Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Tervehdys kaikille,
    Eli onko palstan lukijoilla jo noita uusia GSX-650F malleja? Osaisiko joku jopa vertailla vanhaan 750F malliin? Itse myin 750F mallin pois ja nyt pitäisi saada uusi pyörä tilalle. Tuon uuden mallin ulkomuoto miellyttää omaa silmää. Arveluttaa vain onko se paljon tehottomamman tuntuinen kuin vanha 750F. Vanha pyörä oli itselle aivan sopivan tehoinen enkä enempää tehoa / vääntöä kaipaa, vaikka pyörällä paljon 2-päällä ajetaankin. (kevyt kuski ja takapenkkiläinen)

    Tiedän kyllä, että esim. ison banditin saa täyskatettuna vain pari tuhatta euroa kalliimmalla... Eli kaikki kommentit tuosta uutukaisesta ovat nyt tervetulleita! Niin ja koeajo olisi tietysti paras, mutta paikallisissa liikkeissä ei kyseistä pyörää ole koeajettavana...
  2. #2
    Pääsisitkö koeajamaan uuden 650cc Banditin? Siinä ja GSX 650F:ssa pitäisi olla täsmälleen sama kone ja vain pienillä säätöeroilla. Saisit ainakin jotain osviittaa asiasta.

    Brittien Bike lehden maaliskuun numerossa oli 650F testissä ja erittäin hyväksi pyöräksi kehuivat. Ainut moite tuli siitä että pyörästä puuttuu "karismaa" mutta kai sitä ammattitestaajan on pakko jostakin nipottaa...
    Triumph Speed Four - 2004
  3. #3
    Tulee oleen yksi maailman myydyimpiä väitän minä.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  4. #4
    Parin viikon sisällä pitäisi käydä koeajamassa tällänen uutukainen.
    Kaveri osti juuri itelleen 1250 Banditin ja tykkäsin ainakin sen ajoasennosta mutta haluaisin enemmän katetun version ja tätä kaveri sitte ehdotteli. Saapa nähdä jos kesäkuussa *ittelleni sitten tälläsen hankin.
    Täytyy tulla kertomaan miltä se koeajon jälkeen tuntui.
  5. #5
    Aika pitkä on koeajo, kun ei ole kuulunut mitään...
    Kellään muulla lähempää tuttavuutta uudesta 650F:stä?
  6. #6
    Aivan takuuvarmasti soiva laite.

    Enpä ole koeajanut, mutta paperilla näyttää hyvältä samoin kylmätyypit antoi ihan mukavan fiiliksen. Ja hintakin on todella kohdillaan!

    750F on aivan karsea (sori vaan sellaisen omistajat), mutta usko 650F:ää kohtaan on horjumaton. Vaikka en uskokaan ikinä sellaista osavani, pitäisi mielenkiinnosta käydä tyyppamassa, ja toteamassa olevansa jälleen kerran oikeassa olettamuksissaan
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  7. #7
    Lainaa (teejii @ Heinä. 03 2008,08:29) kirjoitti
    Aika pitkä on koeajo, kun ei ole kuulunut mitään...
    Kellään muulla lähempää tuttavuutta uudesta 650F:stä?
    Voisin pienet kommentit heittää topicin moposta, kun paremmalla puoliskolla sattuu moinen olemaan.
    plussat:
    - hyvin suojaavat katteet, ainakin minun pituiselle riittää tuulisuojaa (180cm)
    - moottori vääntää kokoisekseen hyvin alakierroksilla + tasainen vääntökäyrä
    - ruiskun toiminta (toimii paaaljon paremmin kuin omassa 1250 bandussa)
    - johdonmukainen käytös mutkapätkillä(kin), peli sopii monenlaiseen ajotyyliin

    miinukset:
    - moottori hieman 'nuhainen' yläkierroksilla, tämä lienee ominaisuus alaväännöstä johtuen
    - tiukahko ajoasento minun pituiselle

    Joku vertasi tätä 650 banditiin, mutta ainakin yhdessä brittilehden tekemässä koeajoraportissa mainittiin moottorinohjauksen olevan eri säädöissä banditin kanssa. Tiedä häntä sitten?

    Summa summarum:
    Hintaisekseen todella hyvä peli, jolla myös matka taittuu hyvien katteiden ja mukavan moottorin ansiosta.
  8. #8
    Lainaa (Pete_R @ Heinä. 03 2008,08:52) kirjoitti
    Hintaisekseen todella hyvä peli, jolla myös matka taittuu hyvien katteiden ja mukavan moottorin ansiosta.
    Joo no voisin aika lailla kompata edellistä 1kk ja 6000km kokemuksella pelistä.

    Katetuista pyöristä etenkin on hyvin vähän kokemusta joten en osaa sikäli kauheasti verrata. Itse olen 179cm (lyhyet jalat, pitkä selkä).
    Vauhdista riippuen ilmavirta osuu kaulan korkeudelle suunnilleen, kypärään ei tule pahoja pyörteitä mutta jonkin verran melua.
    Käsivarret ovat viimassa ja pohkeiden ulkosyrjät, ja syliin tulee jonkin verran pyörteilevää ilmaa (mahakkailla ei varmaan tätä ongelmaa ).
    Moottoritiellä kun ajaa sateessa ylinopeutta niin ei kastu

    Moottori on nöyrä, voi ajaa nelosella 40 km/h ja muutenkin vetää ihan tyhjäkäynniltä asti. Yli 7000:ssa alkaa jo vähän tapahtuakin. Eli hyvin vaivaton ajella leppoisasti mutta motarille voi kiihdyttää kakkosella "koko matkan".
    Moottori luultavasti paranee entisestään ruiskua säädättämällä (vakiovaimentimellakin) kun nykytyyliin oletettavasti sairaan laiha seos saadaan tolkulliseksi. Itsellä Yoshimura, vielä tuo teettämättä.

    Hauska ajaa mutkapätkilläkin mutta myös pitempää taivalta jaksaa huristella .(Norjan reissulla testattu)

    Varmaan monen kokeneemman kuskin mielestä vähän tylsä, mutta tasaisen vahva esitys. "Järkipyörä" jolla voi vähemmän ratakettu pitää ihan hauskaakin
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  9. #9
    Olikos mp-kauppias oikeassa kun väitti että uusissa 650cc koneissa venttiiliensäätö 6tkm välein eli joka huollossa? Vanhassa 600cc i/Ö- koneessahan väli on 12tkm ja ainakin se pomminvarmaa tekniikkaa,eikös TM mainostanut että vaikea pistää enää uutta paremmaksi...saa nähä.
  10. #10
    Sattuu olemaan yhden tutun uusi 650F juuri lainassa. Siinä käsikirjan mukaan venojen säätöväli 24tkm, niinkuin on esim. omassa DL650:ssakin.

    Ihan hauska peli, onhan se tietysti oikeisiin sportteihin verrattuna vähän raskaanpuoleinen ja kone hitusen hengetön.. mutta kun hänkin ajaa ekaa kauttaan pyörällä, niin eipä ole juuri haitannut.

    Penkki käy minusta aikapian vähän epämukavaksi, olisiko aavistuksen liian pehmeä, alan vaihtelemaan kankun asentoa sen päällä 15-20 min ajon jälkeen. Kone käy niin tasaisesti, että se on kuin sähkömoottori. Jarrut on kohtuu hyvät. Menee varmaan aika pienellä bensallakin.

    Järkiostos, mutta en diggaile tästä silti niin paljon kuin Vstromista.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  11. #11
    Lainaa (pecha @ Heinä. 03 2008,14:39) kirjoitti
    Menee varmaan aika pienellä bensallakin.
    Tänään katsoin yhden tankkausvälin niin hyvin tasan vitosen vei satasella. Mutkapätkää ja maantietä lähinnä, vähän moottoritietäkin.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  12.  
  13. #12
    Huomasinpa että näillekin löytyy ihan oma foorumi myös:

    www.gsx650f.biz
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.