Sivu: 3 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 1215:sta
  1. #61
    Kävikö joku foorumilainen avk:lta ostaa TRX:n? Maksoitko pyydetyn 2400€, vai saitko sovittua ns. pöydän alta -hinnan? Ostitko varaosiksi vai meinaatko koittaa laittaa ajoon vielä? Toivottavasti runko ei ole vino, ja että ei ole tahallaan pantu lunariin esim. mahdollisen orastavan konevian vuoksi. (niitäkin kuulema sattuu) Näissä AVK:n tuotteissahan on aina aika iso riski.

    Lykkyä pyttyyn!
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  2. #62
    Projekti

    Tuolta voi käydä seuraamassa kuinka TRX-Fighter projekti etenee. Se on vasta aluillaan, mutta luvassa on varmaan mielenkiintoisia aiheita kuten koneen vaihto etc. otan kuvia ja koitan selittää kuinka olen eri asiat tehnyt ja niin päin pois.

    Niin ja voi tietty kyselläkin. Itse ainakin joudun kyselemään varmaan aika paljonkin.

    Mielenkiintoisinta on avata nykyinen mylly ja katsoa kunnolla kuinka paskana se on ja saako siitä käypää konetta kohtuu hintaan enää.

    Joitain ylimääräisiä osiakin varmaan matkan varrella jää, joita voin sitten kaupitella täälläkin, josko jollakulla teillä on tarvetta. Tai sitten pidän varaosa varastoa itsellelleni.

    Peace & Respect *
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  3. #63
    Lainaa (evilHR @ Elo. 14 2008,13:11) kirjoitti
    Kävikö joku foorumilainen avk:lta ostaa TRX:n? Maksoitko pyydetyn 2400€, vai saitko sovittua ns. pöydän alta -hinnan? Ostitko varaosiksi vai meinaatko koittaa laittaa ajoon vielä? Toivottavasti runko ei ole vino, ja että ei ole tahallaan pantu lunariin esim. mahdollisen orastavan konevian vuoksi. (niitäkin kuulema sattuu) Näissä AVK:n tuotteissahan on aina aika iso riski.

    Lykkyä pyttyyn!
    Minä sen kävin hakemassa vaikka foorumilaiseks en itteeni luokitteliskaan. Ja ihan apteekin hinnalla ei vaihtanu omistajaa. Kuntoon tuo olis tarkotus laittaa, mut ensin täytyy saada se käymään ja se runko käyttää mittauksessa jotta voi haaveilla kilvistä. Jostain pitäis laturin koppa taikoa, kun vanhassa on reikä ja öljyt tulee pihalle. Vasen clipari ja sen kilkkeet ois myös haussa, samoin kuin etukate ja jotain muuta pientä, kahvaa ja poljinta.

    Niin ja tärkeimpänä, osia ja apua saa tarjota! Tiedossa oli jo ostaessa, että osat on piukassa jopa ebayssä, mut pakko on yrittää, kun tyhmä on.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  4. #64
    Moi Cona.

    Saitko paljonkin alle sen 2400€? Voi olla vähän hankalaa tosiaan osien löytyminen TRX:ään. Katsotaan voinko jossain vaiheessa auttaa sillä saralla. Riippuu vähän miten mun Fighter projekti etenee...
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  5. #65
    Lainaa (evilHR @ Elo. 16 2008,13:59) kirjoitti
    Moi Cona.

    Saitko paljonkin alle sen 2400€? Voi olla vähän hankalaa tosiaan osien löytyminen TRX:ään. Katsotaan voinko jossain vaiheessa auttaa sillä saralla. Riippuu vähän miten mun Fighter projekti etenee...
    No tarkka hinta jääköön sanomatta, kun ei vielä tiedä, että onko sillä muuta arvoa, kuin arvo romumetallina. Jos nyt ens viikolla sais ton sivukopan niin vois kertoo ees että onko kone ehjä. Saksanmaalla noita näkys jonkin verran jo olevan purettunakin, ainoo vaan taitaa olla noin mun tarvittemat osat hankalimmin saatavien joukossa. Mites teikäläisen projekti, onko ens keväänä jo liikenteessä?
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  6. #66
    No nyt uskoisin että on. Täytyy laittaa kättä taskuun syvälle, niin saa vauhtia asioihin.

    Samalla nimimerkillä olen kirjoitellu tuonne Bomber.fi sivustolle Projekti osioon, ja sieltä voi seurata mun edistystä tällä saralla. Galleria osioon kun laittaa mun nimimerkin hakuun ja katsoo projektikansioon niin näkee myös kuvat.

    Joko kävit rungon mittauttamassa, Rungon mittausta tuolta noin 122€... riippuen pyörästä.
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  7. #67
    Lainaa (evilHR @ Elo. 19 2008,15:58) kirjoitti
    No nyt uskoisin että on. Täytyy laittaa kättä taskuun syvälle, niin saa vauhtia asioihin.

    Samalla nimimerkillä olen kirjoitellu tuonne Bomber.fi sivustolle Projekti osioon, ja sieltä voi seurata mun edistystä tällä saralla. Galleria osioon kun laittaa mun nimimerkin hakuun ja katsoo projektikansioon niin näkee myös kuvat.

    Joko kävit rungon mittauttamassa, Rungon mittausta tuolta noin 122€... riippuen pyörästä.
    No hyvä hyvä. Kun ei näitä ole liikaa liikenteessä. Jammu-centterissäkin kiristelivät hampaita, ettei tähän saa oikeen mitään osaa kuin korkeentaan tilaamalla belgiasta.

    Ite sain tuon pyörän eilen käymään ja kyllähän se rohkas projektia jatkamaan eli ei tuo ihan vielä ole verkon painoksi menossa. On muuten melkoisen miehekkäät äänet noilla OVER racingin putkilla.

    Saa nähä mitä katsari sanoo äänistä. Niin ja tuonne controliin runko menee jossain vaiheessa mitattavaks, kaverin pyörä kävikin siellä ja oli erittäin asiallista ja nopeaa palvelua..
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  8. #68
    Eikö TRX:ään saa osia edes uusina alkuperäisinä? Vai onko puhe vain käytetyistä osista?

    Pari viikkoa olisi oma vielä ajossa, kun vaan olisi kelejä. Näyttää vähän siltä, että kauden 2009 tuo viettää tallissa seisonnassa, ellei sitten keväällä suju myyminen paremmin. Yksi vaihtoehto edelleen on, että ostan sen Haynesin manuaalin ja alan purkamaan, putsaamaan ja huoltamaan tuota pikku hiljaa itse ensi vuonna. Niin ja se yksi stefa pitäisi saada vaihdettua myös. Kattoo nyt. Jos olisi rahaa enemmän, niin en edes yrittäisi myydä tuota.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  9. #69
    No ensimmäisten lannistavien kommenttien jälkeen varaosamyyjä kyllä totes, että useimpia osia saa vielä tilaamalla belgiasta. Esimerkiksi kun mulla on tuossa mopossa vasen clipari ja sen katkaisimet hajalla sanoivat että tuota cliparia löytyy varastosta belgiasta mutta noita kytkimiä ei sitten näyttäs olevankaan. (en sillä että olisin heti tilaamassa jos vaan sais jostain käytetyt, ovh oli 230€.) Kyllähän tuohon pitäis peiliä ja kahvaa löytyä vielä yms mutta sitten vähän erikoisten osien kanssa on vähän niin ja näin. Itse vähän tyrmistyin, kun ei niillä ollut edes tiivistettä siihen magneetonkoppaan hyllyssä vaan meni tilaukseen. Kummiskaan oo mistään ekan maailmansodan aikasesta pyörästä kyse.Tämähän ei tyydyttänyt meikäläistä vaan askartelin tiivistepahvista väliaikaisen tivarin että pääs kokeileen konetta..
    Uskon et saksan purkaamot ja UK:n ebay on niitä parhaita kanavia etsiä vähän harvinaisempaa osaa.

    Onkohan kellään arviota paljon TRXiä on Suomessa? Olin yllättynyt kun tuolla AVKlla oli toinen samanmoinen raato, kun eihän noita pitänyt olla montaa. (Oliskin varmaan ollu fiksumpaa ostaa se, kun siinä oli vähemmän vammaa, takapää oli vähän sen näköinen kuin ois keulittu yli)
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  10. #70
    Kyllä tuohon vielä osia saa.. ne alkuperäiset ovat vain kohtuu hintavia.

    Äkkiä laskettuna tiedän että ainakin 10-15 trx:ää on Suomessa ja villi veikkaukseni on että niitä joku 20-30 olisi ajossa ehkä enemmänkin mutta tuskin kuitenkaan paljoa enempää.
  11. #71
    Noin vähän?

    Yksi hyvä syy lisää pitää tuo itsellä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  12. #72
    No tuo on vain arvaus. Ei mulla mitään varsinaista tietoa asiasta ole.
  13. #73
    Lainaa (TwinTenox @ Elo. 20 2008,12:36) kirjoitti
    Noin vähän?

    Yksi hyvä syy lisää pitää tuo itsellä.
    Näinpä, olen samaa mieltä. Jos tuohon vaan saa kulutusosia ja muutenkin mopon pidettyä ajokunnossa niin mun mielestä olis mukavaa, että alla ois pyörä joka ei ole kuin joku ninja tai CBR joita tulee joka päivä vastaan(ei herneitä).

    Ja tännehän on aika suuri joukko TRX-harrastajista keskittyny, jos tässäkin on useampi niistä arvioiduista viidestätoista.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  14. #74
    Cona,

    mulla on vantaalla originaali äänenvaimentimet jotka voit saada lainaksi katsastukseen, paitsi jos sinulla on Over kokoputkisto, saattaa olla että eivät käy siihen.

    R
    TRX850 -96
    XT500 -80
  15. #75
    Lainaa (RHR @ Elo. 21 2008,12:13) kirjoitti
    Cona,

    mulla on vantaalla originaali äänenvaimentimet jotka voit saada lainaksi katsastukseen, paitsi jos sinulla on Over kokoputkisto, saattaa olla että eivät käy siihen.

    R
    Juu, kiitos tarjouksesta. On Over-kokoputkisto, täytyy varmaan näprää noihin vaimentimiin sellaset systeemit hiljentämään (miksikäs niitä nyt kutsuttiinkaan?) jos katsuri alkaa nikottelemaan.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  16. #76
    Onko muuten teillä tietoa mistä tollasen Overin kokoputkiston voisi saada hommattua ja minkä verran se maksaa?

    Vaihdoin tuossa pari päivää sitten omaani ketjut ja rattaat vanhojen tultua tiensä päähän ja laitoin samalla taakse 3 piikkiä isomman rataksen niin toistaiseksi vaikuttaa varsin hyvälle vaikka tässä nyt ei hirveesti ajoilmoja ole ollutkaan.
  17. #77
    Lainaa (TomiF @ Elo. 21 2008,19:26) kirjoitti
    Onko muuten teillä tietoa mistä tollasen Overin kokoputkiston voisi saada hommattua ja minkä verran se maksaa?

    Vaihdoin tuossa pari päivää sitten omaani ketjut ja rattaat vanhojen tultua tiensä päähän ja laitoin samalla taakse 3 piikkiä isomman rataksen niin toistaiseksi vaikuttaa varsin hyvälle vaikka tässä nyt ei hirveesti ajoilmoja ole ollutkaan.
    Miksi sä sellaisen haluat? Mummot ja pikkulapset pelkää, eikä tuolla varmaan mitään matkaa tee mieli ajella ilman tulppia. Miettinyt tossa, että onkohan tohon isketty vaan toi putkisto kiinni vai onko kaasareillekin tehty jotain. Arvauksia?!
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  18. #78
    Oon tuossa miettinyt jos sitä hommaisi kokoputkiston tohon mopoon. Niitä vain ei taida olla kuin kolmella valmsitajalla mun tietääkseni akra, over ja sit joku jonka nimeä en muista. Akra lopetti valmistuksen viime vuonna ja niitä kyllä vielä saisi, mutta mun mielestä 2-2 putkisto olisi hienompi kun 2-1 mitä akra teki.

    Niin ja overin pöntöt on hienot

    Enpä osaa kyllä sanoa onko sun kaasareille tehty jotain vai ei. Luulisin kuitenkin, että kokoputkisto vie jo sen verta laihalle, että kaasareita pitäisi vähintääknkin säätää vaikka oletuksena onkin melko rikkaalla. Varsinkin jos sinne on ilmanottopuolelle tehty myös jotain.



  19. #79
    En kanssa tiedä noista säädöistä. Omassa tuli mukana dynolappu (hollanniksi), jossa näkyy käyrät Bos / Bos + Dynojet. Ilmeisesti on siis laitettu noiden sliparien tueksi Dynojetin suutinsarja ja varmaan jokin virtaavampi putsarikin. Aika laihalla tuo silti käynee, kun kulutus on alimmillaan käväissyt liki 4l / 100km tasolla.

    Jos luen käppyrää oikein (iso jos), niin omasta on otettu takapyörältä hiukan yli 80hv. Ihan tarpeeksi mulle.

    Bosseissa on db killerit kiinni ja äänet kivat, mutta järkevällä volyymillä.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  20. #80
    edellisen pelin käytin dynossa kun vaihdoin siihen yoshin äänenkoventajat ja se oli alkuperäisilläkin suuttimilla koko alueen hieman rikkaalla.
    joku 4 litraa satasella alkaa kuulostaa jo "vaarallisen vähältä"

    juuri tulin ajamasta ja huomenna ruuvaan takaisin db killerit putkiin kiinni, kivempi ajaa kovaa hiljaisella pelillä
    TRX850 -96
    XT500 -80
  21. #81
    Lainaa (Cona @ Elo. 19 2008,23:52) kirjoitti
    No ensimmäisten lannistavien kommenttien jälkeen varaosamyyjä kyllä totes, että useimpia osia saa vielä tilaamalla belgiasta. Esimerkiksi kun mulla on tuossa mopossa vasen clipari ja sen katkaisimet hajalla sanoivat että tuota cliparia löytyy varastosta belgiasta mutta noita kytkimiä ei sitten näyttäs olevankaan. (en sillä että olisin heti tilaamassa jos vaan sais jostain käytetyt, ovh oli 230€.) *Kyllähän tuohon pitäis peiliä ja kahvaa löytyä vielä yms mutta sitten vähän erikoisten osien kanssa on vähän niin ja näin. Itse vähän tyrmistyin, kun ei niillä ollut edes tiivistettä siihen magneetonkoppaan hyllyssä vaan meni tilaukseen. Kummiskaan oo mistään ekan maailmansodan aikasesta pyörästä kyse.Tämähän ei tyydyttänyt meikäläistä vaan askartelin tiivistepahvista väliaikaisen tivarin että pääs kokeileen konetta.. *
    Uskon et saksan purkaamot ja UK:n ebay on niitä parhaita kanavia etsiä vähän harvinaisempaa osaa.

    Onkohan kellään arviota paljon TRXiä on Suomessa? Olin yllättynyt kun tuolla AVKlla oli toinen samanmoinen raato, kun eihän noita pitänyt olla montaa. (Oliskin varmaan ollu fiksumpaa ostaa se, kun siinä oli vähemmän vammaa, takapää oli vähän sen näköinen kuin ois keulittu yli)
    No niin tänään tein kaupat siitä toisesta AVK TRX:stä. Olin ehjää moottoria vailla nääs. Eli nyt on varaosaa sitten ihan mukavasti Täytyy käydä Pirkkalasta hakee se tänne pikapuolin, niin pääsee purkamaan sitä ja katsoo mis kunnos se on. Mun tuurilla konerikkonen
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  22. #82
    Lainaa (RHR @ Elo. 23 2008,19:37) kirjoitti
    ...joku 4 litraa satasella alkaa kuulostaa jo "vaarallisen vähältä"
    Säädettyhän tuokin siis on (Dynojet + Bos) ja keskikulutus oli, kun sitä vielä mittasin 10tkm matkalta noin 4,5l / 100km. Pienin on tainnut olla (joku 200-300km matka) 4,09l / 100km. Suurinkin jäi alle 5l / 100km.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  23. #83
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 02 2008,20:39) kirjoitti
    Lainaa (RHR @ Elo. 23 2008,19:37) kirjoitti
    ...joku 4 litraa satasella alkaa kuulostaa jo "vaarallisen vähältä"
    Säädettyhän tuokin siis on (Dynojet + Bos) ja keskikulutus oli, kun sitä vielä mittasin 10tkm matkalta noin 4,5l / 100km. Pienin on tainnut olla (joku 200-300km matka) 4,09l / 100km. Suurinkin jäi alle 5l / 100km.
    Aika pintakaasulla päästelet * onko vakio takaratas vai mikä välitys?
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  24. #84
    Lainaa (evilHR @ Syys. 02 2008,21:41) kirjoitti
    Aika pintakaasulla päästelet * onko vakio takaratas vai mikä välitys?
    Enpä tiedä. Ihan kiusallaan kokeilin yhden tankillisen tuolloin joskus ajaa selkeästi pienemmin pykälin ja moottoria kiusaten. Alle viiden jäi sekin. Takarattaan koko on arvoitus. Kuten eturattaankin. Vakioiksi noita luulin, mutta tietoa ei ole. 220km/h on aika tarkkaan mittarin mukaan huiput, mutta tuossakin on niin paljon eri muuttujia, etten tiedä voiko siitä mitään päätellä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  25. #85
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 02 2008,21:51) kirjoitti
    Lainaa (evilHR @ Syys. 02 2008,21:41) kirjoitti
    Aika pintakaasulla päästelet * onko vakio takaratas vai mikä välitys?
    Enpä tiedä. Ihan kiusallaan kokeilin yhden tankillisen tuolloin joskus ajaa selkeästi pienemmin pykälin ja moottoria kiusaten. Alle viiden jäi sekin. Takarattaan koko on arvoitus. Kuten eturattaankin. Vakioiksi noita luulin, mutta tietoa ei ole. 220km/h on aika tarkkaan mittarin mukaan huiput, mutta tuossakin on niin paljon eri muuttujia, etten tiedä voiko siitä mitään päätellä.
    Kyllä noi huiput aika vakiolta kuullostaa. Sulla on varmaan aika hyvä yksilö! Onnittelut.
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  26. #86
    Kiitos. Onhan tuo hyvä yksilö, viimeistä vuosikertaa ja hyvin pidetty, vähän ajettu jne. Harmittaa pitää myynnissä, mutta duunarilla ei oikein ole varaa vakuuttaa kahta pyörää + autoa, eikä autosta valitettavasti voi luopua.

    Noh, jos (ja siltä näyttää) tuo ei mene kaupaksi, niin pitää sitten joskus parin vuoden päästä kaivaa naftaliinista jos taloudellinen tilanne olisi parempi - tai jos kyllästyn tuohon jalat edellä ajamiseen.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  27. #87
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 03 2008,11:02) kirjoitti
    Kiitos. * Onhan tuo hyvä yksilö, viimeistä vuosikertaa ja hyvin pidetty, vähän ajettu jne. Harmittaa pitää myynnissä, mutta duunarilla ei oikein ole varaa vakuuttaa kahta pyörää + autoa, eikä autosta valitettavasti voi luopua.

    Noh, jos (ja siltä näyttää) tuo ei mene kaupaksi, niin pitää sitten joskus parin vuoden päästä kaivaa naftaliinista jos taloudellinen tilanne olisi parempi - tai jos kyllästyn tuohon jalat edellä ajamiseen. *
    Vanha totuus on, että kaikki menee kaupaksi kun hinta on kohdallaan. Onko tuo sun Nettimotossa?

    Eipä silti, hiljenee kauppa muutenkin kun porukka alkaa säästelemään, kun talouden näkymät alkaa pelottamaan. Ei menny mun KTM kaupaksi jokin aika sitten, mutta päätinkin pitää itselläni.
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  28. #88
    Lainaa (evilHR @ Syys. 02 2008,20:20) kirjoitti
    No niin tänään tein kaupat siitä toisesta AVK TRX:stä. Olin ehjää moottoria vailla nääs. Eli nyt on varaosaa sitten ihan mukavasti * *Täytyy käydä Pirkkalasta hakee se tänne pikapuolin, niin pääsee purkamaan sitä ja katsoo mis kunnos se on. Mun tuurilla konerikkonen * *
    No eikait se nyt konerikkoinen ollut. Kuten totesin, niin olis kannattanu varmaan ostaa toi sun hankkima yksilö ite, kun ei siinä näkyny koneen tai rungon osalta mitään ihmeitä, ainoastaan oli se reppu aika kasassa ja naarmuja siellä täällä. Mut jos sulta vapautuu jotakin osaa niin olen valmis kyllä lunastamaan niitä.. varmaan arvasitkin.. ite olen ton romun purkanut jo rungonmittausta silmällä pitäen, jahka liksa tulee niin kiikutan sen mitattavaks.



    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  29. #89
    Lainaa (Cona @ Syys. 04 2008,23:43) kirjoitti
    Lainaa (evilHR @ Syys. 02 2008,20:20) kirjoitti
    No niin tänään tein kaupat siitä toisesta AVK TRX:stä. Olin ehjää moottoria vailla nääs. Eli nyt on varaosaa sitten ihan mukavasti * *Täytyy käydä Pirkkalasta hakee se tänne pikapuolin, niin pääsee purkamaan sitä ja katsoo mis kunnos se on. Mun tuurilla konerikkonen * *
    No eikait se nyt konerikkoinen ollut. Kuten totesin, niin olis kannattanu varmaan ostaa toi sun hankkima yksilö ite, kun ei siinä näkyny koneen tai rungon osalta mitään ihmeitä, ainoastaan oli se reppu aika kasassa ja naarmuja siellä täällä. Mut jos sulta vapautuu jotakin osaa niin olen valmis kyllä lunastamaan niitä.. varmaan arvasitkin.. ite olen ton romun purkanut jo rungonmittausta silmällä pitäen, jahka liksa tulee niin kiikutan sen mitattavaks.
    Moi! Tänään käyn iltapäivällä hakee pirkkalasta sen vehkeen. Ostin tollai näkemättä, kun sen koneen tarviin. Muu ehjä osa on vähän niikun plussaa. Jos vaikka vanteet on ehjät niin kiva ylläri.

    Tänään täytyy ilta tutkailla sitä sitten, runkoa ym et saako siitä vaikka radalle pyörää... Pistä listaa mitä tarviit niin kattelen sitten silläkin silmällä. Jotain osia jää tosta ehjästä yli.

    Sähän asustelet vissiin Vantaalla, joten oot lähellä, jos päästään pisneksiä tekee. *
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  30.  
  31. #90
    Lainaa (evilHR @ Syys. 05 2008,06:32) kirjoitti
    Lainaa (Cona @ Syys. 04 2008,23:43) kirjoitti
    Lainaa (evilHR @ Syys. 02 2008,20:20) kirjoitti
    No niin tänään tein kaupat siitä toisesta AVK TRX:stä. Olin ehjää moottoria vailla nääs. Eli nyt on varaosaa sitten ihan mukavasti * *Täytyy käydä Pirkkalasta hakee se tänne pikapuolin, niin pääsee purkamaan sitä ja katsoo mis kunnos se on. Mun tuurilla konerikkonen * *
    No eikait se nyt konerikkoinen ollut. Kuten totesin, niin olis kannattanu varmaan ostaa toi sun hankkima yksilö ite, kun ei siinä näkyny koneen tai rungon osalta mitään ihmeitä, ainoastaan oli se reppu aika kasassa ja naarmuja siellä täällä. Mut jos sulta vapautuu jotakin osaa niin olen valmis kyllä lunastamaan niitä.. varmaan arvasitkin.. ite olen ton romun purkanut jo rungonmittausta silmällä pitäen, jahka liksa tulee niin kiikutan sen mitattavaks.
    Moi! Tänään käyn iltapäivällä hakee pirkkalasta sen vehkeen. Ostin tollai näkemättä, kun sen koneen tarviin. Muu ehjä osa on vähän niikun plussaa. Jos vaikka vanteet on ehjät niin kiva ylläri.

    Tänään täytyy ilta tutkailla sitä sitten, runkoa ym et saako siitä vaikka radalle pyörää... Pistä listaa mitä tarviit niin kattelen sitten silläkin silmällä. Jotain osia jää tosta ehjästä yli.

    Sähän asustelet vissiin Vantaalla, joten oot lähellä, jos päästään pisneksiä tekee. *
    Joo laitellaan listaa jahka saat eka pyörän talliis. Paljonko muuten jouduit kärsiin? Etukate ja vasemman tangon systeemit olis ehkä ensimmäisenä tarvelistalla, tuollaista etukatetta oon yrittänyt katellakin ebaystä mut ei oo viel silmiin. Tankki vois olla myös tarpeen, mut sellasta joku jo kauppaskin tuolla maailmalla. =) Joo Vantaalla asustelen niin voitas vaikka jossain vaiheessa törmäillä ja jutella lisää.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Sivu: 3 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen