Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
  1. #1
    (poistettu tili)
    Reifen Versand sanoo 1000:een Bridgestone ja 750:een Michelin.

    Pitäskö tota nyt uskoa vai onko noi hatusta? Mitä sanoo muut, mitä ootte Gixxereissä käyttäneet maantieajossa.

    Tätähän ei vielä kukaan ole ennen kysyny.
  2. #2
    Ite hommasin Michelin Pilot Sport HPX.n 200/50/17. Pyörä on K6 1000. Hyvin pelittää.
  3. #3
    Lainaa (Kurdi @ Touko. 06 2008,18:29) kirjoitti
    Ite hommasin Michelin Pilot Sport HPX.n 200/50/17. Pyörä on K6 1000. Hyvin pelittää.
    Tuo on Hayabusaan tarkoitettu rengas.

    Ennemmin suosittelisin Michelin Pilot Power. Tonniseen 190/50/17 ja seiskapuokkiin 180/55/17.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  4. #4
    (poistettu tili)
    Lainaa (jarim @ Touko. 06 2008,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Kurdi @ Touko. 06 2008,18:29) kirjoitti
    Ite hommasin Michelin Pilot Sport HPX.n 200/50/17. Pyörä on K6 1000. Hyvin pelittää.
    Tuo on Hayabusaan tarkoitettu rengas.

    Ennemmin suosittelisin Michelin Pilot Power. Tonniseen 190/50/17 ja seiskapuokkiin 180/55/17.
    Hemmetin hyvä kun mainitsit noi koot, muuten olisin tyrinyt jomman kumman.

    Taidanpa mennä noilla, toi reifenversand kyllä arpoi tänään merkit aivan toisin.
  5. #5
    Jep, itellä on noi PilotPowerit alla ja Rodamotosta tulossa Power 2CT:t ja hyvin pelittää.
  6. #6
    Lainaa (jarim @ Touko. 06 2008,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Kurdi @ Touko. 06 2008,18:29) kirjoitti
    Ite hommasin Michelin Pilot Sport HPX.n 200/50/17. Pyörä on K6 1000. Hyvin pelittää.
    Tuo on Hayabusaan tarkoitettu rengas.

    Ennemmin suosittelisin Michelin Pilot Power. Tonniseen 190/50/17 ja seiskapuokkiin 180/55/17.
    Sitäkö ei sitten saa laittaa muuhun kuin Busaan? Hyvin se tonnisessakin pyörii.
  7. #7
    Saa toki laittaa, mutta miksi? Kääntyvyys/ajettavuus huononee verrattuna orggis kokoon...
    K7 750 kisseri
  8. #8
    Joo, ihan mielenkiinnolla hommasin sen renkaan. Pakko kyllä sanoa, että en ole huomannut mitään eroa alkuperäiskokoseen renkaaseen verrattuna.. ehkä radalla eri asia, mutta sinne ei ole tarkotus mennäkkään.
  9. #9
    Huudellaan nyt vähän vieraisiin pöytiin, tollakin riskillä
    Itsellä Kawa 636 ja 180 rengas pitäis olla. Käytän 190 koska toimii ko. kulkupelissä mielestäni paljon paremmin, rauhoittaa. Rata-ajo voi tosiaan olla sit eri juttu, mutta maantiellä mutkapätkiä pääasiassa ajelen.



  10. #10
    Itsellä ei kyllä ole mitään positiivista sanottavaa tuosta Bridgestonesta. Nykyään alla pyörää 190 sarjan Pirellin super corsa dragonit..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  11. #11
    Juu en itsekään ottaisi Bridgestoneja. Pirellit (Corsa 3 tms.) tai Michelinit (pilot power tms.), niin hyvä .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #12
    Kyllä se on omassa K7:ssa Michelin Power Race. Pitää radalla huomattavasti paremmin kuin Pilot Power 2ct. Kulutuskestävyys on taas sitten jotain, mutta pitoa löytyy.

    Ja hyvä koko on ollut 190/55/17, orkkishan on 190/50/17...


    Edit. kappas kohta tulee allekirjoituksen Yammun kaadosta vuosi täyteen Silloin Pilot Power 2ct:t alla ja Alastarolla mutkasta kiihdytytettäessä alta pois



    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  13. #13
    Arvelin ainaski busaan kokeilla metzelerin z6 kun vaan saan nuo bridgestonet alta pois
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
  14. #14
    Mulla on nyt Pirelli corsa 3 190/55/17 korkeampi profiili on mun mielestä mukavampi, harmi ettei saa ku pirelliä tai micheliniä. Orkkiskoossa parhaat mitä olen kokeillut olivat Metzeler M3, Pirelli hyvänä kakkosena. Tietty jos ei ole tonninen kiksu kyseessä 180/55/17 renkaita löytyy kaikilta valmistajilta.

    Uudet Diablo Rossot voivat olla mielenkiintoiset =)
    Samoin pitää kokeille Bridgestonea, uusia BT002sia kehuttu paljon.
    tällä hetkellä sanon M3 tai sit corsa3
  15. #15
    Mulla on tällä hetkellä alla K4:ssa Pilot Powerit ja en voi kyllä väittää olevani täysin tyytyväinen niihin. En tiedä johtuuko siitä että katukäytössä rengas ei lämpeä tarpeeksi, mutta viime viikonloppunakin vuoristoteitä vedellessä meinas lähtee etunen alta.
    ...
  16. #16
    Minä olen misukalta kokeillut pilot powereita ja CT2sia ja kyllä pirelliin verrattuna hermostuneempaa on meno. Vaikka se ei olisi niin selvä niin minun pyörissä ovat misukat aina kestäneet paljon vähemmän kuin pirellit.
  17. #17
    Lainaa (Mezza @ Touko. 07 2008,14:59) kirjoitti
    Minä olen misukalta kokeillut pilot powereita ja CT2sia ja kyllä pirelliin verrattuna hermostuneempaa on meno. Vaikka se ei olisi niin selvä niin minun pyörissä ovat misukat aina kestäneet paljon vähemmän kuin pirellit.
    Sama vika Rahikaisella. Itsellä on kanssa parempia kokemuksia Pirellistä. Ei tosin tässä pyörässä.
    ...
  18. #18
    Onko näillä eri merkkisillä kiekoilla paljonkin eroa kulutuskestävyydessä?
    Opiskelijan budjetilla pitäis saada renkaat joilla voisi radallakin piipahtaa, mutta eivät saisi heti sulaa alle.
    Muuten pääasiassa katuajoa. Pyöränä giksu 750 K1...
  19. #19
    Lainaa (Chingon @ Touko. 07 2008,15:19) kirjoitti
    Onko näillä eri merkkisillä kiekoilla paljonkin eroa kulutuskestävyydessä?
    Opiskelijan budjetilla pitäis saada renkaat joilla voisi radallakin piipahtaa, mutta eivät saisi heti sulaa alle.
    Muuten pääasiassa katuajoa. Pyöränä giksu 750 K1...
    No niinkun sanoin just pari viestiä aikasemmin, oman kokemuksen mukaan michelinint kuluu selvästi nopeammin ( ja ovat myös kalliimpia) Pirelli ja Metzeler toimineet yhtä hyvin. Bridgestonesta ei kokemuksia. Pirelli Corsa 3 on varmaan kaikin puolin paras yleisratkaisu.
  20. #20
    Lainaa (Chingon @ Touko. 07 2008,15:19) kirjoitti
    Onko näillä eri merkkisillä kiekoilla paljonkin eroa kulutuskestävyydessä?
    Opiskelijan budjetilla pitäis saada renkaat joilla voisi radallakin piipahtaa, mutta eivät saisi heti sulaa alle.
    Muuten pääasiassa katuajoa. Pyöränä giksu 750 K1...
    Itse ajelin viime kesän Diablo Corsilla (ei kolmoset, vaan ne vanhemmat) ja tyytyväinen olin. Katuajoa oli joku 7000km ja sen jälkeen poltin loppuun takasen, etusessa on pintaa vielä hyvin. Radalla kesti vetää aika hyvin myöskin. Ainut huono puoli renkaassa on, että viileillä keleillä ei rengas tahdo lämmetä, varsinkaan märällä, mutta se ongelma on melkeen kaikissa.
    Suzuki Gsx-r 1000 -07
  21. #21
    Lainaa (Chingon @ Touko. 07 2008,15:19) kirjoitti
    Onko näillä eri merkkisillä kiekoilla paljonkin eroa kulutuskestävyydessä?
    Opiskelijan budjetilla pitäis saada renkaat joilla voisi radallakin piipahtaa, mutta eivät saisi heti sulaa alle.
    Muuten pääasiassa katuajoa. Pyöränä giksu 750 K1...
    Metzeler z6 siinä on rengas joka kestää reippaat kympin ja pitää radallakin mukavasti.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  22. #22
    Niin Z6 on sport touring renkaat, kyllä varmasti kestävät pidempään, mutta kyllä gixeriin ostaisin M3set ennemmin.
  23. #23
    Tyhmiä varmaan kyselen, mutta kysyn kuitenkin.

    Ei varmaan ole järkevää käyttää eri merkkisiä rinkuloita?
    Nyksä. Speed Triple 2013
    EX: GSX-R 1000 K6
    EX: R6R 06
  24. #24
    Minä en näe mitään tyhmää laitella erimerkkisiä rinkuloita alle.

    Luotto renkaisiin ja niiden ajettavuuteen on tärkein asia, eikä se mitä merkkiä ne ovat.


    Tymiä kysymyksiä ei ole olemassakaan, sen sijaan idioottimaisia vastauksia kyllä löytyy
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  25.  
  26. #25
    Mulla oli (tai on vieläkin mutta sileänä) tonnisessa Pilot Power 2CT:t. Hyvin pelasi omassa käytössä eli pääasiassa mutkapätkää. Radalla riitti pito vielä syksynäkin. Ehkäpä parhaita ominaisuuksia oli nopea lämpeneminen ja hyvä pito sateella ja täten hyvä luotto renkaaseen kelillä kuin kelillä. Varsinkin syksyllä arvostaa tuota lämpenemistä. Kadulla ajelin n. 2,5 (etu) ja 3,0 (taka) kylmäpaineilla ja radalla n. 2,2-2,3 edessä ja takana. Kertaalleen kesäkuumalla meni mutkapätkillä takanen noilla katupaineilla liukkaaksi, radalla luisteli pariin otteeseen mutta mitään hallitsematonta käytöstä ei ollut. Takarengas kesti n. 7000km. Ehkä pelkkään rata-ajoon ei paras valinta mutta tälläiselle normikuskille (pääasiassa mutkateitä, silloin tällöin rataa ja tourinkia) voi kyllä suositella.

    Seraavaksi olisi menossa alle Continental Race Attackit. Onkos jollain näistä kokemuksia?