Sivu: 1 / 41:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1215:sta
  1. #1
    Kävin hakemassa Virosta TRX:n, mutta en saanut minkäänlaista käyttöohjekirjaa mukaan.
    Huoltomanuaalin osia kyllä löysin netistä.

    Kaipailisin perustietoja:
    Oktaanisuositus, öljynvaihtoväli, perushuoltojenväli (venttiiliensäätö, nokkaketjun kiristys/vaihto ym.)

    Kiitos tiedoista etukäteen.
  2. #2
    Tossa aika hyvä osoite josta voi kysellä kaikkea TRX:ään liittyvää.
    TRX Forum
    Oliko toi sun ostamasi se joka oli nettimotossa myynnissä?
  3. #3
    Joo, olihan siitä nettimotossa ilmoitus.
  4. #4
    Lainaa (latenight @ Touko. 03 2008,14:19) kirjoitti
    Kaipailisin perustietoja:
    Oktaanisuositus, öljynvaihtoväli, perushuoltojenväli (venttiiliensäätö, nokkaketjun kiristys/vaihto ym.)

    Kiitos tiedoista etukäteen.
    Onnittelut loistavasta valinnasta.

    95E - öljyt 6tkm välein ja ö-suodatin 12tkm välein (maksaa 5e joten voihan sen toki vaihtaa joka öljynvaihdossa) venttiilien säätö 42tkm välein. Nokkaketjusta en osaa sanoa, oliskohan huoltovapaa / tarvittaessa huollettava.

    Oma tosin ei tällä kaudella enää ole oikein tykännyt ysivitosesta jostain syystä. V-Power maistuu paremmalta, mutta ekat 11+tkm ajoin siis ongelmitta 95E:llä. Tiedä sitten mikä makuri tuosta yhtäkkiä tuli.

    Netistä pitäisi löytyä huoltomanuaalia yms. pdf tiedostoina.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  5. #5
    Suosittelisin itse ainakin venojen säätöä 24t km välein.. omasta oli melko viturallaan noin 22t km jälkeen. Tuolta aikasemmin linkitetyltä trx forumilta löytyy ainakin linkki paikkaan jossa on huoltolista ja kilometrimäärät. Missä kunnossa muuten se vehje on ja paljon makso verot? Kattelin samaa mopoa kun omaa olin hommaamassa.

    Niin ja onnittelut hyvästä pyörävalinnasta.

    edit: pari pikku juttua vielä.. kannattaa pitää öljyn pintaa silmällä sillä tuo kone saattaa sitä jonkin verta syödä. Ja bensankulutus pitäis olla normaalissa ajossa siinä noin 5-6l satkulla ja jos se siitä on jatkuvasti enempi niin voipi kaasareista neulaputket olla kuluneet ovaaleiksi. 95 oktaanista bensaa oon omalle syöttänyt ja muuta ei ole kaivannutkaan.

    Jokohan tuli kaikki mitä oli mielessä kerrottua mahdollisimman epäselvästi..

    edit2: haynesilta löytyy ihan pätevä huolto-opas, ihan suomalaisesta kirjakaupasta saa tilaamalla.



  6. #6
    Tervehdys.

    Itsekin olen katsellut tuota TRX:ää mahdolliseksi seuraavaksi pyöräksi. Olen kahlannut kaikki maailman foorumit läpi ja tullut siihen tulokseen, että ehdottomasti testaamisen arvoinen mopotin.

    Tuohon venttiilien tarkistukseen sanon näin ko. pyörää omistamattoma maallikkona, että kannattaa varmaan suorittaa tarkastus pikapuoliin. TRX taitaa olla aika tarkka tuosta venttiilien säädöstä ja viimeistää ensimmäisessä huollossa joka oli se 24.000 km pitää välykset tarkistaa huolella.
    Jossain jenkkifoorumilla väitettiin, että väärät välykset aiheuttavat nokka-akselin, vai oliko se nyt sitten nokka-akselin kannattimet kulumista ovaaliksi, joka aiheuttaa kansivaurion ja on kallis.

    Saa toki korjata, jos olen väärässä ja pitääkin korjata!

    Jeps, eli itseäkin kiinnostaa tämä pyörä aika lailla ja kysymyksiä on itsellänikin. Tuosta öljynsyönnistä sen verran, että minkä verran nämä oikeasti haukkaavat? Olen kuullut aika hurjia lukuja, joita pidetään ihan normaaleina TRX:lle.
    Ilmeisesti kuitenkin monet isot twinit syövät hyvin öljyä ja erityisesti 5-venttiiliset haukkaavat enemmän. Vai miten on?

    Ja onko tuosta selvästi havaittavissa olevasti sylinterien lämpötilaerosta jotain konkreettista haittaa? Tämä on varmaan vain jokin pinnallinen ero, vai heittääkö lämpötila oikein palotiloissa?

    Tuosta bensasta vielä sen verran, että ei kai se ojaan kaada jos ajaa läpi 98:a tai jopa 99:ä, bensalinjat pysynevät puhtaampina ja jotkut mopot menevät pienemmällä isompioktaanisella...
    Favorite position? Pole position!
  7. #7
    Mulla on nyt 35tkm mittarissa ja käsittääkseni ei ole koskaan venttiilejä vielä tsekattu. Mitenkähän nuo oireilevat jos eivät ole säädöissä? Ajattelin kyllä 40tkm kohdalla viedä mopon huoltoon ja siis säädättää nuo venttiilit, vaihdattaa tulpat ja ilmanputsarin + öljyt, suodattimen ja suodatinkopan kaksi O-rengasta. Ellen sitten vaihda / myy pyörää sitä ennen.

    Bensaa kulutti 2006 ja 2007 mitattuna / laskettuna 10tkm matkalla keskimäärin 4,5l / 100km (95E) joten tuskin tuo V-powerilla enää paljoa pienenee... Pienin kulutus mihin pääsin oli jotain 4,09 ja suurinkin on jäänyt alle viiden litran.

    Miki_Moon ei kiinnostaisi 99 mallinen erittäin hyväkuntoinen TRX? *

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=84301

    Porista löytyisi.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  8. #8
    Oljynsyönti on yksilökohtaista noissa pyörissä ja sitä ei kannata pelästyä, jos joku yksilö sitä sattuu jonkin verta siemailemaan. Omani ei syö käytännössä yhtään, tosin ajo on ollut kohtuu rauhallista eikä pitkiä aikoja ole tullut kierrätettyä konetta paljoa.

    Hieman mutua tuosta mitä voi tulla, jos venat on pielessä. Imu ja pakoaukot ei välttämättä suljeennu kunnolla ja se tuottaa jonkin verta tehohäviötä. Jotkut osat saattavat kulua hieman normaalia enempi. Pahimmassa tapauksessa venttiili ottaa mäntään kiinni josta seuraakin sitten hieman enempi remonttia. Omasta oli tosiaan säädöt parin venttiilin kohdalla aivan toleranssien äärirajalla noin 22000 km paikkeilla, mutta koneen käynnissä en mitään eroa huomannut ennen ja jälkeen säädön. Hyvin ja nätisti kävi ja käy edelleen eikä kulutuksessa ole eroa tullut kuin noin 0,2 litraa/100km joka selittyy jo helposti pienillä eroilla ajolenkeissä & ajotavoissa.

    TwinTenox: Mikäs nyt on aiheuttanut mielenkiintoa mopon vaihtoon?

    Sylintereiden lämpötilaeroista saa jotain tuntumaa kun käy koeajamassa muutamaa yksilöä ja sitten voipi vertailla, että mikä on normaalia ja mikä ei. Tuskin tuolla pienellä erolla mitään suurempaa merkitystä on. Kestävä pata tuossa ainakin pitäisi olla. Kannattaa muutenkin käydä koeajelemassa muutamaa eri yksilöä niin tietää miltä sen mopon pitäisi oikeasti tuntua, kuulua, maistua ja haista niin huomaa huonot yksilöt helpommin eikä tarvitse niin arpapelillä sitä peliä hommata.

    edit: yhdys sana ;)



  9. #9
    Lainaa (TomiF @ Touko. 05 2008,00:35) kirjoitti
    TwinTenox: Mikäs nyt on aiheuttanut mielenkiintoa mopon vaihtoon?
    Hyvä kysymys. En oikeastaan edes tiedä, pyörä tuntuu edelleen loistavalta minun käyttööni... Joskus vain tulee sellainen levoton fiilis ajoneuvojen suhteen ja alkaa tekemään mieli jotain uutta... TRX on ollut mulla kohta kaksi vuotta ja esim. autoja on tuona aikana ollut jo neljä... Niin ja autokuumekin on kova.

    En minä oikeastaan silti edes usko, että mopoa nyt vaihdan. Kunhan kokeilen josko sopivia vaihdokkeja tai kiinnostusta suoraan kauppaan löytyisi. MT-01 kiinnostaisi toden teolla, mutta ne on yhä budjetin ylärajoilla ja jostain syystä olen myös kovasti innostunut Thruxtonista. Kattoo ny..

    Oma TRX kuluttaa öljyä sen 6tkm vaihtovälin aikana jotain 0,5 - 1 litraa.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  10. #10
    Mitenkä herroilla on ajelut TRX:illä alkaneet tälle kesälle?

    Mulla on pari tuhatta kilometriä tullut mittariin ja lisää koko ajan. Kovasti hyvältä maistuu, mutta jotenkin etupää alkaa tuntumaan hieman löysähköltä.. liekö vain pään sisäistä tuntumaa vaiko oikeata. Tarvii kuitenkin hieman vissiin katsoa, jos asialle jotain saisi tehtyä.

    Onko muuten Tampereen lähistöllä asustavia TRX kuskeja orgissa? Näillä näkymin tänään ainakin minä aattelin suunnata Pyynikille ja Mustaan lahteen.
  11. #11
    [QUOTE= (TwinTenox @ Touko. 05 2008,02:41)]
    Lainaa TomiF,Touko. 05 2008,00:35 kirjoitti
    TwinTenox: En oikeastaan edes tiedä, pyörä tuntuu edelleen loistavalta minun käyttööni... Joskus vain tulee sellainen levoton fiilis ajoneuvojen suhteen ja alkaa tekemään mieli jotain uutta... * TRX on ollut mulla kohta kaksi vuotta ja esim. autoja on tuona aikana ollut jo neljä... Niin ja autokuumekin on kova.

    En minä oikeastaan silti edes usko, että mopoa nyt vaihdan. Kunhan kokeilen josko sopivia vaihdokkeja tai kiinnostusta suoraan kauppaan löytyisi. MT-01 kiinnostaisi toden teolla, mutta ne on yhä budjetin ylärajoilla
    Tuttu tunne. Joka kevät on viimeisen 6 vuoden aikana vaihdettu ajokkia ja nytkin on TDM myynnissä ja haluaisin vaihtaa sen vaikka vanhempaan TDM:ään ja TRX:ään.
    Toisaalta ei nykyisessä mitään vikaa ole ja kiva sillä on ajaa, mutta kun vaimoa en ole kertaakaan vaihtanut niin kulkuneuvot ovat saaneet vaihtaa osoitetta

    Tuo MT on kiiinnostanut esittelystään asti ja olisin jo varmaan hommannutki, mutta kun tiedän että jonkun verran tulee tehtyä matkaa ja sillä kun ei viedä Saksan reissun kamoja esimerkiksi ja Visa ei kestä vinguttamista. Siinä syy miksi vielä ei tule tullut.
  12. #12
    Lainaa (TomiF @ Touko. 06 2008,15:32) kirjoitti
    Mitenkä herroilla on ajelut TRX:illä alkaneet tälle kesälle?
    Reilu tonni takana, josta muutama sata kilsaa uudella takanakilla. Hienoa on ollut, laite toimii kuten ennenkin ja varsinkin uuden renkaan kanssa kurvien ajaminen on todella kevyttä. Vilkkukatkaisija tarttis avata ja korjata tai vaihtaa. Ikävä vaiva kun lopettaa omia aikojaan vilkuttamisen vasemmalle.

    Enemmänkin ajaisin jos ehtisin.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  13. #13
    No moro. *

    Pari tonnia takana. Sain ne tulpat vaihdettua vihdoin ja viimein, kun oli pakko ei lähtenyt käymään ollenkaan. Olivat menneet paskaksi ja noin karstasia en ole ikinä nähnyt!

    Tästä tulpanvaihdostahan olikin aihe tällä foorumilla, mutta täytyy kaivaa se jostain, kun lupasin selostaa sen.

    No ei siinä tarvii ainakaan syylaria tyhjentää tai tankkia pois ottaa. Hemmetin kelju homma se kuitenkin oli, kun on niin ahtaat kolot. Jos on se oma avaaja ja paksu kuusiokoloavaaja niin hommasta selviää kyllä. Syylari pitää irrottaa jotta mahtuu työskentelemään samoin ne raudat, jotka tukee syylaria ja katetta. Etukate veke myös. Sitten hiukan pähkäilyä ja homma on pulkassa.

    Mulla on 96:nen ja ajettu 47tkm. Tankilla 18l ajaa 250km eli 98e:tä menee reilu 7l satasella (ajotyylikin vaikuttaa tietysti vähän).

    Mulla on ollut ongelmia tyhjäkäynnin kanssa ja siitä, että peli käy liian rikkaalla. Haisee takanatulevan nenään bensalle kuulemma. Nyt kun vaihdoin akun ja tulpat niin ei käy tyhjäkäyntiä itsekseen enään ollenkaan. * *

    Vähän on peukalo keskellä kämmentä -olo, mutta ainakin venttilien säätö tulee varmaankin tilata ja sitten noi kaasuttimet putsata, tutkia ja säätää. Neulaputket kuulemma joo voi kulua ovaaleiksi, joten voi sekin olla vikana.

    Onko kellään ollut tällaisia oireita? Edes jossain muussa pyörässä?
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  14. #14
    Rikkaalla tuon täytyy käydä, koska omalla pääsee tankillisella 400km jos ihan tyhjäksi ajaa varatankinkin. 4,5l / 100km eikä nouse viiteen vaikka kiusaisi enemmänkin. Oma käy tyhjäkäyntiä vähän reilu 1000rpm.

    Taidan itse tilata tulppien vaihdon ja venttiilien säädön samalla kertaa ja jos vielä putsarin vaihdattaisi.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  15. #15
    Terppa. Nyt on varattu venasäätö ja kaasuttimen ihmettely Yamaha Centeristä. Tosin vasta kesäkuun lopulla heil oli aikaa... . No, ehkä loppukesäksi pääsee pörisemään.

    Katsotaan mitä saavat aikaiseksi. Lähinnä itse odotan jännityksellä mitä ne kaasarit pitää sisällään... toivottavasti olisi edes hitusen tuuria matkassa ja jollain perus putsauksella selvittäis tästä... Joskus on kuulemma ollut niin syöpynyttä tavaraa, että ovat joutuneet vaihtamaan kaasarit kokonaan (HALPAA!). Tämä varmaankin kyllä harvinaisempaa...

    No jää nähtäväksi. Halpaa tästä tuskin kuitenkaan tulee 66€ tuntivelotuksella...
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  16. #16
    Jos se peukalo ei aivan keskellä kämmentä ole niin suosittelisin niitä kaasareiden avaamista itse ja tutkailemalla hetken niitä neulaputkia. Pitäisi nähdä melko hyvin ihan silmämääräisesti ovatko kuluneet ja tällöin vaihdat ne ja mopo toimii taas ja kulutus on pari litraa pienempi satkulla.

    Eikä muuten venojen säätökään tähtiteidettä tossa mopossa ole tosin hieman työläämpi homma kuin tuo kaasareiden avaus.
  17. #17
    Moi. Joo tossa varmaan Sunnuntaina olis tarkoitus ihmetellä niitä kaasareita kaverin kanssa, jolla on kans TRX. Katsotaan kuin siinä käy. Perinteisesti jää varmaan taas kasa osia yli *. Yamahan venat pitää säätää koneen ollessa kylmä. Siihen loppukin sitten oma tietämys siitä hommasta. Varmaan oppis kun kerran kattois kuin se tapahtuu.
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  18. #18
    Venojen säätö tuossa onnistuu hyvin kone paikallaan. Etukate&syyläri irti, kansi auki, kierretään moottoria siten, että nokat on sopivassa asennossa vaikka etummaisten venojen mittausta varten, mitataan välykset, kiepautetaan konetta vähän, että taas on nokat takimmasiten venojen mittausta varten sopivasti ja mitataan ne. Jos välykset ok niin kaik läjään vaan tai jos vaatii säätöä niin nokkaketjun kiristin irti, rattaisiin & ketjuihin vaikka tussilla merkki että menee kohilleen ( on siinä valmiiksikin mutta sivuun kun laittaa niin helpottaa vielä entisestään hommaa) nokat irti ja vaihtaa sopivat palat semmosiin kuppeihin (varovasti ettei palat tipu koneen syövereihin) ja kone läjään.. tässä lyhykäisyydessään selitetty miten tuo tapahtuu. Haynesin opus on hyvä apu. Siittä löytyy mukavasti kuvia ja hyvin seikkaperäisesti selitetty koko homma tosin suomeksi ei ole saatavilla.

    Edit: Semmoinen unohtui sanoa, että kannattaa varata kynä & paperia johon voi merkata jokaisen venttiilin välykset ja tarvittavat palat ettei mene sekaisin niissä. Ja kun on palat vaihtanut niin kannattaa mitata vielä uusiksi ettei käy haveria.



  19. #19
    pikkuvinkki kun otatte kaasareita irti, kannattaa antaa kaasuvaijereiden olla paikoillaan, ne on tosi v mäisessä paikassa kaasareiden välissä, lähtevät kyllä irti mutta paikalleen pano vaatii kaksi pianistin sormea ja kolmas gynekolookin olisi paikallaan mutta ei mahdu sinne, itkun meinasin tirauttaa ennenkuin sain ne paikoilleen.
    TRX850 -96
    XT500 -80
  20. #20
    Terve miehet! Kiitti kovasti vinkeistä. * Jos rohkeutta riittää niin voisihan tuon venttiilisäädön opetella niin ei ole niin avuton olo aina * *Erittäin paljon respectiä myös tuosta kaasuvaijerivinkistä. Pianon soittoa olen joskus ekalla luokalla puoliväkisin harrastanut, mutta Aaron 1:seen loppu se (eli ukko nooa sujuu, mut ei sit paljo muut). * Siis mulla menee noissa ahtaissa koloissa (prätkän kanssa, ei vaimon) hermot heti!! Saa kynsinauhat verillä manata milloin mitäkin "miks tää täältä tulee", ja "kuka v...n idiootti tämän on näin suunnitellut". *Onko tuttua? *

    Viikonloppuja! *
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  21. #21
    Kävin säädättämässä venttiilit ja olivat säätäneet huollossa tyhjäkäyntiä suuremmalle 1100 -> 1600. Mikäs on suositus tyhjäkäynti kierroksille?

    Onko tyhjäkäynninsäätö siinä kaasareiden etupuolella?



  22. #22
    Tyhjäkäynti Haynesin valheitten mukaan 1050-1250. Mulla on jossain 1100 paikkeilla. Ruuvvi löytyy vasemmalta puolelta rungon juuresta kaasareiden kohdilta suunnilleen. Siis rungossa kiinni se ruuvvi.

    Ihmeen suurelle olivat sen säätäneet siellä huollossa..



  23. #23
    Lainaa (TomiF @ Touko. 05 2008,00:35) kirjoitti

    Hieman mutua tuosta mitä voi tulla, jos venat on pielessä. Imu ja pakoaukot ei välttämättä suljeennu kunnolla ja se tuottaa jonkin verta tehohäviötä. Jotkut osat saattavat kulua hieman normaalia enempi. Pahimmassa tapauksessa venttiili ottaa mäntään kiinni josta seuraakin sitten hieman enempi remonttia.
    Jos välystä on liikaa tuloksena on lähinnä kasvanutta melua ventiilikoneistossa. Aivan tolkuttoman suurella välyksellä voivat vähentynyt noka tehollinen astemäärä laskea marginaalisesti tehoja.

    Jos välystä on liian vähän venttiilit voivat kantaa ja ennemmin tai myöhemmin ohipuhallus seetin ja lautasen välistä johtaa venttiilin kärähtämiseen ja vuotoon.
    Joka taas riittävän pahana eliminoi pytystä puristukset ja näin ollen käynnin.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  24. #24
    Kiitos tyhjänkäynnin säätöruuvin paikannuksesta, säätö olikin todella helppoa.

    Huollossa olivat laittaneet alipaineletkun väärän paikkaan, eivätkä olleet saaneet käymään kunnolla, niin olivat suurentaneet tyhjäkäyntiä.

    Mutta nyt on itse taas korjattu huollon töppäilyt, pääsihän sitä huollosta 300 m, kun pyörä hyytyi ja sitten piti laittaa alipaineletku hanalle kiinni itse.

    Täytyy näköjään kaikki vaan yrittää korjata itse.
  25. #25
    Do diin. Nyt on pyörä yamppicentterissä. Huomenna ottavat työn alle...
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  26. #26
    No niin...

    Kävi sitten niin, että asentaja rupes venttilin säätöhommiin ja huomasi, että kansi on aivan paskana. Ei todennäköisesti saa edes koneistamalla kuntoon. Juuri mun tuuria, jota jo odottelinkin, mutta en ihan näin kovaa takapakkia kyllä odottanut.

    Sanoi et samaa jälkeä saa kun keulii kilometrin (silloin ei kansi saa oikein öljyä..) Mä en osaa keulia kun metrin...

    Nyt sitten, tietääkö kukaan mistä sais ehjän käytetyn kannen TRX:ään? Uusi maksaa varmaan enemmän kun toi mun pyörä nykyisellään.

    Hyvää Juhannusta vaan kaikille, kaikesta huolimatta. (Saattaa pari ölppää mennä jo tänään, murisen kannon nokalla yksikseni)
    YAMAHA TRX 850 -96 (Fighter)
    Suzuki DR 650 -90 Street Tracker -project
    Jäsenyydet: MMAF
  27. #27
    Voihan saatana. Otan osaa. Nettimotossahan on tuo Virolainen TRX tax freenä niin halvalla, että olen itse miettinyt sen ostamista varaosamopoksi. Siis tämä:

    http://www.nettimoto.com/495653

    Toki ei tuokaan ilmainen ole.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  28. #28
    Ota nyt alkuun se kansi kainaloon ja näytä jollekin kansitöitä tekevälle koneistamolle.

    Samaa menetelmää ne siellä huollon kaveritkin käyttäis, jos haluisivat tehdä sille jotain.

    Tietty juttu on eri jos selkeästi halki tms. mutta siihenkin vaivaan usein löytyy joku joka osaa korjata...

    Hajottamoistakin löytyy joskus, Saksassa varmasti käytettyä osaa on, mutta hintaa taitaa silloinkin tulla.

    Lisää: Varmaan TDM sekä ainakin tyhjät SuperTeneren kannet saattaa passata kans.



    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  29. #29
    Saksan e-baystakin saattaa löytyä tuurilla käytetty kansi. Ei ole kuitenkaan niin harvinainen peli Saksassa kuin Suomessa.



    ...
  30.  
  31. #30
    Voi olla Suomesta melko hankalaa löytää sopivaa. Tuolta kysymään niin säkällä löytyy ehkäpä jopa edukkaastikkin. Ebaysta kannattaa tiirailla ja sitten kotimaisten, ruottalaisten ja keskieurooppalaisten purkamoiden sivuja kannattaa myös katsella.
Sivu: 1 / 41:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen