Sivu: 30 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 202829303132 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 1186:sta
  1. #871
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Vesigessu (1200) on epäilemättä yksi top-3 ehdokkaista. Miksi se puuttuu listaltasi?
    Ilman muuta GS puuttuu, myös Iso Tikru ja Teneree:kin, kuten Capo ja KTM. Lähinnä kait sen vuoksi, että maksavat kuitenkin 5000-10000€ enempi ja nyt ainakin ois ajatus pysyttäyty tuossa 10-13t€ haarukassa + kohtuullistaa muitakin maksuja.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  2. #872
    Lainaa polip kirjoitti Katso viesti
    Pakko vastata kun koko on täysin sama eukkoa myöten.
    Jousituksen kanssa tuskin tulee ongelmia.Esijännitystä lisää tarpeen mukaan.
    Ajoasento on rento eikä kädet tai kankku puudu helposti.
    Normi hiekkatiellä voi ajaa rennosti jopa ylinopeutta ainakin kokemuksen karttuessa.Tietty irto soraa
    pitää varoa,mutta vain mutkissa.
    Minä en käytä yli 140km/h matkanopeuksia mutta se menee vaikeuksitta.
    Suurin miinus on juuri tuo kate.Hupattaa vakiona ja hankala saada hiljaiseksi.
    Itsellekö saa hyväksi,niin kaksin ei enää toimikaan.Vähän sama ilmiö kaikissa matkaenduroissa.
    Halvallahan näitä nykyisin saa.
    Lastentauteja ei ole.luotettava peli.
    Kiitos kommenteista...
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  3. #873
    Lainaa SeppoI kirjoitti Katso viesti
    Jos kiinnostusta DL650 2012 (6.000 km), otettu käyttöön kesäkuussa 2013, voisin ehkä luopua.
    Mikä on pyynti hinta,onko lisävarusteita ?
  4. #874
    Lainaa kolmake kirjoitti Katso viesti
    Mikä on pyynti hinta,onko lisävarusteita ?
    Varusteet:
    - takaboksi, alumiinen Trax
    - pohjapanssari, SW Motech
    - uudet peilit (vähentää pyörteitä jne.)
    - peilien levikkeet, näkyy taaksekin todella hyvin
    - uusi tankokin on, ei vielä ollut käytössä

    Hinta 9600 €
    Seppo I
  5. #875
    Minkä merkkisiä ketjun automaatti rasvareita olette asentaneet ja saisinko käyttökokemuksia niistä.
    Jalamari
  6. #876
    Noniin nyt on Anakee 3 alla ja ekat metrit päästy höyläämään 800metrin sulalla pätkällä. Jos luoja suo niin sunnuntaina ois aikomus pitempääkin lenkkiä heittää. Mites onko muita innokkaita jo käyny ???
    Suzuki DL650 V-Strom vm.2005 Punainen? No tottahan toki!!!
  7. #877
    Pari viikkoa sitten tuli kauden ensi lenkki heitettyä. Huomenna olisi tarkoitus lähteä uudelleen ajelulle. Itsekin tarvitsisin uutta takarengasta ja Anakee 3 on ykkösvaihtoehtona. Mistä hankit renkaan? Laita ihmeessä myös kokemuksia, kun saat enemmän kokemusta renkaasta.
  8. #878
    Lainaa wero kirjoitti Katso viesti
    Mistä hankit renkaan?
    Oiskohan ollu rengas-online. Viime kesänä jo tuli tilattua ja nyt vaihdatin vanteelle Rengas-Nyyssösellä Varkaudessa. 15€ tasapainotettuna per rengas.
    Suzuki DL650 V-Strom vm.2005 Punainen? No tottahan toki!!!
  9. #879
    Jos jotakuta kiinnostaa niin Haynes on vihdoin tehnyt korjauskäsikirjan pienempään V-Strommiin niin uusiin kuin vanhoihinkin.

    Tuossa yksi linkki: http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/s...8501&langId=-1
    Suzuki DL650 V-Strom -18
  10. #880
    Viikolla oli mukava tehdä Suzukilla parit lenkit, kun säät oli keväiset. Nyt on ikävä myontää, että DL650 löysi viimein voittajan ja uusi vesigessu tulee pihaan parin päivän päästä. Suzukilla tuli ajeltua sentään lähes 59tkm.
    R12GS -14
    DL650 -07 ABS
    pv50 * -86
  11. #881
    Kävin lauantaina aamusella hakemassa huollosta V-stromin ja kuinka ollakaan, oli Suomen ensimmäinen uuden tonnisen koeajotilaisuus.
    +1 °C, märkää lunta sateli, eli ei ollut koeajajia jonoksi asti.
    Itse asiassa olin ainoa paikalla olija jolla oli ajokampeet päällä.
    Ei muuta, kuin nimi paperiin ja pyörä liikkeelle.
    Mittarissa 14 km, äänet möreät, kytkin hieman uutuuden jäykkä kuten myös suuntavilkun katkaisin.
    Mutta muuten oli niin kuin olisin aina ajanut tonnisella
    Tehoa ja vääntöä riittää, satula aivan kuin tehty minulle ja tuulilasi pysty asennossa piti pyörteet mukavasti kurissa aina reiluihin nopeuksiin saakka ja mikä parasta pyörä on yhtä näppärä käsitellä kuin pienempi veljensäkin.
    Saattaapi joutua vielä kaupan tekoon...
    Jawa250 -> Yamaha350R5 -> Ariel350 -> piitkä tauko...
    500GSE-94 -> GSX1100F-94 tallissa.
    DL650V-Strom-09 -> DL1000 V-Strom-14 ajossa
    Reissublogit https://motobalkan2019.blogspot.com
    lisää blogeja tarkastelemalla profiilia
  12. #882



    Tuli väsättyä oma pikakaasukahva kun tuntui liikaa olevan ranteelle vakio. Noin 30% vakioo alussa ettei pitkänmatkan ajo kärsi ja loput "pikana" täyskaasulle. Rannearviolta neljäsosalla väheni liikealue.
    Suzuki DL650 V-Strom vm.2005 Punainen? No tottahan toki!!!
  13. #883
    Lainaa van seagal kirjoitti Katso viesti
    Jos jotakuta kiinnostaa niin Haynes on vihdoin tehnyt korjauskäsikirjan pienempään V-Strommiin niin uusiin kuin vanhoihinkin.

    Tuossa yksi linkki: http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/s...8501&langId=-1
    Tuohon vielä lisään että Adlibrikseltä tilasin omani ja hinta oli 25€ posteineen. Ei paha.
    Suzuki DL650 V-Strom -18
  14. #884
    Lainaa van seagal kirjoitti Katso viesti
    Tuohon vielä lisään että Adlibrikseltä tilasin omani ja hinta oli 25€ posteineen. Ei paha.
    Hitto, itse maksoin book depositoryssä 27,80 jää yksi nesteen kahvikuppi juomatta...
  15. #885
    Nyt ois 500km takana uudella tonnisella. On se hieno laite! Voimaa on mukavasti todella laajalla alueella ja pyörän on kevyt ja ketterä käsitellä. Ajoasento on hyvä ja pleksi toimii hyvin 120km/h saakka.. pitää vielä pikkasen säädellä sitä.

    Itseasiassa pyörä tuntuu niin kevyeltä, että sitä joutuu ihan metsäänkin jokupäivä viemään
  16. #886
    Nyt on Anakee 3 -takarenkaalla ajettu reilu 500 km lähinnä asfaltilla. Mitään moitittavaa ei löydy. Soralla ja hiekkatiellä piti myös hyvin. Eteen ajattelin vaihtaa samanlaisen. Voin hyvin suositella ks. rengasta muillekin. Aiemmin alla oli Battlewingit.

    Lisäksi olen korottanut perää koiranluilla. Itse pidin muutoksesta älyttömästi ja pyörä muuttui paljon ketterämmäksi. Juuri asensin myös lyhyen sporttiplexin ja madstad:in kannakkeet ovat tuossa olleet jo aiemmin. Tavoitteena on päästä kokonaan eroon pyörteilystä, joka nyt häiritsee lähinä +60 km/h vauhdeissa. Ebay:sta on tulossa vielä metalliset jalkatapit.
  17. #887
    Pääsiäisen aikana tuli tehtyä keväthuolto ja asennettua talven kaamoksissa tilatut adventuretech:n fork brace ja jalkatappien madallussarja.

    Pyörä lähti talven jäljiltä käyntiin kuin palmun alta mutta piti se kerran vielä purkaa melkein atomeiksi, kun ruiskujen välisen bensaletkun klemmari olikin sanonut itsensä irti ja aiheutti pienoisen tulvan. Kirosin jo mielessäni ettei pääsiäisen aikaan passeleita klemmareita löydy mistään, mutta onneksi vielä on olemassa aitoja huoltoasemia (kiitokset Kukkumäen TB:lle), joista saa sunnuntaina muutakin kuin kahvia ja pullaa
    Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
  18. #888
    Onko joku laittanut 650 malliin power commanderia ja oliko isokin vaikutus?
    Vuoden ollut kiinni GPR mallinen putkisto ja mietinnässä ollu jos tänäkesänä laittais PC kiinni jos siitä nyt on edes pikkukoneessa hyötyä. 1000 mallissa kulkeminen on kuulemma tasaisempaa läpi kierrosalueen.
    Suzuki DL650 V-Strom vm.2005 Punainen? No tottahan toki!!!
  19. #889
    Lainaa Styxi kirjoitti Katso viesti
    Onko joku laittanut 650 malliin power commanderia ja oliko isokin vaikutus?
    Vuoden ollut kiinni GPR mallinen putkisto ja mietinnässä ollu jos tänäkesänä laittais PC kiinni jos siitä nyt on edes pikkukoneessa hyötyä. 1000 mallissa kulkeminen on kuulemma tasaisempaa läpi kierrosalueen.
    Onko pyöräsi uudempaa vai vanhempaa "korimallia" (2012)? Itsellä tuo -12 malli ja siihen olen suunnitellut putken vaihtoa. Mistä tuon GPR:än ostit?

    Mietin itse kanssa tuon PC:n asentamista kunnes otin yhteyttä Kössin huoltoon. Mies puhelimen päässä tyrmäsi täysin ajatuksen PC:n asentamisesta. Suzukissa on kuuleemma semmonen boxi minkä pystyy säätämään yhtä tarkasti kuin PC:n, kun vain on oikeanlaiset laitteet ja tietää mitä tekee... Vakioputkellakin kannattaa syöttöä ruuvata, kuulemma. Vien sinne pyöräni kun saan kilometrit seuraavaa huoltoa varten täyteen, katotaan sit mitä tapahtuu.

    Niin ja jo viime kesänä kehotettiin vaihtamaan omat peilit Tuonon peileihin. Nyt sen tein ja harmittaa etten tehnyt sitä aikaisemmin!! Suosittelen...
  20. #890
    Onko kukaan asennellut hälytintä vstrommiin, kokemuksia?

    Motonetin Spyball houkuttelee.
    Viimeksi muokannut: Mikko76; 29.04.2014 klo 15:41.
  21. #891
    Lainaa Mikko76 kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan asennellut hälytintä vstrommiin, kokemuksia?

    Motonetin Spyball houkuttelee.
    Spypallero asennettu, krapulahan siinä hommassa tuli.
  22. #892
    Lainaa Mikko76 kirjoitti Katso viesti
    Spypallero asennettu, krapulahan siinä hommassa tuli.
    Eihän tuo mitään. Itelläni tuli pyörän pesusta pää kipeäksi ja kaikki rahat meni
  23. #893
    Moro,

    Olen tässä taas parin vuoden tauon jälkeen hankkimassa mopedia, ja DL650
    on erittäin vahvasti ehdolla1200 banditin ohella jollainen mulla ennen oli.

    Pyörä on tarkoitus ostaa käytettynä joten siihen liittyen muutama kysymys:
    - Kannattaako ostaa +70tkm ajettuja, onko moottorissa jotain tyypillistä hajoavaa paljon ajetuissa?
    - Mitä kannattaa tarkistaa koeajossa? Jotain hälyttäviä ääniä tms.



    -Janne-
  24. #894
    Itse itselleni vastaten:

    Päädyin DL:ään, ei niin tehokas kuin Bandit oli, mutta turvallisempi kortille ja hengelle.
    Erittäin mukava ajaa alle 100km/h sen jälkeen alkaa pieni ravistus(kypärään): pitänee peilit ensin koittaa vaihtaa.

    Vähä on luotto kateissa kahden vuoden ajamattomuuden jälkeen, mutta eiköhän se tästä taas.

    Etujarru ravistaa jonkun verran, aluksi ajattelin että sen on käyttämättömyydestä johtuvaa, mutta vedin muutamat kovat jarrutukset, ja se ei parantunut.. levyt päälle päin suht ok, ja paloissa on pintaa.. onko jotain muita vaikuttavia tekijöitä kuin jarru levyt?

    En ite ainakaan yhtäkkiää keksi, noin kun auto puolta aattelee..

    Noh, nyt ainakin on jälleen mopo perheessä, siitä on hyvä lähteä

    Ei muutaku Erittäin hyvää juhannusta kaikille

    -Janne-
  25. #895
    Paina jarrulevyjä peukalolla niitin kohdalta levyn ympäri. Niitit jumissa niin voi täristää.
    Norden 901
  26. #896
    Kuinka monella tuota 2014 mallin DL1000:sta jo on? Itse olen 3000km jo ajellut, mut ei ole toista samanlaista tullut vastaan.

    Olen ollut pyörään todella tyytyväinen! Ehkä ainut mikä pikkasen häiritsee, on pienten vaihteiden rajoitettu teho.. eiköhän siihenkin joku ohituspalikka jossainvaiheessa tule
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  27. #897
    V-Strom 1000 tuli hankittua pääsiäisen aikaan ja nyt on mittarissa vähän yli 9000 km
    Scottoilerin asensin heti ja se on toimii kuten pitääkin
    Pääsääntöisesti olen ollut tyytyväinen, keski euroopan turnee sujui ongelmitta noin 5 ltr keskikulutuksella.
    Satula paljon parempi kuin 650:ssä ja potkua piisaa.
    Muutama viritys on jo suunnitteilla:
    - pleksin vaihto touring pleksiksi tai sitten lisälipan asennus
    183 pitkänä kaikki roina tulee pleksin yli suoraan silmille...
    Pikku Strommissa lisälippa auttoi asiaa olennaisesti
    - ohjaustangon korotus, pitemmässä matkassa käsien pituus loppuu kesken
    - peilien jatkovarret, nykyisissä on jo laajakulmat teipattuna, mutta silti
    - Anakee 2 tai 3 renkaat, en edelleenkään ole Battlewingien fani, takasessa reilusti alle puolet pintaa jäljellä
    Jawa250 -> Yamaha350R5 -> Ariel350 -> piitkä tauko...
    500GSE-94 -> GSX1100F-94 tallissa.
    DL650V-Strom-09 -> DL1000 V-Strom-14 ajossa
    Reissublogit https://motobalkan2019.blogspot.com
    lisää blogeja tarkastelemalla profiilia
  28. #898
    Iskin silmäni kanssa tuohon vm. 2014 v-strommiin . Mikä kyllä korpeaa on hinta. Mobile.de kertoo että Saksasta saa alle kymppitonnilla, Suomessa vähän alle 18 000 egee . Pyörän vaihto ei nyt ole ajankohtainen, mutta varmaan parin vuoden päästä...josko sitten sopevasti käytettyjä.
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  29. #899
    Saako matalaa sportti pleksiä enää mistään?
    Tätä tarkoitan 990D0-27G55-SMO

    -Janne-
  30.  
  31. #900
    Lainaa Gladii kirjoitti Katso viesti
    Saako matalaa sportti pleksiä enää mistään?
    Tätä tarkoitan 990D0-27G55-SMO

    -Janne-
    Aika heikolle vaikuttaa. Olen kysellyt samaa jo aika monesta liikkeestä ja yrittänyt etsiä ulkomailtakin, mutta eioota tarjotaan. Ei tunnu olevan enää varastoissa eikä suzukiltakaan niitä enää saa. Käsittääkseni identtinen pleksi löytyy myös numerolla 990D0-27G50-SMO.
    Ilmoittelepa, jos jostain niitä vielä bongaat

    Ainakin Helsingin Pyörä ja Mopo, Jyväskylän Kuvan Moottoripalvelu ja www.motorcyclespareparts.eu on kyselty läpi. Muualtakin olen kysellyt, mutta nuo oli ne mitkä muistin.

    Metsästys jatkuu..
    Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
Sivu: 30 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 202829303132 ... ViimeinenViimeinen