Sivu: 37 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 273536373839 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1081:stä 1110:een 1235:sta
  1. #1081
    eBaysta tilatut kiinalaiset kahvat on kiinni pärrässä ja mitään ongelmaa ei vielä ainakaan ole ollut. Sorvausjälki on varmasti rumempaa ja toleranssiarvot saattaa olla suuremmat kuin kalliilla eurooppalaisella merkillä, mutta ehjänä on ainakin vielä pysynyt. Toinen oli muistaakseni hieman ahdas pistää paikoilleen, mutta vähän kun kikkaili niin se asettui sinne ihan mukavasti.
    Kawasaki Z750 -08

    http://taajuuskorjain.pic.fi/
  2. #1082
    Viikko sitten lähti the2wheelsiltä tulemaan zetaan lyhyet mustat kahvat.

    Kestävyyttä enemmän huolestuttaa se mustan värin pysyminen kahvoissa. Jollainhan ne olivat muuttuneet ruskeiksi ajan saatossa

    EDIT: No tänäänhän ne sitten saapuivat mustat lyhyet kahvat the2wheelsiltä. Menivät paikalleen ilman mitään ongelmia. Aikaa meni enemmän vanhojen rasvojen poistoon ja uusien levittelyyn huolellisesti, kuin itse kahvojen asetteluun. Vielä pitäisi päästä koeajolle, mutta tähän asti saatujen kokemusten perusteella ihan pe*keleen hyvä hinta-laatusuhde.

    Muistutukseksi vielä, että siinä jarrukahvassa on se kolo, johon männäntappi uppoaa. Katsokaa tarkkaan, että se uppoaa sinne oikein ettei ajaessa tule yllätyksiä.
    Viimeksi muokannut: Pitkiss; 18.02.2014 klo 16:49. Syy: Polttelee..
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  3. #1083
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Oletko tsekannut sulakkeet läpi?



    Vikakoodi 34 tarkoittaa juurikin tuon vaijerihässäkän "Butterfly valve" vikakoodia. Tarkista, ettei vaijerin päät/pää ole irronnut paikaltaan.

    Error Code # 34 - Exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction, wiring open or short.
    Motonetin vilkkurele oli antautunut jostain syystä, uutta paikalleen ja taas toimii.

    Servolla on vaijerit paikoillaan ja mitään ulkoista vikaa ei näy, että miks vikavaloa polttaa.
    Kaikki osat siis paikoillaan, onko noissa vaijereissa jotain säätö hommia?? Tai voiko tuota vikavaloa/koodia nollata jotenkin?
    Kawasaki Z750 -10
  4. #1084
    Lainaa ArPi kirjoitti Katso viesti
    Motonetin vilkkurele oli antautunut jostain syystä, uutta paikalleen ja taas toimii.

    Servolla on vaijerit paikoillaan ja mitään ulkoista vikaa ei näy, että miks vikavaloa polttaa.
    Kaikki osat siis paikoillaan, onko noissa vaijereissa jotain säätö hommia?? Tai voiko tuota vikavaloa/koodia nollata jotenkin?
    Vikavalon pitäis sammua seuraavalla kerralla, kun virrat laittaa päälle, JOS vika on poistunut.

    Niille vaijereille on säädöt siellä oikean jalkatapin vieressä.

    Edit: Vaijerin säädöistä mulla ei ole tietoa. Huoltomanuaalista varmaan löytyisi oikeat toleranssit ja asennot, jos niistä löytyis ongelman syy.
    Viimeksi muokannut: Pitkiss; 17.02.2014 klo 17:57. Syy: edittiä
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  5. #1085
    Omat kahvat täältä: http://www.ebay.co.uk/itm/Clutch-Bra...item3374fccb69
    Ihan ok viimeistely ja istuvuuden kanssa ei mitään ongelmaa. Kahvat pysyneet mustana, mutta tuo kahvan "kiinnityspala" hieman ruskehtunut kesällä.. Samoin kävi etujarrunestesäiliölle.. Hintansa väärtejä kyllä silti.

    Mahtaako tollanen K&n ilmansuodatin olla hintansa arvonen? Koko putkisto ja commanderi vitonen pyörässä kiinni vielä säätämättä ja tässä oon koittanu etsiä tietoa onko tolla suodattimella millaset teholliset hyödyt? Ei viittis turhasta maksaa ja vielä lisätä ton pyörän ääniä, ihan tarpeeks raikaa jo nyt..

    Niin ja siis 18tkm huollon teen johon kuuluu toi ilmansuodatin eli se menee joka tapauksessa vaihtoon, mietin vaan kannattaako maksaa se ekstra 5 kymppiä tosta k&n:stä.

    Pistetään nyt vielä toinenkin kysymys, mistä öljystä parhaat kokemukset käyttäjillä?
  6. #1086
    Lainaa antizero kirjoitti Katso viesti
    Mahtaako tollanen K&n ilmansuodatin olla hintansa arvonen? Koko putkisto ja commanderi vitonen pyörässä kiinni vielä säätämättä ja tässä oon koittanu etsiä tietoa onko tolla suodattimella millaset teholliset hyödyt? Ei viittis turhasta maksaa ja vielä lisätä ton pyörän ääniä, ihan tarpeeks raikaa jo nyt..

    Niin ja siis 18tkm huollon teen johon kuuluu toi ilmansuodatin eli se menee joka tapauksessa vaihtoon, mietin vaan kannattaako maksaa se ekstra 5 kymppiä tosta k&n:stä.

    Jos siinä on jo kokoputkisto ja kommanderi, niin kantsiihan se vapari filsu hommata ja sitten vielä tommonen putsarin kansi, niin ei ahdista:
    http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-Z...item1c38b5134c

    Jos pyörä on muutoinkin menossa säädettäväksi niin kantsii tehdä samantien kunnolla
    ZH2 2020
  7. #1087
    Osaatteko sanoa onko tätä Z750:stä ollut metallic green värillä vai onko nuo värit olleet aina normaali kawan vihreä? Tänään kävin yhtä pyörää katsomassa joka oli kawan vihreä ja kuitenkin kuvissa (mainoskuvat jne.) tuo pyörän väri näyttää metalliväriltä.
  8. #1088
    Lainaa Kalumies kirjoitti Katso viesti
    Osaatteko sanoa onko tätä Z750:stä ollut metallic green värillä vai onko nuo värit olleet aina normaali kawan vihreä? Tänään kävin yhtä pyörää katsomassa joka oli kawan vihreä ja kuitenkin kuvissa (mainoskuvat jne.) tuo pyörän väri näyttää metalliväriltä.
    2007 mallia on candy lime greeninä kawasakin nettisivujen mukaan. Minkä mallista pyörää olit katsomassa ?
    GSX-R 600 -07
    Z750 -08
    CB 1000r -11
  9. #1089
    Z750 2011 vuosimallia. Itse en löytänyt, että tuosta pyörästä olisi metallihohtoista vihreää mallia edes olemassa. Ilmeisesti Z800 saa metallihohtona.
  10. #1090
    http://www.kawasaki.fi/Product/Details/340D4C11FF9

    2011 mallissa Lime Green / Flat Ebony, eiköhän mahda sellainen olla.
    GSX-R 600 -07
    Z750 -08
    CB 1000r -11
  11. #1091
    Joo, ei se oikein muu voi olla. Kuvissa tuo joskus näyttää erilaiselta... jotenkin metallisemmalta ei niin "tasaiselta". Veikkaan että valaistus/vahan määrä vaikuttaa.
  12. #1092
    Lainaa Kalumies kirjoitti Katso viesti
    Osaatteko sanoa onko tätä Z750:stä ollut metallic green värillä vai onko nuo värit olleet aina normaali kawan vihreä? Tänään kävin yhtä pyörää katsomassa joka oli kawan vihreä ja kuitenkin kuvissa (mainoskuvat jne.) tuo pyörän väri näyttää metalliväriltä.
    www.kawasaki.fi/z750

    Sivun alareunassa osio mallihistoria.
    Klikkaamalla vuosimallin , näet mitä värejä on ollut minäkin vuonna tarjolla Z750 malliin.
    Viimeksi muokannut: GSR600; 06.03.2014 klo 23:25.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  13. #1093
    Nyt tuli semmoinen pikku ongelma, kun pyörä on tosiaan tällä hetkellä kotipaikkakunnalla ja ite oon opiskelemassa muualla ja olis tarkoitus hakee öljyt ja suodatin kawasaki z 750 -10 huomenna ja mennä sitten sunnuntaina kotipaikkakunnalle ja vaihtaa öljyt ja suodatin ja ajella opiskelemaan takas... Niin... En oo aivan 100% varma mitkä öljyt ja suodatin tohon menikään ja googlettamalla nopeaa ei taho löytyy.. Niin voisiko joku kertoo mitä meen huomenna hommailemaan? Ja mielellään semmoista, minkä olet itse hyväksi todennut toivottavasti selitin huoleni tarpeeks sekavasti.. Vai miten se menikään muthei, kiitti sulle jo etukäteen vaivannäöstäsi!
  14. #1094
    Lainaa Pehmolelu kirjoitti Katso viesti
    Nyt tuli semmoinen pikku ongelma, kun pyörä on tosiaan tällä hetkellä kotipaikkakunnalla ja ite oon opiskelemassa muualla ja olis tarkoitus hakee öljyt ja suodatin kawasaki z 750 -10 huomenna ja mennä sitten sunnuntaina kotipaikkakunnalle ja vaihtaa öljyt ja suodatin ja ajella opiskelemaan takas... Niin... En oo aivan 100% varma mitkä öljyt ja suodatin tohon menikään ja googlettamalla nopeaa ei taho löytyy.. Niin voisiko joku kertoo mitä meen huomenna hommailemaan? Ja mielellään semmoista, minkä olet itse hyväksi todennut toivottavasti selitin huoleni tarpeeks sekavasti.. Vai miten se menikään muthei, kiitti sulle jo etukäteen vaivannäöstäsi!
    No vähän helpottaisi jos kertoiset mistä aiot niitä käydä ostamassa?
    Öljynduodatin esim. Hiflo HF303 ja öljyt melkein mikä vain synteettinen mp-öljy 10W-40, esim:
    http://www.allrightshop.fi/index.php...2382&try=35002

    edit: oho väärät tunnukset, mutta olkoon....
    Siis Allright tai Storm Motorin nettisuilta löydät pyörän mallilla sopivat osat ja öljyt:
    http://www.storm-motor.fi/osat/moott...aki/z750/2010/
    Viimeksi muokannut: lunastar; 07.03.2014 klo 22:54.
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  15. #1095
    Lainaa lunastar kirjoitti Katso viesti
    No vähän helpottaisi jos kertoiset mistä aiot niitä käydä ostamassa?
    Öljynduodatin esim. Hiflo HF303 ja öljyt melkein mikä vain synteettinen mp-öljy 10W-40, esim:
    http://www.allrightshop.fi/index.php...2382&try=35002
    Huups! Unohtu tosiaan sekin kertoo tossa, kun oli niin kova kiire imuroimaan kun murhaava katse tapitti sohvalta kokoaika kun surffailin netis... tosiaan oon menos hakee öljyjä ja suodatinta ihan perus moottoripyöräliikkeestä.. Jos yhtään mitään sanoo, niin moto Seinäjoesta tai Jokiniemi motorssista
  16. #1096
    Jokiniemi taitaa olla Kawan edustaja joten sieltä ne sulle kyllä löytää ihan pyörän mallillakin sopivan suodattimen ja öljyt.
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  17. #1097
    Z 750 tai 1000 hankinnassa. Prätkäkortti n. 1,5kk päästä händyssä. Ensimmäinen pyörä siis hankinnassa. Pituutta mulla on 191cm, joten onko kokemuksia, voiko jo sen perusteella suosiolla tarkentaa okuläärit kohti 1000cm2, eli isompaa runkoa. Tehojen puolesta riittää kyllä ihan täysin 750 i suppose.
  18. #1098
    Ei noissa taida rungoissa olla mitään eroa, jos nyt puhut näistä "saman mallisista" zetoista esim. 2008 malli. Takahaarukassa ja keulassa? varmaan jotain eroja voi olla, mutta uskaltaisin väittää, että ajoasento aikalailla sama kummassakin. Täysin mututietoa, joten en anna sanaani.
  19. #1099
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän se tuolla linkittämälläsi vempaimella irtoa eikä pitempi vipuvarsi ole pahitteeksi. Akselin kuusiokolon koko on 22mm.
    Käytiin tallilla ihmettelemässä. Meidän -07n etuakselin oikea koko on ainakin 14mm. Tarttee hommata erillinen hylsy siihen..
  20. #1100
    Lainaa hartop kirjoitti Katso viesti
    Z 750 tai 1000 hankinnassa. Prätkäkortti n. 1,5kk päästä händyssä. Ensimmäinen pyörä siis hankinnassa. Pituutta mulla on 191cm, joten onko kokemuksia, voiko jo sen perusteella suosiolla tarkentaa okuläärit kohti 1000cm2, eli isompaa runkoa. Tehojen puolesta riittää kyllä ihan täysin 750 i suppose.
    jos tarkoitat 07-09 malleja niin runkomitat on samat, tonnisessa alu-takahaarukka ja hieman paremmat alustakomponentit sekä jarrut,

    olen itse 189cm ja vakiotanko ahdisti varsinkin maantiellä, lisää "tilaa" tulee kun vaihtaa hieman leveämmän ja matalamman tangon
    Z1000 -07
  21. #1101
    Noniiin, hyvin alkoi tämä ajokausi.. Meikä parkissa ja joku ajaa lääkehuuruissa päälle! Eli hakusessa olis nyt kawasaki z750 -10 mallisen etu sivukatteet.. Tietääkö kukaan sanoa, paljonko hintaa? Tietysti käytetytkin osat käy....
  22. #1102
    Lainaa Pehmolelu kirjoitti Katso viesti
    Noniiin, hyvin alkoi tämä ajokausi.. Meikä parkissa ja joku ajaa lääkehuuruissa päälle! Eli hakusessa olis nyt kawasaki z750 -10 mallisen etu sivukatteet.. Tietääkö kukaan sanoa, paljonko hintaa? Tietysti käytetytkin osat käy....
    Ööh, eikös vastapuolen vakuutus korvaa?
  23. #1103
    Lainaa mz- kirjoitti Katso viesti
    Ööh, eikös vastapuolen vakuutus korvaa?
    Kyllä korvaa, mutta paljonkohan hintaa noilla katteilla?
  24. #1104
    Laita lista osista mitkä vaativat korjausta/uusimista.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  25. #1105
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Laita lista osista mitkä vaativat korjausta/uusimista.
    Eli oikeestaan en tarvis muuta kuin ne etu sivukatteet ja vasemman etu sivukatteen alle sen mihin se kate tulee kiinni... Kaiken muun oon jo hoitanu, paitsi maalaamoille soittelen huomenna ja kyselen hintoja...
  26. #1106
    Lainaa Pehmolelu kirjoitti Katso viesti
    Eli oikeestaan en tarvis muuta kuin ne etu sivukatteet ja vasemman etu sivukatteen alle sen mihin se kate tulee kiinni... Kaiken muun oon jo hoitanu, paitsi maalaamoille soittelen huomenna ja kyselen hintoja...
    Eikös fiksuinta olis viedä johonki vakuutusyhtiön hyväksymälle pajalle arvioitavaks ja kattoo kaikki vahingot, laatii osalistat ja korjaa?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  27. #1107
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Eikös fiksuinta olis viedä johonki vakuutusyhtiön hyväksymälle pajalle arvioitavaks ja kattoo kaikki vahingot, laatii osalistat ja korjaa?
    Oon käyttänyt jo arvioitavana ja saanut arviot, mutta en saanut kuin kokonaisarvion. Ja kyllähän mä niiden katteiden hinnan saan kun kysyn niitä erikseen siltä, kuka ton pyörän tarkisti ja teki könttä summan korjuulle ja osille. Mutta siihen oli laskettu kaikki osat/työt ja en tarvitse muuta kuin ne perhanan etukattteet!! muut kyllä saan järjesteltyä.. Mutta kunhan nyt vaan täältä kysyin, että jos joku tietäis. Niin olis ollut täksi illaks tekemistä katteiden tilauksien kanssa. Mutta kyselen huomenna sit sieltä liikkeestä, että paljonko ne katteet maksaa
  28. #1108
    Eihän sun tarvitse mitään hintoja tietää tai mitään ite tilailla ? Senkun viet pyörän liikkeeseen -> vakuutusyhtiön jamppa tarkastaa -> pyörä kuntoon ja lasku vakuutusyhtiölle.
    GSX-R 600 -07
    Z750 -08
    CB 1000r -11
  29. #1109
    Lainaa Zetori750 kirjoitti Katso viesti
    Eihän sun tarvitse mitään hintoja tietää tai mitään ite tilailla ? Senkun viet pyörän liikkeeseen -> vakuutusyhtiön jamppa tarkastaa -> pyörä kuntoon ja lasku vakuutusyhtiölle.
    Nojoo, antaa olla. En jaksa iPadilla ilman näppäimii kirjoitella sitä mun pointtii täs jutus tänne!

    Ja pahoittelut huonosti selitetystä murheesta. Mut 'johtuu' tosiaan tästä kun ei oo näppiksii
  30.  
  31. #1110
    Lainaa Zetori750 kirjoitti Katso viesti
    Eihän sun tarvitse mitään hintoja tietää tai mitään ite tilailla ? Senkun viet pyörän liikkeeseen -> vakuutusyhtiön jamppa tarkastaa -> pyörä kuntoon ja lasku vakuutusyhtiölle.
    Eiköhän tässä ole pointtina se, että pyörän omistaja näkee tilanteessa mahdollisuuden ansaita rahaa korjaamalla pyörä itse. Vakuutusyhtiöthän mielellään maksavat kertakorvauksena rahalla hieman korjauksen kustannusarviota pienemmän summan. Mikäli omistajalla on itsellä osaamista ja kenties suhteita maalausfirmoihin yms, niin tuosta voi päästä "hyvällekin tuntipalkalle". Itsekin on noin joskus tehnyt vanhassa autonritsassa jossa itse pakkelilla oikaistu ja spraypurkilla maalattu takakulma ei haitannut vähänkään vertaa.

    PS. Alkuperäiselle kysyjälle sellainen kommentti, että mikäli pyörä on rahoitusyhtiön omistuksessa, niin sitten pyörän korjauttaminen vakuutuksen kautta saattaa olla ainoa vaihtoehto (tai ainakin kannattaa lukea rahoitussopimuksen ehdot pyörän kunnosta huolehtimiseen liittyen).
Sivu: 37 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 273536373839 ... ViimeinenViimeinen