Sivu: 12 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1186:sta
  1. #331
    Lainaa (kostiDG-P @ Syys. 11 2009,21:41) kirjoitti
    kyllähän ton käännetyn foorumin luku on ihan ykkös huumoria näin piku olveissa
    Hehehe vähän kun grillin kokoamisohjeet ;-)
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  2. #332
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (VS2007 @ Syys. 09 2009,07:39) kirjoitti
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Syys. 08 2009,23:29) kirjoitti
    Lainaa (Moksu @ Syys. 06 2009,10:23) kirjoitti
    Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
    Tässä "Suomen kieliset sivut"
    Onpa melkoista ählämisuomea. Ehkä noi kannattaa kuitenkin pitää englannikielisinä, niin ei katoa asiat käännösvirheisiin.
    Silläpä siin olikin ne " merkit
  3. #333
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Syys. 15 2009,00:21) kirjoitti
    Lainaa (VS2007 @ Syys. 09 2009,07:39) kirjoitti
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Syys. 08 2009,23:29) kirjoitti
    Lainaa (Moksu @ Syys. 06 2009,10:23) kirjoitti
    Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
    Tässä "Suomen kieliset sivut"
    Onpa melkoista ählämisuomea. Ehkä noi kannattaa kuitenkin pitää englannikielisinä, niin ei katoa asiat käännösvirheisiin.
    Silläpä siin olikin ne " merkit
    Tällä ketjulla pääsee jo hyvin alkuun
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  4. #334
    Lainaa (seppo02 @ Syys. 15 2009,10:50) kirjoitti
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Syys. 15 2009,00:21) kirjoitti
    Lainaa (VS2007 @ Syys. 09 2009,07:39) kirjoitti
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Syys. 08 2009,23:29) kirjoitti
    Lainaa (Moksu @ Syys. 06 2009,10:23) kirjoitti
    Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
    Tässä "Suomen kieliset sivut"
    Onpa melkoista ählämisuomea. Ehkä noi kannattaa kuitenkin pitää englannikielisinä, niin ei katoa asiat käännösvirheisiin.
    Silläpä siin olikin ne " merkit
    Tällä ketjulla pääsee jo hyvin alkuun
    "baarit ovat liian eteen ja liian pieni minulle (olen 6ft3 mutta taitaa olla pätkä aseita), voin selvittää, mitä baareissa saada, ja haluan näyttää, että rox nousuputket, Etsin 2inches ylös ja 2inches Takaisin yhteensä, mutta missä hitossa voin ostaa enää kaapelit? Tiedän, että tarvitaan atleast jarru linjaa. uudelleenreititystä tapa auttaa"
    Tässä vähän esimerkkiä vaikeemmasta päästä.
    No täytyy myöntää, että onhan toi Googlen kääntäjä parempi kun ei mitään. Muutenhan noi sivut on tosi asialliset.



    VSRI8322
  5. #335
    Suzrajan Suhari
    Eka kaato lätäkköön...



  6. #336
    No mutta pehmeeltähän toi näytti, ettei tainnut pahasti käydä?

    P.S Suhari mikäs takarengas sulla on?



    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  7. #337
    Suzrajan Suhari
    Ei käynyt pahasti... vilkku rikki, kytkin kahvaan uutta muotoa ja märkä lahje... yritin ajaa keskeltä, mutta lipes sivu slidessä uraan ja yritin tukea sitten omalla kintulla, mutta sekin lipes alta.. *

    Takana 5000 km pyörinyt TKC 80 lähes keskeltä slicksi...
    <-- johtusko tuosta kuvakkeen tapaisesta ajo tavasta?



  8. #338
    Pojan kanssa heitin lenkkiä eilen -illalla ja ekaa kertaa sain osumaa lenkillä. Joku perkeleen lintu oli tienpenkalla ja lähti lentoon juuri niin että näin ennenkuin kopsakti. Osui suoraan kypärän vasempaan reunaan ja paskansi (varmaan suoli tyhjeni) vielä pojan kypärään ja pukuun kohtuullisesti sitä itteensä.
    Tuuria oli, vauhtia hiekkatiellä n. 70, pystyssä pysyttiin ja kukaan ei nähnytkään ;-)
    Piru jos olisi ollut reilu sata vauhtia niin olisi ottanut muhunkin kipeää, ei ollut ihan pikkulintu kun osumasta meni korva lukkoon.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  9. #339
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Syys. 22 2009,21:39) kirjoitti
    Ei käynyt pahasti... vilkku rikki, kytkin kahvaan uutta muotoa ja märkä lahje... yritin ajaa keskeltä, mutta lipes sivu slidessä uraan ja yritin tukea sitten omalla kintulla, mutta sekin lipes alta.. *

    Takana 5000 km pyörinyt TKC 80 lähes keskeltä slicksi...
    <-- johtusko tuosta kuvakkeen tapaisesta ajo tavasta? *
    Joo o, kuraurat on aina sellaista lipsuttelua

    mutta hyvinhän toi TKC on kestänyt...täytyypä harkita.
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  10. #340
    Suzrajan Suhari
    TKC pitää soratiellä ja irtosoralla tosi hyvin!
    Jos meinaa irtosella keula irrota, niin täytyy vaan vääntää lisää hanaa, niin johan keula rauhottuu!

    asfaltilla pito kohtalainen, pystyy kanttaamaan niin paljon jotta oikean tossun nokka on raapassu tietä...

    Märällä asfaltilla ja viileällä kelillä saa hieman ajella varovaisemmin,
    tollasella +2 asteen märällä kelillä saa vielä kakkosella sutimaan...

    Jos tykkää soralla kurnautella, niin silloin TKC on huippu rinkula!
  11. #341
    Pikku Stromin alkuperäiset rengaskoothan ovat 110/80 R19 ja 150/70 R17. Varmaan toimii myös 100/90 R19 ja 140/80 R17 yhtä hyvin? Vai enkö nyt hoksaa jotain syytä miksi ei?
    Se että onko ko. rengastus lain kirjaimen mukainen ei kiinnosta vähääkään vain käytännön toimivuus kiinnostaa.
    .
  12. #342
    Lainaa (TLi @ Loka. 02 2009,19:26) kirjoitti
    Pikku Stromin alkuperäiset rengaskoothan ovat 110/80 R19 ja 150/70 R17. Varmaan toimii myös 100/90 R19 ja 140/80 R17 yhtä hyvin? Vai enkö nyt hoksaa jotain syytä miksi ei?
    Se että onko ko. rengastus lain kirjaimen mukainen ei kiinnosta vähääkään vain käytännön toimivuus kiinnostaa.
    110/80-19 ja 150/70-17 on tämän päivän ´näköisenduroiden´ yleisin rengaskoko. Sen takia myöskin pisimmälle kehitetyt ja näihin pyöriin ajo-ominaisuuksiltaan/kulutuskestävyydeltään parhaat kumit löytyy juuri noista suosituskoon renkaista. Vanhemman sukupolven renkaissa esim. lämpenemisen hallinta ei ole aivan samalla tasolla, mikä vaikuttaa muun muassa kulumiseen.

    Jos alkaa muuttamaan rengaskokoja ja -profiileja, silloin kannattaa olla niistä asioista hyvin perillä, koska pienenkin muutoksen vaikutus esim. pyörän ohjaukseen ja kaarrekäytökseen voi olla yllättävän suuri. Vaikkei DL edes ole ohjaukseltaan herkimmästä päästä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  13. #343
    Yhden kesän ja 9500 km jälkeen ajattelin hieman kirjoittaa V-Strom kokemuksia. Keväällä hommasin kortin ja pyörän muutaman vuoden haaveilun jälkeen. Ja mukava oli kesä *

    Olen tykännyt V-Strommista kyllä. Mukava pyörä kun sopii tielle kuin tielle, soratiet ja isot pikitietkin onnistuu. Moottorissa riittävästi minulle voimaa ja kulutus on pieni. Pleksin kanssa säätämistä oli ja akku sippas heinäkuussa. Siinä murheet. Parhaimmaksi pleksisäädöksi minulle (179cm) totesin originaalin sporttipleksin ja vielä kun nostin kiinnikettä ylöspäin niin ravistelut loppui ja melu pieneni. *

    Ensi kesälle haaveissa jo pitempi reissu, ehkäpä Keski-Eurooppaan. Sivulaukut pitänee hommata...ja kiinnikkeet niille. Onko suosituksia? Ja uudet renkaat. Nykyiset ovat Bridgestone Battle Wingit. Tyytyväinen olen niinhin ollut mutta siihen auttaa toki kun ei paremmasta tiedä...kannattaako vaihtaa rengasmerkkiä?
    Norden 901
  14. #344
    Lainaa (anselmi6 @ Loka. 19 2009,21:40) kirjoitti
    Yhden kesän ja 9500 km jälkeen ajattelin hieman kirjoittaa V-Strom kokemuksia. Keväällä hommasin kortin ja pyörän muutaman vuoden haaveilun jälkeen. Ja mukava oli kesä *

    Olen tykännyt V-Strommista kyllä. Mukava pyörä kun sopii tielle kuin tielle, soratiet ja isot pikitietkin onnistuu. Moottorissa riittävästi minulle voimaa ja kulutus on pieni. Pleksin kanssa säätämistä oli ja akku sippas heinäkuussa. Siinä murheet. Parhaimmaksi pleksisäädöksi minulle (179cm) totesin originaalin sporttipleksin ja vielä kun nostin kiinnikettä ylöspäin niin ravistelut loppui ja melu pieneni. *

    Ensi kesälle haaveissa jo pitempi reissu, ehkäpä Keski-Eurooppaan. Sivulaukut pitänee hommata...ja kiinnikkeet niille. Onko suosituksia? Ja uudet renkaat. Nykyiset ovat Bridgestone Battle Wingit. Tyytyväinen olen niinhin ollut mutta siihen auttaa toki kun ei paremmasta tiedä...kannattaako vaihtaa rengasmerkkiä?
    Itse käytin aikoinani asfalttirenkaita, koska niillä pystyi ajamaan ihan hyvin myös soralla. Renkaat oli Metzeler Roadtech Z6. Ajelin niin vakiokokoisilla, kuin modatuilla 17" etuvanne ja leveämpi takarengan -yhdistelmällä. Asfaltilla moneen kertaan nenille menneenä huomasin, että pyörän ominaisuudet loppui ennen renkaita. Sen takia voisin omalla kokemuksellani suositella sellaisia renkaita, jotka palvelee enemän myös hiekalla ja pehmeämmällä ajoa. Hyvänä esimerkkinä olen kuullut, että Metzeler Tourance tai Michelin Anakeet on hyvä gummit sekalaiseen ajoon.

    Mulla oli se isompi Strommi ja ajoin noin 34 tkm, ennen vaihtoa toiseen pyörään.

    Asfaltilla pitää sitten vetää jouset tiukimmilleen, jottei tiukoissa tilanteissa etupää karkaa alta. Pehmeäksi sitten soralta pehmoisemmalle alustalle. Vetää herkästi eturenkaan lukkoon, ennen kuin pysähtyminen alkaa, jos on todella tiukka tilanne ja pakko jarruttaa tiukkaan maantienopeudesta.

    Jos saisin tehdä ao. pyörään tehtaan vakioasetuksiin muutoksia, laittaisin huomattavasti jäykemmät öljyt etupäähän. Sen jälkeen se toimisi kaikilla renkailla paremin.

    Enhän mä enää mitään tiedä, kun olen jo ajellut puoli kautta ihan toisella pyörällä. Tälläinen on mun muistikuva asiasta.

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  15. #345
    Lainaa (Masa @ Loka. 19 2009,21:58) kirjoitti
    Enhän mä enää mitään tiedä, kun olen jo ajellut puoli kautta ihan toisella pyörällä. Tälläinen on mun muistikuva asiasta.

    Minkä pyörän hommasit? Sun vanhat putket pörisee mun pyörässä.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  16. #346
    Lainaa (seppo02 @ Loka. 20 2009,07:36) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Loka. 19 2009,21:58) kirjoitti
    Enhän mä enää mitään tiedä, kun olen jo ajellut puoli kautta ihan toisella pyörällä. Tälläinen on mun muistikuva asiasta.

    Minkä pyörän hommasit? Sun vanhat putket pörisee mun pyörässä.
    Hommasin uuden ZZr1400:n. Se on kyllä aikalailla erilainen fillari * Pojjaat sano leikkisästi, että kun Strommilla jäi tuo metsän kaato vähän niinkuin puolitiehen, niin isolla Zetorilla pääsee sitten paljon syvemmälle *

    Ajattelin hommata tuossa sellaisen pikku-enskan (valkokilpisen), jolla sitten voisi tonkiä ja mönkiä kurassa. Nuo isot endurot sopii sitten pitemmille matkoille ja ei ehkä niin tiukkaan pusikkoon, kuin mitä esim. DR-Z 400.

    Miten on putket toiminut?



    -M



    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  17. #347
    Tuli sitten laitettua sunnuntaina Stromi talvilepoon, vieläkö on Stromeja liikkeellä?
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  18. #348
    Lainaa (kostiDG-P @ Loka. 26 2009,10:14) kirjoitti
    Tuli sitten laitettua sunnuntaina Stromi talvilepoon, vieläkö on Stromeja liikkeellä?
    Tallissa on, mutta lähinnä siksi että olin juuri 1,5 kuukautta ulukomailla. Jos viikonloppuna vähänkin antaa kelit myöden, niin lähden tuonne itärajan suunnalle. Hieman heikolta kyllä näyttää...

    Tapasinpa muuten suuressa Ameriikanmaassa, Los Angelesissa kaverin, jolla on 04 mallinen DL650. Oli ostanut sen 14000 mailia (~22500km) ajettuna, ja koska ajaa sillä aina kaikki työmatkansa, 70 mailia per siivu, ympäri vuoden, nyt siinä oli tarkalleen satku enemmän, elikkä 114000 mailia (~183000km).

    Kehui ihan juuri vastikään tehneensä ns."sadantonnin huollon" (eli 100.000 mailia!) ja tarkastaneensa venttiilinvälykset ENSIMMÄISTÄ KERTAA. Mainitsi, että jokusta niistä joutui jopa säätämään... Muuten ei kuulemma ollut tarvinnut ikinä tehdä mitään muuta kuin vaihtaa öljyjä, tulppia, filttereitä renkaita ja jarrupaloja, sekä joskus synkata läppärungot. Että semmoinen yksilö - no, varmaan Kalifornian kuiva ja lämmin ilmasto, sekä tasainen moottoritieajokin on auttanut noin ongelmavapaan taipaleen muodostumisessa.

    (Ja ne venat muuten kannattaa silti omastaan tarkastaa aina välillä, koska tiedän yksilöitä, joissa on välykset muuttuneet, vaikkeivät ne valtaosassa eivät juuri muutukaan).
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  19. #349
    Lainaa (kostiDG-P @ Loka. 26 2009,10:14) kirjoitti
    Tuli sitten laitettua sunnuntaina Stromi talvilepoon, vieläkö on Stromeja liikkeellä?
    Meinaan yrittää vielä marras-joulukuun vaihteessa, kunhan pääsen takaisin kotikonnuille. Olen joutunut olemaan ajamatta olosuhteiden pakosta jo muutaman kuukauden, joten satakoon vaikka vanhoja akkoja...
    VSRI8322
  20. #350
    Lainaa (kostiDG-P @ Loka. 26 2009,10:14) kirjoitti
    Tuli sitten laitettua sunnuntaina Stromi talvilepoon, vieläkö on Stromeja liikkeellä?
    Vielä tömistellään sitkeesti...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  21. #351
    Suzrajan Suhari
    Vielä Strommi on katoksessa, mutta ajokelit hieman näyttävät liian valkeilta...
  22. #352
    Nyt strommi ensimmäistä kertaa talviunilla. Vähän alkoi näppejä palella, ei ole mukavaa hommaa tuo pyörän peseminen kylmällä juu, kun liukastavat tiet suolalla...
  23. #353
    Lainaa (v.ström @ Marras. 11 2009,22:45) kirjoitti
    Nyt strommi ensimmäistä kertaa talviunilla. Vähän alkoi näppejä palella, ei ole mukavaa hommaa tuo pyörän peseminen kylmällä juu, kun liukastavat tiet suolalla...
    Muista huuhdella jäähdyttimet kunnolla ja tarvittaessa laittaa crc- tai muuta sprayöljyä niihin. Se veden jäähdytin menee ihan haperoksi, jos sitä ei suojaa talven ajaksi suolan korroosiota vastaan. Se syylari maksaa melkein 700 €, jos menet pilaamaan sen suolalla. Yhden jäähdyttimen itse pilanneena...



    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  24. #354
    Eikös tuo suola säilö ötökät valmiiksi tulevalle ajokaudelle - heti paljon katu-uskottavampaa *:-)

    Hyvä pointti tuo jäähdyttimen huuhtelu joka tapauksessa. Helpommalla tietysti pääsee, jos ei mene ajelemaan aiemmin suolatulle mutta sulaneelle ja kuivuneelle tielle ja anna vesisateen yllättää...
  25. #355
    Lainaa (Masa @ Loka. 20 2009,11:07) kirjoitti
    Hommasin uuden ZZr1400:n. Se on kyllä aikalailla erilainen fillari * Pojjaat sano leikkisästi, että kun Strommilla jäi tuo metsän kaato vähän niinkuin puolitiehen, niin isolla Zetorilla pääsee sitten paljon syvemmälle *

    Ajattelin hommata tuossa sellaisen pikku-enskan (valkokilpisen), jolla sitten voisi tonkiä ja mönkiä kurassa. Nuo isot endurot sopii sitten pitemmille matkoille ja ei ehkä niin tiukkaan pusikkoon, kuin mitä esim. DR-Z 400.

    Miten on putket toiminut?



    -M
    Ovat pelanneet niinkun pitääkin, ite olen miettinyt mönkkärin hankintaa ja pojalle crossipyörää. Alkaa olla näitä kesäharratuksia jo niin että työajan lisäksi joutuu käyttämään jo vähän vapaa-aikaakin ;-)
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  26. #356
    Suzrajan Suhari
    olipa mukavaa pikku tauon jälkeen käyvvä vähän päräyttämässa Stromilla lenkki!

    Keli oli samanlainen kuin syyskuulla +5 astetta ja välillä vesisadetta.
    Vieläköhän joulukuussa pääsee päräyttämään?
  27. #357
    Dl1000, miten paljon/vähän kuluttaa bensaa sataselle normi ajossa?
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  28. #358
    Lainaa (mkoo @ Joulu. 05 2009,16:28) kirjoitti
    Dl1000, miten paljon/vähän kuluttaa bensaa sataselle normi ajossa?
    Mun pyöräni vei kehä III:n sisällä ajaessa 6.4-6.6l/100km. Maantiellä hissutellen 5.0 - 5.5 l/100km. Koskaan, vaikka kuinka tuuppasi menemään, ei kulutus noussut maantie/mutkatie -pätkillä yi 7.5 l/100km.

    Ota huomioon kilometrimittarin virhe, jos lasket kuutusta.

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  29. #359
    Lainaa (Masa @ Joulu. 05 2009,23:07) kirjoitti
    Lainaa (mkoo @ Joulu. 05 2009,16:28) kirjoitti
    Dl1000, miten paljon/vähän kuluttaa bensaa sataselle normi ajossa?
    Mun pyöräni vei kehä III:n sisällä ajaessa 6.4-6.6l/100km. Maantiellä hissutellen 5.0 - 5.5 l/100km. Koskaan, vaikka kuinka tuuppasi menemään, ei kulutus noussut maantie/mutkatie -pätkillä yi 7.5 l/100km.

    Ota huomioon kilometrimittarin virhe, jos lasket kuutusta.

    Samaa luokkaa kulutukset minulla, yhden kesän laskeskelinkin kulutuksia ja keskiarvo koko kesältä (n. 5500km kotimaata)korjattuna mittarivirheellä oli 5,8l
    Tankillisella olen päässyt pisimpään muistaakseni 440 kilometriä yhtä soittoa ajaen.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  30.  
  31. #360
    TM 10/2002 Löytyy DL1000 testiäkin.
    Eni vei +38 Hp ja +41 Nm kuulostaakin afrikkalaiseen verrattuna tuolla vähäisemmällä (!) bensan syönnillä erittäin hyvältä...
Sivu: 12 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen