaa pitkiä matkoja kovempaa motarilla, niin sitten joku muoviluoti on parempi. Mun mielestä stromi toimii parhaiten 90-110 km/h matkanopeuksilla. Mulla on 2006 mallia ja en vaihtais pois.
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  13. #13
    Minkälaisia renkaita olette nähneet, kuulleet tai kokeilleet veestrompassa?

    Itsellä on aika karheet Continental TKC80 renkaat, pito on tautinen soralla ja asfaltillakin olen vielä pysynyt pystyssä...


    TÄSSÄ K4 650 SERVICE MANUAALI:
    http://motorcycleinfo.calsci.com/PDF...K4_svc_man.pdf



    Suzuki m1800r
  14. #14
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 23 2008,08:57) kirjoitti
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 22 2008,21:12) kirjoitti
    Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.

    Liekkö se Givin plexi mistään kotoisin?
    Onko kenelläkään ollut tällaista pleksiä:
    http://www.givi.it/caschi_borse_baul....asp?CO_ID=510

    Näyttäisi olevan leveämpi ja korkeampi kuin orkkis...
    mulla on ja se kyllä paransi aika paljonkin, mutta sen jälkeen joutuu kattelemaan maailmaa enempi pleksin läpi. Sitten hankin mastadin säädettävät kiinnitysraudat ja jo on alkuperäiselläkin pleksillä hyvä ajella, ja toimii ne isommallakin pleksillä
  15. #15
    Ensiasennusrengas edessä on Bridgestone BW 101.

    Se sopinee löysälle hiekalle, jossa reunan pitoa verrattuna asfalttiajoon voisi pitää jonnii verran erilaisena... Se nappulakuvio on kuin nippu löysiä nakkeja räplättämässä asfaltin reunaa ja ei oikein pidä siellä. Kaiken lisäksi se pehmeä ja reinoiltaan löysä kumi sortaa tiukoissa tilateissa tai tiukassa asfalttikruisailussa, niin märällä kuin kuivalla. Mun rehellinen mielipide siitä renkaasta on se, että se on hengenvaarallinen ja yllättävä .

    Mitä tulee muihin asfalttiajoon sopiviin ja nimenomaan isoihin enduroihin sopiviin renkaisiin, olen kuullut pelkkää hyvää Michelin Anakee:sta ja Metzelerin Touransesta. Anakeeta on testattu jos jossain ja se on osoittanut kaikella alustalla hyvät ominaisuudet. Itse en kuitenkaan ole ottanut niitä pyörääni, koska ajan 99 % asfaltilla.

    Olen itse valinnut kulutuskestävyys/pito/hinta-luokastaan parhaat kumit touring-ajoon asfaltille, eli Metzeler Z6 Roadtechit. Ne pitää kuin tauti asfaltilla ja kestävät raskaasti lastattuja kilometreja paljon, ajettuna n. 10 000 km (ukkeli n. 130 kg). Nyt on kumi takaa loppu ja menee vaihtoon ensi viikolla.

    Ne Metzeler Z6:t kuluu kantikkaaksi keskeltä, jos ajaa liian suurilla paineilla. Olen itse käyttänyt luokkaa 2,8 bar, joka näyttäisi pitävän kumin pyörevänä vaihtelevassa ajossa, eikä lipsu yhtään tai sorru alle, kun ajaa kovaa maantietä.

    Eturenkaana sama Z6 ja ajettavuus on huippuluokkaa. Vaikka etunakki onkin vielä aivan hengissään, vaihdan senkin samalla utteen samanlaiseen Z6:een, kokemukseni on hyvä kaikelle ajamilleni kilometreille.

    Z6 toimii hiekalla myös ihan hyvin, mutta pitkittäispito on siellä, sanoisinko vaatimatonta. Menee helposti lukkoon jarrutuksissa ja sutii alla, melkein missä vaan nopeudessa.

    Että tällaista -> ajelulleee.... BRAAAAAAM...

    -Masa
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  16. #16
    Renkaista vielä. Mulla noi "deathwingit" vetelee jo viimeisiään ja mittarissa on 6500 km. Oliskohan sillä merkitystä, että viimeiset 3500 km ajelin tarkistamatta rengaspaineita Noh eihän siellä tarpeeksi paineita ollu ja kaivetaan se lompakko esiin. Eli nakit menee vaihtoon lähiaikoina. Nyt käsi sydämelle, minkälaiset renkaat? En ole ajanut soralla kun 12 km. (mökkitie...) Eli ajan kestopäällysteellä. Sain hyvän tarjouksen katurenkaista, mutta jotkut ylistävät taas noita mez...touranceja. Mitä alle??

    Olitko Masa pk-letkassa to, siinä Bembölen org:ssa. Olin näkevinäni sut siellä, kun hetkeksi törmättiin siihen rookieletkalla...



    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  17. #17
    No mitä semmonen Z6 nyt sitten strommiin kustantaa, siis pelkkä rengas ja taakse.
  18. #18
    Minä valitsin Tourancet eikä ole kaduttanut. Niitä meni kaksi settiä putkeen ja nyt ajattelin kokeilla Anakeeta. Edessä on jo ja taakse tulee seuraavassa vaihdossa.

    Mutta valitsitpa mitkä tahansa kumit niin ei se ainakaan huonommaksi mene. Deathwingit ovat aivan saatanasta.
  19. #19
    Lainaa (pappa-62 @ Touko. 24 2008,20:05) kirjoitti
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 23 2008,08:57) kirjoitti
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 22 2008,21:12) kirjoitti
    Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.

    Liekkö se Givin plexi mistään kotoisin?
    Onko kenelläkään ollut tällaista pleksiä:
    http://www.givi.it/caschi_borse_baul....asp?CO_ID=510

    Näyttäisi olevan leveämpi ja korkeampi kuin orkkis...
    mulla on ja se kyllä paransi aika paljonkin, mutta sen jälkeen joutuu kattelemaan maailmaa enempi pleksin läpi. Sitten hankin mastadin säädettävät kiinnitysraudat ja jo on alkuperäiselläkin pleksillä hyvä ajella, ja toimii ne isommallakin pleksillä
    Millaiset ne mastadin kiinnitysraudat on?
    Suzuki m1800r
  20. #20
    Lainaa (mänä @ Touko. 24 2008,20:19) kirjoitti
    Nyt käsi sydämelle, minkälaiset renkaat? Mitä alle??

    Olitko Masa pk-letkassa to, siinä Bembölen org:ssa. Olin näkevinäni sut siellä, kun hetkeksi törmättiin siihen rookieletkalla...
    Moron,

    Handu pumpulla :

    - Mä ajan jatkossa Metzeler Z6:lla, niin kauan, kun mun sorakilometrit pysyy vuodessa noin 100 km pintaan. En mitenkään enää palaa ainakaan Bridgestonen endurorenkaisiin, sen verran on mun kokemukset huonoja niistä.
    - Jos laitan enskakumit alle, ne todennäköisesti on Michelin Anakeet

    Joku kysyi Z6:n hintaa tuossa edellisissä kirjoitelmissa. Ne maksaa esim. Reliatecin kautta n. 250 € joka nurkkaan, kun hakee ne itse sieltä. Toimittavat myös postilla, hintaa en tiedä kuljetukseen. Toimitusaijaksi lupaavat 1-2 viikkoa.

    Joo, Masa oli kurvailemassa siellä pienemässä porukassa torstaina . Mä ajoin siinä melkoisen kärjessä porukkaa. Minä näin "mänän" siinä vilahdukselta, kun laskin porukkaa ja pyöriä. Harmi vaan, ei ollut aikaa jäädä turisemaan, koska teillä näytti olevan kiiru lenkille ja me odotettiin sitä yhtä, jolta irtosi edellisellä erikoiskokeella kilpi pyörästä. Jutellaan ens kerralla lisää.

    -> joutuu lähtee töihin tekee rahaa. Stana kun on hieno ilma, mieluummin olisi ajelulla...

    - Masa
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  21. #21
    Tässä hyvät DL 650/1000 V-STROM sivut:
    http://motorcycleinfo.calsci.com/VStrom.html
    vasemmassa laidassa V-STROM:n alta löytyy kaikkee kivaa
    Suzuki m1800r
  22. #22
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 24 2008,20:31) kirjoitti
    Lainaa (pappa-62 @ Touko. 24 2008,20:05) kirjoitti
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 23 2008,08:57) kirjoitti
    Lainaa (susrajan suhari @ Touko. 22 2008,21:12) kirjoitti
    Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.

    Liekkö se Givin plexi mistään kotoisin?
    Onko kenelläkään ollut tällaista pleksiä:
    http://www.givi.it/caschi_borse_baul....asp?CO_ID=510

    Näyttäisi olevan leveämpi ja korkeampi kuin orkkis...
    mulla on ja se kyllä paransi aika paljonkin, mutta sen jälkeen joutuu kattelemaan maailmaa enempi pleksin läpi. Sitten hankin mastadin säädettävät kiinnitysraudat ja jo on alkuperäiselläkin pleksillä hyvä ajella, ja toimii ne isommallakin pleksillä
    Millaiset ne mastadin kiinnitysraudat on?
    http://madstad.com/suzukiv-strom-2.aspx
    tuolta voit käydä kattomassa. mulle tuli nin viikossa viime vuonna eikä näin halvan taalan aikana maksanukkaan juur mitään (ei peritty tulleja sun muita)
  23. #23
    Renkaista vielä. Nyt on bridgestonet haukuttu. koskeeko negatiiviset kokemukset muitakin malleja, kuin trailwingejä?

    Mites esim. noi battlewingit? Sain niistä ok. tarjouksen ja näin sellaiset yhden GS:n alla. Näytti ok, mutta onko kokemuksia ??
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  24. #24
    TIIÄPPÄ NOISTA SILTAKIVISTÄ?
    ITSE ARVELIN OSTAA SEURAAVAKSI METZELER TOURANSET, ON NIIN PALJON TULLUT HYVÄÄ PALAUTETTA NIISTÄ.
    NYT ALLA ON Continental TKC80 renkaat, JOTKA EIVÄT OLE NIITÄ HILJAISIMPIA ASFALTILLA... MUTTA SORATIELLÄ MAAN MAINIOIMMAT!
    MUTTA AINA EI JAKSA KURVAILLA SORATEITÄ PITKIN, VAIKKA SE NIIN MUKAVAA ONKIN
    Suzuki m1800r
  25. #25
    Lainaa (mänä @ Touko. 27 2008,18:33) kirjoitti
    Renkaista vielä. Nyt on bridgestonet haukuttu. koskeeko negatiiviset kokemukset muitakin malleja, kuin trailwingejä?

    Mites esim. noi battlewingit? Sain niistä ok. tarjouksen ja näin sellaiset yhden GS:n alla. Näytti ok, mutta onko kokemuksia ??
    Moro,

    Vertailepa sitä renkaan reunan rakennetta, niin pääset luultavasti itsekin oikeisiin päätelmiin.

    Se BW101:n reunan rakenne on pirskuleen joustava, johtuen siitä nappulakuvioinnista. Itse en usko, että liukkaus asfaltilla johtuu mistään muusta syystä, kuin siitä että se rengas soveltuu löysälle hiekalle rakenteesna puolesta.

    Asfalttirenkaissa reunalla on tiukempaa ja kovempaa kuviota, vaikkakin kumiseos on hiekalla muutenkin pehmeämpi.

    Katsopa vielä oikein suurennnuslasilla niitä renkaan ominaisuuksia, joka tekee esim. Metzeler Z6:sta niin erinomaisen myös kukkarolle. Sen kukutuskestävyys on aivan huippuluokkaa, mitä ei välttämättä pysty sanomaan muista.

    Mikään ei estä ottaa kokeeksi niitä mainitsemiasi Battlewingeja, kerro sitten meillekin miten meni...

    Itselläni juuri tänään Z6:sta Z6:een -vaihtoprojekti. Ostan renkaat Reliatecista (Mopo.org -kauppa) ja asennutan ne Kumiveikko Tmi:ssa alle. Katsotaan, kuin Gummiveikko toimii...

    ->

    EDIT: Ai niin, se hinta tälle setille pyörii noin 290 € huitamilla asennettuna ja tasapainotettuna molempiin päihin...



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  26. #26
    Paljonko tuli edellisellä Z6 sarjalla kilsoja, kestääkö yli 10k? Tuntuu olevan aika oiva valinta, saatanpa päätyä itsekin noihin. Sorakilsat jää alle 50 km. / kausi. Nää trailwingit alkaa olla mallia silestone 7000 km. kohdalla.
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  27. #27
    Z6-etunakki kestää varmaan sen 20 tkm.

    Z6-takakiekko kestää sen 10 tkm, kun ajaa yksi päällä ja suomalaisia nopeusrajoituksia. Välissä kiihdyttelee ja ajaa sillai "reipasta menoa"... Sen saa varmaan kestämään 15 tonniakin, jos ajaa sukkasillaan.

    Mä vaihdoin jokatapauksessa molemat uudet, koska sen etupyörän on syytä olla hyvä. Ja sanotaanhan sitä niinkin, että mp on just niin hyvä kuin sen renkaat ovat

    Eli, Z6 tilaus....Reliatec, osto....Kumiveikko, aennus... Onnela

    ->
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  28. #28
    Z6:set tilattu. Eilen letkassa tänään , tosin ei liikaa, aamulla muksun kevätjuhliin vetäsee suvivirret
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  29. #29
    Oletteko vaihtaneet möreämpää pakoputkea tms. v-stromiin?
    Ja mistä hommasitte?
    Suzuki m1800r
  30.  
  31. #30
    Mulla on Leo Vincen sliparit. Ne maksaa jotain vähän yli 500 €, tai jotain sinne päin...

    Jos ostat Ackrapovicin tai jotain muuta, kukkaro kevenee tonnin verran, eli ei mitään järkeä.

    V-Strom pitää helvetilliset jytinät, jos slipareissa ei ole dB-killereita. Ne äänet on itseasiassa niin kovat, että kypärän kanssa joutuu käyttämään korvatulppia, jottei korvat soi tillikkaa ajon jälkeen. Äänet on kyllä muhkeat, ja takuulla päät kääntyy kadulla. Itseasiassa mulle kävi niin talvella, kun sytyttelin ensimmäisen kerran mopon käyntiin änkkäreiden vaihden jälkeen, että kaverini lapsi (3-v tyttö) alkoi itkemään ihan vuolaasti. Hupsista, äänet olikin melkoiset ilman killereita.

    Kysyin kerran kaveriltani, jonka edestä kiihdytin reippaammin, että miltä kuullosti, oliko äänet pahat... "Ei millään pahalla Masa", sanoi frendi. "Pyöräsi ei ole enää mikään nelikymppisen pyörä". Ymmärtäisin sävelet, jos ikää olisi puolet puntarissa...

    Että ihan oman kukkaron mukaan kannattaa tuunata, ja kannattaa pitää sheriffit mielessä, jos ajelee ilman killereitä. Takuulla kääntyy sheriffien huomio moiseen vekottimeen

    No jaa, täytyypä välillä otta itse vähän "voiteluainetta"

    -Masa
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
Sivu: 1 / 40:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen