Sivu: 11 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1235:sta
  1. #301
    1000:sen 45 piikkinen "ajamaton" löytyy, jos joku tarvittee.
    (mahtaako käydä?)
    Ai jaa?
  2. #302
    Lainaa (jayr_86 @ Joulu. 06 2008,01:32) kirjoitti
    Tämä pdf-town:in versio on, kuvasta huolimatta, 2004-2006 pikkuzetaan.

    Pikaisen google-haun perusteella tämän uudemman version manuaali ei vielä ole kovin yleisesti jaossa "julkisessa" netissä.

    Jay
    multa löytyy kyseinen tiedosto koneelta mut se on abs malliin mul hyvin sillä mä oon ainakin pärjänny
  3. #303
    Lainaa (vlle @ Joulu. 26 2008,22:15) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Joulu. 26 2008,02:00) kirjoitti
    Huomaako sitä jos vaihtaa 2 piikkiä isomman takarattaan? Vai pitäiskö laittaa komentaja myös kaveriksi?
    en tiiä 2 piikkiä isommasta mut ite laitoin 3piikkiä isomman eli 46 takarattaan niin sillä jo keulii ykkösellä kaasusta.
    Riittikö ketjujen pituus hyvin tohon 3 piikkiä isompaan? 10 Kawassa ei meinaa riittäny. Heittääkö mittari paljonkin vai onko sulla speedohealer?
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  4. #304
    Lainaa (muoviluoti @ Joulu. 29 2008,08:06) kirjoitti
    Lainaa (vlle @ Joulu. 26 2008,22:15) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Joulu. 26 2008,02:00) kirjoitti
    Huomaako sitä jos vaihtaa 2 piikkiä isomman takarattaan? Vai pitäiskö laittaa komentaja myös kaveriksi?
    en tiiä 2 piikkiä isommasta mut ite laitoin 3piikkiä isomman eli 46 takarattaan niin sillä jo keulii ykkösellä kaasusta.
    Riittikö ketjujen pituus hyvin tohon 3 piikkiä isompaan? 10 Kawassa ei meinaa riittäny. Heittääkö mittari paljonkin vai onko sulla speedohealer?
    mulla ainakin vanhassa kawassa heitti mittari aika sopivasti kun vaihto pienemmän etu rattaan jonkun 10-20km/h näytti liikaa jos en nyt paljoo valehtele *ja mul oli muistaakseni 1 piikkiä pienempi ratas mutta tohon heittoon vaikutti takanakkikin kun vaihtu montakertaa kumi kesällä ja en nyt ikinä
    kattonut et oli saman korkunen kun vanha



  5. #305
    Lainaa (muoviluoti @ Joulu. 29 2008,08:06) kirjoitti
    Lainaa (vlle @ Joulu. 26 2008,22:15) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Joulu. 26 2008,02:00) kirjoitti
    Huomaako sitä jos vaihtaa 2 piikkiä isomman takarattaan? Vai pitäiskö laittaa komentaja myös kaveriksi?
    en tiiä 2 piikkiä isommasta mut ite laitoin 3piikkiä isomman eli 46 takarattaan niin sillä jo keulii ykkösellä kaasusta.
    Riittikö ketjujen pituus hyvin tohon 3 piikkiä isompaan? 10 Kawassa ei meinaa riittäny. Heittääkö mittari paljonkin vai onko sulla speedohealer?
    joo just menee vakio ketjuille. Mut joutuu vaan takahaarukasta ottaa pienen palan pois rälläkällä, siellä sisäpuolella on sellanen rauta joka estää takajarrusatulan pyörähtämisen. Siitä joutuu vähän sitä toista päätä viistämään että saa jarrusatulankin liikkumaan ihan eteen. Mittari heittoa taisi tulla noin 10-15km/h satasen vauhdissa.

    ohhoh.. tulipa selitettyä epäselvästi..
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  6. #306
    Lainaa (Sämby @ Joulu. 28 2008,14:01) kirjoitti
    1000:sen 45 piikkinen "ajamaton" löytyy, jos joku tarvittee.
    (mahtaako käydä?)
    taitaa tonnisessa olla 525 ketjut.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  7. #307
    En jaksanu selailla vanhoja sivuja taaksepäin niin aattelin kysästä, et oliko kukaan laittanu Zetaansa xenoneita?
  8. #308
    Lainaa (Ylätuhto @ Tammi. 02 2009,21:29) kirjoitti
    En jaksanu selailla vanhoja sivuja taaksepäin niin aattelin kysästä, et oliko kukaan laittanu Zetaansa xenoneita?
    minä olen laittanut nyt vanhaan z:taan ja uuteen
  9. #309
    Lainaa (allright @ Tammi. 03 2009,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Ylätuhto @ Tammi. 02 2009,21:29) kirjoitti
    En jaksanu selailla vanhoja sivuja taaksepäin niin aattelin kysästä, et oliko kukaan laittanu Zetaansa xenoneita?
    minä olen laittanut nyt vanhaan z:taan ja uuteen
    mihin kätkit ballastit?
  10. #310
    Lainaa (muoviluoti @ Marras. 24 2008,14:23) kirjoitti
    Ajattelin ostaa tuollaisen SC-Projectin Short Oval sliparin. Onko jollain käytännön kokemusta kyseisestä tuotteesta? Siis onko hyvät äänet?
    Mulla on -05:ssa tollanen Ovaali hiilikuitupönttö ja mun mielestä ainakin hienot murinat saa killerillä tai ilman, tyhjäkäyntiki (matalampi) muistuttaa jo enemmän moottoripyörää kuin sähkömopoa Eli itse ainakin olen tyytyväinen ostokseen
  11. #311
  12. #312
    Lainaa (Ylätuhto @ Tammi. 08 2009,18:07) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Tammi. 03 2009,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Ylätuhto @ Tammi. 02 2009,21:29) kirjoitti
    En jaksanu selailla vanhoja sivuja taaksepäin niin aattelin kysästä, et oliko kukaan laittanu Zetaansa xenoneita?
    minä olen laittanut nyt vanhaan z:taan ja uuteen
    mihin kätkit ballastit?
    tankin alta runkoa pitkin penkin alle laitoin mä
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  13. #313
    Dodii, nyt tuli tilattua tuollainen SC-projectin oval silencer. Ei muuta kuin odottamaan, että saapuu ja pääsee laittamaan sen paikoilleen.

    Toivottavasti on hyvät äänet, hinta ainakin oli kilpailukykyinen ja ulkonäkö mielestäni erittäin hyvä.
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  14. #314
    Lainaa (allright @ Marras. 24 2008,17:09) kirjoitti
    mulla on luultavasti suomen ainoo tällä hetkellä
    Mistäs noin luulet? Ite tiedän pariki kenel o samanmoinen tuuba


    636 -06
  15. #315
    Pystyykö orkkisvilkkujen (-08) pelkän lasin vaihtamaan, vai pitääkö koko hässäkkä pistää uusiksi? Ei jaksaisi lähteä omasta tsekkaamaan, koska se talvehtii tuolla 200 km päässä...

    Onko kukaan laittanut 1000:n orkkisvaimenninta pikkuzetan pöntön tilalle? Onko ylipäätänsä edes toimiva ratkaisu? *
    Don’t follow me, I’m lost too!
  16. #316
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Tammi. 29 2009,13:34) kirjoitti
    Pystyykö orkkisvilkkujen (-08) pelkän lasin vaihtamaan, vai pitääkö koko hässäkkä pistää uusiksi? Ei jaksaisi lähteä omasta tsekkaamaan, koska se talvehtii tuolla 200 km päässä...

    Onko kukaan laittanut 1000:n orkkisvaimenninta pikkuzetan pöntön tilalle? Onko ylipäätänsä edes toimiva ratkaisu? *
    mielestäni kannattaa vaihtaa pienempiin ihan suosiolla. Tulee varmaan hintaakin saman verran kuin pelkille laseille. Ja on aika paljon siistimmän näköinen.

    Mikäköhän idea tossa tonnisen orkkisputken asentamisessa on? Sc-projectin sliparit ei ainakaan oo hinnalla pilattu joten unohda se orkkisputki suosiolla.
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  17. #317
    Lainaa (muoviluoti @ Tammi. 29 2009,14:15) kirjoitti
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Tammi. 29 2009,13:34) kirjoitti
    Pystyykö orkkisvilkkujen (-08) pelkän lasin vaihtamaan, vai pitääkö koko hässäkkä pistää uusiksi? Ei jaksaisi lähteä omasta tsekkaamaan, koska se talvehtii tuolla 200 km päässä...

    Onko kukaan laittanut 1000:n orkkisvaimenninta pikkuzetan pöntön tilalle? Onko ylipäätänsä edes toimiva ratkaisu? *
    mielestäni kannattaa vaihtaa pienempiin ihan suosiolla. Tulee varmaan hintaakin saman verran kuin pelkille *laseille. Ja on aika paljon siistimmän näköinen.

    Mikäköhän idea tossa tonnisen orkkisputken asentamisessa on? Sc-projectin sliparit ei ainakaan oo hinnalla pilattu joten unohda se orkkisputki suosiolla.
    Ei tässä nyt mielipiteitä kyselty, vaan ihan faktaa... * Syynä yksinkertaisesti se, että yhden vilkun lasi on haljennut.

    Jaa-a, ilmaiseksi kun saisin, niin voisihan sen ihan ulkonäöllisistä seikoista iskeä kiinni. Jos siis edes skulaa siinä. Siinä se kaipaamasi idea tälle kysymykselle...
    Don’t follow me, I’m lost too!
  18. #318
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Tammi. 29 2009,14:42) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Tammi. 29 2009,14:15) kirjoitti
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Tammi. 29 2009,13:34) kirjoitti
    Pystyykö orkkisvilkkujen (-08) pelkän lasin vaihtamaan, vai pitääkö koko hässäkkä pistää uusiksi? Ei jaksaisi lähteä omasta tsekkaamaan, koska se talvehtii tuolla 200 km päässä...

    Onko kukaan laittanut 1000:n orkkisvaimenninta pikkuzetan pöntön tilalle? Onko ylipäätänsä edes toimiva ratkaisu? *
    mielestäni kannattaa vaihtaa pienempiin ihan suosiolla. Tulee varmaan hintaakin saman verran kuin pelkille *laseille. Ja on aika paljon siistimmän näköinen.

    Mikäköhän idea tossa tonnisen orkkisputken asentamisessa on? Sc-projectin sliparit ei ainakaan oo hinnalla pilattu joten unohda se orkkisputki suosiolla.
    Ei tässä nyt mielipiteitä kyselty, vaan ihan faktaa... * Syynä yksinkertaisesti se, että yhden vilkun lasi on haljennut.

    Jaa-a, ilmaiseksi kun saisin, niin voisihan sen ihan ulkonäöllisistä seikoista iskeä kiinni. Jos siis edes skulaa siinä. Siinä se kaipaamasi idea tälle kysymykselle...
    No voi kertakaikkiaan sentään. Pahoittelen mielipidettäni
    Tottakai sen pystyy vaihtamaan. Vai miten meinasit sen polttimon sieltä vaihtaa?

    Tohon putki asiaan en viitsi sit sanoa enää mitään...
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  19. #319
    Lainaa (muoviluoti @ Tammi. 29 2009,14:59[/quote) kirjoitti
    No voi kertakaikkiaan sentään. Pahoittelen mielipidettäni *
    Tottakai sen pystyy vaihtamaan. Vai miten meinasit sen polttimon sieltä vaihtaa? *

    Tohon putki asiaan en viitsi sit sanoa enää mitään... *
    Huomasit varmaan sen silmää iskevän hymiön... Annathan anteeksi tietämättömyyteni näissä asioissa. *
    Don’t follow me, I’m lost too!
  20. #320
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Tammi. 29 2009,15:38) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Tammi. 29 2009,14:59[/quote) kirjoitti
    No voi kertakaikkiaan sentään. Pahoittelen mielipidettäni *
    Tottakai sen pystyy vaihtamaan. Vai miten meinasit sen polttimon sieltä vaihtaa? *

    Tohon putki asiaan en viitsi sit sanoa enää mitään... *
    Huomasit varmaan sen silmää iskevän hymiön... Annathan anteeksi tietämättömyyteni näissä asioissa. *
    Tottakai huomasin. No hätä. Ei muuta kuin lasi vaihtoon, putki mieleiseksi ja sit vaan
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  21. #321
    Tervehdys kanssa-Kawanistit *

    Pari kysymystä:

    - Pleksin asentaneet - on se sitten Kawan tai Ermaxin tekele - kokemuksia? Oliko muuta vaikutusta kuin ulkonäkövaikutus?

    - Sliparin asentaneet - asennuksen jälkeen säädätykseen vai ei? Mitä mieltä? Jos menisin, niin nihin Satakunnassa suuntaisin säädätykseen?

    Oman -07:n nykytilasta kuva profiilissa; pari updeittia on jo tilattu lisää (mm. Mivvin Gp-slipari), pleksin kohtaloa vielä arvon (ulkonäkö on siinä 50/50 tykkäänkö vai enkö).

    Mutta jos siitä ois oikeasti jotain hyötyä, niin....ehkä *



    106 cubic inches.
  22. #322
    Lainaa (Tico @ Helmi. 10 2009,21:21) kirjoitti
    Tervehdys kanssa-Kawanistit *

    Pari kysymystä:

    - Pleksin asentaneet - on se sitten Kawan tai Ermaxin tekele - kokemuksia? Oliko muuta vaikutusta kuin ulkonäkövaikutus?
    Ite laitoin puolessa välissä viime kesää Ermaxin maskin ja huomattavaa hyötyä siitä on ollu ainakin mun tapauksessa. Virtaukset keulasta muuttu juurikin sopivasti ylemmäs ja ajo on nyt paljon mieleisempää. Muutoksen huomaa varmaan vasta jossain 80+ vauhdissa. Ja kyllähän toi ny ulkonäköökin parantaa, nimenomaan Ermax. Kawan oma ei oo kyllä yhtään mun mieleen. HYI!

    Pituutta itellä on 183cm.
  23. #323
    Lainaa (Tico @ Helmi. 10 2009,21:21) kirjoitti
    Tervehdys kanssa-Kawanistit *

    Pari kysymystä:

    - Pleksin asentaneet - on se sitten Kawan tai Ermaxin tekele - kokemuksia? Oliko muuta vaikutusta kuin ulkonäkövaikutus?

    - Sliparin asentaneet - asennuksen jälkeen säädätykseen vai ei? Mitä mieltä? Jos menisin, niin nihin Satakunnassa suuntaisin säädätykseen?

    Oman -07:n nykytilasta kuva profiilissa; pari updeittia on jo tilattu lisää (mm. Mivvin Gp-slipari), pleksin kohtaloa vielä arvon (ulkonäkö on siinä 50/50 tykkäänkö vai enkö).

    Mutta jos siitä ois oikeasti jotain hyötyä, niin....ehkä *
    mulla kawan pleksi ja 80+ vauhdissa jotain hyötyä, mut ei niin paljon, että voisi suositella.
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  24. #324
    Lainaa (Zeta Jones @ Loka. 01 2008,19:06) kirjoitti
    Laitetaan mun plussat ja miinukset tänne kaikkien näkyville. Mulla oli siis -07 jonka vaihdoin CBR600RR:n. 8500 km ehdin ajaan Zetalla enneku meni vaihtoon.
    No laitampi nyt itekki... Mullaki meni z750 vaihtoon. Tässä piti kyykky pyörää saada mut nyt ku on ollu ilma pikku z:taa (-08) ni on jo vähä ikävä. Tässä + ja - :

    + Hieno omaan silmään ainaki ja kyllä muutkin sano, että on hieno pyörä sulla

    + hyvä ajoasento

    + Vääntävä moottori (ainaki alottelijalle)

    + hyvä eka pyörä

    + hyvät äänet vakiosliparillaki

    + Loistava hinta

    +O.K jarrut

    sitte -

    - Tarvitsee sliparin ja commanderin, että moottorista tulee todellinen kone *

    - Tökkivä vaihteisto ainaki monilla (omassaki)

    - kova pyörän elopaino



  25. #325
    Lainaa (Tico @ Helmi. 10 2009,21:21) kirjoitti
    Tervehdys kanssa-Kawanistit *


    - Sliparin asentaneet - asennuksen jälkeen säädätykseen vai ei? Mitä mieltä? Jos menisin, niin nihin Satakunnassa suuntaisin säädätykseen?
    Selvitin tuota asiaa viime kesänä, niin se säädätys ei ole välttämätön. Seokset ei muutu liikaa sen takia ja pyörä toimii muutenkin normaalisti. Toki siinä saisi jokusen hevosen lisää jos laittaa uuden softan, mutta aika kallista lystiä minusta
  26. #326
    Hellurei kanssamotoristit!

    Kävin tossa eilen tapani mukaan vähän lämmittelemässä zetaa, mutta jäi yritykseksi kun olikin akku tyhjänä. Nyt kysymys kuuluu, että miten se voi noinvaan itsestään tyhjentyä? Kävin viimeksi joku 3 viikkoa sitten käynnistelemässä ja sillä kertaa startti jaksoi hyvin pyörittää ja kone lähti käyntiin kuin palmun alta, mutta tällä kertaa ei virtaa riittänyt edes mittariston alkurutiinien vilkutteluun. Ainoastaan taustavalo ja parkit paloivat himmeästi ja kun laittoi esim hätävilkut päälle, niin vilkuissa ei näkynyt mitään eloa, mutta mittariston valo alkoi välkkymään. Eli akku on siis täysin tyhjä enkä edes yrittänyt startata.

    Pyörä on kuitenkin ollut koko talven lämpimässä tallissa, joten ei oikeen omaan päähän mene, miten akku on yhtäkkiä noin tyhjäksi päässyt. Tottakai lataaminen on jäänyt vähälle kun sitä olen talvenmittaan käynnistellyt, mutta luulisi, että olisi edellisellä käynnistyskerralla jo huomannut startatessa, jos akku alkoi olemaan tyhjä.

    Onkohan akku mennyt kertakaikkiaan rikki ja purkanut itsensä, sillä virtaahan ei mihinkään pääse, kun avain on pois virtalukosta(ei p asennossa). Entä mites uskaltaako tota pärrän pientä akkua ladata yksinään aton laturilla vai laitanko kaapeleilla rinnalle auton akun lataukseen?
  27. #327
    En tiiä liittyykö tä mitenkää asiaan toho akun tyhjentämisee mutta z750 on paska akku.... kerra juttelin muijankaa jolla oli joku suzuki alla ja molemmilla oli parkit päällä... puhuttii jotai 20min about ni kappas vaa. Muijan pyörä käynnisty mutta ei mun akku tyhjeni
  28. #328
    Kävin äsken laittamassa akun lataukseen, täytyy kattoa ottaako se virtaa vastaan.. Oli jännite jopa 6 volttia, että aika tyhjänä tais olla
  29. #329
    Itselläkin oli akku hyytynyt tossa reilun kuukauden tauon aikana. Ei tapahtunut yhtään mitään kun väänsin virrat päälle. Tunti latausta ja hörähti taas nätisti käyntiin. Eikös sen pitäis mennä automaattisesti johonkin helkutin virransäästötilaan? Tietysti jos akku on ihan paska, isot pojat on näin jutellu, niin vaikeaahan sitä olematonta virtaa on mihinkään säästää!
    Akku on nyt latauksessa ja täytyy toivoa, että kestäis ainakin ens kesän.
    Asensin muuten samalla ton Sc-Projectin sliparin ja täytyy myöntään, että pyörästä tuli vieläkin komeamman näköinen kun sai sen alkuperäisen savustuspöntön vex. Ja äänetkin muuttui mahtaviksi. Jos joku on hankkimassa sliparia niin suosittelen tota. Toimitukseen meni joku 2 viikkoa.
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  30.  
  31. #330
    se alkuperäne slipari on vitun ruma... varsinki 08 mustassa se slipari oli viel makeesti päästä hopea mikä rumens saatanasti...
Sivu: 11 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen