Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 228:een 228:sta
  1. #211
    Mutta on meillä nyt sentään oikein LIIKENNEministeri..
    636 -> 998
  2. #212
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,13:07) kirjoitti
    Lainaa (Kitinä @ Heinä. 20 2009,12:00) kirjoitti
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,10:53) kirjoitti
    Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
    Päätit sitten alkaa provoilemaan oikein huolella??
    Aika usein tosiasioiden sanansaattajaa sanotaan trolliksi. Mistäköhän se johtuu? Tosi asia kun ei siitä muuksi muutu. Naisille ei olisi ikinä pitänyt myöntää ajolupaa tai äänioikeutta, koska he eivät vaan tarpeeksi hyvin hahmota liikkuvia objekteja tai pysty tekemään päätöksi järjellä tunteen sijaan. Nytkin on hallituksessa akkavalta ja asiat ovat menossa isosti vituiksi koko valtakunnassa, kun neuroottiset tunnehysteerikot huseeraa ja yrittää pelastaa poloiset turmion tieltä ja ison pahan suden suusta. Mutta näin siinä käy, kun naisen ainoa tunneälysolu jahtaa aivokopassa omaa häntäänsä kulkematta rationaalisen ajattelun lohkon kautta.
    Voisi olla Afganistan tai Somalia sinulle paljon parempi paikka elää. Paljon samanhenkistä porukkaa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  3. #213
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,13:07) kirjoitti
    Lainaa (Kitinä @ Heinä. 20 2009,12:00) kirjoitti
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,10:53) kirjoitti
    Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
    Päätit sitten alkaa provoilemaan oikein huolella??
    Aika usein tosiasioiden sanansaattajaa sanotaan trolliksi. Mistäköhän se johtuu? Tosi asia kun ei siitä muuksi muutu. Naisille ei olisi ikinä pitänyt myöntää ajolupaa tai äänioikeutta, koska he eivät vaan tarpeeksi hyvin hahmota liikkuvia objekteja tai pysty tekemään päätöksi järjellä tunteen sijaan. Nytkin on hallituksessa akkavalta ja asiat ovat menossa isosti vituiksi koko valtakunnassa, kun neuroottiset tunnehysteerikot huseeraa ja yrittää pelastaa poloiset turmion tieltä ja ison pahan suden suusta. Mutta näin siinä käy, kun naisen ainoa tunneälysolu jahtaa aivokopassa omaa häntäänsä kulkematta rationaalisen ajattelun lohkon kautta.
    Siitäpä luet * opetelkaa ajamaan
    En se minä ollu, ja sitäpaitsi se oli vahinko
  4. #214
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,13:07) kirjoitti
    Lainaa (Kitinä @ Heinä. 20 2009,12:00) kirjoitti
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,10:53) kirjoitti
    Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
    Päätit sitten alkaa provoilemaan oikein huolella??
    Aika usein tosiasioiden sanansaattajaa sanotaan trolliksi. Mistäköhän se johtuu? Tosi asia kun ei siitä muuksi muutu. Naisille ei olisi ikinä pitänyt myöntää ajolupaa tai äänioikeutta, koska he eivät vaan tarpeeksi hyvin hahmota liikkuvia objekteja tai pysty tekemään päätöksi järjellä tunteen sijaan. Nytkin on hallituksessa akkavalta ja asiat ovat menossa isosti vituiksi koko valtakunnassa, kun neuroottiset tunnehysteerikot huseeraa ja yrittää pelastaa poloiset turmion tieltä ja ison pahan suden suusta. Mutta näin siinä käy, kun naisen ainoa tunneälysolu jahtaa aivokopassa omaa häntäänsä kulkematta rationaalisen ajattelun lohkon kautta.
    Juuri näin
    --GsxR:iä--
  5. #215
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Lainaa (Juutana @ Heinä. 20 2009,12:17) kirjoitti
    Terhi: Näinhän se menee. Naisten kolarit johtuvat enemmän puutteellisista autonhallintataidoista kun taas miehet ulosmittaavat taitonsa nopeudella ja tietoisilla riskeillä. Edelleen yleistäen, eikä tämä todellakaan päde kaikkiin kuskeihin. Omassa kaveripiirissäkin on muutama mieskuski jonka kyytiin en lähde ja muutama naiskuski joille voin autoanikin lainata. Pyörää en lainaa kenellekään...
    Sinänsä siis miesten onnettomuudet ois iisimpi ehkäistä. Koska siihen auttaisi tuollaiset pienet parannukset (kuten em. linkissä). Miehet kuitenkin kun pääasiassa haltsaa sen homman käsittelyineen jne paremmin (sori taas yleistys), jos vaan malttaisivat ajaa ihmisiksi (ja joo, osa ajaa kyllä, eli taas yleistys).
    Mutta juu, tunnen mäkin muutaman naisen, joille voisin autoa lainata koska vain, ja muutaman miehen, jolle en mieluusti (oma myös kuuluu näihin ). No joo, tällä hetkellä lainaan melkeen kenelle vain, kun auto on mitä on. Miehellä se taitaa olla ajossa nyt.

    Oma äiti kuuluu näihin, jotka sen auton haltsaa. Mä en tiiä ketään muuta, joka niin pieneen väliin saa auton, kun mitä mun mutsi.

    Lainaa (GSFN @ Heinä. 20 2009,13:40) kirjoitti
    Siitäpä luet * opetelkaa ajamaan
    Eli näin.

    Edit: Ja mitä tulee tohon "trolliin", niin... Se koira älähtää, johon jne... Vai miten se nyt meni?



    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  6. #216
    Naiset ajavat vähemmän kolareita, koska ajavat vähemmän kilometrejä yleensäkin. Suhteutettuna ajettuihin kilometreihin tosin ajavat enemmän kolareita kuin miehet.
    tls -99
  7. #217
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,13:07) kirjoitti
    Lainaa (Kitinä @ Heinä. 20 2009,12:00) kirjoitti
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,10:53) kirjoitti
    Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
    Päätit sitten alkaa provoilemaan oikein huolella??
    Aika usein tosiasioiden sanansaattajaa sanotaan trolliksi. Mistäköhän se johtuu? Tosi asia kun ei siitä muuksi muutu. Naisille ei olisi ikinä pitänyt myöntää ajolupaa tai äänioikeutta, koska he eivät vaan tarpeeksi hyvin hahmota liikkuvia objekteja tai pysty tekemään päätöksi järjellä tunteen sijaan. Nytkin on hallituksessa akkavalta ja asiat ovat menossa isosti vituiksi koko valtakunnassa, kun neuroottiset tunnehysteerikot huseeraa ja yrittää pelastaa poloiset turmion tieltä ja ison pahan suden suusta. Mutta näin siinä käy, kun naisen ainoa tunneälysolu jahtaa aivokopassa omaa häntäänsä kulkematta rationaalisen ajattelun lohkon kautta.
    "YMCA..."
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  8. #218
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,13:07) kirjoitti
    Naisille ei olisi ikinä pitänyt myöntää ajolupaa tai äänioikeutta, koska he eivät vaan tarpeeksi hyvin hahmota liikkuvia objekteja tai pysty tekemään päätöksi järjellä tunteen sijaan.
    Toivottavasti onnistun kasvattamaan miehenalkuni paremmin; mieluummin vaikka kukkahatuiksi kuin sovinisteiksi. Olen sanaton
  9. #219
    Mahtavasti se näyttää vääntö lähtevän käyntiin vielä näinkin vanhoista aiheista. Kyllä te vaan ootte hyviä.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  10. #220
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,10:53) kirjoitti
    Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
    Koittaa se ehkä sinullekin vielä päivä, jolloin naisen tarjoama autokyyti kelpaa ilman sen suurempaa leukojen loksutusta. Saattaa olla, että olet muutenkin semmoisessa tilassa, jossa ei paljon muutakaan huudella ja aamulla heräät pannuhuoneesta ilman housuja pelkät kengät jalassa. Mutta mistäpä minä näitä tiedän...
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  11. #221
    Kuin tilauksesta tuli tälläinen uutinen .
    http://www.hs.fi/kotimaa....7812810
    Noh, itse tarkastelin kolareita, en kuolemia.
    tls -99
  12. #222
    Lainaa (vetomies @ Heinä. 20 2009,11:06) kirjoitti
    Lainaa (akostiini @ Heinä. 20 2009,10:08) kirjoitti
    Joten tässä tämän topicin kyseinen loppupäätelmä:
    Kuljettaja tulkitsi liikennetilanteen väärin. Hän ajoi liian suurella tilannenopeudella.
    Tulihan se sieltä. Mielenkiintoista, että ruuhkaliikenteen keskellä jonossa ajava ajaa liian suurella tilannenopeudella ja muut eivät.
    Olisikohan parempi vaihtoehto pitää silmät auki ja ajaa riittävän kaukana edellä ajavasta?
    Niin siis "Hän" viittaa tässä kyseisessä lauseessa Fordin kuljettajaan, ei motoristiin.
  13. #223
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,10:53) kirjoitti
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 20 2009,10:46) kirjoitti
    Lainaa (akostiini @ Heinä. 20 2009,10:08) kirjoitti
    Tiedotusta moottoripyöräilyn vaaroista.
    Juuri näin. Tälläpä se tämäkin onnettomuus olisi vältetty. Ketä näissä lautakunnissa oikein istuu, taitavat olla oikein järjellä varustettuja yksilöitä.
    Kyllä ainakin itse tulee tuollaisessa tilanteessa vilkaistua pyörän peiliin, onko takaa tulevat huomanneet moottoritiejojon lähes pysähtyneen. Tuossa olisi voinut pelastua peilin käytöllä ja autojen väliin ajamalla...

    Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
    20.7.2009 15:32
    A A

    STT

    Naiset ajavat autoa miehiä turvallisemmin. Miehet esimerkiksi aiheuttavat kuolonkolareita rattijuopumuksen takia yli kymmenen kertaa useammin kuin naiset. Miehet ajavat enemmän autoa kuin naiset, mutta se ei silti yksin selitä suuria eroja kuolonkolareiden määrässä.

    Tilasto liikenneonnettomuuksien tutkijalautakuntien selvittelemistä kuolonkolareista vuosien 2005–2007 välillä kertoo myös, että ylinopeudella ajettujen kuolonkolarien ajaja on liki aina mies.

    Miehet karsastavat myös turvavyön käyttöä, sillä turvavyöttömiä mieskuljettajia kuoli yli viisi kertaa enemmän kuin naisia.

    "Jos miehet käyttäytyisivät liikenteessä naisten tavoin, menehtyisi liikenteessä huomattavasti vähemmän ihmisiä", arvioi Liikenneturvan viestintäpäällikkö Kare Murtoniemi.

    Suurimmillaan miesten ja naisten erot liikennekäyttäytymisessä tulevat esiin nuorilla kuljettajilla: naiset noudattavat liikennesääntöjä miehiä paremmin.
    Et tu, Brute

    - Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
  14. #224
    Lainaa (Terhi @ Heinä. 20 2009,14:44) kirjoitti
    Edit: Ja mitä tulee tohon "trolliin", niin...
    E: Poistettu täysin asiaton teksti.



    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  15. #225
    Lainaa (NOx @ Heinä. 20 2009,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Daredevil @ Heinä. 20 2009,10:53) kirjoitti
    Muuten olen sitä mieltä, autoilu ei sovi naisille.
    Koittaa se ehkä sinullekin vielä päivä, jolloin naisen tarjoama autokyyti kelpaa ilman sen suurempaa leukojen loksutusta.
    On tilanteita, joissa kannattaa olla ihan hipi hiljaa

    Muistan hyvin yhden nuoruuden tyttöystävän, joka pyysi saada ajaa hienoa urheiluautoani. Koska liha oli heikko, suostuin säihkysilmien pehmittämänä pyyntöön, mutta pyysin ajamaan varovasti tehokasta autoani. No, päästiinköhän edes 20 metriä marketin parkkipaikalla, kun (silloin iso ja kallis) 18-tuumainen tinapyörä karahti kanttikiveen. Kysy multa, vituttiko? Sen jälkeen ei ole naiset minun ajopelejä ajaneet. Nykyinen vaimo on kyllä poikkeus säännössä, jättäen monet miehet puremaan pölyä...

    P.S. Enkä mä mikään sovinisti ole, realisti kylläkin
  16. #226
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Lainaa (JGo @ Heinä. 20 2009,18:04) kirjoitti
    Jep jep. Jos tää on moden mielestä poistokamaa, niin sitten on myös ne naisia käsittelevät tekstitkin. Jos naiset on todellakin näin suuri liikenneturvallisuusriski, niin eiköhän se ansaitse ihan oman topicin täällä turvallisuusosiossa, jatketaan älykästä keskustelua sitten siellä..
    Tais tosiaan osua..
    Ja kyllä, mun mielestä poistokamaa (täysin asiatonta), toisin kun tuo naisia käsittelevä juttu. Mutta jäävään itseni tuosta poistamisesta, koska itse tähän keskusteluun olen osallistunut.

    Tuo naisia käsittelevä osuus pitää paikkansa, ihan tutkitusti (sama pätee myös matematiikkaan yms). Ei noin radikaalisti kuin mitä on esitetty, en vain voi ymmärtää, miten jotkut hermostuvat moisesta trollista. Kai siihenkin on syynsä?

    Kuten sanottu, menee yleistämisen puolelle. Erikseen ilmeisesti tarvitsee mainita, että poikkeuksiakin on. Molempiin suuntiin, kummassakin sukupuolessa.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  17. #227
    Lainaa (Terhi @ Heinä. 20 2009,18:29) kirjoitti
    en vain voi ymmärtää, miten jotkut hermostuvat moisesta trollista. Kai siihenkin on syynsä?

    Kuten sanottu, menee yleistämisen puolelle. Erikseen ilmeisesti tarvitsee mainita, että poikkeuksiakin on. Molempiin suuntiin, kummassakin sukupuolessa.
    Nokun nimenomaan tuosta yleistämisestä ne hermot paloi...

    Tänään Daredevil:n mielipiteitä lukeneena ja hämmästelleenä (muistakin ketjuista) sattumalta sitten provosoiduin täysin sitten tästä "naisasiasta"

    Ehkä jatkossa käytän enemmän noita vaaleanpunaisia,sydämenmuotoisia laseja, joissa kaikki asiat näyttävät ihquilta, eikä mikään vituta
  18.  
  19. #228
    kauas on tämäkin topikki karannut alkuperäisestä aiheestaan
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678