Sivu: 41 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041
Tulokset 1201:stä 1215:een 1215:sta
  1. #1201
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti

    Yamahalla on pikkaisen pallo hukassa, kun tälläistä kakspyttyistä tuuttaavat markkinoille retrokuosilla.

    Ei tullut hittiä silloinkaan, eikä tule nytkään. Tuolla kuosilla ei uppoa nykyostajiin.
    Sama kolmemukinen kuin esim. MT-09:ssä. Ja jamppi tais luopua 5 venasesta kannesta joskus 2006 korvilla.

    Omaan silmään tää on yks hienoimpia uutuuksia viime vuosina. Toivottavasti myös alusta on jo vakiona suht kunnollinen niin tässä on ainesta klassikoksi.
    Superbike #7
  2. #1202
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti
    "Onkohan tuossa vielä se 42tkm venttiiliensäätövälillä oleva kone, jossa kolme imu ja kaksi pakoventtiiliä?
    Kun muinoin vein vastaavalla rakenteelle olevan FZ 750 säädettäväksi, niin korjaamon kaveri nauroi, että "sait sen vielä käyntiin?"
    Kuvista ja numeroista päätellen se on sama 890cc 120hp 3-sylinterinen mikä löytyy mm. MT-09:stä ja Tracer 9:stä. Jo edellinen 2014 tullut 850cc kehitysversio oli kehuttu, ja tämä euro5-päivitetty entistä parempi. Vääntää alhaalta pontevasti, mutta riemua riittää rekisterin toiseenkin päähän.
  3. #1203
    Sorry pojat vääristä spekseistä.
    Kirjoitin pienessä kaasussa mitä sattuu tarkistamatta ensin faktoja.
    MT-07 ja MT-09, nehän on olleet suosittuja ja onnistuneita malleja eri versioineen ympäri palloa.
    Itse vertasin tuota suoraan Trx:ään ja Tdm:ään.
    Viimeksi muokannut: Tsc; 29.10.2023 klo 12:48.
    FLHTCUSE4 S&S T111
  4. #1204
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti
    Sorry pojat vääristä spekseistä.
    Kirjoitin pienessä kaasussa mitä sattuu tarkistamatta ensin faktoja.
    MT-07 ja MT-09, nehän on olleet suosittuja ja onnistuneita malleja eri versioineen ympäri palloa.
    Itse vertasin tuota suoraan Trx:ään ja Tdm:ään.

    Noinhan siinä välillä käy
  5. #1205
    Ajorikasta vuotta 24 kaikille Japapanian Ducatin omistajille.

    Edelleen löytyy nurkista pisteosia TRX:ään. Alkuperäiset äänenvaimentimet, kuituinen punainen etukate, hieman taipunut valorauta, jalkatappien osia, originaalit etujarrusatulat, etukatteen plexejä jne.

    Kysy, jos tarvetta, osat Vihdissä ja kulkeutuu aika ajoin myös Vantaalle
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  6. #1206
    Onks kelleen tullu vastaan että olis laitettu 900 TDM:n konetta TRX:ään ?
    Toiseksi, onks tietoa jos olis myynnissä TRX:ää, muuta kuin se yksi nettimoton keltainen ?
  7. #1207
    Ei niitä taida kauheasti olla myynnissä. Toki joku voi esim tätä kautta ilmoittautua, jos tosiostaja ilmoittaa ostohaaveista.

    On kait noita TDM900 koneellisia maailmalla jonkun verran, mutta Suomessa ei taida olla yhtään.

    Kuka muistaa, missä kohtaa TRX lämpömittari kuuluu olla virrat pois ja missä alueella lämmöt on ajossa, mihin viisari nousee? Mä vaihdoin mittariston pohjat aikanaan ja varmaan siinä vaiheessa viisari jäi jotenkin väärään asentoon ja ehkä anturissa myös maadoitusvika, kun lämpömittarin viisari ei nouse ollenkaan
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  8. #1208
    Joo, ei niitä oo ollut pahemmin myynnissä ja yritän vielä löytyy lähellä alkuperäiskuntoista, mutta täytyy varmaan käydä katsomassa sitä keltaista Salossa. Ruotsissa ei löytynyt myöskään yhtään myynnissä Keski-Euroopassa niitä kyllä on, mutta sitten on se Suomeen roudaaminen joka maksaa.
    Toisaalta voi olla vähän aikaista tässä vaiheessa vuotta vielä.

    yritin katsoa mun videosta että missä asennossa mittari oli, mutta olin onnistunut kuvaamaan kokoajan niin että lämpömittria ei ajossa näe. Tässä kuvassa on perusasento
    mittarit2.jpg
  9. #1209
    Mulla sitten on mahdollista entisöintiä ajatellen erinäisiä pisteosia.

    Kiitos kuvasta. Sellainen muistikuva on, että viisari ei nouse normaalisti puoleen väliinkään asti, ellei ole ihan kauhea helle ja seiso pitkään paikallaan valoissa. Kerran olen todistetusti saanut flektin pyörimään ja se oli kesällä asvalttityömaalla noin 10 min tyhjäkäynnin jälkeen
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  10. #1210
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Mulla sitten on mahdollista entisöintiä ajatellen erinäisiä pisteosia.

    Kiitos kuvasta. Sellainen muistikuva on, että viisari ei nouse normaalisti puoleen väliinkään asti, ellei ole ihan kauhea helle ja seiso pitkään paikallaan valoissa. Kerran olen todistetusti saanut flektin pyörimään ja se oli kesällä asvalttityömaalla noin 10 min tyhjäkäynnin jälkeen
    Tulee ihan väärästä mallista mutta 5-venttiilipeli kuitenkin +2 pyttyä, elikkä yzf 750 r mallissa ei lämmöt noussut ajaessa juurikaan 70 asteen yli.
    Flektit sai helposti pyörimään kun piti tyhjäkäynnissä sen 5 minsaa startin jälkeen.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  11. #1211
    Kävin TRX:stä viikko sitten etujarrut läpi. Putsasin Blue Spotit ja vaihdoin uudet palat, jotka oli Motonetin Brembon orgaaniset palat tms. Tuntuma ei ollut vaihdon jälkeen hyvä, joten vaihdoin jarrunesteet ja ilmasin, nyt on timmi kahva ja ei mene pohjaan.

    Tänään otin projektiksi öljyjen vaihdon ja samalla laitoin vasta maalatut sivukopat kolhiintuneiden tilalle. Laturin koppa on kyllä aika ikävä pujoteltava tiivisteineen, vaihdeakseleineen ja johtoineen.

    Jos jollain on tarvetta projektikuntoisille laturin ja öljypumpun kopille niin voisin noista luopua. Tarviivat hiontaa ja maalia, laturin koppa on hitsattu siististi vuonna - 09 kun ostin ton mun pyörän "lippapelinä".
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  12. #1212
    Lainaa xs2jammu kirjoitti Katso viesti
    Toiseksi, onks tietoa jos olis myynnissä TRX:ää, muuta kuin se yksi nettimoton keltainen ?
    Saatan myydä minun pois tänä keväänä. Tuli avioero ja mun pitää karsia leluja/tavaraa pois kun muutan kerrostaloon.
  13. #1213
    Lainaa PeteJ kirjoitti Katso viesti
    Saatan myydä minun pois tänä keväänä. Tuli avioero ja mun pitää karsia leluja/tavaraa pois kun muutan kerrostaloon.

    OK, jos tulee ajankohtaiseksi niin kerro lisää niin katsotaan ostanko vai en. Riippuu myös siitä taivunko vielä tohon ajoasentoon ;)
  14. #1214
    Ikävä kuulla, Pete. Sun pyörä on varmasti niin hyvässä tikissä, että kyllä ostaja löytyy, jos joudut luopumaan.

    Laittakaahan TRX:n omistajat tietoa, jos on ylimääräisiä osia nurkissa niin saa tarvitsevat tietoa ja ostajat.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  15.  
  16. #1215
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Ikävä kuulla, Pete. Sun pyörä on varmasti niin hyvässä tikissä, että kyllä ostaja löytyy, jos joudut luopumaan.

    Laittakaahan TRX:n omistajat tietoa, jos on ylimääräisiä osia nurkissa niin saa tarvitsevat tietoa ja ostajat.
    Kiitos, aika paska tilanne tää on mutta eiköhän tästä selvitä, pikku hiljaa.
    Mulla on ylimääräsiä osia vaikka kuinka paljon, ostin toiselta harrastajalta osakasan viime kesänä. Pitää käydä niiden läpi ja tehdä inventaarion, sieltä löytyy mm. tankin, etuvaloja, orkkis änkät, takaswingi, pari iskareita, mittaristot, orkkis jarrut, vanteet, tarvike solo istuinkatteet ja kaikenlaista muuta kivaa.
    Seuraava pyörä tulee olemaan vähemmän harrastaja mallinen, kun ei enään tule olemaan tilaa huoltaa sen.
Sivu: 41 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041