Sivu: 11 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1186:sta
  1. #301
    Lainaa (Moksu @ Heinä. 16 2009,22:37) kirjoitti
    KIITOS !!!!!!
    Nyt on kello oikeassa. Kaikenlaisia nappulayhdistelmiä tulikin kokeiltua. * *Sorkka minä *
    Ei tuota itsekään ihan helposti osannut kun keväällä aloin muistelemaan. Jotenkin epälooginen
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  2. #302
    viime syksyn norjan reissulta, pohjois norjan matkaajat varmaan tunnistavat paikan.

  3. #303
    Lainaa (seppo02 @ Heinä. 17 2009,09:16) kirjoitti
    Lainaa (Moksu @ Heinä. 16 2009,22:37) kirjoitti
    KIITOS !!!!!!
    Nyt on kello oikeassa. Kaikenlaisia nappulayhdistelmiä tulikin kokeiltua. * *Sorkka minä *
    Ei tuota itsekään ihan helposti osannut kun keväällä aloin muistelemaan. Jotenkin epälooginen
    Nii-in mullakin ohje sanoo, että "pidä molemmat napit painettuna muutaman sekunnin alkaa kellon näyttö vilkkua". No eikä alkaa.
    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  4. #304
    Mulla on Dl650 / 08 ja siinä Suzukin oma peräteline ja Suzukin oma 48 l takalaukku.
    Sopiiko tuohon telineeseen Givin laukut? Vai pitää myös teline vaihtaa?
  5. #305
    Lainaa (ingbesep @ Heinä. 24 2009,15:32) kirjoitti
    Mulla on Dl650 / 08 ja siinä Suzukin oma peräteline ja Suzukin oma 48 l takalaukku.
    Sopiiko tuohon telineeseen Givin laukut? Vai pitää myös teline vaihtaa?
    Mututuntumana on ettei sovi, ainakaan giwin sivulaukut ei sovi suzukin omaan telineeseen. Mutta soita johonkin suzuia myyvään liikkeeseen, pitäis olla tuttujuttu. Ja varmaan riittää pohjalevyn vaihto?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  6. #306
    Joo kiitoksia, kävin varmistamassa liikkeessä, eipä sovi.
    Adapterillalevyllä siitä kyllä selviää.

    Voisin laittaa myyntiin Suzukin oma peräboxin ja telineen, löytyisiköhän kiinnostusta?
  7. #307
    No niin lomat on lusittu ja reissu tehty kotokunnille ja vähä muuallekkin, tossa kuva joka tuo tuon loman mieliin ja kaipuun jonnekkin pois...
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  8. #308
    Lainaa (kostiDG-P @ Elo. 02 2009,23:02) kirjoitti
    No niin lomat on lusittu ja reissu tehty kotokunnille ja vähä muuallekkin, tossa kuva joka tuo tuon loman mieliin ja kaipuun jonnekkin pois...
    Vähän kun meidän mökkitie.....tosin nurmikkoa ja alamäkeä.... 850 kilsaa tuli ajetua kun tulin mökiltä kotiin tänään - 125 kilsan matkalla ;-). Tiistaina töihin - jee
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  9. #309
    Kyllä vanhat metsäautotiet on kivoja ajella...
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
  10. #310
    Keskiviikkona ajelemassa -09 Stomilla Krondstatin saarella




    No nyt tästä näkyykin jo jotain



    Jawa250 -> Yamaha350R5 -> Ariel350 -> piitkä tauko...
    500GSE-94 -> GSX1100F-94 tallissa.
    DL650V-Strom-09 -> DL1000 V-Strom-14 ajossa
    Reissublogit https://motobalkan2019.blogspot.com
    lisää blogeja tarkastelemalla profiilia
  11. #311
    Kertokaapa tonnisen omistajat että rusahtaako teillä ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa? Ittellä kuulostaa kyllä aika rumalta ainaki jos vähä vetää ykkösellä korkeemmille kierroksille.
  12. #312
    Lainaa (minarc @ Elo. 10 2009,10:23) kirjoitti
    Kertokaapa tonnisen omistajat että rusahtaako teillä ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa? Ittellä kuulostaa kyllä aika rumalta ainaki jos vähä vetää ykkösellä korkeemmille kierroksille.
    Mulla ei rusahda.
    Kannattaa kokeilla rusahtaako kovempaa kylmänä vai kuumana. Epäilen öljyjä.



    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  13. #313
    Lainaa (minarc @ Elo. 10 2009,10:23) kirjoitti
    Kertokaapa tonnisen omistajat että rusahtaako teillä ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa? Ittellä kuulostaa kyllä aika rumalta ainaki jos vähä vetää ykkösellä korkeemmille kierroksille.
    Ei enää, muistaakseni joskus uudempana ikäänkuin kolahti vaihtoipa sitten miten tahansa
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  14. #314
    Sattuukos kellään olemaan kokemusta pehmeiden sivulaukkujen käytöstä V-Stromissa? Aiotaan syksymmällä vuokrata tuommoinen kaukomailta, ollaan vaimokkeen kanssa 2-päällä menossa, ja siinä ei ole yhtään mitään varusteita (siis pyörässä )

    Jotkut laukkuraudat/telineet varmaankin on pakko siihen jostain järjestää, koska ainakaan putkeen laukku ei saa ajossa ottaa kiinni. Ainakin useimpien kovien laukkujen telineiden asennuksessa on mm. vilkut siirrettävä, ei kuulosta houkuttelevalta alkaa loman aluksi väsäilemään moisia.

    Eli jos olette käyttäneet pehmeitä laukkuja, niin minkälaisia, ja onko ollut jotain telinettä niille?
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  15. #315
    Mulla on pikku-stromissa kankaiset laukut. Ei ole kuvaa nyt saatavilla, enkä muista merkkiäkään, koska ne on jotain 10 v. vanhat. Ne on sellaiset takapenkin yli heitettävät, eli lujilla tarranauhoilla kiinni toisissaan takapenkin yli (tarroilla saa säädettyä pituuden penkin leveyttä vastaavaksi). Alanurkissa on narut, joilla saa halutessaan sidottua.

    Mitään rautoja tai muuta tukea ei tartte. Pakoputki itse asiassa kannattelee oikean puoleista laukkua hyvin. Se putken lämpösuoja riittää. Vasen puoli roikkuu, kun sitä ei tue mikään, mutta siinäpähän roikkuu. Takarenkaaseen on matkaa niin paljon, ettei tuo haittaa.

    Vilkkuja nuo ei haittaa yhtään, eikä kyytiläinenkään ole valittanut.
  16. #316
    Lainaa (qwer @ Elo. 12 2009,13:17) kirjoitti
    Se putken lämpösuoja riittää.
    Joo en ole saanut orgisputken lämpösuojaa lämpenemään edes paikallaan käyttelemällä, tuli joskus tarkastettua kun aloin mopoilla lastenkin kanssa.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  17. #317
    Suzrajan Suhari
    kun ei kesällä kerkii ajamaan... oon aatellut jos sitä ajelis myös talvella...
    Mistä saa nastarenkaita?
  18. #318
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Elo. 31 2009,00:11) kirjoitti
    kun ei kesällä kerkii ajamaan... oon aatellut jos sitä ajelis myös talvella...
    Mistä saa nastarenkaita?
    Kokeileppas nuista firmoista alkuun:
    Kisarengas
    Satapiikki



    T7 2022
  19. #319
    Ourilalta löytyy myös:
    Motorengas

    Vähittäismyynti / hinnat jälleenmyyjiltä:
    Piirimyyjät
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  20. #320
    Löytyysköhän keneltäkää ylimääräisiä Leovincejä tonniseen V-Stromppaan? Jos löytyy ja olet luopumassa, niin tarjoo.
    Ulkomailthan nämä sais uutena vähä edullisemmin ko kotosuomesta.
    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  21. #321
  22. #322
    Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  23. #323
    En ole suomenkielisiä löytänyt.

    Ulkomaisista minun mielestä tuolta löytyy eniten ja helpoiten tietoa


    V-Strom info
    Norden 901
  24. #324
    Lainaa (anselmi6 @ Syys. 06 2009,11:17) kirjoitti
    En ole suomenkielisiä löytänyt.

    Ulkomaisista minun mielestä tuolta löytyy eniten ja helpoiten tietoa


    V-Strom info
    Tuo VSRI-sivusto on oikeastaan ainoa ja kunnollinen ulkolainen. Siltä löytyy jopa ystäviä ja ystävällisiä vastauskia

    Niin hyviä tuttuja olen Saksasta saanut, että kavereiden kanssa suunniteltiin yhteistä matkaa ja jopa pyörän ostamista itselleni Germaanian markkinoilta.

    Siellä uskaltaa esittää ne typerimmätkin kysymykset tai ajatukset, ilman selkään puukotuksen pelkoa

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  25. #325
    Suomenkielinen sivusto löytyy alla olevasta osoitteesta:

    http://autos.groups.yahoo.com/group/finndl650/
  26. #326
    Molemmat mestat (V-Strom info ja yahoo gruppi) on tuttuja.
    Aattelin, notta onko tullut uusia kotimaisia.

    No löytyykö sellainen Suzuki mp sivusto jostakin?



    Koitapa kyntää kyinen pelto, kun liha on heikko ja teräs on melto.

    DO YOU SEE ME
  27. #327
    Suzrajan Suhari
    Putki strokattu ja on möreemmät äänet!
    =hernepillin katkaisu
    More info



  28. #328
    Suzrajan Suhari
    Lainaa (Moksu @ Syys. 06 2009,10:23) kirjoitti
    Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
    Tässä "Suomen kieliset sivut"
  29. #329
    Lainaa (Suzrajan Suhari @ Syys. 08 2009,23:29) kirjoitti
    Lainaa (Moksu @ Syys. 06 2009,10:23) kirjoitti
    Onko muuten olemassa suomenkielisiä V-Strom sivuja?
    Tässä "Suomen kieliset sivut"
    Onpa melkoista ählämisuomea. Ehkä noi kannattaa kuitenkin pitää englannikielisinä, niin ei katoa asiat käännösvirheisiin.



    VSRI8322
  30.  
  31. #330
    kyllähän ton käännetyn foorumin luku on ihan ykkös huumoria näin piku olveissa
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
Sivu: 11 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen