Sivu: 3 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 1235:sta
  1. #61
    Dodii, nyt on uus Kawa pihassa.. Toivottavasti pysyykin siinä lukkoinensa. Ekat reilu parisataa kilsaa mittarissa, siitä se lähtee..
  2. #62
    No kawan sivuil on tollaset jotkut kaatumatapit. Mut ei mul noi kyllä ole. Mul on sellaset putken näköset joiden päässä on Z logo :P noi on kyl makeemmat mut who cares.

    On muuten mun mielest aika suolanen hinta tosta etupleksistä... 109e. kämänen muovinpala mikä pitäs itekki ostaa.

    Onko teillä muute muita lukitusjärjestelmiä pyörissä ku pelkkä virtalukko? ??


    470km


    Täs on pari kuvaa. Ekas näkyy noi kaatumatapit

    http://irc-galleria.net/view.ph....1900183

    Tää jälkimmäinen on vaa makeiluu

    http://irc-galleria.net/view.ph....1900167



  3. #63
    Lainaa (Aavikko @ Touko. 18 2008,11:50) kirjoitti
    No kawan sivuil on tollaset jotkut kaatumatapit. Mut ei mul noi kyllä ole. Mul on sellaset putken näköset joiden päässä on Z logo :P noi on kyl makeemmat mut who cares.

    Ne mitkä kaatumatapit on Sumekon sivuilla on siihen vanhenpaan Kawaan (04-06)!

    Mut hintakin on sit sen mukainen!
  4. #64
    100e noiki mun mielest olis maksanu.... mut ainaki vähä suojaa pyörää jos kaatuu... ni ei voi mitää
  5. #65
    Tais olla 197e kun mulle tuli noi vanhanmallin "tapit" ensin ja niille uudenmallin (07-08) ei taida olla edes vielä hintaa!
  6. #66
    604 km ajettu * ja aika helvetin kylmä keli ulkona, vaikka lounais suomessa ajellaankin..

    Tuli vissiin ihan kohtuu hyvään rakoon tilattua toi tonnin huolto ettei paljoa tartte odotella ja ei kilometrit jää niin paljoa vajaaksi huoltoon mennessä.

    Muuten ei mitään ongelmia, mutta tankki senkun jatkaa naarmuuntumistaan. Tankinsuoja tietenkin estää kaikkein pahimman kohdan eli sen haarojen väliin tulevan kohdan naarmuuntumisen, mutta nyt alkaa reunoilla näkymään jälkiä myös. Tänäänkin reilu 100 km lenkin jäljiltä 2 kpl aika ison näkösiä noin 5 cm pitkiä naarmuja oikealla reunalla, mutta en ymmärrä, mikä niitä tekee, koska siihen kohtaan ei vahingossakaan voi koskea muulla, kuin sisäreidellä ja housun kankaassa ei tunnu mitään yksittäistä piikkiä mikä noi olis vetäny. Vasemmalla kyljellä on pari sen näköstä rinkulaa mihin olis ammuttu sillä speden spelien pistoolilla, joka piistää viivaa koko tähtäämisen ajan.

    Ehkä tuo sitten on normaalia kulumista ja mustassa tankissa ilmeisesti virheet korostuu, mutta pistää silmään pahasti. Koitin vahallakin pyyhkiä, mutta ei näyttänyt lähtevän mihinkään.

    Onko esim. Aavikolla kokemuksia omasta mustasta tankista sen jälkeen kun laitoit sen tankinsuojan kiinni?



  7. #67
    Pitääpi tänää katella löytyykö iteltä tollasia kauheuksia tankista. Voiha olla et housujen materiaali on nii karheeta, että vetää ku kumminki aikapaljo ne jalat siinä liikkuu. Eiköhä ne pienel vahauksel peity? perkl itellä vielläki vaa 470km ajettu

    Joo joku muute vois jakaa kokemuksia tosta tuulisuojasta mikä laitetaa toho mittariston päälle. Siis toi kawan oma maski/pleksi. et puskeeko tuulen pahemmin naamaan tälläselle 183cm kaverille.
  8. #68
    Et myis aavikko niitä alkuperäisiä peilejäsi edullisesti pois jos olet uudet viissiin hommannut? *

    Olen ajellut etupleksi paikallaan kolmisen kuukautta ja mielestäni siitä on melkoisesti hyötyä. Tässä uudemmassa mallissa pleksi on paljon isompi kuin edellisessä mallissa. *P.s olen 176cm lyhyt...





  9. #69
    Itsellä kokemuksia 2 mustan pyörän verran, ja voin sanoa että se on ihan normaalia että pieninkin pikkunaarmu paistaa kuin naantalin aurinko.

    Niiden kanssa pitää vaan oppia elämään.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  10. #70
    Pikkuzeta on ensimmäinen musta pyörä itselläni, ja kieltämättä siinä näkyy kaikki pienet naarmut käsittämättömän hyvin. Vaikka kuinka yrittää varoa ja vahailee .
    Mutta käyttöä vartenhan mopot(kin) on ja käytön merkit saavat mielestäni näkyä
  11. #71
    Juu mielelläni noi peilit myyn sulle stupido. Mut täs nyt jännitetään sitä et millo uudet peilit tulee... 2 viikkoo sit tilattu ja sit jännitetään sitä viellä tajusko ne nyt laittaa mulle myös ne adapteri pultit messiin. Siis mil ne sais kiinni toho pyörää..... on muute pikkasen iso toi etupleksi

    Muuten vahaatteko pyöräänne miten usein? kannattaako uus pyörä vahata? siis noin 2 viikkoa vanha pyörä?



  12. #72
    Lainaa (Aavikko @ Touko. 19 2008,10:22) kirjoitti
    Juu mielelläni noi peilit myyn sulle stupido. Mut täs nyt jännitetään sitä et millo uudet peilit tulee... 2 viikkoo sit tilattu ja sit jännitetään sitä viellä tajusko ne nyt laittaa mulle myös ne adapteri pultit messiin. Siis mil ne sais kiinni toho pyörää..... * on muute pikkasen iso toi etupleksi *

    Muuten vahaatteko pyöräänne miten usein? kannattaako uus pyörä vahata? siis noin 2 viikkoa vanha pyörä?
    Ite ainakin vahasin pyörän heti uutena. Josko se auttais puhtaanapitämistä tulevaisuudessa.

    Tähän jatkokysymys: Miten pesette pyörää? Onko painepesuri huonoksi mm. ketjuille tai pyörän laakereille vai voiko surutta suihkia menemään sen kanssa?
  13. #73
    Lainaa (Mk- @ Touko. 19 2008,23:33) kirjoitti
    Tähän jatkokysymys: Miten pesette pyörää? Onko painepesuri huonoksi mm. ketjuille tai pyörän laakereille vai voiko surutta suihkia menemään sen kanssa?
    Ei surutta, mutta järjen kanssa pystyy hyvin putsailemaan.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  14. #74
    No perkle. pitäs varmaa käydä jossai kysymässä paljo maksais vahaamine. Ei jaksais ite alkaa vahata
  15. #75
    Lainaa (Aavikko @ Touko. 20 2008,22:53) kirjoitti
    No perkle. pitäs varmaa käydä jossai kysymässä paljo maksais vahaamine. Ei jaksais ite alkaa vahata
    Ostat Autoglymin Super Resin Polishin ja Extra Glossin vielä siihen päälle niin on muuten pirun helppo ja nopee homma ja kiiltää niin, että...
  16. #76
    YHYy nyt se sit kävi. 2½ viikkoa ollu pyörä ja naapuri peruutti autollaan pyörän kumoon. Luojan kiitos oli kaatumatapit mitkä otti vähän vastaan ja näin ensisilmäyksellä aika pienillä vaurioilla päästii. Rautaan vaa tuli enemmänki naarmuja...

    jos jotai hyvää tästä nyt voi ettiä ni propsit naapurille, joka ainaki ilmoitti heti tapahtuneesta
  17. #77
    Jesh tänään tonnin huolto enää 600km sisäänajoa jäljellä!
  18. #78
    Lainaa (Aavikko @ Touko. 26 2008,09:26) kirjoitti
    Jesh tänään tonnin huolto enää 600km sisäänajoa jäljellä!
    Se tuhat mailia on tarkotettu hieman yleistäen hölmöille jenkeille, etteivät tapa itseään.. Happea vaan sille koneelle...!
  19. #79
    juu nii vähä sain sellasen kuvan tänää huollon tyypeiltäki no eipä mitää menin sit heti turun motarille ja päästelin nii paljo ku 25kw antaa. Kovaa mentii mut en ohittamaa lähtis
  20. #80
    Lainaa (Aavikko @ Touko. 26 2008,23:07) kirjoitti
    juu nii vähä sain sellasen kuvan tänää huollon tyypeiltäki no eipä mitää menin sit heti turun motarille ja päästelin nii paljo ku 25kw antaa. Kovaa mentii mut en ohittamaa lähtis
    Paljonko keräs mittariin? Ite tein saman tempun viime viikolla tonnin huollon jälkeen ja motarilla keräs sen 130-135 mittariin

    Kyllä lähtee tässä muutaman viikon sisään toi kuristus pois ;)
  21. #81
    laitat pään bensatankin korkeudelle ni saat 5-10 lisää vauhtia. Siis ihan oikeasti



  22. #82
    Lainaa (Aavikko @ Touko. 27 2008,02:19) kirjoitti
    laitat pään bensatankin korkeudelle ni saat 5-10 lisää vauhtia. Siis ihan oikeasti
    Hah. Pääsit siis 140 kmh?

    Mites kun ton kuristuksen ottaa pois, niin otanko sen jälkeen vaan irti siitä liittimestä takapenkin alta sen palikan, jossa on semmonen 5 cm mittanen hyppylanka vai tarviiko siihen tilalle jonkun ns. täysteho osan? Vai kuluuko liittimen olla tyhjillään kuristamattomana?
  23. #83
    huhu kertoo et joku olis päässy 160 kuristuksilla en tietenkää minä koska sehän olisi laitonta

    1500km nyt ajettu ja sisäänajo loppunu. Nyt kiihdytyksiä harjottelee
  24. #84
    Lainaa (Aavikko @ Touko. 27 2008,20:35) kirjoitti
    huhu kertoo et joku olis päässy 160 kuristuksilla en tietenkää minä koska sehän olisi laitonta

    1500km nyt ajettu ja sisäänajo loppunu. Nyt kiihdytyksiä harjottelee
    Mitä??

    Paljonko painat? Miten voi olla ees mahdollista, että oot päässy 30 kovempaa kun minä Ootko saanu jo kilventelineen paikoilleen? Kuvia?


    Sitten taas kysymys: Mistäs noita kellermannin vilkkuja kannattais kattella, kun stormilla oli loppu just toi musta ja krominen ei oikeen sovi mustaan zetaan..
  25. #85
    Mullakin pyörä odottelee liikkeessä että pääsen inssiin ensi viikolla. Toivottavasti menee läpi ni ei tarvi odotella kokokesää että pääsee ajeleen. Laittavat siellä bikeworldissa puig:n kilpitelineen samalla kun laittavat pyörän ajokuntoon. Mitä ootte muuten maksaneet pyörästänne uutena? Itte sain ton ABS mallin tasan kympillä ja hyvät alennukset varusteista.
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

    "Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
  26. #86
    http://s217.photobucket.com/albums/c...t=IMG_4730.jpg

    Tossa on kuva perästä mis kilpitelineet ja kromivilkut. mie tykkään noista kromisista yritän täs viel saada varmaa maskin ja sit punasta vanneteippiä toho sit o vola!

    Iha helposti 160. Pää kiinni tankkii ja alamäkeen myötätuulessa

    oliko toi mun pyörä jotai 10100e ja sit siihe tuli aika paljo pyörä varustetta päälle.



  27. #87
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka.

    -Erno Paasilinna-
  28. #88
    Onkos tossa pyörän kyljessä jotku valmiit mutterinreiät kaatumatappien asennusta varten?
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

    "Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
  29. #89
    Lainaa (Aavikko @ Touko. 27 2008,21:29) kirjoitti
    http://s217.photobucket.com/albums/c...t=IMG_4730.jpg

    Tossa on kuva perästä mis kilpitelineet ja kromivilkut. mie tykkään noista kromisista yritän täs viel saada varmaa maskin ja sit punasta vanneteippiä toho sit o vola!

    Iha helposti 160. Pää kiinni tankkii ja alamäkeen myötätuulessa

    oliko toi mun pyörä jotai 10100e ja sit siihe tuli aika paljo pyörä varustetta päälle.
    Noniin, mä ajoinkin tasasella lievään vastatuuleen pää ylhäällä :P

    Olikos toi sulla nyt se puigin teline?


    Zippana: Ite maksoin vajaa 10:n omasta.. Olikos sattumalta sun toi raision bikeworldissa oleva ABS zeta? Ainoa ABS malli, jonka olen nähnyt.. Ilmeisesti aika harvinaisia suomessa.
  30.  
  31. #90
    Jep, siellähän se musta ABS malli odottelee että saan sen pirun kortin ja saan hakea sen pois!=)
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

    "Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
Sivu: 3 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen