Sivu: 2 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1015:sta
  1. #31
    L-V:t täälläkin ja totta on että äänet ilman db-killereitä on melkoiset... Mua ei tosin oo vielä hävettänyt (siis ne äänet, muutama muu asia ehkä) vaikka olenkin Masan kanssa samaa ikäluokkaa. Sikshän ne slipari(t) hankintaan että saadaan lisää ääntä.
    Renkaista vielä, ite oon tykänny ajaa Touranceilla kun soralle tulee pakostakin poikettua, eihän ne mitkään rupulirenkaat ole mutta perstuntumalta soratiellä ja hiekkasella asfaltilla tunnokkaammat kuin "aidot" katurenkaat.
    Eikä Tourance ole huono kestämään, takasella meni samat noin 14 tkm kuin orkkis siltakivellä ja etunen on 10 tkm ajettuna "kuin uusi".
    Hessu; Suzuki DL1000 + Husse TE310
  2. #32
    Paljonko vakio tonnisessa on tehoja?
    Mites toi paino?
    Suzuki m1800r
  3. #33
    Lainaa (susrajan suhari @ Kesä. 01 2008,00:36) kirjoitti
    Paljonko vakio tonnisessa on tehoja?
    Mites toi paino?
    98 hp
    207 kg

    http://motorcycleinfo.calsci.com/VStrom4.html
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  4. #34
    Lainaa (Hsippe @ Touko. 31 2008,23:53) kirjoitti
    Sikshän ne slipari(t) hankintaan että saadaan lisää ääntä.
    Niin, mutta niin paljon ääntä....

    ZZR 1400-09

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
  5. #35
    Kuinka paljon Leo vinsseillä killeri kiinni kovenee soundi?
    Muuttuuko soundi matalammaksi vai kirkuvaksi?
    Ei ilkee ajella immeisten ilmoilla, jos ääni on ihan

    Vakio DL 650 pönttö on iso ja soundit kuin mopedissa...

    Leon kaveriksi ois hyvä varmaan olla: K&N filtteri ja Power commander?

    Onko teillä Power commanderista kokemuksia?
    Suzuki m1800r
  6. #36
    Lainaa (susrajan suhari @ Kesä. 01 2008,17:57) kirjoitti
    Kuinka paljon Leo vinsseillä killeri kiinni kovenee soundi?
    Muuttuuko soundi matalammaksi vai kirkuvaksi?
    Ei ilkee ajella immeisten ilmoilla, jos ääni on ihan

    Vakio DL 650 pönttö on iso ja soundit kuin mopedissa...

    Leon kaveriksi ois hyvä varmaan olla: K&N filtteri ja Power commander?

    Onko teillä Power commanderista kokemuksia?
    Ilman killereitä (= pienet lisävaimennin huilut) meillä meidän asuinalueella ihmiset, joihin olen tutustunut koiralenkillä kertoo, että sinäkö se olet, jolla on se "hieno" moottoripyörä . Toinen nuorempi mieshenkilö kertoo, että ääni kyllä kuuluu mennen tullen ja ihan mihin aikaan vaan. Meinaan vaan, että vapaat putket pitää ainakin 1000 strommissa sellaiset jytinät, että se kuuluu kauas ja ikkunat helisee lähellä. Se ääni ei ole sellaista vinkumista ja ininää, vaan se on massiivista JYTINÄÄ. Kovermmilla kierroksilla ääni on todella voimakas ja on suorastaan liikaa missä tahansa kadulla ajellessa. Mä itse aloin ihan oikeasti pelkäämään, että kissalanpojat pistää mun mopon uudelleen katsastukseen asian tiimoilta, jos oisin jäänyt kiinni. Nyt on killerit visusti kiinni paikallaan, jotta naapurisopu säilyy....

    En nyt muista kumpi se niistä vapaavirtaussuodattimista oli, mutta ainakin Allrightista ostettavassa ei ole niitä tiivisteitä, jotka pitäisivät suodattimen reunoilta. Mulla siinä Allrightista ostetussa pääsi vuotamaan puhdistinkoteloon pölyä, joka ei oikeasti ole hyvä asia.

    Jos laitat vapaavirtaussuodattimen, powercommander pitää säätää samalla kerralla. Vaarana on nääs se, että vakio ruisku vetää seokset liian laihalle ja tulee vaaratilanteita.

    ZZR 1400-09

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
  7. #37
    Aiheen vierestä ja siihen liittyen, löytyykö tietoa onnistuuko pohjapanssarin laitto ainoastaan alkuperäisen moottorin/tankinsuojaraudan kanssa vai käykö joku lukuisista muista raudoista?
    Meinaan vaan, että alkuperäiset raudat näyttävät vähän pienoisilta verrattuna tarvikkeena saataviin, mutta pohjapanssari olis kuitenki aika hieno!
    Kauas on pitkä matka.
    -Yamaha XT660Z Tenere-
  8. #38
    Lainaa (shh_82 @ Kesä. 02 2008,08:47) kirjoitti
    Aiheen vierestä ja siihen liittyen, löytyykö tietoa onnistuuko pohjapanssarin laitto ainoastaan alkuperäisen moottorin/tankinsuojaraudan kanssa vai käykö joku lukuisista muista raudoista?
    Meinaan vaan, että alkuperäiset raudat näyttävät vähän pienoisilta verrattuna tarvikkeena saataviin, mutta pohjapanssari olis kuitenki aika hieno! *
    En tiedä rautoloista, mutta pohjis ois tarpeen!
    Pesin pyörän ja huomasin että oksa oli osunut öljynsuotimeen (tehnyt lommon) ja jäänyt kiinni suotimen ja motin väliin...
    Olin ajellut soratiellä, jossa oli oksia tippunut puista.

    Onnex ei ollut mennyt öljynsuodin puhki!
    Suzuki m1800r
  9. #39
    Se öljynsuodatin on kyllä kieltämättä aika ihme paikassa...
    Puhumattakaan jäähdyttimestä! Ei tarvii kovin kummonen kivi olla, niin on jo hyvän rempan ainekset kasassa. Touratech ainakin kauppas, jonku näköstä suojaa sinne pohjaan, jos ei viitti ostaa maahantuoja myymää!
    Kauas on pitkä matka.
    -Yamaha XT660Z Tenere-
  10. #40
    Vakiona DL:ssä ei tosiaan ole moottorille minkäänlaista suojaa.
    Ajoin viime talvena Helsingistä Sydneyyn 650:llä, ja siinä oli Suzukin pohjapanssari ja kaatumaraudat.
    Viimemainittuihin oli jopa hitsattu hieman lisää rautaa, koska kannoimme vararenkaita niissä kiinni (muualla ei ollut tilaa niille, olimme matkassa tyttöystäväni kanssa 2-päällä)

    Maavaraahan tässä pyörässä ei ole liikaa, ja tällaisen kuorman kanssa vakiojousituksella sitä on tosi vähän.
    Pohjapanssari tulikin kajautettua aika huolella ja monta kertaa kaikenlaisiin hidastetöyssyihin (niitä on Aasiassa joka paikassa, ja ovat veemäisen isoja ja välillä hankalia havaita ajoissa!)

    Kerran Pakistanissa katselin hieman väärään suuntaan ja tiputin kaupunkiruuhkassa koko etupään viemärireikään, jossa ei ollut kantta, onneksi tosin aika hiljaisessa vauhdissa. Silloinkin pohjapanssari pelasti isommilta vaurioilta. Panssari vääntyili matkan aikana aivan muodottomaksi, mutta toisaalta sitä oli helppo aina välillä paukutella hieman takaisin muotoonsa...

    Jos vähänkin meinaa poiketa teiden ulkopuolelle Suomessakin, niin kunnon pohjapanssari on pakollinen hankinta.

    Pyörä toimi hienosti koko matkan, 15 maata ja puoli vuotta, reissu joka ei ihan heti kohta unohdu. Pyörä on -07 ja sillä on ajettu 50.000 killometriä!

    Edit: jäähdyttimen ympärille oli myös laitettu Suzuki original lisävarustesuoja"ritilä"... se on melko tukeva ja estää rikkoutumisen, jos nyt ei joku pesispallon kokoinen kivi satu juuri sinne osumaan. Syylari ei alkanut vuotamaan reissussa.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  11. #41
    Lainaa (pecha @ Kesä. 03 2008,09:30) kirjoitti
    Vakiona DL:ssä ei tosiaan ole moottorille minkäänlaista suojaa.
    Ajoin viime talvena Helsingistä Sydneyyn 650:llä, ja siinä oli Suzukin pohjapanssari ja kaatumaraudat.
    Viimemainittuihin oli jopa hitsattu hieman lisää rautaa, koska kannoimme vararenkaita niissä kiinni (muualla ei ollut tilaa niille, olimme matkassa tyttöystäväni kanssa 2-päällä)

    Maavaraahan tässä pyörässä ei ole liikaa, ja tällaisen kuorman kanssa vakiojousituksella sitä on tosi vähän.
    Pohjapanssari tulikin kajautettua aika huolella ja monta kertaa kaikenlaisiin hidastetöyssyihin (niitä on Aasiassa joka paikassa, ja ovat veemäisen isoja ja välillä hankalia havaita ajoissa!)

    Kerran Pakistanissa katselin hieman väärään suuntaan ja tiputin kaupunkiruuhkassa koko etupään viemärireikään, jossa ei ollut kantta, onneksi tosin aika hiljaisessa vauhdissa. Silloinkin pohjapanssari pelasti isommilta vaurioilta. Panssari vääntyili matkan aikana aivan muodottomaksi, mutta toisaalta sitä oli helppo aina välillä paukutella hieman takaisin muotoonsa...

    Jos vähänkin meinaa poiketa teiden ulkopuolelle Suomessakin, niin kunnon pohjapanssari on pakollinen hankinta.

    Pyörä toimi hienosti koko matkan, 15 maata ja puoli vuotta, reissu joka ei ihan heti kohta unohdu. Pyörä on -07 ja sillä on ajettu 50.000 killometriä!

    Edit: jäähdyttimen ympärille oli myös laitettu Suzuki original lisävarustesuoja"ritilä"... se on melko tukeva ja estää rikkoutumisen, jos nyt ei joku pesispallon kokoinen kivi satu juuri sinne osumaan. Syylari ei alkanut vuotamaan reissussa.
    Suzuki m1800r
  12. #42
    nojoo, kiitos, olihan se aika uskomaton retki,
    enpä olisi vielä vuosi sitten itsekään uskonut
    että sitä tuommoisiakin tehdään ihan tuosta vaan.

    Tai ehkä "tuosta vaan" on väärä ilmaus, mutta
    noin ylipäätään kaikki sujui yllättävän hyvin.
    Monet maat, kuten Iran, Pakistan ja Indonesia,
    joista voi saada lehtiä lukemalla aika karun
    kuvan, paljastuivatkin koko reissun
    mielenkiintoisimmiksi paikoiksi.

    Esimerkiksi Iran
    oli aivan loistava matkailumaa, eurooppalainen
    vieraanvaraisuus jää kakkoseksi iranilaisiin verrattuna.
    Meidät kutsuttiin mm. asumaan paikallisen perheen
    luoksi, siis ihan tuntemattomat kutsuivat, eikä
    hommaan liittynyt mitään kieroa, päin vastoin.

    DL650 on yllättävän kyvykäs pyörä. Kylläpä hymyilyttää,
    kun ihmiset täällä miettivät, että mahtaako se ja se
    1000-kuutioinen nyt varmasti riittää minulle kun ajan
    joskus jopa kaksipäällä! Hoh-hoijaa... itse en lähtisi vastaavalle
    retkelle yhtään isommalla pyörällä kuin DL650, koska painoa
    tulee lisää ja kulutus kasvaa / toimintasäde pienenee. 450km
    tankkausväli vakiotankilla oli aika ässä ominaisuus monta kertaa
    tällä reissulla.

    Akku nyrjähti jo melkein heti lähdettyä, se on edelleen
    mysteeri, miksi se meni, mutta muuten pyörään ei tarvittu
    ainuttakaan varaosaa yli 34.000km reissulla. Meillä oli
    niitä aikamoinen säkillinen mukanakin, ihan turhaan.

    Ajastaan jäljessä menevä ja pikkuhiljaa päivittyvä blogi,
    mutta blogi aiheesta kummiskin, löytyy os: w w w.moto1.fi/blog
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  13. #43
    On ilo ja kunnia omistaa vastaava pyörä. Jos joku vielä sattuu kyselemään käyttökokemuksia, niin laitamme linkin tänne. Ei ole vielä mitkään ominaisuudet loppunut omalla kohdalla 650:stä, on riittävästi kokoa, tehoa ja fiilistä.
    Noi panssarit ja raudat on tosin vielä hankintalistalla, kärkipäässä kylläkin.
    Life is too short to leave behind.

    Honda CBF 1000 S, 2010 > Blondi.

    Exät: Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  14. #44
    Täytyy kyllä myöntää, että tuommonen käyttökokemus V-Stromista vetää varmasti pahimmankin epäilijän hiljaiseksi!
    On ollut varmasti yksi elämää suuremmista reissuista! Hienoa, että pääsitte ehjänä sinne ja takaisin.
    Kauas on pitkä matka.
    -Yamaha XT660Z Tenere-
  15. #45
    Mistähän tällaisen alakatteen vois tilata?
    http://koti.mbnet.fi/ijuvone/vstrom.html

    No löytyhän tuo, kun tarpeeksi jaksoi internettiä kaivella!
    Dragrace.fi ja 399 euroo tai maalattuna 525 euroo.

    Polulle ei kyllä ton muovihärpäkkeen kanssa uskalla lähteä, mutta harvoin polkuja pitkin tuleekaan päristeltyä!



    Suzuki m1800r
  16. #46
    Lainaa (shh_82 @ Kesä. 03 2008,11:15) kirjoitti
    Täytyy kyllä myöntää, että tuommonen käyttökokemus V-Stromista vetää varmasti pahimmankin epäilijän hiljaiseksi!
    On ollut varmasti yksi elämää suuremmista reissuista! Hienoa, että pääsitte ehjänä sinne ja takaisin.
    Ehdottomasti juuri näin, oli ilman muuta paras reissu mitä olen tehnyt, ja aika pitkällä rakosella seuraavaan. On muutamana talvena tullut käytyä lentokoneen avulla ajelemassa eteläisessä Afrikassa, ja useammassa paikassa Aasiassa, ja Eurooppaa olen tahkonnut ristiin rastiin monena kesänä ja talvena, muttei vielä koskaan aiemmin ole tullut Suomesta lähdettyä ajamalla näin pitkälle.

    Joo, voin rehellisesti sanoa, että vaikkei sitä näön perusteella uskoisikaan, DL on yksi lujimmista pyöristä mitä markkinoilta löytyy. Aika moni ns. "oikea" Adventuure-pyörä jää jälkeen, mitä tulee tekniseen luotettavuuteen vaikeissa olosuhteissa. Esimerkiksi takarungot tuntuu katkeilevan monesta luotettavana pidetystä laitteesta, DL:n kanssa ei ongelmaa, vaikka hirmuinen kuorma päällä koko matkan.

    Esimerkiksi bensan kanssa ei ollut oikeastaan mitään ongelmia - vaikka muutamassa maassa, esim. Iranissa, jossa on persialaiset aakkoset, meillä ei ollut minkäänlaista hajuakaan, mitä se kama on, mitä me tankkiin laitamme! Aina se kuitenkin puksutti vähintään välttävästi, joskus tosin hieman nakutteli ja kuulosti sepelimyllyltä..... mutta mitä olen noita muiden kiertelijöiden huonoon bensaan liittyviä juttuja lueskellut, niin aika vähin ongelmin päästiin siinäkin suhteessa.

    Epäilin hieman ennen retkeä lähteä ruiskupelillä matkaan. Nyt en enää kaasarihärpäkkeellä edes lähtisi!

    Edit: Moni tuntuu olevan myös sitä mieltä, että "adventure-pyörässä" kuuluu olla pinnavanteet. Enpä tiedä tuostakaan, sillä oman DL:ni valuvanteet vaikutti ainakin silmämääräisesti selvinneen hyvin matkasta. Eikä muuten ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun tuli tempaistua tuo (aivan hirmuinen) lasti päällä aikamoista vauhtia helvetinmoisiin kuoppiin, mitä tiet on sielläpäin täynnä. Olin monta kertaa täysin varma, että nyt meni vanne solmuun, mutta ne vaan kesti kaiken. Eräs esimerkki siitä, kuinka DL on lujempaa tekoa kuin miltä se näyttää. Pinnavanteethan vaativat huoltoa pysyäkseen kuosissa, joten lujat valuvanteet ovat tällaisella pitkällä matkalla käytännössä paremmat (samoin on tubeless-renkaat jotka voi tarpeen vaatiessa paikata ulkoa, irroittamatta rengasta vanteelta). Sitäpaitsi pinnavanteetkaan eivät suinkaan ole täysin tuhoutumattomat.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  17. #47
    Lainaa (pecha @ Kesä. 03 2008,13:31) kirjoitti
    Joo, voin rehellisesti sanoa, että vaikkei sitä näön perusteella uskoisikaan, DL on yksi lujimmista pyöristä mitä markkinoilta löytyy. Aika moni ns. "oikea" Adventuure-pyörä jää jälkeen, mitä tulee tekniseen luotettavuuteen vaikeissa olosuhteissa. Esimerkiksi takarungot tuntuu katkeilevan monesta luotettavana pidetystä laitteesta, DL:n kanssa ei ongelmaa, vaikka hirmuinen kuorma päällä koko matkan.
    DL on todella lujarunkoinen ja ei paljon notkuile. Mä olen ajanut sillä (lue mun DL1000) uskomattomia kiharaisia asfalttipätkiä, etten nyt sanoisi aikalailla lujaa. Mulla itselläni on painoa sellainen miehekäs 130 kg ja DL:llä voi ajaa ihmeen kovaa mutkissa ja pahoissa pompuissa, ilman että perä pletkuaa. Aivan uskomaton pyörä!

    Mulla on lisäksi laitettu sellaiset korotuspalat takapään jousitukseen ja se tekee todella hyvää, kun ottaa vielä eukon kyytiin. Pyörä ei käytännöllisesti niiaa yhtään, vielä kun takapään kiristää tiukimmilleen.

    Kyllä V-Stromia vahvempaa pyörää ja samalla luotettavampaa on vaikea hakea markkinoilta, jos ei Kawasaki KLV 1000:ia lasketa pois, koska se on sama pyörä.

    BRAAAAM!
    ZZR 1400-09

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
  18. #48
    Lainaa (susrajan suhari @ Kesä. 03 2008,11:23) kirjoitti
    Mistähän tällaisen alakatteen vois tilata?
    http://koti.mbnet.fi/ijuvone/vstrom.html

    No löytyhän tuo, kun tarpeeksi jaksoi internettiä kaivella!
    Dragrace.fi ja 399 euroo tai maalattuna 525 euroo.

    Polulle ei kyllä ton muovihärpäkkeen kanssa uskalla lähteä, mutta harvoin polkuja pitkin tuleekaan päristeltyä!
    Mulla on syntymässä tämän vuoden aikana muotit vastaavanlaiseen alakatteeseen. Teen itse lujitemuovilaminaatteja harrasteilmailuvälineisiin sekä niiden korjauksia, joten jossain vaiheessa ao. katteita on saatavilla Suomen maastakin. En vaan tarkkaan tiedä vielä milloin, mutta ihan varmaan joskus...

    ZZR 1400-09

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
  19. #49
    Lainaa (susrajan suhari @ Kesä. 03 2008,11:23) kirjoitti
    On muuten veljen takarenkaassa ollut liian kovat paineet, kun takarengas on kulunut tuon näköiseksi.

    Oletteko te havainnut jotain sopivia paineita käyttöönne V-Stromissa?

    Itselläni edessä n. 2,7 bar ja takana n. 2,8 bar ovat todella hyvät paineet. Tällöin kumin kulutus on tasaista kauttaaltaan ja ohjaus ei vipata ollenkaan.

    ZZR 1400-09

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
  20. #50
    Tuolla pitkällä reissulla käytin 2.4 edessä ja 3.0 takana (oli siis todella älytön määrä roinaa kannossa!)

    Jossain kohti kokeilin nostaa edessä 2.7:ään, mutta silloin eturengas kävi mielestäni liian kovaksi ja pito heikkeni.

    Oli ME Z6:t alla lähtiessä, Kreikassa laitettiin sitten Michelin Anakeet, ja otettiin toinen samanlainen satsi niitä kantoon. Seuraavan kerran tarvitsi vaihtaa vasta Bangkokissa, lähes 14000km jälkeen, eikä ne olleet edes silloin täysin "kekkoset" vaan otettiin ne käytetyt siinä vaiheessa kantoon.

    Kuinkas ollakaan, parituhatta km ennen Sydneytä sitten oli tuo Bangkokissa vaihdettu setti aivan valmis (~16000 ajettu niillä) ja kun ei lompuuki enää oikein kestänyt ostella uusia, laitettiinkin ne vanhat uudestaan alle, ja niillä päästiin juuri sopivasti perille.

    Tuntuivat vieläpä kuluvan sopivasti edestä ja takaa yhtäaikaa vaihtokuntoon.

    Eli poislukien Euroopan läpiajo, mentiin koko reissu kahdella setillä Anakeeta. Ei tosiaankaan pöllömpi km-tulos ottaen huomioon, että sitä painoa tosissaan oli päällä, ja lämpötilat korkeita. Oli yllätys, että ne kestivät noin hyvin. Aika monissa maissa, ei tosin kaikissa, oli vieläpä melko hyvät tietkin, pystyi ajamaan +100kmh.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  21. #51
    Ilmoja oon piellyt 2,3 edessä ja takana, rinkoloina alla contin tkc80 nappulat.
    Suurin osa ajosta yksin ja asfaltilla, muutamia harharetkejä soralle lukuunottamatta ja joskus on toi entinen iloliha (nykyinen vaimo) ollut painolastina.

    Tasaisesti on kulunut ja nappuloiksi ihan ok pito asfaltilla.
    Seuraaviksi rinkuloiksi olen aatellut Touranceja, kun tulee kuiteskin himo heittää välillä soraa...
    Suzuki m1800r
  22. #52
    Onkos muuten kukaan tullut hommanneeksi Jenkkilästä geelisatulaa Vstromiin?

    Vakiopenkki voisi olla yksi harvoja parantelukohteita tuossa pyörässä, ja Ameriikan Suzukilla on tarjota geelisatula (geeliä kylläkin on vissiin vain kuljettajan hivakan kohdalla) joka maksaa n.115 euroa --> halpa! Kökömpi juttu on vaan se, että jostain ihmeen syystä sitä ei pysty tilaamaan Suomen tai Euroopan Suzukin kautta, sen varaosanumero on 99950-jotain, ja ne on kuulemma jenkkilän omia tarvikeosia.

    Tuolla hinnalla voinee maksella vähän postikuluja ja tullejakin, eikä silti tule pahan hintainen satula. Busaa joskus kokeilin tuommoisella geelipenkillä, ja ainakin siinä se oli hemmetin hyvä.

    Jäykemmät jouset molempiin päihin meinaan myös vaihtaa tässä kun aikaa on... jos joku aikoo lähteä pidemmälle reissulle 2-päällä, niin siinä on varmastikin yksi hyvä parantelukohde. Jousitus ei voi toimia kovin hyvin, jos puolet liikematkasta on käytetty jo siinä vaiheessa kun kuski, matkatavarat ja surinasussu ovat pyörän päällä, eikä laite liiku vielä mihinkään.

    Edit: Jäykemmät jouset siis 650:een, tonnisessa on parempi vakioalusta, enemmän säätöjä, ja se voi riittää hyvin sellaisenaankin.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  23. #53
    Ostin kahvanlämppärit V-strommiin ja pitäisi vielä osata laittaa ne paikalleen. Jostain olen lukenut, että Strommista löytyisi valmiit liittimet lämmittimille. Onko kenelläkään kokemusta, mihin liittimet kannattaisi laittaa. Suoraan akulta jos laittaa, tulee ongelmaksi jatkuva virta ja akun tyhjeneminen. Rele olisi vaihtoehto, mutta jos löytyisi ne Stromissa valmiina olevat liittimet. Mutta mistä ne löytyy??
  24. #54
    Lainaa (makke71 @ Kesä. 06 2008,20:16) kirjoitti
    Ostin kahvanlämppärit V-strommiin ja pitäisi vielä osata laittaa ne paikalleen. Jostain olen lukenut, että Strommista löytyisi valmiit liittimet lämmittimille. Onko kenelläkään kokemusta, mihin liittimet kannattaisi laittaa. Suoraan akulta jos laittaa, tulee ongelmaksi jatkuva virta ja akun tyhjeneminen. Rele olisi vaihtoehto, mutta jos löytyisi ne Stromissa valmiina olevat liittimet. Mutta mistä ne löytyy??
    Kyllä ne liittimet on valmiina.Taisivat olla muistaakseni edessä jossakin katteiden takana.Jos on alkuperäiset lämmittimet niin silloin liittimet käy suoraan paikalleen.
    Varadero 1000
  25. #55
    Lainaa (pecha @ Kesä. 05 2008,08:35) kirjoitti
    Onkos muuten kukaan tullut hommanneeksi Jenkkilästä geelisatulaa Vstromiin?

    Vakiopenkki voisi olla yksi harvoja parantelukohteita tuossa pyörässä, ja Ameriikan Suzukilla on tarjota geelisatula (geeliä kylläkin on vissiin vain kuljettajan hivakan kohdalla) joka maksaa n.115 euroa --> halpa! Kökömpi juttu on vaan se, että jostain ihmeen syystä sitä ei pysty tilaamaan Suomen tai Euroopan Suzukin kautta, sen varaosanumero on 99950-jotain, ja ne on kuulemma jenkkilän omia tarvikeosia.

    Tuolla hinnalla voinee maksella vähän postikuluja ja tullejakin, eikä silti tule pahan hintainen satula. Busaa joskus kokeilin tuommoisella geelipenkillä, ja ainakin siinä se oli hemmetin hyvä.

    Jäykemmät jouset molempiin päihin meinaan myös vaihtaa tässä kun aikaa on... jos joku aikoo lähteä pidemmälle reissulle 2-päällä, niin siinä on varmastikin yksi hyvä parantelukohde. Jousitus ei voi toimia kovin hyvin, jos puolet liikematkasta on käytetty jo siinä vaiheessa kun kuski, matkatavarat ja surinasussu ovat pyörän päällä, eikä laite liiku vielä mihinkään.

    Edit: Jäykemmät jouset siis 650:een, tonnisessa on parempi vakioalusta, enemmän säätöjä, ja se voi riittää hyvin sellaisenaankin.
    Mistä geeli satuloita vois tsiikata?
    Oisko valmista osoitetta?
    Suzuki m1800r
  26. #56
    kokeiles tämmöistä:

    http://www.suzukicycles.com/Accesso....366bd9e

    Tosiaan tällä dollarin kurssilla niin halpa satula, että oikein itkettää! Ei pysty käsittämään, miten tuota ei tuoda Eurooppaan, Vstromia on kuitenkin täällä myyty aika paljon.

    Luulenpa, että tilaan ainakin itselleni moisen, etsin jonkun sopivan diilerin rapakon takaa, ja pyydän lähettämään. Jos on muita kiinnostuneita, niin siinä olisi mahkuja jakaa rahtikulut.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  27. #57
    Täytyy kokeilla tää kesä vakio satulalla, jos se oppis olemaan puutumatta...
    Suzuki m1800r
  28. #58
    Lainaa (Masa @ Kesä. 03 2008,22:37) kirjoitti
    Lainaa (susrajan suhari @ Kesä. 03 2008,11:23) kirjoitti
    Mistähän tällaisen alakatteen vois tilata?
    http://koti.mbnet.fi/ijuvone/vstrom.html

    No löytyhän tuo, kun tarpeeksi jaksoi internettiä kaivella!
    Dragrace.fi ja 399 euroo tai maalattuna 525 euroo.

    Polulle ei kyllä ton muovihärpäkkeen kanssa uskalla lähteä, mutta harvoin polkuja pitkin tuleekaan päristeltyä!
    Mulla on syntymässä tämän vuoden aikana muotit vastaavanlaiseen alakatteeseen. Teen itse lujitemuovilaminaatteja harrasteilmailuvälineisiin sekä niiden korjauksia, joten jossain vaiheessa ao. katteita on saatavilla Suomen maastakin. En vaan tarkkaan tiedä vielä milloin, mutta ihan varmaan joskus... *

    En malttanut ootella sun tekemiä, toissapäivänä ruuvasin mustat alakatteet paikoilleen...

    Hämärässä varastossa sutasin maalata mustaksi ja kahden tunnin päästä laitoin pimeässä paikoilleen

    Muuttu ulkonäkö melkoisesti! Eikä puhalla niin kovasti kintuillekkaan...
    Suzuki m1800r
  29. #59
    Aloin tässä väsäämään muotteja etulokariin, sellaiseen jolla voi tehdä niitä ah-niin-hienoja hiilikuitu tekeleitä tai aramidi+hiilari semmoisia.

    Etulokasuojan jatkemuotti on jo ja tuote näyttää tehdastekoiselta. Niitäkin sitten saapi allekirjoittaneelta tilata vaikka hiilikuidusta tehtynä

    Seuraavaksi sitten EBay-ostoksille ostamaan sellainen taka-ketju-lokariyhdistelmä, josta siitäkin teen muotit. Mää nääs ajattelin tässä tuunata pyörää sellaiseksi, jottei kellään ole.

    Nimim. "tein itse, säästin selvää rahaa"

    -Masa
    ZZR 1400-09

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
  30.  
  31. #60
    Millainen se taka-ketju-lokariyhdistelmä on?

    Mulla on jo sellainen etulokarinjatke.

    Mullakin on ideana ehkä tulevana talvena muokata pyörää radikaalisesti ulkonäön osalta, mutta silleen että pyörä näyttäisi tehdastekoiselta...

    Ehkä levennän nykyisiä alakatteita, rakennan taka-sivukatteet uusiksi ja värjään pyörän uusiksi....

    Taka lokari näyttää vakiona ihan *pahan näköiseltä



    Suzuki m1800r
Sivu: 2 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen