Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 100:sta
  1. #1
    JOovain...



    Ainakin jotenki "vakuuttavan" näköset noi Brembot keulassa:




    <a href="http://www.motorradonline.de/news/hendrik-von-kuenheim-im-mediengespraech---neuer-supersportler--bmw-spitze-lueftet-erste-ge
    heimnisse.284825.htm" target="_blank">Lisää......</a>
  2. #2
    Muuten ruma ku helevetti. Tai ainakin mikä hyvänsä Japsi-tonnari.
    <p>2002-2014</p>
  3. #3
    Se susi-ruma-kotari tuli mulle mieleen...
  4. #4
    Ihan OK...näkö on sama kun japseissa mutta ei ole japsi..hmm...oiksohan tossa...seuraava ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #5
    älkää sitä ny vielä haukkuko rumaks! Tuossa se nimittäin on parhaimmillaan kun ei oo vilkkuja, peilejä, rekisterikilpeä ja vielä slicksit alla.

    Koko mustassa se näyttää kyllä tarkoituksenmukaiselta, mutta ulkonäöllisesti ei tuo mitään uutta. Olen pettynyt. toivottavasti on edes parempi kuin japsit, jottei ainoa ero olisi hintalappu.
  6. #6
    omaan silmään aika vakuuttava laite tidä jos tuo nyt markkinoille tulee tossa ois oiva vaihtoehto
    600rr
  7. #7
    Tod.näk. paras pyörä, mitä on ikinä tehty...
    Viisas pääsee vähemmällä!
  8. #8
    Vihdoinkin myös Baijerin suunnalta malli joka osoittaa että kyllä sitä sielläkin osataan tehdä "ärrä" pyörä.
    Jos ois mitä jois pois, niin jois pois ettei ois mitä jois pois.
  9. #9
    - "Nyt me vihdoin piilotetaan paraleverit, teleleverit ja duoleverit münchenin burgerbräukellariin ja tehdään ihan oikeesti nopee ja hyvä pyörä... niinku japanilaisetkin!"
    - "Jätetäänkö vittumaiset vilkut kuitenkin?"
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  10. #10
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 08 2008,21:27) kirjoitti
    - "Nyt me vihdoin piilotetaan paraleverit, teleleverit ja duoleverit münchenin burgerbräukellariin ja tehdään ihan oikeesti nopee ja hyvä pyörä... niinku japanilaisetkin!"
    - "Jätetäänkö vittumaiset vilkut kuitenkin?"
    Niin...missäs muuten on kaikenmaailman para, tele ja yms. leverit kun niiden ylivertaisuutta aina kuitenkin kehutaan? Eli onko Bemari nyt budjettilinjalla, vai oltaisiinko siellä Baijerin päässä vihdoin ymmärretty että pyörää ei kuitenkaan tarvitse joka kerta keksiä uudelleen.
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  11. #11
    hohhoijaa
    Dixi et animam levavi
  12. #12
    Lainaa (Skeletor @ Touko. 08 2008,21:40) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 08 2008,21:27) kirjoitti
    - "Nyt me vihdoin piilotetaan paraleverit, teleleverit ja duoleverit münchenin burgerbräukellariin ja tehdään ihan oikeesti nopee ja hyvä pyörä... niinku japanilaisetkin!"
    - "Jätetäänkö vittumaiset vilkut kuitenkin?"
    Niin...missäs muuten on kaikenmaailman para, tele ja yms. leverit kun niiden ylivertaisuutta aina kuitenkin kehutaan?


    Samaa mietin minäkin...entäs sitten ne ylitehostetut ja "lievästi" tunnottomat über hyvät absit?
    04 Buell xb12s

  13. #13
    Lainaa (Inkku @ Touko. 08 2008,22:08) kirjoitti
    entäs sitten ne ylitehostetut ja "lievästi" tunnottomat über hyvät absit?
    Mitäköhän pyörää olet ajanut, kun niin asiantuntevasti tiesit ylitehostetut jarrut "lievästi" tunnottomaksi.
    Tuolta kun katselet malleja, niin missähän noissa se tehostin on?
    Dixi et animam levavi
  14. #14
    Lainaa (ek@ @ Touko. 08 2008,23:55) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Touko. 08 2008,22:08) kirjoitti
    entäs sitten ne ylitehostetut ja "lievästi" tunnottomat über hyvät absit?
    Mitäköhän pyörää olet ajanut, kun niin asiantuntevasti tiesit ylitehostetut jarrut "lievästi" tunnottomaksi.
    Tuolta kun katselet malleja, niin missähän noissa se tehostin on?
    Ei kait niitä ole enää missään mallissa, mutta mun 2005-mallisessa K1200 ässässä on.

    Tunnottomat ovat, mutta tehokkaat silloin kun sattuvat toimimaan eli 99% ajasta. Ne pari kertaa kun häiriö on ollut päällä ovatkin oleet ikimuistettavia...

    Taisi niissä jotain vikoja olla, kun jäivät pois käytöstä.

    Ihan aiukuisten oikeasti ne kaikki _Bmw:n pyöriinsä omaksutut jousituskeksinnöt ei ole ihan turhia.

    Täytyy varmaan käydä koeajamassa muita matkasportteja ja kokeilla löytyykö parempaa jousitusta jostain muusta. Voipi olla vaikeaa pistää paremmaksi.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  15. #15
    Lainaa (Ekku @ Touko. 09 2008,06:41) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Touko. 08 2008,23:55) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Touko. 08 2008,22:08) kirjoitti
    entäs sitten ne ylitehostetut ja "lievästi" tunnottomat über hyvät absit?
    Mitäköhän pyörää olet ajanut, kun niin asiantuntevasti tiesit ylitehostetut jarrut "lievästi" tunnottomaksi.
    Tuolta kun katselet malleja, niin missähän noissa se tehostin on?
    Ei kait niitä ole enää missään mallissa, mutta mun 2005-mallisessa K1200 ässässä on.

    Tunnottomat ovat, mutta tehokkaat silloin kun sattuvat toimimaan eli 99% ajasta. Ne pari kertaa kun häiriö on ollut päällä ovatkin oleet ikimuistettavia...

    Taisi niissä jotain vikoja olla, kun jäivät pois käytöstä.

    Ihan aiukuisten oikeasti ne kaikki _Bmw:n pyöriinsä omaksutut jousituskeksinnöt ei ole ihan turhia.

    Täytyy varmaan käydä koeajamassa muita matkasportteja ja kokeilla löytyykö parempaa jousitusta jostain muusta. Voipi olla vaikeaa pistää paremmaksi.
    LT:n jälkeen ku eka kerran painoi takajarrua tuli ässässä tunne että prkle tässähän ei ole jarruja ollenkaan
    Noh,sitte alkoi jo vähitellen tottua ja tulee jarruteltua etukahvasella,se sentäs toimii

    Alusta ja jousitus ESA:n kera on todellaki japsimatkakyykkyjen vaikea päihittää,suorastaan uppee
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  16. #16
    Lainaa (ek@ @ Touko. 08 2008,23:55) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Touko. 08 2008,22:08) kirjoitti
    entäs sitten ne ylitehostetut ja "lievästi" tunnottomat über hyvät absit?
    Mitäköhän pyörää olet ajanut, kun niin asiantuntevasti tiesit ylitehostetut jarrut "lievästi" tunnottomaksi.
    Tuolta kun katselet malleja, niin missähän noissa se tehostin on?
    Nyt ei kyllä ole valitettavasti 100% varmuutta tuosta ko pärrän mallista, ei näytä edes motopalstalta tahi nettimotostakaan löytyvän. Kahtelin tuonne linkin taakse ja tulin tulokseen että uskoisin pyörän olevan R1200S mutta vm. 02-04. Täytyy ens kerralla vanhukselta kysästä/kyylästä mikä mopo kyseessä.
    04 Buell xb12s

  17. #17
    Mulla ei ole ainakaan mitään valittaista tehostetuista absijarruista bemussa. 12000 km on nyt sellaisten kanssa menty ja jarrut ne on siinä missä muutkin. Plus että kevyet käyttää, osaintegraali (etukahva vaikuttaa taakse) ja lukkiutumattomat. Mitä taas tulee leverkeulaan, niin tykkään suuresti siitä ettei se niiaa jarrutuksessa.

    Sitten mitä kannataa rr-tyyppiseen pyörään laittaa onkin ihan toinen juttu. Se katsokaas riippuu niin paljon pyörän käyttötarkoituksesta.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  18. #18
    Bemareista hienoin...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  19. #19
    Aikas hyvän näköinen peli - joku japsi, eikö?

    Baijerin paholainen olikin... se siitä traditiosta sitten ainakin tämän mallin kohdalla *

    Saas nähdä milloin tätä kutsutaan ko.mallin klassikoksi *
    * * * * * * * * * * *
  20. #20
    Lainaa (tapjar @ Touko. 09 2008,08:12) kirjoitti
    Sitten mitä kannataa rr-tyyppiseen pyörään laittaa onkin ihan toinen juttu. Se katsokaas riippuu niin paljon pyörän käyttötarkoituksesta.
    Juurikin näin. Niiavasta keulasta voisi kuvitella vauhdikkaassa mutka-ajossa olevan jopa etua. Keulakulma jyrkkenee ja mutkaan meno helpottuu kun jarruttaa. Vastaavasti tulee vakavuutta lisää kiihdytyksessä.

    Itse ainakin tykkään siitä että keula niiaa jarrutuksessa. Painonsiirto eturenkaalle on silloin tehokkaampi ja etujarrulla jarrutus tehostuu (vastaavasti tietty takajarrulla ei sitten teekkään hevon v***a). Se jotenkin ikään kuin kuuluu olennaisena osana siihen mutkatien vuoristoratafiilikseen ja ajonautintoon.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  21. #21
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 09 2008,08:44) kirjoitti
    Itse ainakin tykkään siitä että keula niiaa jarrutuksessa. Painonsiirto eturenkaalle on silloin tehokkaampi ja etujarrulla jarrutus tehostuu (vastaavasti tietty takajarrulla ei sitten teekkään hevon v***a). Se jotenkin ikään kuin kuuluu olennaisena osana siihen mutkatien vuoristoratafiilikseen ja ajonautintoon.
    Itse en ole sitä niiaamista kaivannut.

    Pyörä tuntuu hidastuvan ihna riittävän tehokkaasti ilman niiaustakin ja etenkin huonolla alustalla pyörä on niin vakaa että oikein naurattaa. Routapattien yli voi ajella ilman että se aiheuttaisi mitään ylimääräisiä ajolinjan vaihdoksia kuten monella muulla pyörällä ajaessa.

    Se että Bmw on ratapyöräänsä valinnut perinteisen keulan johtunee varmaan yksinomaan siitä seikasta, että kun valmis tietotaito kisäkäyttöön on ostettavissa, niin ei kannata käyttää kovin valtavaa budjettia uuden systeemin kehittelyyn, kun tulosta varmaankin pitäisi syntyä kohtuullisen lyhyessä ajassa tai muuten mitään markkinointihyötyä ei saada aikaiseksi.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  22. #22
    Lainaa (Ekku @ Touko. 09 2008,20:07) kirjoitti
    Se että Bmw on ratapyöräänsä valinnut perinteisen keulan johtunee varmaan yksinomaan siitä seikasta, että kun valmis tietotaito kisäkäyttöön on ostettavissa, niin ei kannata käyttää kovin valtavaa budjettia uuden systeemin kehittelyyn, kun tulosta varmaankin pitäisi syntyä kohtuullisen lyhyessä ajassa tai muuten mitään markkinointihyötyä ei saada aikaiseksi.
    Kyllä todellisuus sen on osoittanut, että haarukkarakennetta parempaa ratkaisua ei kilpailukäyttöön ole vielä kehitetty. Kyllä sen bemarikin nyt tunnustaa, teot puhuvat enemmän kuin sanat.

    Katukäytössä noista erityyppisistä etupyörän jousitusratkaisuista varmasti onkin hyötyä monissa olosuhteissa. Mutta on se vaan hassua, että lähes järjestään on bemari uusista malleista "unohtanut" pois nuo erikoisemmat ratkaisut.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  23. #23
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 09 2008,21:00) kirjoitti
    Kyllä todellisuus sen on osoittanut, että haarukkarakennetta parempaa ratkaisua ei kilpailukäyttöön ole vielä kehitetty. Kyllä sen bemarikin nyt tunnustaa, teot puhuvat enemmän kuin sanat.

    Katukäytössä noista erityyppisistä etupyörän jousitusratkaisuista varmasti onkin hyötyä monissa olosuhteissa. Mutta on se vaan hassua, että lähes järjestään on bemari uusista malleista "unohtanut" pois nuo erikoisemmat ratkaisut.
    Onkos kovin moni isolla budjetilla toimiva valmistaja viime vuosikymmeninä testannutkaan mitään kovin erikoisia ratkaisuja?

    Bmw näyttää jättäneen nämä "erikoiset" jousitusratkaisut pois halvemmista malleista. Hintakilpailu on kovaa ja uusia asiakkaita on helpompi kalastella perinteisillä ratkaisuilla.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  24. #24
    BMW S1000rr 2010
  25. #25
    Lahtinen: "sen on jo kapitalistinenkin täremiäs tunnustanu että tyämiähen on paree ajaa paraleverillä".
    Hietanen: " jos luaja ols mul praleeverillaittanu, mää olisi ahvena!"
    Vanhala: "khihi khihi, parahviiniahvena, Hietanen on parahviiniahvena."

    Salo: "mikä etupää siinä on?"
    Lahtinen: "mitä luulet, mikä etupääsiinä ny olis, se ompojat sillai että ny alkaa se öölinnsintianuu."

    Hietanen: "mää mitään syyllissi kaippa, Lahtisti ja niiamatont leveri mäkaippa".

    Juu ai, ja kuka muistaa mikä oli sotamies Lahtisen etunimi?
  26. #26
    Tuossapa on ensimmäinen bmw moottoripyöränä joka herättää minussa suurta omistamisen himoa PISTE
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  27. #27
    Tyhmänän ihmettelen ... Miten tuo kapistus eroaa uusista jamahoista, hondista ja kavasakeista. Ihan saman näköinen ja ajamatta ei voi oikein kehua/haukkua.

    Bokserista on luovuttu. Huono ratkaisu se moottoripyörään on aina ollutkin Suosin V4:ää!
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
  28. #28
    Lainaa (mtkoskin @ Touko. 09 2008,23:58) kirjoitti
    Suosin V4:ää!
    Ysikutosessa Saabissa hyväksi havaittu.
  29. #29
    Yrjöhan se Lahtinen oli, mut oli alikessu, ei sotamies .
    Toi putkikeula varmaan on helpompi säätää kisaan ja eri radoille=halvempaa.
    No, mikäs on hinta-arvio moiselle, kun se tulee myyntiin 2009-2010?
  30.  
  31. #30
    Jos tuo ei ole photoshop niin hieno pyörä. Mutta mikä siitä sitten tekee paremman kuin japsikyykyistä? Samalle se ainaskin näyttää.. hintaa voisin kuvitella tulevan vähintään 5 tonnia enemmän. Ja japsitekniikkahan on tunnetusti varmempitoimisempaa - noh, ostaahan ne jotkut ducatejakin ;)
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen